PROFILE Real Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuurmagie/Luchtmagie Klas: - Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
Onderwerp: yeah, Bye now ma aug 17 2015, 17:16
Ik stop met SSA good luck y'all have fun met rpg'en
Doei
Drake .
PROFILE Real Name : Moon Posts : 1638 Points : 123
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Magican Klas: Miss Eres Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
Onderwerp: Re: yeah, Bye now ma aug 17 2015, 17:39
Ik weet het en begrijp het op hetzelfde moment wel en niet. Dit is volledig jou keuze en ik sta achter alles wat voor jou het beste voelt. Toch wil ik je vertellen dat ik erg veel om je geef en ik een prachtige week met je gehad heb Maaike. SSA is altijd een plek die je met open armen zal ontvangen, net als elk ander. Ik weet dat je de laatste tijd niet zo heel erg actief meer was, maar ik was zo super blij met je enthousiasme een paar dagen terug. Zo blij dat ik weer met je kon gaan schrijven! Het gaf echt vreselijk veel inspiratie en met plezier heb ik ons topic geopend.
Ik en Drake gaan je missen, een van zijn beste vrienden die de school ook verlaat. Hij mist Hayden net als dat ik Tessa ook mis en als het goed is dan weet ze dat We blijven naast SSA natuurlijk nog contact houden en je bent altijd vrij om terug te komen wanneer je wilt. You are a part of this weird family here<3
We love you, we will miss you. Big hug, Moon.
Kriss .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuurmagie/Luchtmagie Klas: - Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
Onderwerp: Re: yeah, Bye now ma aug 17 2015, 20:14
Onderwerp: Re: yeah, Bye now ma aug 17 2015, 20:36
Awh, ik heb geen idee wat er aan de hand is en schrik misschien een beetje maar ik wil je niet tegen je wil tegenhouden. Ik wens je veel plezier en succes in je leven i guess, hopelijk spreken we elkaar nog wel want ik vind je super aardig <3
Xx Jinte
Kriss .
Onderwerp: Re: yeah, Bye now di aug 18 2015, 00:23
Dammit guys you make me wanna stay ;-; Voor nu weet ik het gewoon even niet En wil ik mensen hun RP niet in de weg zitten dus is het waarschijnlijk het beste als ik afstand doe but I will miss you guys
Syrax .
PROFILE Real Name : Rilana Posts : 768 Points : 47
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur - Wind Klas: 3de Partner: I do, but that was not what you meant?
Onderwerp: Re: yeah, Bye now di aug 18 2015, 00:38
Ik ken je alleen van in het onzin topic, maar ook ik vind het jammer dat je gaat.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.