MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woudmagie Klas: Partner:
Onderwerp: Hello Hello! wo jun 17 2015, 15:52
Hello Folks!
Mijn naam is Loïs, en ik ben net nieuw hier op deze rpg-site! Zoals gewoonlijk even een voorstelronde: Ik ben 15 jaartjes jong, woon in Nederland, zit momenteel in de derde (bijna vierde) van het gymnasium en mijn hobby's zijn schrijven, lezen, tekenen, bushcraft en rpg'en dus... Allemaal niet zulke boeiende feitjes over mij, hehe.
Wat kan ik nog meer vertellen... Oh ja! Ik ben wolven-verslaafd. Mijn vrienden vinden het niet gezond meer, maar ik vind het meevallen hoor. Ben nu iets langer dan een jaartje in de rpg-wereld, oorspronkelijk begonnen op -wat een verrassing- WolfStory.
Anyway, als jullie nog vraagjes hebben, ik bijt zeker niet! Greetz, me (:
Ryan King on the Rocks
PROFILE Real Name : Anne-swaaaannn Posts : 914 Points : 35
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth and fire Klas: Miss Eres Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.
Onderwerp: Re: Hello Hello! wo jun 17 2015, 16:45
Hoi hoi Loïs, welkom op het gezellige SSA!
Mij ken je vast niet meer sinds ik al een oud lid was, maar ik kwam ook van WS, mijn naam daarop was Dunblane. Hopelijk beleef je hier veel plezier en mocht je vragen hebben, we bijten niet.
XxAnne
Kathlynn .
PROFILE Real Name : Lo Posts : 4
Onderwerp: Re: Hello Hello! wo jun 17 2015, 17:38
Hey Anne! Dunblane, heb ik wel van gehoord inderdaad Zie je af en toe wel eens online, als ik het goed heb? En ik ben ook heel benieuwd hoe het hier is, volgens bij best actief. Greetz, me PS: Als je bijt, bijt ik lekker terug
Hyōka
PROFILE Real Name : M'non Posts : 207
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water & Ice Klas: /// Partner: If someone breaks your heart, just punch them in the face. Seriously. Punch them in the face and go get some ice cream.
Onderwerp: Re: Hello Hello! wo jun 17 2015, 19:05
Heya Loïs! Leuk je ook hier op SSA te zien ;D (Sucic hiero) Niet gedacht dat je hier zou verschijnen na dat gesprekje op WS, maar het is een leuke verrassing :'D Hoop dat je het naar je zin krijgt ^^
- M'non
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Hello Hello! wo jun 17 2015, 20:16
Hello Loïs, welkom! Jullie nieuwe leden maken me blij.
Aah, ik denk dat het merendeel van de RPGers op Wolf Story is begonnen. I know I did. Dat was in een lang vervlogen tijd dat ik nog een jonge, libertijnse puber was. *stopt pijp* Oh time, how you fly. Bushcraft lijkt me echt heel gaaf! Mocht je verder nog vragen hebben (het kan best veel en ingewikkeld lijken als je hier net nieuw bent, I can imagine), mijn inbox staat altijd voor je open! Verder wens ik je veel plezier c;
Met vriendelijke groet, Saf
Kathlynn .
PROFILE Real Name : Lo Posts : 4
Onderwerp: Re: Hello Hello! do jun 18 2015, 17:16
Hey allemaal! Ontzettend bedankt voor jullie lieve welkoms-berichtjes Ik heb inderdaad wel een paar vraagjes, hehe. Maar ik zal ze niet allemaal tegelijk stellen hoor ^^ Jullie zien mijn spam wel verschijnen, anders Greetz, me (:
Drake .
PROFILE Real Name : Moon Posts : 1638 Points : 123
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Magican Klas: Miss Eres Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
Onderwerp: Re: Hello Hello! do jun 18 2015, 19:57
Be welcome to the family dear<3 Ik heb ooit een poging gedaan op Wolf Story, t is me nooit echt gelukt haha xD Have fun here and see you soon in RPG!
Tilorcian Florintia
PROFILE Real Name : Leon Posts : 101 Points : 35
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Hybrid, Wood x Air. Klas: Partner:
Onderwerp: Re: Hello Hello! do jun 18 2015, 21:44
Willkommen bei SSA, Loïs!
Ik ben Leon, en WolfStory looks cool o.Ö Ik hoop dat je het naar je zin krijgt, we ar nais piepol!
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.