PortalIndex[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 HpD5Uwn[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [M] Dangerous. [&KAILEE]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kailee
.
.
Kailee

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Dangerous. [&KAILEE]   [M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 13 2015, 19:56

‘Waarom ben jij zo lief? Dat verdien ik helemaal niet.’ Hij keek even verbaasd op en schokschouderde toen licht. Hij had niet echt het idee dat hij zo lief was. Hij was gewoon goed voor om wie hij gaf, maar lief zou hij zichzelf nu niet direct noemen. Maar Alyssa klonk wat vrolijker dan dat ze al geweest was die dag dus besloot Kailee om zijn mond te houden. Ze nam ook een broodje en belegde dat om er vervolgens van te eten. Hij keek haar kort aan maar at door omdat hij best wel honger had. Reizen was altijd vermoeiend en hongermakend. Was dat zelfs een woord? Ach, Kai vond dat het een woord was. Hij legde uit hoe hij aan het eten gekomen was. ‘Je weet toch dat met je mond vol praten onbeleefd is? Al zeker tegenover een meisje’, zei ze en stak haar tong uit waardoor er wat brood uit haar mond viel. "Hoor wie het zegt", plaagde hij. Dat had zij ook gezegd in de shuttle dus hij vond dat het zijn beurt was om dat terug te zeggen. ‘Oeps.’ Hij glimlachte en probeerde niet al te bezorgd te kijken toen ze het broodje neerlegde en over haar voorhoofd wreef. Had ze nu al geen honger meer? Net ws ze nog hongerig. ‘Ik denk dat ik ga douchen. Ik voel me ontzettend vies en kan zo geen hap door mijn keel krijgen.’ Hij knikte. "Oké", antwoorde hij zacht en nam zelf wel nog een hap van zijn broodje.
Hij hield even op met kauwen toen ze hem een kus op zijn wang gaf. ‘Tot zo.’ "Yep. Tot zo." Hij wachtte met kauwen tot ze weg was en slikte toen zijn hap door.

Toen zijn broodje op was keek hij naar de plateau. Hij had wel zin in die appel, maar zijn maag zei dat hij het moest laten liggen. Hij ging op een stoel zitten en ondersteunde zijn kin met zijn handen door zijn ellebogen op zijn bovenbenen te laten leunen. Dilemma. Uiteindelijk nam hij de appel toch maar in plaats van er een hap van te eten staarde hij het fruit even aan. Nee. Mt een zucht gooide hij de appel zijn bed op en deed zijn raam dicht. Ty moest maar buiten slapen. Met een geeuw liep de jongen naar de badkamer en nam zijn tandenborstel. Hij poetste zijn tanden en keek naar zijn spiegelbeeld. Hij lachte ernaar en rolde toen met zijn ogen. Hij was hier niet voor gemaakt, hij kon niet vrolijk naar zichzelf lachen. De kerel deed zijn kleren gauw uit en wisselde ze in voor een donkerrood shirt en een lange pyjamabroek. Die was grijs met allemaal lelijke pony's op. Zijn moeder had h'm ooit gekocht en ze had niet gezien dat er lichtroze en blauwe pony's op stonden. Alyssa zou er hopelijk toch niets over zeggen, hoogstens even met hem lachen. Hij kroop liep naar de deur omdat hij zag dat er een brief lag en raapte die op. Toen ging hij op zijn bed zitten en scheurde de brief open. Die zou hij lezen, misschien was Alyssa tegen die tijd terug. Het was een brief van zijn moeder. Opnieuw zuchtte Kailee. Wat had ze deze keer weer te zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa

Alyssa

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 220
[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth x Water
Klas: 6de klas
Partner: Not yet.

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Dangerous. [&KAILEE]   [M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 13 2015, 21:27

Het had even geduurd voordat Alyssa weer de moed bijeen had geraapt om op te staan en zich verder te douchen. Ze waste haar lange haren, sloeg ze over één schouder en begon vervolgens haar lichaam te wassen. Telkens als ze haar handen over haar lichaam liet glijden, beeldde ze in dat het de handen van Andrew waren en kneep ze haar ogen samen om het weg te krijgen. Haar wond stak inmiddels vreselijk en Alyssa besloot om er dadelijk even mee langs de ziekenzaal te gaan. Ze zette de kraan uit, droogde haar haren snel met de föhn en deed toen haar nachtkleed aan. Een beetje beschaamd over het feit dat ze er zo uitzag liep ze naar de ziekenzaal toe, maar gelukkig kwam ze onderweg geen leerlingen tegen. Ze had verwacht dat de ziekenzaal op dit uur dicht zou zijn, maar ze besefte zich dat ze vroeg hadden gegeten. Ze liet haar arm zien. Een deel van de hechtingen was een beetje losgekomen. Vakkundig werd het weer terug vast gedaan en werd er nu een steviger verband omheen gelegd. Ze kreeg ook de opmerking dat ze het verband eerst weg moest halen voor ze ging douchen omdat het verband anders in haar wond ging hangen en er daardoor sneller ontstekingen konden ontstaan. Ook werd haar verzocht om dagelijks langs te komen zodat haar verband ververst kon worden, tenzij ze het zelf kon aanbrengen. Alyssa, die aandachtig had gekeken hoe het gedaan werd, gaf aan dat ze het zelf wel kon en er werden haar een paar rolletjes verband mee gegeven. Er werd haar verzocht om over een week terug te komen zodat de hechtingen eruit gehaald konden worden. Ze knikte ten teken dat ze het begreep, draaide zich om en liep vervolgens weg. Ze had altijd gedacht dat je met hechtingen in niet mocht douchen, maar schijnbaar was het dus geen probleem. Of waren ze dat vergeten haar te vermelden. Hmm. Nou ja, ze zou maar gewoon uitkijken dat ze geen zeep op de wonde zou laten komen. Ze liep op haar gemak terug naar de etage terwijl ze haar roodomrande ogen zo goed mogelijk probeerde te verbergen door wat door haar ogen te wrijven. Kailee mocht niet weten dat ze gehuild had en ook niet dat haar wond weer was gaan lekken. En dus liep ze zo rustig mogelijk zijn kamer in, sloot de deur achter haar en rekte zich een beetje uit. Ze keek naar de brief die op zijn bureau lag en fronste. ‘Van wie is die brief?’ vroeg ze zachtjes. Ze wilde niet te veel kijken, dus besloot ze om op het bed te gaan zitten zodat ze toch nog een deel van haar broodje naar binnen kon krijgen. Haar blik viel op de pyjamabroek die hij aanhad en voor het eerst sinds wat er was gebeurd voelde ze een lachbui opkomen. Een grijze broek met lichtblauwe en lichtroze pony’s. Als hij een stel roze pantoffels aanhad, zou het plaatje compleet zijn. Ze begon te proesten en propte gauw het broodje in haar mond zodat het zo weinig mogelijk op zou vallen. Haar nachtkleed bestond uit een witte kanten stof die tot op haar knieën rustte. Aan de bovenkant zaten drie knoopjes, maar daar was ook alles mee gezegd. Niks speciaals dus. ‘Als ik wilt kan ik mijn nachtkleed gaan halen waar een uiltje op staat. Dan voel je je misschien niet meer zo alleen,’ zei ze en ze probeerde zo rustig mogelijk over te komen. Ze dacht niet dat hij het had aangetrokken om haar op te vrolijken, maar het had in elk geval wel geholpen. Ze trok haar knieën naar zich op toen ze een rilling door zich heen voelde gaan. Het was hier dan ook niet echt warm en ze vroeg zich af hoe Kailee het hier vol kon houden. Rillend sloeg ze de deken open, zorgde dat het plateau van zijn bed naar zijn bureau verplaatst werd en ging tegen zijn hoofdstuk zitten. Terwijl ze de deken opensloeg keek ze Kailee aan. ‘Wat doen we eigenlijk als we commentaar krijgen van de hoofdmeester of de leerkrachten?’ stelde ze de vraag die haar al langer dwarszat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
Kailee
.
.
Kailee

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Dangerous. [&KAILEE]   [M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14 2015, 09:15

Hij staarde even expressieloos naar de brief en stond toen op van zijn bed. Hij gooide de brief of zijn bureau en liet zich weer op zijn bed vallen. Hij wreef vermoeid over zijn gezicht en schudde zijn hoofd licht. "Echt waar", mompelde hij. Kailee sloot zijn ogen en hield die gesloten tot hij de deur open hoorde gaan. Hij ging in kleermakerszit op zijn bed zitten en zag dat Alyssa naar de brief op zijn bureau keek. De kerel stond op en liep naar zijn bureau toe. Hij greep de brief en vouwde die dicht. ‘Van wie is die brief?’ Hij stak de brief terug in de enveloppe. "Van mijn moeder", zei hij wat afwezig. Hij knipperde met zijn ogen en glimlachte. "Ze wilt dat ik nog een keer op bezoek kom om samen het graf van mijn vader te gaan bezoeken." Hij liet zijn op zijn bureaustoel vallen terwijl Alyssa op zijn bed ging zitten. "En ze wilt ook Ricky's graf bezoeken. Daar heb ik niet zo veel zin in", vervolgde hij en lachte als een boer met kiespijn. Hij zou liever wegblijven van het kerkhof. Hij haatte het hoe het graf van zijn vader en Ricky naast elkaar stonden. Zo kon hij dat van zijn broer niet negeren. En hij kreeg iedere keer ruzie met zijn moeder omdat hij nooit een bloem meenam om op Ricky's steen te leggen. Of dan wou ze nog eens horen wat er gebeurd was.

Alyssa begon te lachen en propte het broodje in haar mond. Hij trok even een wenkbrauw op, niet beseffend waarom ze aan het lachen was. ‘Als ik wilt kan ik mijn nachtkleed gaan halen waar een uiltje op staat. Dan voel je je misschien niet meer zo alleen.’ Hij keek niet begrijpend en besefte toen wat ze bedoelde. "Shit", zei hij en voelde hoe hij begon te blozen. Hij had er niet aan gedacht dat het een belachelijke pyjamabroek was, of het was wel even door zijn hoofd geschoten maar hij was het vergeten. Hij sloeg zijn handen voor zijn gezicht tot de blos weer weggetrokken was.
Hij keek toe hoe Alyssa de plateau naar zijn bureau verplaatste en vervolgens tegen het hoofdstuk van zijn bed ging zitten. Hij trok de stoel korter naar het bed toe en trok zijn knieën wat op, maar niet hoog genoeg want hij wou met zijn voeten op de bedrand steunen. ‘Wat doen we eigenlijk als we commentaar krijgen van de hoofdmeester of de leerkrachten?’ Kailee knauwde even op zijn onderlip en haalde toen zijn schouders op. "Dan denk ik dat we moeten vertellen wat er gebeurd is. Maar niemand zegt dat er commentaar van moet komen. Als niemand er wat van weet, zal niemand moeilijk doen." Hij leunde voorover en nam de appel terug van het bed af. Hij zette zijn tanden in het groene fruit en kauwde snel zijn hap weg. "Zouden ze er zo moeilijk over doen?" vroeg hij, meer naar zichzelf gericht dan naar haar. Kai nam nog een hap van de appel. "Er zijn zo veel studenten die bij iemand anders gaan slapen. Ik ken er wel enkelen die haast nooit in hun eigen kamer slapen, geloof ik." De blauwharige jongeman trok zijn voeten onder zijn benen in zodat hij in kleermakerszit op de stoel zat. Hij keek naar zijn handen voor hij weer naar Alyssa keek. "Maar niemand gaat er moeilijk over doen. En als jij niet meer hier mag blijven, kom ik gewoon naar jou", zei hij met een halve glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa

Alyssa

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 220
[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth x Water
Klas: 6de klas
Partner: Not yet.

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Dangerous. [&KAILEE]   [M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14 2015, 12:52

Alyssa had enkel kort geknikt toen Kailee had verteld waar de brief over ging. Ze kon het wel begrijpen dat hij niet naar het graf van zijn broer wilde gaan. Het moest ook heel confronterend zijn, al zeker omdat het een ongeluk was geweest. Als zij Andrew vandaag per ongeluk vermoord had en zij had haar vader die daar moeilijk over deed, zou ze ook liever weg blijven van zijn graf. Ricky had ook geprobeerd om iets te doen bij Kailee en Andrew had dat ook bij haar proberen te doen, al lagen de intenties van de twee ver uit elkaar en hoe het afgelopen was ook. Andrew zou hoogstens blind worden, maar Ricky was dood. Toch voelde het voor Alyssa aan alsof ze elkaar door dit veel beter begrepen. Zij had haar broer blind gemaakt en hij had zijn broertje gedood. In principe hadden ze allebei iets vreselijks gedaan, maar het was puur uit zelfverdediging geweest. Zijn rechtszaak was voorbij, maar de hare moest nog beginnen. Hopelijk zouden ze, met de getuigenis van Dave erbij, de rechtszaak winnen en zou ze op Starshine mogen blijven. Ze werd uit haar gedachten getrokken door Kailee die bij haar kwam zitten en een antwoord gaf op haar eerdere vraag. ‘Nee, we vertellen niemand wat er gebeurd is,’ zei ze meteen tegen hem. Ze wilde niet dat de leerkrachten te weten kwamen wat voor monster haar broer was en hoe zielig ze eigenlijk wel niet was. En dat ze zonder Kailee’s hulp waarschijnlijk geen leven meer had gehad. Ze durfde te wedden dat haar broer haar toch wel vermoord had. Hij was ziek in zijn hoofd. Of hij zou haar in zijn huis gehouden hebben tot iemand haar was komen zoeken. Wat er ook gebeurd zou zijn, het zou niet goed afgelopen hebben voor haar en dus was ze blij dat ze Kailee had. Ze grinnikte even kort toen hij met zijn eigen oplossing aan kwam zetten. ‘Goed. Dan kunnen ze daar weer moeilijk over doen. Dan hebben we nog geen oplossing,’ zei ze lachend tegen hem. Toch stak ze haar tong uit ten teken dat het om te plagen was dat ze hem voor zo’n moeilijk raadsel zette. Hij hoefde verder geen antwoord te geven, want ze gingen er gewoon niet achter komen. En als ze erachter kwamen, was het nog maar de vraag of ze de moeite zouden nemen om haar terug te sturen naar haar eigen kamer. Ze haalde haar schouders op. Ze ging zichzelf er eigenlijk niet meer zo mee bezig houden. Ze begon weer te rillen, sloeg de dekens nu steviger om haar heen en ging op het bed liggen. Dat was een veel betere houding dan tegen zijn hoofdstuk, want dat deed pijn aan haar nek en aan haar rug. ‘Het is hier een vrieskist,’ zei ze en ze klappertandde. Toch wilde ze nog niet gaan slapen om het warmer te krijgen, want dan was de kans dat ze over Andrew ging dromen groot en dan zou ze het benauwd hebben. En dat vond ze ook niet leuk. Wat was het leven toch lastig. Ze deed haar best om een zucht in te houden omdat Kailee dat zo beter vond en ze keek hem weer aan. ‘Eigenlijk moeten we binnenkort eens iets leuks gaan doen. Gewoon om alles te vergeten,’ zei ze met zachte stem. Misschien konden ze dat ene spookhuis eens gaan bekijken waar ze zo veel over had gehoord. Het zou schijnbaar een landhuis zijn en het zou er spoken. Dat zou haar gedachten wel in ieder geval afleiden van Andrew. Een nieuwe rilling trok door haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
Kailee
.
.
Kailee

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Dangerous. [&KAILEE]   [M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Icon_minitimema jun 15 2015, 20:48

Alyssa had geknik toen hij zei van wie de brief was en waar die over ging. Gelukkig zei ze er niets over. ‘Wat doen we eigenlijk als we commentaar krijgen van de hoofdmeester of de leerkrachten?’ Kailee had zijn schouders opgehaald en op zijn lip gebeten. "Dan denk ik dat we moeten vertellen wat er gebeurd is. Maar niemand zegt dat er commentaar van moet komen. Als niemand er wat van weet, zal niemand moeilijk doen." Het leek niet alsof ze het eens was met hem. ‘Nee, we vertellen niemand wat er gebeurd is.’ Hij zweeg en knikte. "Maar niemand gaat er moeilijk over doen. En als jij niet meer hier mag blijven, kom ik gewoon naar jou", glimlachte hij. ‘Goed. Dan kunnen ze daar weer moeilijk over doen. Dan hebben we nog geen oplossing.’ Hij trok een pruillip, ook al lachte ze. Alyssa stak haar tong uit en hij keek haar kinderachtig aan.

‘Het is hier een vrieskist.’ Hij keek haar aan en fronste even. Zelf had hij het niet zo koud maar hij kon er wel inkomen dat een ander het hier koud had. ‘Eigenlijk moeten we binnenkort eens iets leuks gaan doen. Gewoon om alles te vergeten.’ Hij stond op en ging naar een kast toe waar hij wat in begon te rommelen terwijl hij een instemmend geluid maakte. "Klinkt goed", mompelde hij terwijl hij hurkte en een donsdeken uit de kast trok. Hij gooide die met een glimlach over Alyssa heen. "Zodadelijk voelt het zoals een sauna in plaats van een vrieskist." Hij ging terug op zijn stoel naast het bed zitten. "Maar dat is een goed idee. We zouden wat leuks moeten doen. Enig idee wat?"
De jongeman leunde achterover op de stoel. "Wil je dat ik me een bed maak of dat ik bij jou slaap vannacht?" vroeg hij en keek het meisje aan. "Ik zou het begrijpen als je liever hebt dat ik een bed voor mezelf maak, hoor." Hij glimlachte naar haar en sloeg een hand voor zijn mond om zijn geeuw weg te steken.

OOC: Dit is (n)iets, hoop dat je er toch wat mee kan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa

Alyssa

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 220
[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth x Water
Klas: 6de klas
Partner: Not yet.

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Dangerous. [&KAILEE]   [M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 16 2015, 21:11

Alyssa keek op toen Kailee ermee instemde en glimlachte. Ze vond het leuk dat ze iets konden gaan doen wat hun gedachten in elk geval een beetje af zou leiden. Ze had schoon genoeg van al die drama de laatste tijd. Ze knikte hem dankbaar toe toen ze het donsdeken kreeg. Ze sloeg zijn deken open, sloeg de donsdeken om haar ijskoude benen en deed zijn deken weer over haar heen. Zijn geur nestelde zich meteen in haar neus en gerustgesteld zijnde door de aanwezigheid van dit liet ze zich slaperig wat naar beneden zakken. Ze wilde echter nog niet in slaap vallen, want ze was helemaal nog niet klaar voor die nachtmerries die ze waarschijnlijk ging krijgen. ‘Dat is een risico die ik graag wil nemen,’ zei ze lachend. Liever een sauna dan een ijskoude vrieskist. 'Weet ik nog niet,’ antwoordde ze schouderophalend op zijn vraag. ‘Dat kunnen we dan nog wel zien. Ik weet zeker dat ik inspiratie genoeg ga hebben om iets te verzinnen.’ Ze grinnikte even. Ja, waarschijnlijk zou ze het weer op de laatste dag aan laten komen voordat ze haar officiële beslissing maakte. Ze wist niet hoe Kailee daar in was, maar zij was er vrij soepel in. Gewoon afwachten en dan beslissen, tenzij het natuurlijk iets heel dringend was. Bij zijn vraag beet ze even kort op haar onderlip. Ze werd altijd gerustgesteld door lichaamscontact met Kailee en dat zou deze keer zeker niet anders zijn. Bovendien wilde ze hem absoluut ook niet op de vloer laten slapen waar allemaal stof lag dat ’s avonds in zijn gezicht kon kruipen. Haar blik gleed naar hem. ‘Slaap maar gewoon bij mij,’ zei ze glimlachend. ‘Ik voel me veilig bij je en jij bent niet Andrew.’ Dat laatste mompelde ze. Gelukkig was Kailee niet Andrew of iemand die dezelfde intenties had als haar broer, want anders zou ze al helemaal gek geworden zijn. Kailee was de enige persoon die ze tot nu toe echt kon vertrouwen. Hij was haar beste vriend en zij was zijn beste vriendin, dus ze nam aan dat ze elkaar altijd wel zouden vertrouwen en beschermen. ‘Misschien zou je beter in bed komen liggen, want je bent moe,’ sprak ze plagerig tegen hem. Ze maakte ondertussen ruimte voor hem zodat haar rug nog net niet tegen de koude muur gedrukt werd. Ze sloeg de dekens stevig om haar heen, maar sloeg het andere deken open zodat Kailee daar ook onder kon kruipen. ‘Ik gebruik jou gewoon als kacheltje,’ zei ze rillend tegen hem, haar voeten intrekkend zodat deze ook warm zouden worden. Ze keek hem aan. ‘Ik ben echt blij dat je dit voor me doet, Kai. Je weet dat ik van je hou,’ zei ze glimlachend tegen hem.

OOC: Ging nog wel goed, hoor c:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
Kailee
.
.
Kailee

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Dangerous. [&KAILEE]   [M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 20 2015, 12:40

‘Dat is een risico die ik graag wil nemen’, zei Alyssa lachend toen hij zei dat het dan wel een sauna ging worden. Bij zijn volgende vraag kwam er wel een schouderophaal. 'Weet ik nog niet.’ Hij knikte even licht. ‘Dat kunnen we dan nog wel zien. Ik weet zeker dat ik inspiratie genoeg ga hebben om iets te verzinnen.’ Een glimlach verscheen op zijn gezicht. "vast wel", zei hij.

Hij vroeg of ze liefst had dat hij bij haar sliep of juist niet. ‘Slaap maar gewoon bij mij', zei ze met een glimlach, en Kai glimlachte terug naar haar. ‘Ik voel me veilig bij je en jij bent niet Andrew.’ Hij keek haar even aan na het gemompel en glimlachte lichtjes. ‘Misschien zou je beter in bed komen liggen, want je bent moe.’ Ze had gelijk. Hij kon echt drie dagen slapen, leek het wel. Hij was echt heel erg moe. Alyssa maakte plaats voor hem. ‘Ik gebruik jou gewoon als kacheltje.’ Hij kroop naast het meisje in bed en lachte even. "Je doet maar, ik ben een topkachel." Hij knipperde met zijn ogen en ging op zijn zij liggen om haar aan te kijken. ‘Ik ben echt blij dat je dit voor me doet, Kai. Je weet dat ik van je hou.’ Hij glimlachte terug en gaf haar gauw een kus op haar wang. "Waarom zou ik dit niet voor je doen? Je bent mijn beste vriendin, ik wil je voor geen geld op de wereld kwijt want ik hou ook van jou, Alyssa." Hij sloot zijn ogen en geeuwde nog een keer. "Slaapgoed, en als er wat is, maak me dan wakker. Alsjeblieft." Hij wreef nog eenmalig door zijn ogen voor hij zich op zijn rug draaide en nog een beetje naar het plafond bleef staren. Hij zou niet in slaap vallen voor zij dat deed, datwou hij niet. Hij moest zeker zijn dat ze goed kon gaan slapen. Hij had zijn ogen dan wel na een tijd gesloten maar bij het minste geluidje deed hij ze open om te kijken of het Alyssa was. "En als ik te veel plaats in neem duw je me gewoon uit bed." Hij glimlachte en vouwde zijn armen over elkaar ter hoogte van zijn borstkas, zo bleef het deken goed om hem heen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa

Alyssa

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 220
[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth x Water
Klas: 6de klas
Partner: Not yet.

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Dangerous. [&KAILEE]   [M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 21 2015, 12:46

Alyssa had een lichte glimlach gegeven toen hij zei dat hij een topkachel was. Dat zou ze vannacht dan wel eens zien. Ze was blij dat ze hem had. Nu hoefde ze niet alleen te slapen en had ze tenminste iemand die bij haar bleef als het niet goed ging. Ze wist dat deze nacht gewoon een ramp ging worden. En de volgende nacht waarschijnlijk ook. En de nacht daarna misschien ook. Maar het zou ook goed kunnen dat het steeds beter zou gaan. Dat haar wonden zouden genezen en dat ze weer zou kunnen ademen. Misschien dat ze over een paar weken weer alleen kon slapen. ‘Is goed,’ antwoordde ze, maar ze wist dat ze hem niet wakker ging maken. Ze had in de shuttle gehoord waar hij last van had en dat wilde zeggen dat hij al slecht sliep zonder dat zij erbij was. Ze ging hem niet constant om niets wakker maken, maar ze moest er de schijn ophouden. En dan maar hopen dat hij niet kwaad zou worden. ‘Oh Kailee, shut up,’ lachte ze. ‘Jij veel plaats innemen. Laat me niet lachen.’ Ze grinnikte even. ‘Ons volgende doel wordt om veel taartjes te gaan eten zodat we beiden wat bijkomen.’ Ook zij was wat afgevallen omdat ze niet al te veel at. Ze durfde te wedden dat ze de komende weken ook niet veel zou kunnen eten. Steeds als ze terug aan die middag dacht – en dat was veel gebeurd sinds vandaag – werd ze misselijk en kon ze geen hap door haar keel krijgen. Dat maakte dat ze zich hongerig en misselijk tegelijkertijd voelde, maar veel kon ze daar niet aan beginnen. Het zwartharige meisje sloot voorzichtig haar ogen om alles buiten te sluiten, legde haar hoofd op Kailee’s borstkas en voelde dat de slaap haar langzaam over begon te nemen. Als Kailee een andere lighouding aan wilde nemen, moest hij haar hoofd maar gewoon opzij duwen. Ze beet zachtjes op haar lip en liet de duisternis uiteindelijk helemaal overnemen. Beelden van de middag schoten door haar hoofd. Heel gedetailleerd zag ze voor zich hoe Andrew’s oog doorboord werd door de scherf die zij naar voren had gebracht om hem van Kailee af te krijgen. Ze hoorde dat haar vader haar een moordenaar noemde en zag Jack met moordlustige ogen en een mes voor zich. Kailee stond er ook ergens tussen, maar hij keek haar vol medelijden aan terwijl hij zachtjes ‘sorry’ prevelde. Vervolgens stak Jack zijn mes in Kailee’s borstkas. En dat was het moment waarop ze wakker schoot. Ze haalde haast hysterisch naar adem en voelde dat haar wangen nat waren. Ze keek opzij en het leek erop dat Kailee sliep. Ze bestreed de drang om hem wakker te maken, klom voorzichtig over hem heen en liep naar het raam toe. Ze ging onder het raam zitten, trok haar knieën naar zich toe en keek met vermoeide ogen naar de schaduwen die zich over de muren van Kailee’s kamer bewogen terwijl ze de gedachten aan Andrew weg probeerde te duwen. Tranen vermenigvuldigden zich en dropen over haar wangen. Wat een rotnacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
Kailee
.
.
Kailee

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Dangerous. [&KAILEE]   [M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Icon_minitimema jun 22 2015, 11:29

"Slaapgoed, en als er wat is, maak me dan wakker. Alsjeblieft", zei hij. ‘Is goed’, antwoorde ze, maar Kai bleef even nadenken. Zou ze hem echt wel wakker maken?
‘Oh Kailee, shut up’, lachte Alyssa toen hij zei dat ze hem uit bed moest duwen als hij te veel plaats innam. ‘Jij veel plaats innemen. Laat me niet lachen.’ Hij lachte er even om, maar niet ter harte. Hij wist wel dat hij best aan de lichte kant was, maar hij vond het vreselijk als mensen er wat over zeiden. ‘Ons volgende doel wordt om veel taartjes te gaan eten zodat we beiden wat bijkomen.’ Hij glimlachte maar wees dat voorstel meteen af in zijn hoofd. Hij zou wel toekijken hoe zij taartjes at, zelf zou hij mooi passen. Alyssa legde haar hoofd op zijn borstkas en hij liet haar maar doen. Het kon zo'n beschermend gevoel geven als je een borstkas als kussen kon gebruiken, en zo vreselijk slecht lag het nog niets eens. De duisternis had een effect op hem, hij voelde hoe hij stilaan wegzakte, maar nog niet sliep. Dat kon soms zo uren doorgaan, zweven tussen slaap en wakker liggen. De jongemans oogleden trokken een keer samen toen hij een nare gedachte had, maar dat hield al gauw op.

Dat Alyssa wakker werd en op adem moest komen drong niet door de laag slaap heen. Hoe voorzichtig ze ook over hem heen klom, vroeg of laat zou hij toch beseffen dat het gewicht van zijn borst af was en dat het koud geworden was aan zijn zijde. Hij knipperde met zijn ogen en bleef even recht omhoog staren voor hij naar opzij keek, waar Alyssa gelegen had. Toen hij zag dat ze wegwas ging Kailee overeind zitten en keek geschrokken. Waar was ze heen? Weggelopen? Bang dat hij wat verkeerd zou doen? Duizenden gedachten schoten door zijn hoofd toen hij zijn benen over de rand van het bed heen duwde. In het donker van de kamer dacht hij wat te zien. Hij balde zijn vuisten en bleef in stilte staan. Of dat was Alyssa, of dat was de reden waarom Alyssa weg was. Wie weet was het toch Andrew. Nee, dat kon niet. De blauwharige jongen liep richting zijn raam en hurkte neer. Hij bleef zo even zitten tot zijn ogen aan het duister gewoon waren. Ja, het was Alyssa, en hij zag dat ze aan het huilen was. Hij klemde zijn kaken op elkaar en zuchtte kort waarna hij naast haar ging zitten. "Oh, Alyss", zei hij zacht. Hij veegde haar tranen van haar wangen en trok haar tegen zich aan. Voorzichtig sloeg hij zijn armen om haar heen. "Ik had toch gezegd dat je me wakker mocht maken. Doe dat alsjeblieft in het vervolg." Hij keek over haar schouder door naar het raam. "Insomnia gaat niet voor op trauma's." Hij trok zacht aan een lok van haar haar. "Je bent goed gek, je kan dit echt niet in je eentje", vervolgde Kai, zelfs met een hele kleine glimlach op zijn gezicht. Hij zou haar helpen, maar dan moest ze beseffen dat ze ook echt moest zeggen wat er mis was. "Waarom werd je wakker? Nachtmerrie?" Hij bleef zijn armen om haar heen houden, hopend dat ze ervan zou kalmeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa

Alyssa

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 220
[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth x Water
Klas: 6de klas
Partner: Not yet.

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Dangerous. [&KAILEE]   [M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 25 2015, 11:26

Een korte rilling ging over haar rug heen toen ze besefte hoe koud het wel niet was. Ze had het sowieso al koud gehad. Dankzij die droom misschien iets warmer omdat ze een beetje zwetend wakker geworden was, maar nu maakte die warmte plaats voor een ijskoud gevoel. Ze wist niet hoe lang ze daar had gezeten, maar ze schrok zich dood toen ze armen om zich heen voelde en slaakte een kreet. Haar tranen waren inmiddels ook van haar wangen geveegd. Had ze zo erg na zitten te denken dat ze niet door had gehad dat Kailee naast haar was gaan zitten? Ze werd getroost door zijn armen en zijn geur die haar een vertrouwd gevoel gaf. Het meisje schoof wat dichter naar hem toe, trok haar armen bang samen en legde haar hoofd tegen zijn hals. Omdat hij groter was dan haar ging dat een stuk makkelijker dan ze in eerste instantie gedacht had. Ze sloot haar ogen toen ze hem hoorde praten en maakte een zacht instemmend geluidje. Ze vormde haar lichaam haast tot een bol en drukte zich nog dichter tegen Kailee aan zodat ze half in zijn schoot lag. Net als een klein baby’tje, dacht ze verbitterd. ‘Kan ik wel,’ zei ze, maar hij zou aan alles kunnen merken dat ze het niet meende en ze durfde zelfs een klein beetje te grinniken om haar eigen koppigheid. Haar blauwe ogen richtten zich op de grond. Ze snikte zachtjes en veegde de tranen van haar wangen. Hoe veel nachten zou ze nog wakker worden en zouden ze hier nog zo zitten? Geen idee. Ze had het gevoel dat dit nooit helemaal voorbij zou gaan en dat ze altijd wel angst over zou houden. Ze wist zelfs niet of ze ooit nog fysiek met een jongen zou kunnen worden. Het zou vast een ramp worden als ze een vriendje kreeg en ze moest hem zoenen. En dan zou ze hem eerst ook nog eens alles moeten vertellen wat er gebeurd was omdat hij anders haar heftige reacties niet eens begreep. Dit ging haar haar hele leven achtervolgen. Andrew had haar leven verwoest. Ze snikte zachtjes na en probeerde een antwoord te verzinnen op Kailee’s antwoord voordat ze weer de hele tijd zou huilen. ‘Ja, een nachtmerrie,’ zei ze zachtjes. ‘De droom speelde zich weer af in die kamer en ik zag weer hoe ik Andrew’s oog doorboorde met een glasscherf. Jij kon me niet helpen en Jack vermoordde jou terwijl mijn vader riep dat ik een moordenaar was.’ Ze snikte zachtjes. ‘Ik begin nu vooral het gevoel te krijgen dat ik dat met Andrew’s oog misschien toch niet had moeten doen. Ik heb hem aan één kant waarschijnlijk blind gemaakt en volgens mij neemt mijn vader me dat kwalijk.’ Ze probeerde haar wangen droog te vegen, maar het had niet veel zin omdat ze telkens opnieuw weer nat werden nadat ze een poging had gedaan om ze te drogen. Jack zou het toch niet vreselijk vinden wat ze gedaan had, hè? Ze wist het niet meer. Ze wist het gewoon echt allemaal niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
Kailee
.
.
Kailee

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Dangerous. [&KAILEE]   [M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 25 2015, 15:14

Lang slapen deed hij niet, hij sliep niet diep en schrik sowieso van veel wakker. Toen iemand over hem heen kroop werd hij enkele minuten later wakker. Toen hij zijn ogen opende en haar niet zag liggen schrok de kerel op. Hij ging rechtstaan en keek rond in de kamer.

Hij was naar Alyssa toe gegaan toen hij haar op de grond zag zitten. Of ja, hij zag iemand zittenen hij wou er zeker van zijn dat het het meisje was. Nadat hij gehurkt had en zijn ogen gewend waren aan het duister merkte hij op dat het ook effectief Alyssa was. Hij veegde haar tranen van haar gezicht af en sloeg zijn armen om haar heen. Hij begon te spreken maar de enige reactie die hij kreeg was een geluidje. Het was beter dan niets, hij hoopte dat ze besefte dat hij het meende. Hij bleef zijn armen beschermend om har heen houden toen ze dichter tegen hem op kroop.

"Je bent goed gek, je kan dit echt niet in je eentje", zei hij. ‘Kan ik wel’, hoorde Kailee haar zeggen, en hij slaakte een lichte zucht. Toch had hij ook een kleine glimlach op zijn gezicht. Als ze écht wou kon ze het natuurlijk in haar eentje, maar Kai wou haar helpen. Dan zou het minder zwaar zijn voor haar. Hij keek toe hoe ze haar wangen droogveegde. "Waarom werd je wakker? Nachtmerrie?" vroeg hij haar. ‘Ja, een nachtmerrie.’ Hij knikte bij haar zachte woorden. ‘De droom speelde zich weer af in die kamer en ik zag weer hoe ik Andrew’s oog doorboorde met een glasscherf. Jij kon me niet helpen en Jack vermoordde jou terwijl mijn vader riep dat ik een moordenaar was.’ Hij beet hard op zijn onderlip toen ze weer snikte. Hij vond het vreselijk om haar zo te zien, hij wou niet dat ze huilde of snikte. Hij zag haar liever lachen. ‘Ik begin nu vooral het gevoel te krijgen dat ik dat met Andrew’s oog misschien toch niet had moeten doen. Ik heb hem aan één kant waarschijnlijk blind gemaakt en volgens mij neemt mijn vader me dat kwalijk.’ Ze veege haar wangen weer droog. "Het was maar een nachtmerrie. Jack zou me nooit vermoorden, dat weet jij, dat weet ik, dat weet iedereen die Jack kent. Je vader zou je ook nooit voor moordenaar uitmaken. Hij houdt van je, dat zie je zo. En, het spijt me om het te zeggen, maar Andrews oog intereseert me niets. Hij verdient het." Hij sloot zijn ogen en zuchtte nog een keer, al wist hij dat hij dat normaal niet deed in Alyssa's bijzijn. "Het was Andrew of jij, Alyss", vervolgde hij zacht, omdat hij de woorden niet te hard aan wou laten komen. Maar de waarheid was hard. "Wat je gedaan hebt komt voor jou misschien als slecht over, maar geloof me, het was één van de beste keuzes die je had kunnen maken." Per woord dat hij zei voelde hij meer haat jegens Andrew. De kerel verdiende het niet om nog ooit daglicht te zien, vond Kai. Hij zou opgesloten moeten worden voor eeuwig en altijd. Hij was ziek in zijn hoofd. Kailee haalde één arm om Alyssa uit om over zijn gezicht te wrijven en een geeuw te verbergen. "En je hoeft niet bang te zijn dat hij hierheen zou komen. Hij zit vast. En hij moet het niet wagen hierheen te komen." Hij legde de arm terug om Alyssa heen. "Wil je liever dat we nog even opblijven of gaan we terug slapen?" vroeg hij en sprak bewust in de eerste persoon meervoud. Hij zou Alyssa nu niet alleen laten, zelfs niet als ze erom zou vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa

Alyssa

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 220
[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth x Water
Klas: 6de klas
Partner: Not yet.

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Dangerous. [&KAILEE]   [M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 18 2015, 20:01

Het voelde goed. En veilig. Dicht tegen Kailee aan, tegen een muur, in zijn kamer. Ze was blij dat ze niet op haar eigen kamer was en de schaduwen in haar eentje moest aanschouwen. De armen van Kailee om haar heen voelden echt goed, lieten haar veilig voelen. Ze lag dan ook als een klein kind helemaal opgekruld tegen hem aan zodat ze door hem getroost en gekalmeerd kon worden, want verder was er op deze academie niemand die dat kon zoals hij. Ze moest dan ook eerlijk toegeven dat ze verder niet veel vrienden had buiten hem en dat dat deels aan haar eigen lag. Ze moest meer buiten komen en meer mensen leren kennen, maar dat vond ze vreselijk moeilijk. Zeker nu dit met Andrew gebeurd was. Er liepen een boel rare types rond in Oak’s Field en zich tussen een groep leerlingen mengen vond ze al helemaal doodeng. Ze overwoog daarom ook om privélessen te vragen bij een leerkracht zodat ze niet met allemaal leerlingen in één lokaal opgescheept zat. Ze had sowieso een paar lessen gemist de laatste tijd omdat ze er zo laat bij was gekomen en ze wilde dat dolgraag inhalen. De zwartharige keek op toen haar beste vriend weer begon te praten. Het was duidelijk dat hij wrok voelde tegenover Andrew. Eigenlijk zou ze dat zelf ook moeten voelen, maar op dit moment voelde ze enkel onbegrip en angst. Ze was bang dat hij in de school in zou breken en haar aan haar haren weer terug naar Erd zou slepen. Ze was blij dat ze op Cassia kon blijven waar ze dicht in de buurt was van haar oudere broer die haar ook kon troosten als er iets was, net als Kailee nu deed. Natuurlijk vertelde ze Jack niet dat ze bij Kailee sliep omdat hij dat weer heel anders op zou vatten. Ze had enkel vriendschappelijke gevoelens voor de jongen en dat zou niet veranderen. Ze richtte haar blauwe ogen weer op hem. ‘Dankjewel, Kai,’ sprak ze zachtjes. ‘Wat zou ik toch zonder je moeten?’ Ze grinnikte even door haar tranen heen, legde haar hand tegen zijn schouder en drukte een zachte kus tegen zijn wang. Ze voelde zichzelf slaperig worden en legde haar hoofd tegen het plekje tussen zijn schouder en zijn hals in. Ze was moe, maar ze was bang dat ze weer nachtmerries zou krijgen als ze nu weer in slaap zou vallen. En die nachtmerries zou ze gegarandeerd krijgen. Nog wel een paar nachten lang. ‘Ik haat dit,’ bracht ze gefrustreerd uit nadat hij zijn vraag had gesteld. ‘Als ik opblijf kan ik me straks niet concentreren tijdens de lessen en als ik in slaap val, komt die creep weer in mijn dromen kijken.’ Ze sloeg haar handen weer voor haar ogen en begon te huilen. Deze keer was het anders. Deze keer was het één van haar hysterische huilbuien. Diegene waarbij ze haar ademhaling niet onder controle had. En diegene waarbij ze gilde van frustratie. Ze smoorde haar kreten door haar hoofd tegen Kailee’s borstkas te drukken. ‘Ik wil dat alles weer normaal wordt! Waarom moet mij dit weer overkomen!’ riep ze gesmoord tegen zijn borstkas terwijl ze ondertussen probeerde om naar adem te happen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
Kailee
.
.
Kailee

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Dangerous. [&KAILEE]   [M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 27 2015, 20:33

Hij wist niet goed meer wat hij moest doen. Hij hield Alyssa maar in zijn armen en hoopte dat het haar zou kalmeren en dat ze erdoor in slaap zou kunnen vallen zonder te veel problemen. Hij wou dat ze begreep dat ze niets te vrezen had bij hem, dat hij alles zou doen om haar te beschermen tegen wie en wat dan ook, ook al wist hij dat er helemaal niets en niemand zou en kunnen komen. Andrew zou haar nooit meer bereiken. Zijn vrienden kon Kai aan, als het moest. Monsters bestonden niet, toch zeker niet die waar Alyss voor vreesde. Hij verstevigde zijn grip en probeerde haar erdoor te sussen. ‘Dankjewel, Kai’, zei het meisje, en Kai draaide zijn hoofd naar haar toe, voor zover hem dat lukte, om haar aan te kijken. Hij glimlachte niet naar haar en hij opende zijn mond ook niet om te spreken omdat hij niet vond dat er een gepast antwoord was op haar bedankje. In plaats daarvan knikte hij licht. Hij wou dat ze hem niet hoefde te bedanken. Hij wou dat Andrew zijn vuile handen van haar af gehouden had. ‘Wat zou ik toch zonder je moeten?’ Zelfs op haar gegrinnik reageerde hij amper. Hij trok een mondhoek op, maar dat was het dan ook. Hij had nog nooit iemand zo erg gehaat als Andrew. Of toch wel, maar dat was anders. Ze gaf hem een kus op zijn wang en hij trok de mondhoek iets verder omhoog om vriendelijk te blijven, als stond het huilen hem op dat moment korter dan het lachen. Hij wreef over haar haar toen ze haar hoofd legde op de plaats tussen zijn schouder en hals in. "Wil je liever dat we nog even opblijven of gaan we terug slapen?" vroeg hij haar. Hij wist niet of het voor haar ook zo was, maar hij vond het aangenamer als er in de eerste persoon meervoud gesproken werd als hij zich bang, onzeker of schrikachtig voelde. Hij had een simpele ja of nee verwacht, maar wat ze zij was ook best logisch: ‘Ik haat dit.’ Hij bleef over haar haar aaien om haar gerust te stellen. ‘Als ik opblijf kan ik me straks niet concentreren tijdens de lessen en als ik in slaap val, komt die creep weer in mijn dromen kijken.’ Ze begon terug te huilen, en een zachte zucht verliet Kai's lippen. Hij wou niet dat ze ongelukkig was. Al na een paar seconden was hem duidelijk dat ze niet gewoon aan het huilen was. Ze haalde ongecontroleerd adem. Hij schrok een beetje op en loste zijn grip terug wat om haar lucht te geven. Ze drukte haar hoofd tegen zijn borstkas. ‘Ik wil dat alles weer normaal wordt! Waarom moet mij dit weer overkomen!’ riep ze. Kailee legde zijn handen op haar kaken en dwong haar hoofd zachtjes terug weg van zijn borstkas zodat hij haar aan kon kijken. Hij veegde met zijn duimen de tranen weg. "Sssht maar", zei hij zacht, alsof hij een klein kind troostte. Zo voelde het nu ook een beetje, maar hij wist wel dat ze het zou begrijpen. Hij stond op en trok Alyssa mee recht. De vensterbank was net achter hen, dus hij ging zitten en sloeg zijn armen terug om haar heen. "Alyss, het komt allemaal goed. Het komt a-lle-maal goed", zei hij. De kerel deed zijn best om overtuigd te klinken. "Ik denk dat je moet proberen te gaan slapen, anders val je tijdens de lessen in slaap, en dan zal je de leerkrachten moeten uitleggen waarom." Hij luisterde of haar ademhaling terug regelmatiger werd. "En dat is helemaal geen schande, ze zouden het helemaal begrijpen. Daar ben ik zeker van, ze zullen je steunen. Net zoals ik." Hij hield zijn mond terug en buiten hun ademhaling was er niet echt wat te horen in de kamer. Hij voelde tranen achter zijn ogen branden maar hij dwong ze om daar te blijven en niet over zijn wangen heen te rollen. "Niets en niemand komt je wat doen. Dat zweer ik je. Op mijn leven, of mijn naam, op wat je wilt", ging hij verder. "Maar als je niet slaapt wordt je net zo'n wrak als ik, en dat wil je echt niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa

Alyssa

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 220
[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth x Water
Klas: 6de klas
Partner: Not yet.

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Dangerous. [&KAILEE]   [M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 13 2015, 14:36

Alyssa haatte het feit dat ze zichzelf niet meer onder controle had. Haar ademhaling leek niet meer te willen doen wat ze ervan verwachtte: het was onregelmatig. Het klonk alsof ze elk moment één of andere vreselijke aanval kon krijgen. Alsof haar hart aan het stoppen was met kloppen en haar ademhaling daar nog een wanhopige respons wilde geven. Het gegil was inmiddels gestopt en daar was ze blij mee, want iemand die aan de deur kwam luistervinken wat er aan de hand was wilde ze niet. Het werd weer doodstil in de kamer op haar gejaagde ademhaling na en Alyssa voelde haar hart in haar oren bonzen toen ze luisterde of iemand koers zette naar hun om haar op haar plaats te wijzen. Dadelijk zou er één of andere leerkracht komen die wakker was geworden door haar gegil en werd ze nog geschorst ook. Gelukkig mocht ze dan wel bij haar vader terechtkomen, maar vlak na wat er gebeurd was wilde ze dat nog niet. Ze wilde bij Kailee blijven. Hij en Jack waren momenteel de enige personen bij wie ze zich veilig kon voelen, maar ze twijfelde er niet over of ze bij haar oudere broer in bed ging liggen. Dan zou het weer aanvoelen zoals bij Andrew en bovendien vond ze het ook gewoon raar om tegen haar broer aan te gaan liggen. Ze luisterde naar Kailee’s troostende woorden en leunde slapjes tegen zijn lichaam aan terwijl ze de woorden tot haar door probeerde te laten dringen. Haar blauwe ogen waren constant gevuld met water, maar nu deed Alyssa haar uiterste best om het gewoon in haar ogen te houden en het niet meer over haar wangen te laten rollen. Ze had al genoeg gehuild. En die hysterische actie van daarnet had ook niet gehoeven, maar ze had zichzelf niet meer in de hand kunnen houden. Ze was blij dat Kailee er niet kwaad om geworden was. Terwijl ze naar Kailee’s troostende woorden luisterde, legde ze haar handen tegen zijn borstkas aan en keek hem aan met haar blauwe ogen. Ze beet op haar onderlip toen ze zag dat zijn ogen zich ook vulden met tranen en vroeg zich af of dat door haar ellende kwam. Zij voelde meestal ook heel erge pijn als Kailee ongelukkig was. Ze had, toen ze hem had getroost aan het meer alweer een paar weken geleden, ook willen huilen. En misschien had ze dat toen ook wel gedaan, ze wist het al niet meer. Het leek allemaal zo lang geleden, want dat waren de tijden dat ze nog echt gelukkig waren. Dat Andrew zijn handelingen minimaliseerde tot een acceptabele houding. ‘Oké,’ fluisterde ze zachtjes. Ze merkte dat haar ademhaling weer rustig was geworden en prees Kailee daarvoor de hemel in. Ze legde haar handen op de brede schouders van haar beste vriend terwijl ze hem treurig aankeek met haar blauwe ogen. ‘Wat een ellende, hè?’ mompelde ze. ‘Dat ik trouwens aan het janken ben hoeft niet te betekenen dat jij je emoties moet inhouden, hoor. Ik heb het heus wel gezien.’ Ze probeerde het als een grap te zeggen en probeerde haar mondhoeken omhoog te drukken, maar het kwam er weer somber uit. Het enige gevoel dat nu momenteel als positief kon ervaren was dat ze zich veilig voelde. En dat was allemaal dankzij haar beste vriend die haar probeerde te troosten. God, wat had ze een geluk met hem. Dat hij ertussen was gekomen en dat ze nu bij hem mocht blijven slapen. Dat hij de verantwoordelijkheid wilde nemen om haar te troosten en dat hij samen met haar wakker wilde blijven als dat nodig was. Nee, dat laatste kon ze hem niet aandoen. Ze maakte zich voorzichtig los uit zijn omarming en pakte zijn handen vast. ‘Laten we weer terug proberen te gaan slapen,’ zei ze tegen hem. ‘Je hebt gelijk. De lessen gaan morgen gewoon weer door en ik wil niet dat iedereen merkt dat ik iets heb meegemaakt.’ Ze beet op haar lip terwijl ze haar armen om zijn nek sloeg en hem een knuffel gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
Kailee
.
.
Kailee

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Dangerous. [&KAILEE]   [M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 19 2015, 14:06

"Sssht maar", zei hij zacht. "Alyss, het komt allemaal goed. Het komt a-lle-maal goed", zei hij. "Ik denk dat je moet proberen te gaan slapen, anders val je tijdens de lessen in slaap, en dan zal je de leerkrachten moeten uitleggen waarom. En dat is helemaal geen schande, ze zouden het helemaal begrijpen. Daar ben ik zeker van, ze zullen je steunen. Net zoals ik." Hij hield tranen in, hij wou niet huilen. Dat zou flauw zijn. "Niets en niemand komt je wat doen. Dat zweer ik je. Op mijn leven, of mijn naam, op wat je wilt", ging hij verder. "Maar als je niet slaapt wordt je net zo'n wrak als ik, en dat wil je echt niet." Kai zweeg. ‘Oké’, hoorde hij van haar komen na zijn woorden. Goed, oké was een goed begin. Hij glimlachte naar haar, ook al keek ze hem zo verdrietig aan. ‘Wat een ellende, hè?’ mompelde het meisje. ‘Dat ik trouwens aan het janken ben hoeft niet te betekenen dat jij je emoties moet inhouden, hoor. Ik heb het heus wel gezien.’ De jongeman haalde licht zijn schouders op. Hij hield ze wel in, dat ging wel lukken. Zelfs met die gemaakte glimlach om haar gezicht kwam de grap bij hem niet over. Het was inderdaad een ellende, en hij had genoeg van de miserie, maar er was niet zo'n simpele stop-knop, jammer genoeg.
Hij keek haar aan toen ze zijn handen vastnam, nadat ze uit zijn omhelzing gekomen was. ‘Laten we weer terug proberen te gaan slapen.’ Hij knikte. Inderdaad, goed idee. ‘Je hebt gelijk. De lessen gaan morgen gewoon weer door en ik wil niet dat iedereen merkt dat ik iets heb meegemaakt.’ Kai knuffele haar terug toen ze hem een knuffel gaf, en zuchte kort. Daarna hielp hij haar overeind, nadat hij rechtgestaan was. Moe wreef hij door zijn ogen. Hij glimlachte opnieuw kort en gaf haar een zoen op haar wang. "Slaapwel, Alyssa. Als er wat is, wees dan niet bang om me wakker te maken." De kerel liep door zijn kamer heen en ging toen terug in bed liggen. Het was niet dat hij niet op Alyssa wou wachten, maar hij was echt gewoonweg doodmoe en hij zou niet lang meer wakker kunnen blijven. Een geeuw verliet zijn mond en zodra zijn hoofd zijn kussen raakte viel hij in slaap.

OOC: Kai topic uit~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

[M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Dangerous. [&KAILEE]   [M] Dangerous. [&KAILEE] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[M] Dangerous. [&KAILEE]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Dangerous.
» Dangerous...
» dangerous,, ~~~ With tate.
» Drugged but dangerous
» Dangerous? Nah, not at all. [&SARETH] [M]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Erd, Planet of Earth-