MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 23 2015, 22:55
Yaaa, Anne maakt ook mooie setjes people
@Linn: Have fun!
Dice .
PROFILE Real Name : Freedje Posts : 228
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Klas: Mentorklas van Safke Partner: Maybe someday ~
Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 23 2015, 22:58
Sorry Anne xD Saf was de bekendste die ik kende xD
Zo... 't Is genoeg geweest voor vandaag. Ik ga TWD kijken. Ik beloof bij deze plechtig dat ik morgen zal posten hoor
Ryan King on the Rocks
PROFILE Real Name : Anne-swaaaannn Posts : 914 Points : 35
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth and fire Klas: Miss Eres Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 23 2015, 23:02
That hurts x_x Just kidding ^^
Ah well, verder Kingdom hearts dan maar :'D
Lea .
PROFILE Real Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 334 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woudmagie/watermagie Klas: Master Shong Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 23 2015, 23:30
En suddenly is mijn moeder helemaal into de twilight Don't have a Edward crush mom! Plox! Dx
*HuilieHuilie!* de twee vleesvarkens op mn werk zijn weg ;-; They are hams and cutlets now T^T gonna miss those noisy, stinky, escape experts
Ziva .
PROFILE Real Name : Linn Posts : 1678 Points : 76
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Light Klas: - Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 01:02
Ik dacht even dat Rusland het songfestival ging winnen Gelukkig niet.
Dice .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Klas: Mentorklas van Safke Partner: Maybe someday ~
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 09:49
Wie heeft er eig gewonnen? Heb het niet gevolgd xD
--
Small update setjesshop: Ik doe nu ook aanvragen voor andere sites en er staan ook voorbeelden zodat men 'n beeld heeft van wat ik kan (niet veelxD)
Renji .
PROFILE Real Name : Tiny ~ Posts : 264
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark - Fire Klas: Master Savador Partner: You can try, but i can't guarantee that i won't kill you slowly.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 09:54
Zweden heeft gewonnen, België op 4! C:
Good morning ~
Dice .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 10:09
Ik vond deze wel leuk van 2014 xD
Kailee .
PROFILE Real Name : Ez Posts : 1449 Points : 38
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Master Geralt - 6th Partner: Broken memories consume me
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 12:00
Ik vond het zo zielig voor Duitsland en Oostenrijk dat ze na 17 landen die gestemd hadden nog steds geen punten hadden xD
Renji .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark - Fire Klas: Master Savador Partner: You can try, but i can't guarantee that i won't kill you slowly.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 12:02
Kailee schreef:
Ik vond het zo zielig voor Duitsland en Oostenrijk dat ze na 17 landen die gestemd hadden nog steds geen punten hadden xD
Sterker nog, ze hebben na 39 landen nog geen punten gehad. :')
Kailee .
PROFILE Real Name : Ez Posts : 1449 Points : 38
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Master Geralt - 6th Partner: Broken memories consume me
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 12:07
Renji schreef:
Kailee schreef:
Dat maakt het nog erger xD I mean, zo slecht waren ze nu ook weer niet :')
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 12:09
Kailee schreef:
Renji schreef:
Kailee schreef:
Dat maakt het nog erger xD I mean, zo slecht waren ze nu ook weer niet :')
Ik vond Duitsland best een leuk lied hebben, het viel mij ook op. En Oostenrijk.. Ja... moet je ook geen piano in de fik zetten.
Renji .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 12:14
Toen Oostenrijk die piano in de fik stak brak mijn hart toch wel. :') *pets own piano*
Ziva .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Light Klas: - Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 12:22
It's all about the piano. Nee eh, ergens is het ook weer fijn dat ze beiden laatste zijn geëindigd. Nu delen ze een 26ste plek en is niemand 27ste eigenlijk geworden (wat een nieuw record zou zijn geweest en best kut zou zijn geweest voor diegene ;D) haha. Nja, ik had ze wel een puntje ofzo gegund, best zielig eigenlijk.
Nhoa .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 49
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Master Norwood, the awesome one Partner: Well....HEY LOOK, A SQUIRELL!
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 14:50
respect voor piano's ik wil weer eens nhoa leven inblazen, volunteers?
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 15:03
Wel Yinthe is een soort van niet meer op SSA dus daar heb je niet veel aan.
Ronodan .....
PROFILE Real Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur Klas: none Partner: Leave me breathless...
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 15:36
@Noa: Ik wil Hunter wel aanbieden.
Nhoa .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Master Norwood, the awesome one Partner: Well....HEY LOOK, A SQUIRELL!
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 15:47
sgu ik begin wel heur
Ronodan .....
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur Klas: none Partner: Leave me breathless...
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 15:50
Is goed, dan heb ik geen excuus om niet nu met Ro te gaan posten xD
Nhoa .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 15:52
d'ooooooh xD
Ronodan .....
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 18:47
En toen heb je alsnog je tijd verdaan door een nieuwe ava te maken xD
Ziva .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 18:53
Sexy ro-ro wooh ;D
Dice .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 20:31
In de anime doet Mako (mijn FC) schijnbaar gel in zijn wenkbrauwen XD
Zack .
PROFILE Real Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light/ air Klas: c: Partner: c:
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 20:50
Doet Mako wat? o_o Oké dat is gewoon vreemd XD
Dice .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 24 2015, 21:14
#Ann: Nee, echt waar. Ik heb het 'm in een episode zien doen. Hij deed eerst gel in z'n haar en toen op z'n wenkbrauwen. Dus als je de rare vorm van zijn wenkbrauwen bekijkt en je afvraagt hoe dat zo komt, dan heb je nu je antwoord xD
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.