Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Topics gezocht di apr 28 2015, 17:09 | |
| Nou ja, de titel zegt het in principe al. Ik zou topics voor een paar karakters. Dus voor wie een topic wil, of wie er nog een open heeft staan, ik heb deze mafkezen in de aanbieding:
Aloiysius: Aloy is stagiair Literatuur op SSA. Hij is bijna dertig en daarmee redelijk oud voor een stagiair. Dit is omdat hij zeven jaar in de gevangenis op Cassia heeft gezeten. Zelf heeft hij het er niet over. Hij is een aardige vent die graag anderen helpt met een fikse (helaas niet oneindige) voorraad geduld.
Hunter: Hunter is afkomstig van Gren, van de Hutan stam. Als een van de eerste van zijn stam kreeg hij de eer om te studeren op SSA. Hij is altijd vrolijk en care free. Een echte kwajongen, want streken uithalen met leerlingen is een van zijn favoriete bezigheden. Hij hecht veel waarde aan de traditie van zijn mensen en is onmogelijk boos te maken of te beledigen. |
|
Kailee .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 1449 Points : 38 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master Geralt - 6thPartner: Broken memories consume me
| Onderwerp: Re: Topics gezocht wo apr 29 2015, 19:39 | |
| Ik wil wel een topic met Hunter? Ik kan dat topic ook wel aanmaken als je wilt? |
|
Celia .
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 543 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur en DuisterKlas: -Partner: The world is full of lovers, we don't need any more
| Onderwerp: Re: Topics gezocht wo apr 29 2015, 21:41 | |
| Is goed, jij mag het zeggen. Ik kan hem nu ook wel aanmaken. Anders ga ik eerst op andere topics reageren. |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Topics gezocht | |
| |
|