MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Master Geralt - 6th Partner: Broken memories consume me
Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 30 2015, 18:10
Ayelinn, ik zag nu pas wat je gisteren zei, oops, maar ik zal dat topic voor Hunter zo meteen wel aanmaken, ik heb op het moment toch niets beter te doen :'D
Ronodan .....
PROFILE Real Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur Klas: none Partner: Leave me breathless...
Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 30 2015, 18:13
Is goed. Dan kan ik eerst rustig eten xD
Skyler .
PROFILE Real Name : Moonmoon Posts : 63
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wind and nature magican Klas: Ik ben er nog niet~ Partner: I know love, but not that way of love.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 30 2015, 18:25
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: ♡ Dark & Fire ♡ Klas: ♡ Miss Eres ♡ Partner: ♡ Took a lonely feeling just to let the meaning sink like the sun goes down ♡
Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 30 2015, 18:43
Yaaay xD Jullie zijn de Drake kenners hier, ben ik Drakish genoeg? x''D
Zack .
PROFILE Real Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light/ air Klas: c: Partner: c:
Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 30 2015, 20:40
Die THomas, een echte woeste krijger XD *gaat dood*
Kailee .
PROFILE Real Name : Ez Posts : 1449 Points : 38
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Master Geralt - 6th Partner: Broken memories consume me
Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 30 2015, 21:31
Moeder heeft me Misa Misa machtige oorbellen gekocht Nu ga ik maar eens film kijken :')
Dice .
PROFILE Real Name : Freedje Posts : 228
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Klas: Mentorklas van Safke Partner: Maybe someday ~
Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 30 2015, 22:29
Nailed it. Met 73 geslaagd voor Engels mondeling x)
Hunter .
PROFILE Real Name : Aylan Posts : 164 Points : 32
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woud en lucht Klas: - Partner: I could learn you the passion of the tango
Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 30 2015, 22:52
jeeeej Congrats Freedje
Dice .
PROFILE Real Name : Freedje Posts : 228
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Klas: Mentorklas van Safke Partner: Maybe someday ~
Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 30 2015, 22:55
Is het normaal dat ik als een zombie naar mijn punten zit te staren en me niet... nja.. helemaal tevreden voel? De leerkracht zei dat mijn Engels zo geweldig was en dat het niet normaal zou zijn als ik er niet met minstens 80 procent door zou zijn. En nu... sja. Ik had eig op meer gehoopt ;_; Dit is zo dom ;p
Edit: Nvm. Miss ben ik gewoon té moe om happy te zijn. Ben wel 'n beetje gesloopt van twee x een treinreis van ander half uur en 's morgens vroeg om vijf uur op staan de ene dag en om vijf uur thuiskomen van examen de andere dag. Het zal daar wel aan liggen en aan mijn o zo geweldige perfectionisme ;_;
Poppy .
PROFILE Real Name : Emmá Posts : 80
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: LichtxWater Klas: Partner: I never break a guy's heart, he's only got one. I just break his bones, ..he's got 206 of those.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 30 2015, 23:27
Dice schreef:
Is het normaal dat ik als een zombie naar mijn punten zit te staren en me niet... nja.. helemaal tevreden voel? De leerkracht zei dat mijn Engels zo geweldig was en dat het niet normaal zou zijn als ik er niet met minstens 80 procent door zou zijn. En nu... sja. Ik had eig op meer gehoopt ;_; Dit is zo dom ;p
Edit: Nvm. Miss ben ik gewoon té moe om happy te zijn. Ben wel 'n beetje gesloopt van twee x een treinreis van ander half uur en 's morgens vroeg om vijf uur op staan de ene dag en om vijf uur thuiskomen van examen de andere dag. Het zal daar wel aan liggen en aan mijn o zo geweldige perfectionisme ;_;
Ik herken het wel hoor, maar ik ben ook echt een perfectionist. Ik vind het niet raar dat je op meer punten gehoopt had als je docent zei dat minstens 80 procent normaal voor je zou zijn, maar dat is gewoon een domme uitspraak van de docent eigenlijk, want die legde zo wel druk op je. ö Wat je nu hebt gehaald is verder ook super goed toch? Dus als ik jou was zou ik me er niet al te druk over maken. Maar ik wilde er in ieder geval ook bij zeggen dat ik het een normale reactie vind als je, net als ik, perfectionistisch bent én goed in Engels én een docent dat bevestigt en dan een lager resultaat haalt dan je verwacht had. Nope, niks raars aan c; (of we zijn allebei raar, maar hé, twee is beter dan één )
Edit; en die zware dagen zullen ook zeker meewegen. Wow, dat is een heavy schema zeg!
Shay .
PROFILE Real Name : Anouk~ Posts : 276 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: ♡ Dark & Fire ♡ Klas: ♡ Miss Eres ♡ Partner: ♡ Took a lonely feeling just to let the meaning sink like the sun goes down ♡
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr mei 01 2015, 13:19
Congratz Freedje~
Hayden Queen Bee <3
PROFILE Real Name : Shadow Posts : 978 Points : 174
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Air Klas: Miss Jackson Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr mei 01 2015, 14:01
Aaah wat is Hayden toch weer heerlijk zichzelf. Mmmm had verwacht dat ze erger zou zijn ze valt nu nog best mee :p
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr mei 01 2015, 15:05
Mweh. I am so fucking done.
Hayden Queen Bee <3
PROFILE Real Name : Shadow Posts : 978 Points : 174
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Air Klas: Miss Jackson Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr mei 01 2015, 15:30
POSTING GALORE TIME hopelijk
Poppy .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: LichtxWater Klas: Partner: I never break a guy's heart, he's only got one. I just break his bones, ..he's got 206 of those.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr mei 01 2015, 19:57
even een mega random vraag tussendoor, maar hoe oud is iedereen hier eigenlijk? just curious~
Zack .
PROFILE Real Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light/ air Klas: c: Partner: c:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr mei 01 2015, 20:01
Bijna 21 o3o *Voelt zich oud* Nu jij XD
Laatst aangepast door Zack op vr mei 01 2015, 20:03; in totaal 1 keer bewerkt
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr mei 01 2015, 20:03
Just turned 22 *voelt zich nog ouder* Volgens mij ben ik ongeveer de oudste hier?
Poppy .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr mei 01 2015, 20:08
Oh, gelukkig ik dacht dat ik super oud was! D: ik ben 20.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.