PortalIndex4 questions HpD5Uwn4 questions 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 4 questions

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shay
.
.
Shay

4 questions UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anouk~
Posts : 276
Points : 5
4 questions UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ♡ Dark & Fire ♡
Klas: ♡ Miss Eres ♡
Partner: ♡ Took a lonely feeling just to let the meaning sink like the sun goes down ♡

4 questions Empty
BerichtOnderwerp: 4 questions   4 questions Icon_minitimeza apr 11 2015, 21:16

Heya allemaal~

Ik heb alle informatie hier volgens mij al een keer of drie gelezen en snap het grootste deel wel, maar zit nog met vier redelijk kleine vragen.
1. Hoe zit het precies met de meerdere soorten magie bezitten. Ik wil Shay duister & water of vuur {ben nog niet uit over water of vuur} geven, maar kan dat zomaar, of moet ik dat ergens aanvragen?
2. Hoe zit het met de spreuken die je kent als je pas later naar de academie komt? Kun je dan zelf een of twee dingen verzinnen die ze al kennen of mag dat niet?
3. Over de huisdieren, mag je die compleet zelf verzinnen? Dus niet een gewoon of mythisch dier maar gewoon een compleet, nog nooit bestaand, dier dat je zelf hebt bedacht?
4. Ik snap het ook niet precies met de talen. Ergens dacht ik te zien dat er voor elke planeet een taal was aangesteld {van de talen die wij hebben} maar wat waar welke?

Alvast bedankt voor het antwoorden ^
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

4 questions UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
4 questions UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

4 questions Empty
BerichtOnderwerp: Re: 4 questions   4 questions Icon_minitimeza apr 11 2015, 22:07

Op school wordt er de gemeenschappelijke taal gesproken (gewoon het nl, maar in de diepere zin heet het kovomokaans Razz) maar de 'thuistaal' mag zelf worden bepaald, persoonlijk vindt ik het wel leuk als een chara een licht accent heeft bij zijn algemene spreken Woot! Enya is like...the moos sco'ish gurrl yah will evahrr see in yah entirre laife Stare
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyōka

Hyōka

4 questions UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : M'non
Posts : 207
4 questions UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water & Ice
Klas: ///
Partner: If someone breaks your heart, just punch them in the face. Seriously. Punch them in the face and go get some ice cream.

4 questions Empty
BerichtOnderwerp: Re: 4 questions   4 questions Icon_minitimeza apr 11 2015, 22:28

1. Je mag zelf gewoon een of twee elementen kiezen dus je hoeft ze niet speciaal ergens aan te vragen.
2. Ik heb zelf ook nog niet helemaal door hoe dit precies werkt.. maar ik neem aan dat je char, als deze aankomt op SSA, al wel wat basiskennis van zijn/haar magie heeft, maar over specifieke spreuken durf ik niet veel te zeggen.
3. Je mag huisdieren compleet zelf verzinnen, hedendaagse dieren nemen of mythische. Er zat dacht ik wel een limiet aan hoe groot de huisdieren maximaal mogen zijn (Kan je volgens mij bij de regels vinden)
4. Je mag zelf een bestaande taal kiezen die je bij de planeet van herkomst vind passen en daarnaast is er ook nog de algemene taal waar Noa het over had :')

Hope this helped~
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

4 questions UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
4 questions UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

4 questions Empty
BerichtOnderwerp: Re: 4 questions   4 questions Icon_minitimeza apr 11 2015, 22:35

Voor numero twee heb ik het antwoord wel, als ik het goed verwoord en juist heb natuurlijk: als je karakter bijvoorbeeld al een hele tijd oefent op een bepaalde spreuk, dan kan die erbij gezet worden ja en simpele basisspreuken zouden ook normaal geen probleem mogen vormen. Zolang je maar geen extreem moeilijke en krachtige spreuken aan je karakter geeft is dit geen probleem. Er wordt veronderstelt dat je karakter wel enige zelfstudie/kennis heeft, maar dit is geheel aan jou om dit uit te werken of haar naar hier te sturen zonder enige kennis. Daar ben je vrij in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay
.
.
Shay

4 questions UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anouk~
Posts : 276
Points : 5
4 questions UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ♡ Dark & Fire ♡
Klas: ♡ Miss Eres ♡
Partner: ♡ Took a lonely feeling just to let the meaning sink like the sun goes down ♡

4 questions Empty
BerichtOnderwerp: Re: 4 questions   4 questions Icon_minitimeza apr 11 2015, 23:09

De talen en soorten magie snap ik nu, bedankt daar voor.

Voor dat dier, ik bedoel niet een gewoon of al bestaand mytisch dier maar iet compleet nieuws. Kan dat ook?

Voor de spreuken heb ik een idee voor een spreuk die denk ik wel ingewikkeld is maar daar voor zal ik morgen wel een pb naar een admin met een duidelijke beschrijving daar van sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

4 questions UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
4 questions UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

4 questions Empty
BerichtOnderwerp: Re: 4 questions   4 questions Icon_minitimeza apr 11 2015, 23:13

Dat mag volgens mij wel, zo had ooit eens iemand een yugioh kaart monster ding als huisdier, dus dat is perfect mogelijk. Je hebt mijn interesse wel gewekt ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay
.
.
Shay

4 questions UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anouk~
Posts : 276
Points : 5
4 questions UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ♡ Dark & Fire ♡
Klas: ♡ Miss Eres ♡
Partner: ♡ Took a lonely feeling just to let the meaning sink like the sun goes down ♡

4 questions Empty
BerichtOnderwerp: Re: 4 questions   4 questions Icon_minitimeza apr 11 2015, 23:16

Ah okay thank youuu~
Noh noh noh niet doen ik ben niet zo intressant, ik ga je teleur stellen hoor! X"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

4 questions UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
4 questions UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

4 questions Empty
BerichtOnderwerp: Re: 4 questions   4 questions Icon_minitimeza apr 11 2015, 23:48

Beste Anouk,
Je hebt zo te zien al best wat antwoorden gehad. Maar ik zal nog even op een rijtje de hoe en de wat zetten voor het geval er nog iets mist in de uitleg hierboven:

1: Mag je meerdere soorten magie
Ja, dat mag. Maar gelieve niet meer dan 2. Dit hebben we gezegd omdat karakters anders best over powered kunnen zijn. Meestal hebben magiërs 1 hoofdmagie. Dat is meestal de magie soort van de planeet waar ze vandaan komen. Dan kun je kiezen voor een extra magie soort. Dat kan door erfenis van iemand uit je familie die van een andere planeet afkomstig is. Of door studie. Let wel, dat het bestuderen van een tweede magie soort veel tijd kost en je dus als leerling aanzienlijk zwakker bent dan wanneer je je hoofdmagie gebruikt.

2: Spreukenboek
Als jouw magiër al wat ouder is als hij of zij naar de academie komt is het logisch dat deze al wat magische spreuken kent. Vaak leren kinderen op de basisschool ook al de basis van magie naast lezen, schrijven, rekenen ect. In het spreukenboek dat je in je profiel kunt vinden is het eigenlijk de bedoeling dat je daar je spreuken in op schrijft die je op de academie geleerd hebt. Dit geldt ook voor vaardigheden. Je mag zelfverzonnen spreuken erin zetten maar géén krachten die niet in het teken staan van de magie van 1 van de zeven planeten. Anders krijgen we al snel OP karakters.

3: Huisdieren
Je bent helemaal vrij om zelf te kiezen wat voor huisdier je hebt. Dit mag een bestaand wezen zijn, of een mythologisch dier. Je mag ook helemaal zelf iets bedenken. Daar zitten echter een paar regels aan. Het dier mag niet sterker zijn dan een leerling of hele sterke magische krachten bezitten. Het mag ook niet groter dan maximaal drie meter zijn (denk aan gigantische draken als huisdier die de school met hun grootte en kracht kunnen verwoesten).

4: Talen
Ook met talen ben je helemaal vrij om zelf te kiezen welke taal jij het beste bij jouw thuisplaneet vind passen. Natuurlijk spreekt iedereen op elke planeet een andere taal, al is er geen vaste taal voor elke planeet aangesteld. Dit is omdat sommige mensen cultuur van een bepaald land in hun karakter hebben verwerkt en als we een vaste taal zouden instellen, zouden die mensen hun hele karakter overhoop moeten gooien om bij dat land en die taal te passen. Verder wordt er door iedereen de Universele Kovomakaanse taal gesproken. In dit geval het Nederlands omdat dit een Nederlandse RPG is.

Ik hoop dat al je vragen zo beantwoord zijn.
Met vriendelijke groet,
Linima
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Shay
.
.
Shay

4 questions UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anouk~
Posts : 276
Points : 5
4 questions UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ♡ Dark & Fire ♡
Klas: ♡ Miss Eres ♡
Partner: ♡ Took a lonely feeling just to let the meaning sink like the sun goes down ♡

4 questions Empty
BerichtOnderwerp: Re: 4 questions   4 questions Icon_minitimezo apr 12 2015, 08:35

Heel erg bedank, het is nu helemaal duidelijk voor me ^^

Alleen nu kom ik met nog een vraag X"D
Shay zal so wie so wapens mee nemen, ik neem aan dat die meteen zullen worden ingenomen. Maar zijn de wapens buiten het schoolterrein verboden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

4 questions UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
4 questions UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

4 questions Empty
BerichtOnderwerp: Re: 4 questions   4 questions Icon_minitimezo apr 12 2015, 10:45

In verband met de schoolregels ben ik verplicht om als lerares te antwoorden dat het meenemen van wapens naar school en binnen het school terrein strikt verboden is en dat wapens onmiddellijk ingenomen worden.

(Maar even buiten mijn rpg karakter: iedereen neemt wapens mee. Maar als je er in een topic mee gaat lopen zwaaien in het gezicht van een leraar heb je dikke kans dat hij wordt afgenomen xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Shay
.
.
Shay

4 questions UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anouk~
Posts : 276
Points : 5
4 questions UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ♡ Dark & Fire ♡
Klas: ♡ Miss Eres ♡
Partner: ♡ Took a lonely feeling just to let the meaning sink like the sun goes down ♡

4 questions Empty
BerichtOnderwerp: Re: 4 questions   4 questions Icon_minitimezo apr 12 2015, 14:28

Ah okay dan snap ik het nu allemaal, bedankt!
Hier mag een slotje op ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



4 questions UTL8oxA PROFILE
4 questions UTL8oxA MAGICIAN

4 questions Empty
BerichtOnderwerp: Re: 4 questions   4 questions Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

4 questions

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» :Questions:
» A few questions
» VvF Class related questions

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Vragen-