Drake .
PROFILEReal Name : Moon Posts : 1638 Points : 123 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicanKlas: Miss EresPartner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
| Onderwerp: Cosplay and costume pictures zo maa 29 2015, 15:15 | |
| Welkom iedereen. We weten hier bijna allemaal wel wat Cosplay is denk ik. Daarom lijkt het me erg leuk om een topic te maken voor de mensen die hier ook echt aan doen. Van echt Cosplay tot mooie costumes of andere leuke dingen, je mag de foto's hier neerzetten.
Voor geval dat je geen idee hebt wat cosplay is?
- Uitleg wiki:
Cosplay (Japans: コスプレ, kosupure) is een vorm van performance art waarbij de deelnemers gebruikmaken van kostuums en accessoires om een bepaald personage of idee uit te beelden. In de ruimere zin van het woord verwijst cosplay naar alle gekostumeerde rollenspellen buiten het podium om, ongeacht de culturele context.
Favoriete bronnen zijn onder andere manga, anime, stripverhalen, tokusatsu, stripromans, webstrips, computerspellen en films. Andere bronnen zijn onder andere artiesten van J-pop, J-rock, visual kei en fantasy bands (zoals Sound Horizon). Elke entiteit uit de echte of virtuele wereld de zich leent voor dramatische interpretatie kan gebruikt worden als onderwerp. Levenloze objecten krijgen antropomorfische vormen en het is niet ongewoon om de geslachten verwisseld te zien waarbij de vrouwen mannenrollen spelen en vice versa. Er is ook een kleine subset binnen de cosplaycultuur rondom sexappeal waarbij de cosplayers specifiek kiezen voor personages die bekendstaan om hun aantrekkelijkheid en/of onthullende (of zelfs expliciete) kostuums.
Natuurlijk mag je hier foto's neerzetten van jezelf, maar je kunt ook op anderen reageren. Tips geven of advies, blijf hierbij natuurlijk wel vriendelijk. Iedereen doet zijn of haar best. Je kunt ook algemene tips neerzetten voor bijvoorbeeld het gebruik van Make-up etc. Ook mag je lijstjes neerzetten van personages of kostuum ideeën die je nog graag wil doen.
Mvg, Moon. |
|
Drake .
PROFILEReal Name : Moon Posts : 1638 Points : 123 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicanKlas: Miss EresPartner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
| Onderwerp: Re: Cosplay and costume pictures zo maa 29 2015, 15:23 | |
| Ik ben gister bij Dutch Comiccon geweest en het was echt geweldig! Hierbij mijn Drake/Izaya Cosplay: - Sassy Drake is not impressed. ''I punched Savador in the face, bitch please~'':
- Drake with together with Ryan on one picture, how is this possible? 0.0 -Ik moest hier een foto van-:
- The three friends. Sarah, Drake, Hayden. -I freaked out when I found those two xD-:
|
|