|
|
Auteur | Bericht |
---|
//
PROFILEReal Name : Pom Posts : 261 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AardeKlas: Partner: This tug of war; I'll always win; even when ur right.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 14 2015, 18:51 | |
| Aure: Yesh, i've noticed. Very nice. c: En mocht je een naampje er op willen dan kan ik je evt. helpen. c: Óf je kunt het zelf doen op: lunapic.com. Hoewel ze daar niet héél erg veel lettertypes hebben :'] maar aan je randje te zien heb je een of ander bewerkingsprogramma dus nvm xD&&ik maak m'n shit ook zelf. meestal. x] In jus' en Yuu's geval wel. Anneee: De issue zit hem waarschijnlijk in dat het fora (Actieforum) bepaalde stukjes uit de code van je sheet hetzelfde gecodeerd heeft als het forum zelf. Dus neemt hij het over. probeer dit eens? - click:
- Code:
-
Test
<link href='http://fonts.googleapis.com/css?family=Pacifico' rel='stylesheet' type='text/css'><center><style type="text/css">.bakies { width:470px; padding:20px; background:#fff; border:1px solid #eee; }.names { font:50px pacifico; color:#121212; }.masstexts { width:200px; height:400px; padding:5px; overflow:auto; margin-right:12px; text-align:justify; font:12px gerogia; line-height:90%; }.masstexts::-webkit-scrollbar { width: 1px; height: 1px; border:0px;}.masstexts::-webkit-scrollbar-track { background-color: #e7e7e7; border:0px; }.masstexts::-webkit-scrollbar-thumb { background-color:#121212; border:0px;}</style><div class="bakies"><div class="names">Zackary Fair</div><table cellpadding="0px" cellspacing="0px"><tr><td valign="top"><div class="masstexts" style="text-align:right;"><font style="text-transform:uppercase; font-weight:bold; font-size:16px; letter-spacing:3px;">basics //</font><br><br>
<b>full name:</b> Zackary Fair<br> <b>age:</b> Eighteen years old<br> <b>height:</b> 1m92 current<br> <b>weight:</b> 107,4 kg<br> <b>build:</b> muscular, well trained<br> <b>hometown:</b> South Nova<br> <b>birthday:</b> 29th of December<br> <b>occupation:</b> Student<br> <b>parents:</b> Bruce Fair, deceased - Amu Fair, deceased<br> <b>siblings:</b> Ace Acciaco, 19 <br> <b>sexual oriëntation:</b> straight<br>
<br><br><font style="text-transform:uppercase; font-weight:bold; font-size:16px; letter-spacing:3px;">relationships //</font><br><br><div style="margin-bottom:10px;">I - Master Savador >> Mentor - Rhine >> gestorven, ex en beste vriendin - Lightning >> een vriendin - Ravenna >> beste vriendin - Romance >> ex van Ace - Drake >> kennen van ziens </div><font style="text-transform:uppercase; font-weight:bold; font-size:16px; letter-spacing:3px;">education //</font><br><br>
<b> Light/Air magician</b><br> <i> 6th grade</i><br> <b> Master Savador</b><br> <b> Learned spells:</b><br> <i> - Sandstorm [LES]</i><br>
<br><br><font style="text-transform:uppercase; font-weight:bold; font-size:16px; letter-spacing:3px;">facts //</font><br><br>
> Hij traint elke dag<br> > Hij heeft geen kennis van intimiteit<br> > Luistert metal<br> > Speelt gitaar<br> > Lijdt aan bipolariteit<br> > Lijdt aan reuzengroei<br> > Houdt van zoete voedingswaren<br> > Zijn eindlengte gaat 1m98 worden<br> > Is stiekem een grote knuffelbeer<br> > Zack is linkshandig<br>
</div></td><td valign="top"><div class="masstexts" style="border-left:1px solid #eee; padding-left:15px;"><font style="text-transform:uppercase; font-weight:bold; font-size:16px; letter-spacing:3px;">Innerlijk //</font><br><br>
<b>Depressief:</b> Zack's vriendin, Rhine, iemand die hij eigenlijk al vrij lang kent, heeft zichzelf een jaar geleden van het leven berooft. Hij stond erbij toen ze de grip op het leven verloor en hij is er nog altijd van ontdaan. Maar de laatste tijd begint hij uit zijn put te raken en zie je weer flarden van wie hij ooit was. <br><br>
<b>Tolerant</b> Eigenlijk heeft niemand hem ooit boos gezien, zijn controle zien verliezen of nog maar een muur zien slaan. Deze jongen doet in het algemeen anderen geen vlieg kwaad en kan tegen een stootje. Zolang je zijn vrienden maar geen pijn doet is hij allemans vriend. <br><br>
<b>Intimiderend</b> Zack is gewoon de vriendelijkheid in eigen persoon, maar mensen durven wel eens afgeschrikt te zijn van zijn grootte en bouw en hij komt heel intimiderend over. Zeker omdat het laatste jaar zijn gezichtsuitdrukkingen niet vaak rozengeur en maneschijn zijn geweest en hij er vaak met een depressief of zuur gezicht rondliep.<br><br>
<b>Naïef</b> Zijn naïviteit is een van zijn grootste zwakke punten, de jongen heeft geen kennis vergaart over intimiteiten en liefde, reageert ook compleet verkeerd op veel momenten wat kan leiden tot grote irritatie, verdriet van de andere partij.<br><br>
<b>Afstandelijk</b> Bij mensen die hij niet kent, daar is hij aardig afstandelijk tegen. Dit door zijn persoonlijke problemen. Het liefste blijft hij bij vertrouwde mensen die hem niet gaan vooroordelen vanwege zijn gedrag.<br><br>
<b>Zowel onzeker als zeker van zichzelf</b> Een beetje een rare combinatie, maar zijn schizofrenie maakt hem zowel zeker als onzeker van zichzelf. Hij is bang om de controle over zichzelf te verliezen bij iemand die hij liefheeft maar ook omdat hij recentelijk zijn haar heeft afgeschoren in een bui en dus zijn uiterlijk wat heeft moeten aanpassen aan zijn look. Maar de zekerheid treft hem zeker bij warm weer, want hij is zeker niet beschaamd om zijn bovenlichaam te tonen aan anderen.<br><br>
<b>Hyperactief</b> In Zack's handleiding staat duidelijk beschreven dat je hem geen suiker mag voeren, want dan heb je de hele dag een springbonerige reus met de aandachtsreikwijdte van een theelepel.<br><br>
</div></td></tr></table><table cellpadding="5px" cellspacing="5px;"><tr><td><div style="width:150px; height:150px; background:url(http://i304.photobucket.com/albums/nn163/Copietje_album/Zacksheetding_zpsmlxwbwpl.png) center; background-size:cover; border:10px solid #f8f8f8;"></div></td><td><font style="text-transform:uppercase; font-weight:bold; font-size:16px; letter-spacing:3px;">About Zack's past //</font><br><div class="masstexts" style="width:250px; height:110px; padding:15px; overflow:auto; text-align:justify; font:10px georgia;">
<b><i>"Zack is een aardige knul met zijn hart op de goede plaats. Meer kan ik niet over hem zeggen. Ik mag trots zijn om zo'n persoon te hebben mogen opvoeden" - Angeal.</b></i><br>
Bruce Fair en Amu Fair waren een heel liefdevol stel, jaren getrouwd en gelukkig, enorm gelukkig. Ze hadden de wens om een kind te krijgen, en weken nadat Amu de wens had verteld aan Bruce, werd ze zwanger. Beiden waren ze dolgelukkig en na negen maanden werd Zackary Fair geboren, een gezonde zoon met een goed gewicht, alles verliep vlekkeloos. Amu en Bruce waren geen rijke ouders, maar ze hadden genoeg om Zack te kunnen geven wat hij wilde, hij werd op een redelijk niveau verwend. Zijn kinderjaren waren de beste jaren van zijn leven, dat kon hij met alle eerlijkheid toegeven, zijn ouders waren twee schatten van mensen die van elkaar en hun zoon hielden. Je kon zijn vader regelmatig spotten met een hele portfolio van hem en zijn zoon, ze tonend aan heel de buurt, de trotsheid straalde gewoon letterlijk van Bruce af. Zack was een schat van een kind en heel braaf, beide ouders waren dolgelukkig.
Het was zijn achtste verjaardag en Zack mocht samen met zijn vader naar de winkel voor een grote taart te gaan kopen om zijn achtste verjaardag te vieren met zijn vriendjes en vriendinnetjes, natuurlijk was het ventje dolenthousiast samen met zijn vader en gingen ze samen naar de supermarkt. Maar toen ze buiten kwamen, was heel de buurt verwoest. Zacks ogen gingen naar het grote gestalte dat het levenloze lichaam van zijn moeder vasthield. Iemand had een demoon losgelaten op de vredige buurt en die had nu zijn moeder vermoord en de liefde van een aardige man. Zack gooide uit pure woede een steen richting de demoon die zijn weg baande naar de kleine jongen om hem af te maken, maar voor de demoon kon toeslaan, sprong Bruce tussen hen beiden. “Ga jongen, ren! Ren en overleef! Voor je moeder... voor mij..” waren de laatste woorden van zijn vader die het gevecht aanging met de demoon. Zack begon te rennen, hij keek niet achterom toen er een luide kreet van pijn de keel van zijn vader verliet. Hij luisterde naar de woorden van zijn vader. Ren en overleef... Waarvan de demoon vandaan kwam, dat wist niemand en niemand zou het ooit weten.
Zack was nu een straatjongen, de jongen met de puppyogen werd hij genoemd. Mensen gaven hem de restjes van hetgene wat ze nog hadden liggen in de winkels zoals oud brood en zo hield de jongen stand op straat. Hij meed alle mensen tot iemand hem vond, slapend in een klein steegje van Nova en die iemand was Angeal Hewley, de eigenaar van een weeshuis op Nova. De man die hem zovele dingen ging leren en bijbrengen. “Hey knul, wat doe je hier op straat?” waren de bruut uitgesproken woorden van de man en Zack opende zijn grote blauwe ogen die haast zielig opkeken naar de man. “Oh mijn god...” mompelde hij terwijl hij wegkeek, zelfs hij kon die grote puppyogen van de jongen niet weerstaan. “Kom hier,” zei de man op een zachtere toon dan eerst terwijl hij de jongen op zijn schouder zette en hem meenam, naar zijn weeshuis. Waar hij vast een betere thuis ging krijgen dan hier op de straten van Nova te leven. </div></td></tr></table></div></center>
[spoiler="Amu Fair"][img]http://i304.photobucket.com/albums/nn163/Copietje_album/AmuFair_zpsupzagnid.png[/img][/spoiler] [spoiler="Bruce Fair"][img]http://i304.photobucket.com/albums/nn163/Copietje_album/BruceFair_zps9z9q3a2q.png[/img][/spoiler] [spoiler="Angeal Hewley"][img]http://i38.tinypic.com/qs4az7.png[/img][/spoiler]
|
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 14 2015, 19:12 | |
| Thankyuu Pomme! Mijn heldin! <3 |
|
| |
Kailee .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 1449 Points : 38 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master Geralt - 6thPartner: Broken memories consume me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 14 2015, 20:19 | |
| Ik heb het gevoel dat ik nog ergens moet posten of dat ik nog iets te doen heb maar precies toch niet xD Dagen zoals deze zijn zo vervelend doordat ik niet weet wat te doen >~< |
|
| |
Shay .
PROFILEReal Name : Anouk~ Posts : 276 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ♡ Dark & Fire ♡Klas: ♡ Miss Eres ♡Partner: ♡ Took a lonely feeling just to let the meaning sink like the sun goes down ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 14 2015, 20:45 | |
| Mieah nu moet ik maken: 1 kitten aanmelding 1 pack aanmelding 3 karakter kaarten
Toooo much work X"D |
|
| |
Kailee .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 1449 Points : 38 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master Geralt - 6thPartner: Broken memories consume me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 14 2015, 23:36 | |
| Ik ben passief meeroken zo ontzettend beu. 3 muntjes en 5 glazen water en ik proef nog steeds sigaretten. Ew, urgh. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 14 2015, 23:39 | |
| Egh, I feel yer pain. De laatste paar dagen bezoek gehad dat casually een sigaret of drie opsteekt. I hate. |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 14 2015, 23:40 | |
| Ik rook al twintig jaar passief mee X_X Wauw de site heeft echt wel lang platgelegen, ik wilde nog posten, maar die inspiratie is ondertussen nu wel weg XD |
|
| |
Hunter .
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 164 Points : 32 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: -Partner: I could learn you the passion of the tango
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 14 2015, 23:42 | |
| Bij jou ook? Ik moet nu naar bed T.T moet morgen weer erg vroeg op. |
|
| |
Aure .
PROFILEReal Name : Dani Posts : 31 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ♪ Air & Fire ♫Klas: ♪ Miss Eres ♫Partner: ♪ No scorching sun nor freezing cold will stop me on my journey. If you will promise me your heart And love me for eternity. ♫
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 14 2015, 23:45 | |
| In mijn stad is het echt verschrikkelijk. Ik krijg er hoofdpijn van en pijn aan mijn keel. D;
Ik ga ook slapen.~ |
|
| |
Kailee .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 15 2015, 00:01 | |
| Noah, gelukkig krijg ik thuis haast nooit rokend bezoek tenzij het de vrienden van m'n ouders zijn en ik snap hoe het dan is :') Ze proberen ze buiten te jagen maar ik zie hun vrienden zo vaak onder onze dampkap roken, tss.
Mijn ouders roken wel in de tuin maar de geur hangt in hun kleren en m'n vader zette mijn raam open. En twee-drie meter onder dat raam roken ze >->
Wel, de ergste keer was op een concert toen een kerel voor me wiet aan het roken was. Het stinkt vreselijk fel Y-Y
Ik lig bij m'n zus op de kamer dus ik heb de hele nacht wifi, yes xD |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 15 2015, 00:09 | |
| Wiet, I know right D: Ik ken iemand die bij een goede vriend over de vloer komt die zo'n wietkikker is, bah. So very very headachy smelly. De hele achtertuin stinkt ernaar als hij weer eens is blijven plakken. Rare occasions, gelukkig. But do stay away please :'O |
|
| |
Shay .
PROFILEReal Name : Anouk~ Posts : 276 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ♡ Dark & Fire ♡Klas: ♡ Miss Eres ♡Partner: ♡ Took a lonely feeling just to let the meaning sink like the sun goes down ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 15 2015, 07:14 | |
| Mijn ma is gestopt met roken toen ze zwanger was van mij en mn pa iets van vijf jaar geleden naar zijn hartinfarct. Als er dus mensen bij ons zijn die willen roken mogen ze of buiten of in de garage gaan staan.
Wiet. Ik ken de geur, ugh man dat is vreselijk, maar gelukkig ken ik niemand die het rookt. |
|
| |
Aure .
PROFILEReal Name : Dani Posts : 31 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ♪ Air & Fire ♫Klas: ♪ Miss Eres ♫Partner: ♪ No scorching sun nor freezing cold will stop me on my journey. If you will promise me your heart And love me for eternity. ♫
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 15 2015, 07:16 | |
| Wiet is idd verschrikkelijk vooral in de stad ruik je het heel erg, en je krijgt het niet uit je neus. Mijn vader rookte eerst ook wiet(Gestopt voor mijn geboorte), maar mijn moeder heeft het nooit gedaan. In Amsterdam kan je er helaas niet onderuit. D:
Nu heb ik Biologie toets, en ben om 10:00 uit! :'D |
|
| |
Shay .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 15 2015, 08:50 | |
| Daniii we laten ze wel samen op de school aankomen hea!
Het dorp waar ik naast woon is het ook niet zo heel bijzonder, genoeg kwekerijen laast nog een in de straat naast mijn straat |
|
| |
Céline .
PROFILEReal Name : Kallista Posts : 164 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: I don't need it, thank you for asking
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 15 2015, 09:58 | |
| Wow vreemd onderwerp hoor peepz :3
Ik heb ooit wiet gebruikt, af en toe dan en makkelijk gestopt ook :'D En roken daar geraak ik maar niet af :/ |
|
| |
Shay .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 15 2015, 10:19 | |
| Het is ook heel verslavend en bijna iedereen die wil stoppen heeft er vreselijke moeite mee |
|
| |
Céline .
PROFILEReal Name : Kallista Posts : 164 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: I don't need it, thank you for asking
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 15 2015, 10:23 | |
| Ik vind eigenlijk raar dat ik meer verslaafd aan roken ben dan toen aan wiet, ik zou eerder denken dat het omgekeerd word maar oke o.o |
|
| |
Shay .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 15 2015, 10:31 | |
| Je hebt dan wel voor de beste mogelijkheid gekozen X"D |
|
| |
Aure .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 15 2015, 10:42 | |
| Biotoets ging goed. Yaaay. Het was een toets over seksuele voorlichting en dat soort dingen.(Ga er niet meer op in. xD)
|
|
| |
Shay .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 15 2015, 10:51 | |
| Hahaha Dani dat hadden we vorig jaar en onze docente vond het leuk om over te praten met onze klas 0.0 Beantwoord mijn vraag trouwens even ^^ |
|
| |
Aure .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 15 2015, 13:06 | |
| Jaaaa, ze moeten samen aankomen op school. c; |
|
| |
Shay .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 15 2015, 13:08 | |
| Hahaha okay mooi zo! Wanneer en wie maakt het topic? |
|
| |
Aure .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 15 2015, 13:14 | |
| Maakt me niet uit. :'D Jij hebt het erg druk vanmiddag toch? Ik maak hem dan wel, maar misschien komt hij dan pas om 17:00.
We zijn gewoon aan het pb'en in het onzin topic. xD |
|
| |
Shay .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 15 2015, 13:27 | |
| Yes please, geeft niet hoor
Eigenlijk wel ja |
|
| |
Kailee .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 15 2015, 13:30 | |
| Wiet is gewoon vuil, punt :') Ik blijf er gewoon bij uit de buurt en met de mensen op m'n school die het roken ga ik niet om want ik wil er niets mee te maken hebben~ -- Ik was best vroeger dan half vier gaan slapen maar eh xD
Goedemiddag iedereen~ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|