|
|
Auteur | Bericht |
---|
Hero .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 425 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lots of Light and a pinch of AirKlas: //Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 12:45 | |
| Ik ben zo moe maar wil niet slapen. Ik ga denk ik maar op de bank hangen en dan alsnog in slaap vallen :'D Ik moet echt meer slapen, morgen ga ik slapen tot in de eeuwigheid. |
|
| |
Aubree .
PROFILEReal Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: N/APartner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 12:47 | |
| Fuckyeah slapen. Ik wil dat ook doen. Vandaar de caffeïne in mijn systeem. Note to self: ik word irritant productief in de verkeerde dingen van caffeïne. Krijg het ook warm. Word duizelig. Volgende keer minder sterke koffie zetten. |
|
| |
Hero .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 425 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lots of Light and a pinch of AirKlas: //Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 12:55 | |
| Nou ik zit nu op ongeveer tien uur slaap in twee dagen en mijn lichaam is daar niet aangewend. It's craving for some rest. But fuck it :'D En ik vind koffie nog steeds vies, dus als ik nu wat drink ga ik waarschijnlijk stuiteren haha |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 12:55 | |
| You can never have too much coffee. Hoewel, ik kan me herinneren dat we ooit ijskoffie hadden gedronken en toen werd je ook helemaal giddy, dus take it easy bro ~ @Juud |
|
| |
Hayden Queen Bee <3
PROFILEReal Name : Shadow Posts : 978 Points : 174 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and AirKlas: Miss JacksonPartner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 12:58 | |
| Moguh vanacht even veel geslapen als mn totaal spaap van de voorgaande 3 dagen. ~ woeshie woeshie ^^. |
|
| |
Aubree .
PROFILEReal Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: N/APartner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 12:59 | |
| @Ruuz: Ik ben gewoon heel gevoelig voor dat soort spul. Caffeïne/alcohol/pijnstillers, ik heb maar heel weinig nodig. Idk man. Don't feed me that stuff.
Tenzij je me natuurlijk giddy/aanhankelijk/slaperig wil hebben.
@Iedereen: Tsktsk. Meer slapen, jongens. /corrigerend vingertje |
|
| |
Hayden Queen Bee <3
PROFILEReal Name : Shadow Posts : 978 Points : 174 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and AirKlas: Miss JacksonPartner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 13:11 | |
| Ik heb nu dus zin om nog een char te maken ~ nope nope nope
@ hierboven\Ja baas *saluteerd* moet morgen werken dus komt wel goed ^^. |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 13:58 | |
| @Tessa;; Dan halen we wel gelijk de milestone van 1200 gebruikers binnen, which would be nice x'D Maar zelf zou ik altijd eerst een a twee weken op mn eerste karakter focussen voor ik een tweede aanmaak. Anders versloft nummer 1 bij mij meestal. Vandaag nog een cheesecake maken. En leren. En 3 uur in de auto gezeten. Greatday. EDIT: Neeeevermind, er zijn al 1200 gebruikers yaay |
|
| |
Hayden Queen Bee <3
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 14:04 | |
| whahaha, Hayden/Heidi kan niet verstoffen ze is te geweldig ^^. ze is al volledig uitgewerkt alleen GS typen is zo veel werk. Maar altijd mar zo een depri char gaat vervelen wil een hyper actief koter dat alles leuk en geweldig vind ^^.
nom nom cheesecake ik ga mss zo even cakepops maken als ik gepost heb ~ moet er 2 maken van mijzelf ^^. suc6 met leren |
|
| |
Zean Miss Psychopath
PROFILEReal Name : x Posts : 279 Points : 9
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 14:31 | |
| BOEKVERSLAG IK HAAT JE. MOET IK DAT HELE FUCKING BOEK GAAN CITEREN OFZO? WAT WIL JE DX |
|
| |
Shintaro Midorima .
PROFILEReal Name : Bunny Posts : 22 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud & een vleugje WaterKlas: Master NorwoodPartner: You'll save me if I need to be saved
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 14:48 | |
| *lkijkt naar conversatie over slaap* Hoe houden jullie het uit? Op minder dan 10u slaap per dag functioneer ik niet xD |
|
| |
Aubree .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 14:49 | |
| - Shintaro Midorima schreef:
- *lkijkt naar conversatie over slaap*
Hoe houden jullie het uit? Op minder dan 10u slaap per dag functioneer ik niet xD Middelbare school, man. In vakanties draai ik op minstens acht uur slaap, maar doordeweeks heb ik mazzel als ik zes uur krijg. |
|
| |
Shintaro Midorima .
PROFILEReal Name : Bunny Posts : 22 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud & een vleugje WaterKlas: Master NorwoodPartner: You'll save me if I need to be saved
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 14:50 | |
| - Aubree schreef:
- Shintaro Midorima schreef:
Hoe houden jullie het uit? Op minder dan 10u slaap per dag functioneer ik niet xD Middelbare school, man. In vakanties draai ik op minstens acht uur slaap, maar doordeweeks heb ik mazzel als ik zes uur krijg. welk jaar? (a) Ik zit nu in het derde, heb nog steeds 10u slaap per nacht normaal gezien :') Maar ik slaap ook zo lang mogelijk, heb meestal een kwartier om me aan te kleden en te ontbijten en een halfuurtje om op school te komen xD |
|
| |
Aubree .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 14:51 | |
- Aubree schreef:
Hoe houden jullie het uit? Op minder dan 10u slaap per dag functioneer ik niet xD Middelbare school, man. In vakanties draai ik op minstens acht uur slaap, maar doordeweeks heb ik mazzel als ik zes uur krijg. welk jaar? (a) Ik zit nu in het derde, heb nog steeds 10u slaap per nacht normaal gezien :') Maar ik slaap ook zo lang mogelijk, heb meestal een kwartier om me aan te kleden en te ontbijten en een halfuurtje om op school te komen xD Zesde ~ Ik heb een halfuur nodig om naar de bus te komen en zit er dan drie kwartier in, maar goed, mijn rooster loopt vaak van kwart over acht tot tien over vier en dan mag ik ook gezellig nog huiswerk gaan doen. |
|
| |
Shintaro Midorima .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 14:54 | |
| - Aubree schreef:
- Aubree schreef:
Hoe houden jullie het uit? Op minder dan 10u slaap per dag functioneer ik niet xD Middelbare school, man. In vakanties draai ik op minstens acht uur slaap, maar doordeweeks heb ik mazzel als ik zes uur krijg. welk jaar? (a) Ik zit nu in het derde, heb nog steeds 10u slaap per nacht normaal gezien :') Maar ik slaap ook zo lang mogelijk, heb meestal een kwartier om me aan te kleden en te ontbijten en een halfuurtje om op school te komen xD Zesde ~ Ik heb een halfuur nodig om naar de bus te komen en zit er dan drie kwartier in, maar goed, mijn rooster loopt vaak van kwart over acht tot tien over vier en dan mag ik ook gezellig nog huiswerk gaan doen. ghehe, ik kijk niet bepaald uit naar m'n zesde jaar als ik dat allemaal hoor (a) Ik hoop in ieder geval dat ik Latijn ga kunnen volhouden, al was het het vorige examen al nipt.. Maar het moet lukken >3 -- Anyways, ik ga nu even posten met Bunbun & Shinshin cx |
|
| |
Miss Grace
PROFILEReal Name : Shaken, not Stirred Posts : 62 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht - ElektriciteitKlas: N/APartner: Our storm never came.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 14:55 | |
- Aubree schreef:
- Aubree schreef:
Hoe houden jullie het uit? Op minder dan 10u slaap per dag functioneer ik niet xD Middelbare school, man. In vakanties draai ik op minstens acht uur slaap, maar doordeweeks heb ik mazzel als ik zes uur krijg. welk jaar? (a) Ik zit nu in het derde, heb nog steeds 10u slaap per nacht normaal gezien :') Maar ik slaap ook zo lang mogelijk, heb meestal een kwartier om me aan te kleden en te ontbijten en een halfuurtje om op school te komen xD Zesde ~ Ik heb een halfuur nodig om naar de bus te komen en zit er dan drie kwartier in, maar goed, mijn rooster loopt vaak van kwart over acht tot tien over vier en dan mag ik ook gezellig nog huiswerk gaan doen. ghehe, ik kijk niet bepaald uit naar m'n zesde jaar als ik dat allemaal hoor (a) Ik hoop in ieder geval dat ik Latijn ga kunnen volhouden, al was het het vorige examen al nipt.. Maar het moet lukken >3 Latijn is fijn, la la la la la la ~ Grieks is poopy tho. Stfu met je aoristus. Heb 't meteen laten vallen. |
|
| |
Zean Miss Psychopath
PROFILEReal Name : x Posts : 279 Points : 9
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 14:57 | |
| Ik heb drie dagen van half negen tot 5 les. Plus sporten. En dan krijg je op je kop dat je je huiswerk niet hebt gemaakt. Om eerlijk te zijn hebben wij een hele slechte school.
-- Kan iemand helpen? Hoe moet ik in godsnaam in een boek twee stukken citeren waar het uit blijkt dat het een autobiografische roman is?? |
|
| |
Miss Grace
PROFILEReal Name : Shaken, not Stirred Posts : 62 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht - ElektriciteitKlas: N/APartner: Our storm never came.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 15:00 | |
| - Zean schreef:
- Kan iemand helpen? Hoe moet ik in godsnaam in een boek twee stukken citeren waar het uit blijkt dat het een autobiografische roman is??
Pak 'n gebeurtenis uit het boek en leg uit dat dat ook in het leven van de schrijver is gebeurd ~ |
|
| |
Hero .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 15:03 | |
| - Miss Grace schreef:
- Zean schreef:
- Kan iemand helpen? Hoe moet ik in godsnaam in een boek twee stukken citeren waar het uit blijkt dat het een autobiografische roman is??
Pak 'n gebeurtenis uit het boek en leg uit dat dat ook in het leven van de schrijver is gebeurd ~ En nog even aanduidden met fictie en nonfictie voor het woorden aantal en hoppa. |
|
| |
Hayden Queen Bee <3
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 15:15 | |
| @ Bunny 1,5 uur in de bus zitten naar school is niet bevorderlijk voor je slaap. en dan twee dagen 8:30 - 17:00 les hebben. Dan vanaf station naar mn woonplaats kan ik soms de bus niet in en ben ik half 8 thuis awh yeah ~ and that's how you dont sleep xD
woesh ik moet posten |
|
| |
Hero .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 17:02 | |
| O nee deze hoofdpijn is echt niet chill. Ik denk dat ik de rest van de dag maar gewoon tv ga kijken .-. |
|
| |
Aubree .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 18:10 | |
| Poor Henk ;~;
En ik ben vandaag in zo'n mood die ik aan het begin van mijn RPG-tijd altijd had: ALL THE POSTS. ALL DAY ERRYDAY. |
|
| |
Metias .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 35 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark MagicKlas: Partner: I'll tell you my sins and you can sharpen your knife
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 18:44 | |
| Ik overweegde het serieus om oliebollen als ontbijt te eten. En ik wil een nieuwe char of weer met Hay lekker actief worden. Maar ik heb vaak alleen inspiratie voor fanfics. :/ |
|
| |
Master Ivan
PROFILEReal Name : Miss DiNozzo Posts : 163 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Never had class since I was 23Partner: A couple of supple and simple delights, can bring out the smile to every straight man~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 18:45 | |
| Ivan zijn eerste post buiten de lessen is werkelijkheid geworden |
|
| |
Sigurd .
PROFILEReal Name : Your Dearest Guardian~ Posts : 69 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ Water ]Klas: [ Miss Eres ]Partner: [ I would rather die drinking your sweet poison than live without you ]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 02 2015, 19:33 | |
| Bleu, twee nachten achter elkaar na twaalven is niet chill |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|