Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Gifts and wishes~ zo dec 21 2014, 21:34 | |
| Naam: Thayeline Hariott Topiclink: hierzo~Met: Zack Eigen lijstje: Lieve Kerstman, Gaat alles goed met u? En met uw rendieren, en uw elfjes? Doe ze eerst maar allemaal de groetjes van mij. Maar goed, I'll get to the point: mijn wensenlijstje voor dit jaar! Ik ben heel erg braaf geweest en hoop dat ik een leuk cadeautje verdien. Heel graag zou ik een boek krijgen, Het maakt mij niet uit welk boek! Ik hou van alle soorten, dikke en dunne boeken, romantische boeken of avonturenboeken, ik lees zowat alles graag!Oh en een een kat als huisdier zou ik ook heel leuk vinden, het liefste met een zachte, donzige vacht en schattige oogjes, die smeken om een aai of iets lekkers. Ik heb al altijd een kat willen hebben, maar mijn ouders hebben het nooit toegelaten... Maar wat ik écht niet hebben wil is een paar oorwarmers, dat je dat maar alvast weet, verschrikkelijk! Ik vind ze er persoonlijk zo verschrikkelijk uit zien, zeker als het zo'n paar met nepbont erop is.. Ik zou me al schamen om dat gewoon in mijn kast te hebben liggen! Liefs, Thayeline Hariott |
|
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Gifts and wishes~ zo dec 21 2014, 21:40 | |
| Naam: Zack(ary) Fair Topiclink: Zie bij Thayeline hierboven Met: Thayeline Eigen lijstje: Hallo Kerstman!
Ik ben dit jaar enorm superbraaf geweest dus ik verdien vast en zeker wel een cadeautje, dus ik heb hier alvast een lijstje gemaakt! =D Graag zou ik een nieuwe gitaar willen sinds een van zijn snaren is gesprongen toen ik een geweldig leuk deuntje op aan het spelen was. Hehe had hem vast beter moeten onderhouden he? De gitaar moet een metallic kleurtje hebben zodat hij lekker glanst en supermooi is! Oh wat zou ik hem nu al graag willen...
Wat ik eventueel ook nog wel wil is een hele stapel stripboeken, welke maakt me niet uit, ik lees ze gewoon graag dus ik ga daar niet kieskeurig om zijn. Hehe, wat ik dus trouwens absoluut niet wil hebben is zo'n blok houtskool, want ik ben absoluut niet stout geweest. Oké Kerstman? Hebben we een deal? Dus oftewel een gitaar oftewel stripboeken, maar echt geen houtskool oke? =D
Veel groetjes van Zack! |
|
Fate
PROFILEReal Name : ~ Posts : 290
| Onderwerp: Re: Gifts and wishes~ ma dec 22 2014, 23:57 | |
| ★ Merry Christmas! - Kies een cadeau!:
Hallo lieve Thayeline, Fate heeft voor jou de volgende opties gegenereerd! Dit zijn drie verschillende cadeaus, maar welke kies jij? Naughty or nice, het lot ligt in jouw handen. A. Cadeau 6 B. Cadeau 17 C. Cadeau 10 Denk goed na, maak je keuze en plaats die in dit topic, dan ontvang je vanzelf je gekozen cadeau.
★ Merry Christmas! - Kies een cadeau!:
Beste Zack Fate heeft voor jou de volgende opties gegenereerd! Dit zijn drie verschillende cadeaus, maar welke kies jij? Naughty or nice, het lot ligt in jouw handen. A. Cadeau 37 B. Cadeau 20 C. Cadeau 26 Denk goed na, maak je keuze en plaats die in dit topic, dan ontvang je vanzelf je gekozen cadeau.
|
|
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Gifts and wishes~ di dec 23 2014, 14:10 | |
| Ik ga voor nummer 17, alsjeblief C: |
|
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Gifts and wishes~ di dec 23 2014, 15:28 | |
| Ik ga voor cadeau... 37 *zacks geluk kennende is het houtskool xD* |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Gifts and wishes~ | |
| |