PortalIndex*waves* HpD5Uwn*waves* 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 *waves*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lie Ren
.
.
Lie Ren

*waves* UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Romy
Posts : 9
*waves* UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Darkness & Wood magic
Klas:
Partner: I'll take you away, turn this place into a private get away

*waves* Empty
BerichtOnderwerp: *waves*   *waves* Icon_minitimeza dec 13 2014, 18:13

Hallo, hallo!
Nou, dit soort topicjes zijn niet bepaald mijn sterkte punt, but yeah.. Here I go. Mijn naam is dus Romy en ik ben een 16 jaar oud wezen uit Haarlem. Het kan zijn dat mensen mij of mijn naam kennen, want ik rpg sinds mijn twaalfde, inmiddels dus al 4 jaar yay~! Mijn eerste forum was Wolfstory, maar ik heb eigenlijk op heel veel forums wel rondgehangen. Zo ook hier trouwens, maar het is me tot op heden nog niet gelukt actief te blijven. Vooral door de drukte die school met zich mee brengt woops.

Mijn hobby's buiten rpg'en -wat ik trouwens amper tot niet meer heb gedaan sinds de sluiting van Wolfstory- zijn anime, manga, cosplay, tekenen en gamen. Qua games speel ik van alles, maar op het moment vooral MMO rpg's, en sinds kort ook League of Legends. Ook ga ik naar conventies (zowel fantasy als anime). Mijn eerste conventie was Tsunacon 2014, nog niet zo lang geleden dus. Aankomende Tsunacon ben ik ook weer bij trouwens hihi.

Ik woon thuis met mijn moeder, stiefvader, hond, kat en twee ratten. Ook ben ik trouwens sinds kort een actief lid van de GSA (gay straight alliance) op mijn school, waar ik me in zet om te zorgen dat iedereen met respect behandeld wordt. En ik ben ook nog eens collectante voor het MS fonds, waar mijn moeder coördinator van is in de omgeving Haarlem en omstreken, aangezien mijn stiefvader hier mee te kampen heeft.

Pfoe.. wat verder. Ik doe vwo, mijn 3e jaartje. Ik doe dit jaar helaas over door persoonlijk omstandigheden, en het is maar afwachten of ik dit jaar ga halen of niet. En niet te vergeten, muziek is mijn leven. Ik luister vrij wel alles, maar zonder muziek zou ik echt niet kunnen. Mijn Kpop addiction gaat ook af en toe iets te ver, en dan vooral Exo. Verder ben ik gewoon een enorm ongeleid projectiel.

Groetjes,
Romy

Terug naar boven Ga naar beneden
 

*waves*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» As the waves come and go I move on
» Beneath the waves|| closed
» Waves crashing down. [Open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -