MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: LADIIIEEDAAA TALIIITA~ vr dec 12 2014, 16:40
Whoopwhoop, onze lieve Talita is jarig vandaag, yaaaay
GEFELICITEEEEEEEEEEEEERDTALLIE!
Dus nouja, van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je er een leuke dag van hebt gemaakt en nog vele jaren gewenst! En omdat het nogal slecht weer is heb ik er ook maar gelijk een regenboogje bij gedaan, dan voelt het toch nog een beetje alsof er zon is geweest~
Isaiah .
PROFILE Real Name : » Captain Fluffledork. Posts : 116 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: » Air & Wood. Klas: » Miss Nannete. Partner: » It's like when you fancy someone, and they don't even know you exist.
Onderwerp: Re: LADIIIEEDAAA TALIIITA~ vr dec 12 2014, 17:00
Aubree .
PROFILE Real Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: N/A Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
Onderwerp: Re: LADIIIEEDAAA TALIIITA~ vr dec 12 2014, 17:10
Gefeliciteerd ~
Xavier
PROFILE Real Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: wood & dark Klas: master Savador Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
Onderwerp: Re: LADIIIEEDAAA TALIIITA~ vr dec 12 2014, 17:15
HAPPY BIRTHDAY TALIETJE~
Alphard
PROFILE Real Name : ☜(゚ヮ゚☜) Posts : 22
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air & Dark Klas: Stagiaire at DeWitt's Partner: .- Pray you don't look at me, and I pray I don't look back -.
Onderwerp: Re: LADIIIEEDAAA TALIIITA~ vr dec 12 2014, 17:17
Gefeliciteerd c:
Wren .
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: LADIIIEEDAAA TALIIITA~ vr dec 12 2014, 20:24
Congratulations : D
Thayeline .
PROFILE Real Name : Talita ~ Posts : 452
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Miss Nannete Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
Onderwerp: Re: LADIIIEEDAAA TALIIITA~ vr dec 12 2014, 20:48
Ohmigod, thanks guys
Tári .
PROFILE Real Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister Klas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
Onderwerp: Re: LADIIIEEDAAA TALIIITA~ vr dec 12 2014, 21:01
Gefeliciteerd!
Kriss .
PROFILE Real Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuurmagie/Luchtmagie Klas: - Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
Onderwerp: Re: LADIIIEEDAAA TALIIITA~ vr dec 12 2014, 23:46
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.