PortalIndexGreetings mensjes HpD5UwnGreetings mensjes 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Greetings mensjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Spireth
.
.
avatar

Greetings mensjes UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anne
Posts : 5
Greetings mensjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Greetings mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Greetings mensjes   Greetings mensjes Icon_minitimema dec 08 2014, 23:28

Ik ben Anne, tegenwoordig ben ik 17 jaar (dat verandert over een maand in 18 Very Happy), verder ben ik niet bijster interessant.

In mijn vrije tijd lees ik (te weinig), schrijf ik (te weinig) en teken/schilder ik (te weinig), verder besteed ik mijn uurtjes aan het o-zo-zoete nietsdoen (iets te veel daarvan).
Ik heb ooit aan RPGs gedaan, de helft daarvan heette Kyon (we kwamen om de zoveel tijd terug met een poging tot wederopstanding). Ik was er niet heel erg goed in, mijn beste prestatie was het creëren van een karakter met 81 tekens in zijn namen.

Ik ben nog steeds aan het uitzoeken hoe deze RPG/site/academy in elkaar zit, want ik heb nooit eerder meegedaan aan zoiets... complex.

Mijn character creation is over het algemeen trouwens vrij traag, ik ben nu in het stadium dat ik min of meer tevreden ben over Spireth als naam. c: Nu alleen nog de ideeën voor zeer dramatische achtergrondverhalen, haarkleuren, voorliefdes voor een bepaalde smaak waterijs en de vraag hoe messed up hij gaat worden als ik hem darkness met wat light magic geef.

Ik fangirl nooit, want ik heb geen fandoms. (Behalve als het om Patroklos gaat, want hij is awesome, Homerus vindt hem ook awesome, en Achilles is een loser. Hektor is niets vergeleken met Partoklos. Apollo is awesome, maar hij vermoorde Patroklos nogal en dat maakt hem wel een beetje een idioot. (De Ilias is onze examentekst... :] tsja...))
Verder dus niet bijster interessant...

Doeidoei, mensjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen
.
.
Allen

Greetings mensjes UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 815
Points : 20
Greetings mensjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lightmagic
Klas:
Partner: Let's dance 'till the world ends~

Greetings mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings mensjes   Greetings mensjes Icon_minitimedi dec 09 2014, 10:24

Greetings back, Anne~
Nu maak je me wel nieuwsgierig, want ik ken die hele RPG niet; Wat was het thema/de setting van Kyon precies?
En zo'n lange karakter naam is wel echt een achievement unlocked x'D
Nogmaals welkom en ik hoop dat je een beetje wegwijs kunt worden in alle info topics en zo snel mogelijk lekker met Spireth aan de slag kunt.
Als je iets liever een beetje kort en simpel samengevat wil horen geef je maar een gil~
-Emma
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

Greetings mensjes UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Greetings mensjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Greetings mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings mensjes   Greetings mensjes Icon_minitimedi dec 09 2014, 11:46

Hai naamgenootje!  Woot!
Hopelijk heb je hier veel plezier binnenkort als je alles hebt uitgevist.
We bijten niet dus als je vragen hebt, mag je die zeker stellen en nu zijn er al drie Anne's hier Very Happy

XxAnne
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Greetings mensjes UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Greetings mensjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Greetings mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings mensjes   Greetings mensjes Icon_minitimedi dec 09 2014, 13:58

Aye, Kyon ben ik een paar keer tegengekomen.
Wat betreft de stuff die je als complex ervaart; natuurlijk mag je altijd een PBtje sturen. Op dit moment het liefst naar Dominic, Earia, Xavier of Miss Eres. Ik heb een wat drukkere periode en anders moet je onnodig wachten en zo. :3
Have fun hier!

~ Saf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Kaoru
.
.
Kaoru

Greetings mensjes UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Angie♫
Posts : 149
Greetings mensjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ♦Air~
Klas: Miss Nannete ♦ 5th
Partner: I love everything you hate about yourself ♦

Greetings mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings mensjes   Greetings mensjes Icon_minitimedi dec 09 2014, 14:58

Haihai en welkom op SSA! :3
Ik ben de andere Anne hier, maar word Angie genoemd om verwarring te voorkomen, thihii~
Dus, welkom, naamgenote ;d
Kan me voorstellen dat het wat complex en veel overkomt hier, maar zoals hierboven al gezegd is, kun je altijd vragen stellen! Er zijn hier leuke mensen en een awesome team, so don't be afraid!~
Hopelijk krijg je het naar je zin hier en misschien tot in de RPG! c:

~Angie
Terug naar boven Ga naar beneden
Isaiah
.
.
Isaiah

Greetings mensjes UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : » Captain Fluffledork.
Posts : 116
Points : 5
Greetings mensjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: » Air & Wood.
Klas: » Miss Nannete.
Partner: » It's like when you fancy someone, and they don't even know you exist.

Greetings mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings mensjes   Greetings mensjes Icon_minitimedi dec 09 2014, 15:51

Hello hello, welkom op SSA ;v;

Een naam met 81 tekens... Ik ben nu wel benieuwd wat die naam dan is!

Oh, en alvast gefeliciteerd! :'D

Dus eh, ik hoop dat je veel plezier op deze RPG zult gaan hebben & tot in de RPG~
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubree
.
.
Aubree

Greetings mensjes UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Agent 007
Posts : 725
Points : 15
Greetings mensjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: N/A
Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.

Greetings mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings mensjes   Greetings mensjes Icon_minitimedi dec 09 2014, 15:55

Spireth schreef:
Behalve als het om Patroklos gaat, want hij is awesome, Homerus vindt hem ook awesome, en Achilles is een loser. Hektor is niets vergeleken met Partoklos. Apollo is awesome, maar hij vermoorde Patroklos nogal en dat maakt hem wel een beetje een idioot..
Achilles x Patroklos is mijn OTP. Don't tell me it's not canon.
veel succes met Grieks, ik heb Latijn yay Cicero #nee

Anyway, heyo ~
Welkom en zo, de rest van de mensen hier heeft hun zegje al gedaan c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Greetings mensjes UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Greetings mensjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Greetings mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings mensjes   Greetings mensjes Icon_minitimedi dec 09 2014, 17:10

*boops in*
Heya~ Welkom and have a lot of fun here!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Spireth
.
.
avatar

Greetings mensjes UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anne
Posts : 5
Greetings mensjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Greetings mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings mensjes   Greetings mensjes Icon_minitimedi dec 09 2014, 18:05

Isaiah schreef:
Hello hello, welkom op SSA ;v;

Een naam met 81 tekens... Ik ben nu wel benieuwd wat die naam dan is!

Oh, en alvast gefeliciteerd! :'D

Dus eh, ik hoop dat je veel plezier op deze RPG zult gaan hebben & tot in de RPG~

Hmmm... het bleken toch iets minder letters te zijn...
anyways:Awenelio'nweletharn Thi'etrmaro Seniti'inro Fleremida Isedo'iseadrii-afiwyrno'vay
(Awe for short) DIT was Kyon trouwens. Het was best wel zonde dat ik weg was toen die RPG nog leefde en terugkeerde toen alles uitgestorven was.

@ 2x↑: Cicero is inderdaad nogal een Romein... Plinius gaat wel, hoewel hij nogal een asyndetische tricolonverslaving heeft. :b
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubree
.
.
Aubree

Greetings mensjes UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Agent 007
Posts : 725
Points : 15
Greetings mensjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: N/A
Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.

Greetings mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings mensjes   Greetings mensjes Icon_minitimedi dec 09 2014, 18:13

Plinius en z'n tricolons, Cicero en z'n climaxen. Geef mij maar gewoon Juvenalis of Catullus of Vergilius ;~;
Maar Homerus is ook leuk, met zijn Ionisch/Eolisch Grieks. Veel succes daarmee, by the way ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphard

Alphard

Greetings mensjes UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : ☜(゚ヮ゚☜)
Posts : 22
Greetings mensjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air & Dark
Klas: Stagiaire at DeWitt's
Partner: .- Pray you don't look at me, and I pray I don't look back -.

Greetings mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings mensjes   Greetings mensjes Icon_minitimedi dec 09 2014, 19:18

Excuse you, miss? Hektor was de shit. Alhoewel ik hem in de teksten ook niet zo bijster vond, maar ik ben bijgedraaid. Paris was de loser~

Ahum,, nu ik dat van mn bord heb :'D, van harte welkom! De mensen hier zijn geweldig en het team is bijzonder actief! En jezus, wat een naam! Ik ben al trots wanneer ik er een met voor- en achternaam heb xD.
Nu ik jullie zo hoor praten heb ik erg veel spijt van het feit dat ik geen latijn meer heb (had grieks laten vallen voor latijn). In ieder geval veel succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Greetings mensjes UTL8oxA PROFILE
Greetings mensjes UTL8oxA MAGICIAN

Greetings mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings mensjes   Greetings mensjes Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Greetings mensjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» *duwt alle mensjes naar binnen en zorgt dat ze stil zijn*

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -