PortalIndex[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 HpD5Uwn[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [Kerst-event] Naughty or nice?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hero
.
.
Hero

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Henk.
Posts : 425
[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lots of Light and a pinch of Air
Klas: //
Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 09 2014, 23:57

Ey Man van de Kerst,

Het is lang geleden hé? Deze "quality time", hoewel het eigenlijk alleen maar uit één brief bestaat waar jij nooit op antwoord. Rude, dude.
Ik wéééét dat ik niet in de positie ben om je af te kraken: ik ben de afgelopen jaren ook niet zo braaf geweest. Daarvoor was ik een engeltje, dat weet je ook wel - maar de pubertijd kreeg me te pakken! Maar ik kan je verzekeren dat ik mezelf al een stuk gebeterd heb sinds vorig jaar, dat verdient toch een beloning?
Gezien ik aller dierbaarste bezit ben vergeten op Puffoon zou ik graag een nieuwe knuppel, willen. Het liefste natuurlijk een houten honkbalknuppel, deze liggen me het beste in de hand en het gewicht is gewoon perfect - die aluminium zooi gooi ik zo per ongelijk achter de bal aan.
Oké, je moet me beloven dat het volgende ding tussen ons blijft: maar ik MOET de aller nieuwste versie hebben van space babes. Want kom op man, deze planeet is zo doods dat het nergens te vinden valt en ik heb mijn needs. Meisjes kijken op school is leuk, maar ik heb geen röntgen visie - nog niet althans.

Daarop terug komend: ik ben niet zielig. Dus als je het waagt me zo'n stomme opblaaspop te geven dan steek ik niet alleen dat ding lek, maar ga ik persoonlijk een zoektocht naar je starten om ook JOU lek te steken. Hormoontjes zijn nog aanwezig, maar ik ben niet wanhopig - please.

Je allerbeste en coolste mattie ever,
Hero.
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 10 2014, 13:26

Geachte heer Kerstman,
Na enkele twijfeling presenteer ik u hierbij toch mijn wenslijstje voor dit jaar. Dit is voor het eerst dat ik echt cadeaus voor mezelf vraag, dus ik heb hier flink over lopen peinzen.
Als het niet al teveel moeite is zou ik graag een flesje met helend water krijgen. Ik ondervind nogal wat problemen met mijn eigen geneesvaardigheden, dus wellicht dat ik met een beetje van die genezende vloeistof wat beter kan oefenen en het gevoel wat meer in de vingers kan krijgen. Het flesje hoeft niet groot te zijn, liever wat kleiner zodat ik het makkelijk mee kan nemen. Misschien kan het zelfs met een zilveren koortje eraan of iets dergelijks, zodat ik het kan dragen. Nogmaals, het flesje hoeft niet groot en het hoeft niet veel te zijn. Drie druppeltjes zouden al een grote hulp betekenen.
Dan zou ik ook nog graag, als het niet teveel gevraagd is natuurlijk, een boek met uitleg over anatomie van u verzoeken. Het menselijk lichaam is zeer interessant, maar ook behoorlijk lastig. Ooit zag ik in een boekwinkel een speciaal boek hierover, waarbij de plaatjes bewogen en waarmee dus werd uitgelegd hoe gewrichten bewegen en in elkaar zitten. Maar als dit een beetje teveel van het goede is, is een normaal boek over anatomie natuurlijk ook al geweldig.
Oh en misschien kunt u ook bij mij thuis wat kleinigheidjes kwijt bij de rest van de familie? Ik weet zeker dat u de familie Izard hier zeer gelukkig mee zal maken.
Maar hoewel ik niet al te kieskeurig ben als het gaat om het krijgen van giften, zou ik u toch willen verzoeken om mij geen bijbel te versturen, alstublieft. Niet disrespectvol bedoeld natuurlijk, maar hiervan hebben we al drie verschillende versies thuis liggen, waar ik met moeite doorheen ben gekomen. En ik hoef het echt niet nog een keer, genoeg is genoeg. Zeker niet zo een kleine op zakformaat, waar de letters ook nog eens onleesbaar zijn, wat ze eigenlijk ook al zijn bij de normale exemplaren. Maar nee, zelfs mij zou u hier geen plezier mee doen, als ik zo eerlijk mag zijn.
Goed, ik geloof dat dat het wel was zo. Alvast heel veel succes voor de strenge avonden die komen gaan!
Liefs,
Earia Izard
Terug naar boven Ga naar beneden
Aislin
.
.
Aislin

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : A-Non
Posts : 152
Points : 25
[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Luchtmagie
Klas: Miss Eres
Partner: I'm your Kittygirl and your Back is like my Scratching post~

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 10 2014, 16:38

Yo yo Kerstman, wat dacht je er zo van?
Kijk eens aan, ik heb hier weer het jaarlijkse bootschappenlijstje opgesteld, helemaal speciaal voor jou!
Oké, dus ten eerste zou ik heel graag een terugverend bungeejumpkoord krijgen, waarmee ik dan veilig van daken af kan springen zonder alle 200-nogwat botten in m'n lijf te breken. Ik wil gaan oefenen met vliegen zoals vogels dat doen als ze jong zijn, maar die truc kan ik dus maar één keertje flikken als het fout gaat... Ahum, in elk geval! Het mag geen standaard koordje zijn. Ik wil dat hij terugverend genoeg is zodat ik weer aan het touw terug naar boven schiet en zo weer makkelijk op het dak terecht kan komen. Zo hoef ik dan niet het takkeneind helemaal te klimmen. Hoe dit moet gebeuren weet ik ook niet, maar er is vast wel ergens één of ander magische pipo die er een spreuk op kan zetten waardoor het mogelijk is. Oh en hij hoeft niet achterlijk lang te zijn, een koord van 20, 25 meter is prima. En zolang ie maar wel m'n gewicht kan houden maak je mij helemaal blij!
Oh en dan wil ik ook nog wel een mooi, schattig keukenschortje wat perfect gebruikt kan worden bij het bakken van cake. Nee, deze is niet voor mezelf, maar voor mijn persoonlijke cakeslaaf die ik ga zoeken. Er zijn zat leerlingen hier die die titel verdienen met hun kookkunsten, maar dan moeten ze natuurlijk wel mijn merk dragen! Dus dan wil ik het liefst zo een babyrozen dingetje met van die roesjes aan de zijkant en een zak aan de voorkant die wel een beetje lekker groot is. En dan een mooie 'XII' erop, want dat is mijn geluksgetal~. Helemaal perfect!
Maar als je het ook maar waagt om zo een gore, droge cake te geven, dan krijg je me echt aan het huilen. Zo een vies worteltjes ding wat dan van narigheid van zichzelf uit elkaar valt in 1000de kruimels als je er een hap van probeert te nemen en wat je dan met 10 liter frisdrank uit je bakkes moet wassen. Dus nee, liever niet.
Oh en ik wil nog even het verzoek maken dat je dit jaar m'n naam wél goed schrijft. Het is AISLIN, niet Ashlin, get it right, oldtimer!
Liefs aan de Kerstbro,
van Aisy Aislin~
Terug naar boven Ga naar beneden
Isaiah
.
.
Isaiah

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : » Captain Fluffledork.
Posts : 116
Points : 5
[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: » Air & Wood.
Klas: » Miss Nannete.
Partner: » It's like when you fancy someone, and they don't even know you exist.

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 12 2014, 18:37

Lieve Kerstman,
Hierbij mijn wensenlijstje voor dit jaar. Ik ben heel erg braaf geweest en hoop dat ik een leuk cadeautje verdien.
Heel graag zou ik een bonsai boomtje willen krijgen, eentje die niet te groot is maar wel goed doorgroeit. Het allerliefst zou ik er ook gelijk een potje omheen willen. Geen magische pratende plant alsjeblieft, gewoon een lief schattig bonsai boompje voor op de vensterbank. Die ik niet heb. Dat zou me heel blij maken!
Oh en een fotocamera zou ik ook heel leuk vinden, het liefste zo'n oude waar de foto's gelijk uit komen. Ik weet dat het wellicht iets te veel gevraagd is, maar het lijkt me zeer leuk de goede momenten in mijn leven vast te kunnen leggen, dus vandaar. Ook zou ik er graag wat van die velletjes bij willen hebben, want ik heb gehoord dat die jammer genoeg niet al te goedkoop zijn. Ik hoop dat u iets kunt regelen voor me! Ik heb echt mijn best gedaan braaf te zijn.
Maar wat ik écht niet hebben wil zijn sokken of stropdassen of iets dergelijks, dat je dat maar alvast weet, verschrikkelijk, ik weet dat u het goed bedoelt, maar ik heb echt al genoeg sokken en ik heb geen stropdassen nodig en ik zou graag iets écht leuks willen krijgen, snapt u wel?

Bedankt voor uw harde werken meneer de Kerstman, doe de groetjes aan alle elfjes en rendieren van me!

Liefs,
Isaiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Grace

Miss Grace

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shaken, not Stirred
Posts : 62
[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht - Elektriciteit
Klas: N/A
Partner: Our storm never came.

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 13 2014, 15:15

Allerbeste Kerstman,
Alweer een jaar voorbij. Wat gaat dat toch elke keer weer snel. Voor mij was het geen slecht jaar, ik hoop dat voor u hetzelfde geldt. Maar goed, laten we terzake komen.
Dit jaar zou ik voor kerstmis graag een Erdse laptop krijgen, u weet hoe dol ik was op het exemplaar dat ik op Nova had. Niet te groot, makkelijk mee te nemen, het liefst in donkerblauw of zilvergrijs. Degene die ik nu heb staat op het punt van sterven en ik heb mijn backups al klaar liggen.
Als u dat niet voor elkaar kan krijgen, een stel kousen zou ik ook heerlijk vinden, het liefst van die warme, dikke exemplaren die werkelijk het hele onderbeen verwarmen. Zonder beweging wordt dat vreselijk koud, weet u.
U hoeft me geen schoenen, meer te geven, Kerstman, die van vorig jaar zijn nog heel goed - u weet toch dat ik er niet op loop?

De beste wensen,
Bonnie Mae
Terug naar boven Ga naar beneden
Lie Ren
.
.
Lie Ren

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Romy
Posts : 9
[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Darkness & Wood magic
Klas:
Partner: I'll take you away, turn this place into a private get away

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 13 2014, 17:49

Beste Kerstman,
Thuis heb ik nooit kerst gevierd, dat deden wij nou eenmaal niet. Voor kerst heb ik dus ook nog nooit een cadeautje gehad en ik weet ook niet of ik in u geloof of niet. Toch schrijf ik deze brief, aangezien Nora er niet over kan ophouden en tot drastische maatregelen over gaat als ik deze brief niet nu schrijf.
Veel wensen heb ik niet, geen eigenlijk. Toch zal ik iets op moeten schrijven. Het liefst heb ik natuurlijk dat Nora nog een lang en gelukkig leven tegemoet komt, dat is het enige wat ik wil. Maar als u me dit niet kunt geven is dit begrijpelijk. Een echt product is waarschijnlijk makkelijker, dus mijn tweede wens zou een nieuw spannend boek zijn. Het liefst een misdaadthriller waar ik helemaal in op kan gaan.
Oh, en ik heb begrepen dat u ook wil weten wat ik absoluut niet wil hebben. Waar u echt niet mee aan hoeft te komen is een slang. Ik ben doodsbang voor die beesten en wil die echt niet in mijn buurt hebben. Dus doe me alstublieft een plezier en laat die thuis liggen.

Alvast bedankt,
Lie Ren
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 14 2014, 21:50

Yo Santa!,
Hierbij mijn wensenlijstje voor dit jaar. Ik ben heel erg 'braaf' geweest en hoop dat ik een leuk cadeautje verdien.
Heel graag zou ik een nieuw vlindermes krijgen, Savador heeft het afgepakt wegens 'wangedrag'
Oh en een nieuwe jas of jacked zou ik ook heel leuk vinden, het liefste met witte bondkraag .
Maar wat ik écht niet hebben wil is dat YAOI boekje waar Kriss het laatst over had, dat je dat maar alvast weet, verschrikkelijk, Ik snap niet dat mensen dat leuk kunnen vinden
dat was het,
Drake
Terug naar boven Ga naar beneden
Bijou
.
.
Bijou

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Angiie~
Posts : 20
[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light × Fire
Klas: Quatrième.
Partner: Be too much of a lady to put up with anything less than a gentleman♥

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 16 2014, 17:17

Beste meneer Kerstman,

Waarom stuur ik u dit lijstje? Ik heb alles al en wat ik niet heb kan mijn pappie zo kopen. Maar de tijd van het jaar is zo gezellig, want dan komt de hele familie bij elkaar en dat zijn een van de weinige dagen in het jaar dat mijn ouders wel tijd hebben en geen ruzie maken. Dus besloot ik, om de traditie af te maken, u een brief te sturen.

De meeste materiële spullen heb ik dus niet van u nodig, maar er zijn zelfs dingen die ik nog niet heb omdat mijn pappie die niet kan kopen.
Heel graag zou ik een angel aura quartz ketting willen hebben. Niet alleen is dit een prachtig zeldzaam sieraad wat mij natuurlijk geweldig zal staan, maar ook zal dit helpen bij het onder controle houden van mijn vaardigheid om aura’s te kunnen zien. Het is erg leuk en handig, maar soms worden al die kleuren mij wat te veel en krijg ik er hoofdpijn van.
Een magisch kristal is ook goed, zodat mijn magie zo een boost krijgt. Met name het liefst mijn vuurmagie, zodat ik mijn familie een stukje trotser kan maken.
Maar wat ik echt niet hoef is een of ander reptiel, vréselijk, en het maakt niet uit welke, ik moet ze niet. Want wat moet ik daar nou mee? Vieze beesten.

Alvast bedankt en komt u snel eens op de thee bij onze villa op Shadra,

Bijou Antoinette Alice Louisa Eléonore Odelia

P.S.: Oh en als u zo vriendelijk wilt zijn en tijd hebt, zou u dan aan alle leerlingen (behalve mijn achterneef) hier op de Academy een etiquetteboekje willen geven? Ze kunnen hier wel wat heropvoeding en betere manieren gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 23 2014, 16:09

Beste Kerstman,

Ik schrijf deze brief omdat kennelijk iedereen het hier doet en ik best wel een wenslijstje heb eigenlijk. Ik ben braaf geweest dit jaar, voor deze keer dan toch en dus ga ik je toch maar dit versturen. Mijn wenslijstje: ik zou graag een puppy willen een schattige puppy, eentje met veel vacht als je er je handen doorhaalt, dat je er bijna niet meer van kunt afblijven, dit heb ik altijd al gewild en ik denk dat dit me ook kan helpen om me vaker buitenshuis te sturen.
Wat ik nog eventueel zou willen is een leeslampje voor als ik 's nachts wil lezen en niemand wakker wil maken met mijn licht.
Wat ik absoluut niet willen hebben is een tekenset, ik kan absoluut niet tekenen en ik wil het ook niet kunnen, het vergt te veel concentratie en een vaste hand, wat ik dus niet heb.

Buon Natale!
Adrian Nessuno
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

[Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[Kerst-event] Naughty or nice?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Kerst-Event] Naughty or Nice: Informatie
» Kerst Event
» [Kerst-Event]Inschrijftopic Snowballfights
» [Kerst-event] Under the christmas tree
» [Kerst-Event] Let the Fight Begin! [Informatietopic]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Events :: Archief Events :: Afgesloten Events-