Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: {Logizz} An other sort of logic... vr dec 05 2014, 00:34 | |
| Herreuw, ik volf een soort van graphic design zeg maar en ik ga hier af en toe wat stuffles droppen die ik gemaakt heb ^^ hope you enjoy c: !WARNING! als je spoilers opent, is de kans erg groot dat je pagina uitgerokken wordt, sorry, het is laat en ik ben moe en moet morgen om 7u op :/- Selfmade font:
We moest zelf een alfabet maken, dus heb ik me geamuseerd op mijn vriend zijn rug :p Ja hij heeft nog een broek aan
- Letter O3o:
We moesten dus een letter maken, ik heb mijne uit soldaatjes gemaakt ^^
- Zwart-wit spiegel collage ding:
- Waarnemingsteken, ben daar zo slecht in D: :
Keukenhanddoek: Aardappel met mes: Handen (sorry dat het ondersteboven is, fix dat morgen wel) Voet: Vosje dat nog afgewerkt moet worden: Blindtekening = tekenen zonder naar je blad te kijken Penseel in glas water: Landschap: Skielift (ook ondersteboven):
- Logo en naamkaartje:
De bedoeling was dus om van je initialen een logo en naamkaartje te maken, mijne is S en I. Bij mijn nummer n mail heb ik nu wat uitgeblurd omdat ik liefst niet heb dat iedereen mijn nummer weet
- Totem:
De opdracht was om een moderne, grafische totem te maken. Ik heb eentje gemaakt van 4 Smite personages (van boven naar onder: Ymir -> Loki -> Hel -> Fenrir). De personages zijn afkomstig van Noorse mythologie en is toevallig een bloedlijn ^^ De pixels zijn btw een voor een gezet langs de linkerkant en dan naar rechts gespiegeld
Sorry voor tekeningen die ondersteboven staan, ik update dit weekend wel en zet ze dan recht ^^' |
|