| Meeting 3 januari 2015 Gamepitcon (Arnhem) | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Mefla
PROFILEReal Name : Melle Posts : 788 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire/EarthKlas: -Partner: Oh no no no, I don't do shit like that
| Onderwerp: Meeting 3 januari 2015 Gamepitcon (Arnhem) zo nov 23 2014, 18:08 | |
| -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- De meet zou gehouden worden op zaterdag 3 januari in ArnhemGamepitCon is een nieuwe conventie in het teken van Gaming en Japanse cultuur. De conventie vind plaats op 3 januari 2015 in de Sint. Eusebiuskerk te Arnhem van 11:00 - 23:00 uur. Tijdens de conventie zijn er verschillende activiteiten waaronder een ruime Gameroom, DDR, een maidcafé, een ruime dealerroom en verachillende workshops. Kaarten voor GamepitCon zijn te koop voor een prijs van €6 via de website, op conventies voor €5 en aan de deur voor een prijs van €7,50. Kaarten aan de deur kunnen aangeschaft worden vanaf 12:00 uur en zijn beperkt aanwezig. Wil je zeker zijn van een kaart? Koop hem dan via www.gamepitcon.nlZeker:Melle (Nocte) Ruuz(Xavier) Misschien:Anon (Earia) Judith (Aubree) Selma (Ike) Emma (Dominic) Ayelinn (Ronodan) Spark (Ludwig) Justine (Wren) Anique (Miss Yori) ------------------------------------------------------------------------------------------------ De meet begint om 11 uur. PB mij voor mijn telefoonnummer, mocht er iets fout gaan die dag waardoor je verhinderd bent/later komt, dan kun je mij altijd bellen.Ook voor een eventuele foto van jezelf moet je mij PB'n. Dit is echter niet verplicht, maar het maakt het wel fijner voor het herkennen van mensen. Geef in dit topic jouw bekendste account naam op, en tegelijkertijd ook je real naam, en of het zeker is dat je komt. Dan zet ik deze zo snel mogelijk in het lijstje ^^ Ik hoop veel mensjes te zien, en er een leuke dag met z'n allen ervan te maken mvg, Melle[/u]
Laatst aangepast door Nocte op zo nov 23 2014, 22:30; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Meeting 3 januari 2015 Gamepitcon (Arnhem) zo nov 23 2014, 18:11 | |
| Anon mag op misschien, want geld uitgeven doet altijd pijn in december en januari~ |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Meeting 3 januari 2015 Gamepitcon (Arnhem) zo nov 23 2014, 18:12 | |
| |
|
| |
Isaiah .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 116 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Air & Wood.Klas: » Miss Nannete.Partner: » It's like when you fancy someone, and they don't even know you exist.
| Onderwerp: Re: Meeting 3 januari 2015 Gamepitcon (Arnhem) zo nov 23 2014, 18:13 | |
| Zet mij ook maar op misschien ;v; |
|
| |
Miss Grace
PROFILEReal Name : Shaken, not Stirred Posts : 62 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht - ElektriciteitKlas: N/APartner: Our storm never came.
| Onderwerp: Re: Meeting 3 januari 2015 Gamepitcon (Arnhem) zo nov 23 2014, 18:21 | |
| Ik mag ook op misschien ~ |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: Meeting 3 januari 2015 Gamepitcon (Arnhem) zo nov 23 2014, 18:26 | |
| All them maybe's. Ik ga ook kijken of ik kan komen~ c: |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Meeting 3 januari 2015 Gamepitcon (Arnhem) zo nov 23 2014, 19:09 | |
| Zet mij ook maar op misschien. Maar mijn bankrekening moet mij toestemming geven in januari |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Meeting 3 januari 2015 Gamepitcon (Arnhem) zo nov 23 2014, 19:28 | |
| Weet je wat, zet mij ook maar op maybe. :] Sparkie ~
Heb namelijk altijd al een zwak gehad voor conventies. xD |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Meeting 3 januari 2015 Gamepitcon (Arnhem) zo nov 23 2014, 20:28 | |
| Zet mij maar op misschien~ Het is drie uur reizen, dus op zich nog wel te doen voor mij~ :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Meeting 3 januari 2015 Gamepitcon (Arnhem) zo nov 23 2014, 22:07 | |
| |
|
| |
Skyler .
PROFILEReal Name : Moonmoon Posts : 63 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wind and nature magicanKlas: Ik ben er nog niet~Partner: I know love, but not that way of love.
| Onderwerp: Re: Meeting 3 januari 2015 Gamepitcon (Arnhem) wo nov 26 2014, 20:36 | |
| Lijkt me te gek, alleen weet niet zeker of ik dan het geld heb. Zet me maar op misschien |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Meeting 3 januari 2015 Gamepitcon (Arnhem) | |
| |
|
| |
| Meeting 3 januari 2015 Gamepitcon (Arnhem) | |
|