PortalIndexDag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 HpD5UwnDag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Dag 1 & Nacht 1 [WOOF]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Adrian

Adrian

Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag 1 & Nacht 1 [WOOF]   Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 26 2014, 14:22

Adrian stond een eindje verder te luisteren naar wat ze allemaal te zeggen hadden. Dit hele zooitje was gewoon vreemd. Iedereen begon te stemmen en eigenlijk hield Adrian zich er compleet buiten, het interesseerde hem niet wie de leider zou worden, al was hij liever niet het persoon dat begon te roepen in een menigte van kinderen. Een zucht kwam uit zijn mond en hij stak zijn sigaret op terwijl hij besloot eindelijk zich tussen de menigte te wurmen. Iedereen begon eindelijk initiatief te nemen en Adrian blies de rook van zijn sigaret richting de lucht uit. “Goh, waarom kiezen we niet gewoon iemand die een luide duidelijke stem heeft zoals...” Adrian’s vinger wees naar Allen en Wren, die duidelijk genoeg waren en vrij luid van stem, vond hijzelf. “Zij twee hebben volgens mij het meeste potentieel om iedereen te doen laten luisteren,” zei hij op een rustige toon terwijl hij as van zijn sigaret af tikte en zijn blik kort over Tári liet glijden en haar een korte glimlach schonk voor zijn aandacht weer naar de groep ging. “Natuurlijk heb ik ook interesse in het leiderschap, maar we beslissen allemaal, dus is het inderdaad beter te stemmen.”
Cake interesseerde hem geen bal, zolang iedereen hier maar goed en wel uitraakte. Zijn blauwe oog ging over de menigte terwijl hij had besloten om kort zijn naam te zeggen “Mijn naam is Adrian trouwens,” zei hij terwijl hij de sigaret weer in zijn mond stopte en rustig rondkeek, afwachtend op wie de rest ging kiezen. Hij had immers zijn twee keuzes gemaakt die er het beste voor waren.

(ik kan niet meer volgen XD had het druk, sorry guys and gals D:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomme
.
.
Tomme

Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Dubbledot
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Drop out from Miss summer.
Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.

BerichtOnderwerp: Re: Dag 1 & Nacht 1 [WOOF]   Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 26 2014, 17:37

Voor het eerst in tijden dat Tomme het leuk leek om naar een feest te gaan. Iets van Halloween. Goed daar was hij niet al te gesteld op, maar hij had het wel leuk gehad de afgelopen jaren.
Nu hadden ze het leuk, gezellig. Maar iets was veranderd na de nacht in de herberg. Iemand was gebeten, maar wie of wat was nog een grote vraag.
Door al het praten van iedereen was hij echter moe geworden en was in slaap gedommeld, al zittend en leunend op zijn hand. Hij maakte zich niet zo zorgen om de weerwolf, of iets anders. Simpel omdat de jongen daar niet in geloofde. Het enigste wat hij niet weer wilde mee maken waren de vlooien die je als een dier kon oplopen. Gemene kleine bijterige en hebberige diertjes.
Langzaam werd hij wakker van wat geroep en  bleef een zwart harige meisje de oorzaak van te zijn. "Niet zo luid alsjeblieft.." Mompelde hij wat verstoord en ging met een hand door zn haren heen voordat hij zich uitrekte. "Dus wat heb ik allemaal gemist? Iemand even samenvatten?" Vroeg hij simpel en ging recht zitten met armen over elkaar, kijkend naar iedereen. "Ik ben Tomme trouwens... geen idee wie jullie zijn.."

// sowwy da ik er nu pas in spring ;=;
Tári
.
.
Tári

Real Name : Betsie
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

BerichtOnderwerp: Re: Dag 1 & Nacht 1 [WOOF]   Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 26 2014, 18:15

Een grijns sierde haar lippen toen ze hoorde dat ze niet de enige was met wantrouwen voor het leider gebeuren. Elveria had een verdomde goed punt. Ze vertrouwden al niemand, waarom zouden ze dan een leider wel vertrouwen? Voor hetzelfde geldt was het een weerwolf.. Een rilling trok even door haar heen, maar ze negeerde het.
Ze fronste bij Adrians voorstel. Meende hij het? De enige in deze ruimte waarvan ze kon zeggen dat ze hem niet alleen in de gangen had gezien, leek zijn verstand te verliezen. ‘Juist de hardste schreeuwers vertrouw ik voor geen meter.’ Misschien moest ze hem gelijk geven over Allen, maar Wren.. Haar rode ogen gleden wantrouwend naar Wren en ze zuchtte zacht. Als het kind gekozen zou worden zou ze er niks aan kunnen doen, maar blij? Niet bepaald.
De glimlach die Adrian haar wierp werd kort beantwoord, voordat ze kort haar ogen rolde. ‘Ik geloof dat het grootste gedeelte hier interesse heeft in het leiderschap.’ Ja, zij ook. Ze vertrouwde de andere voor geen meter, dus waarom zou ze de ander meer “macht” geven? Haar aandacht werd getrokken door de jongen die had gevraagd of het niet zo luid kon. Verbijsterd bleef ze hem aankijken toen hij vroeg wat er gaande was, wat hij gemist had. Haar mond stond iets open en haar ogen waren iets gegroeid. Hoe had hij dit alles kunnen missen? Ze zuchtte zachtjes. ‘Je hebt een hele hoop gediscussieer gemist. Het komt erop neer dat we gaan stemmen voor een leider.’ Bij het horen van haar eigen woorden schrok ze een beetje. Een leider.. Zij en het kiezen van een leider? Ze sloot haar ogen en legde haar hoofd in haar handen, begon nu te beseffen dat ze niet gewoon vast zaten in de herberg met een probleem, maar dat dat probleem ook voor haar uit de hand kon lopen.
Allen
.
.
Allen

Real Name : Emma
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lightmagic
Klas:
Partner: Let's dance 'till the world ends~

BerichtOnderwerp: Re: Dag 1 & Nacht 1 [WOOF]   Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 26 2014, 20:45

Jezus, wat een chaos. Toch nam Allen elk woord wat er gesproken werd in zich op, voor zover hij iedereen kon verstaan dan in het gekwebbel. Hij werd er haast duizelig van, maar gelukkig was chaos zijn specialiteit! ''Jouw bodyguard? Neehoor, mevrouwtje, in je dromen. 'S nachts sluit ik mezelf lekker op in m'n kamer.'' Ja, dat klonk als een goed plan. Slot erop draaien, de deur barricaderen misschien en lekker snurken.

Onderwijl werden er nog wat mensen wakker, die het allemaal niet snapten. Blondies natuurlijk. Gelukkig legden anderen de situatie al uit, want Allen had daar het geduld niet voor. Al dit gepraat en de chaos, het maakte hem hyper. Af en toe maakte hij een opmerking, niets serieus of belangrijks. Tot Kaoru over een soort stemsysteem voor een leider begon. Hij wilde sowieso een leider die wel wat zei, dus de echt stille types vielen sowieso af. Maar dan was er alsnog genoeg keuze.

Even overwoog hij op zichzelf te stemmen, hij was immers sowieso awesome, maar daar zag hij vanaf. Wren dan? Nee, hij bleef erbij: Minimensjes hadden geen enkele kans tegen wolven. Aislin mocht hun cake-distributeur zijn, dus die had echt geen tijd om zich op andere dingen te focussen. Want er was een hoop cake nodig in zo'n ernstige situatie. En Kaoru was hun penningmeester of notulist, of hoe een schrijver ook heette. Dan maar die ene, die zo serieus was, maar toch wel wat gezegd had. ''Ik stem voor.. Hmm.. Doe maar de nerd uh- Saturi.'' Want waarom ook niet~ Als de leider stout deed dan zette het volk hem of haar toch wel af. Viva la revolution style. Al zou dat hopelijk niet nodig zijn.
Wren
.
.
Wren

Real Name : Jussels
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

BerichtOnderwerp: Re: Dag 1 & Nacht 1 [WOOF]   Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 26 2014, 21:40

Waarom vroeg iedereen om een samenvatting? Was het nieuws nog niet duidelijk genoeg geweest? Like, het was all over en in your face. Leerling gebeten, afgevoerd, kerkers en ziektes. Ze had niet veel zin om daar een samenvatting van te geven. En uit het gekibbel van net was ook nog niet veel gekomen; alleen dat ze ruzie maakten en dat er een leider moest komen. Sommige mensen stemden voor degenen met een grote mond, anderen vonden daar niets aan. Die Thayeline, die Adrian, hoe konden zij niet weten wat er was? Zo erg actueel op de hoogte was ze nu ook weer niet.
Er waren ook niet zoveel mensen waar Wren nu graag bij zou willen staan, ze voelde zich onveilig. Vooral met al die vuile blikken van Tari op haar, dat kind had iets te verbergen. Doen alsof ze niets wist, ja hoor. Pff.
Okay, dan bleef ze bij Kaoru staan. Dat leek haar een goed idee, hij zag er onschuldig uit en was de notulist. Hij zou vast geen wolf zijn, hoopte ze. Daarnaast zou ze niet gebeten worden in een volle kamer. Oh jeez, dit maakte haar zenuwachtig. Maar dan alsnog was ze liever zelf leider, of iemand die ze kende.

Ze trok haar wenkbrauwen op naar Allen, die vond dat hij haar bodyguard niet was. 'Ben je bang dat je me niet kan beschermen,' zei ze pesterig, voor ze weer wegkeek. Hier hoefden ze niet verder over te kibbelen, al had ze net wel wat terug gezegd. Het was een rotgevoel. Allen kon ook een weerwolf zijn. Die plotse gedachte maakte dat ze weer stil was. Bah, ze was hier niet voor gemaakt. 'Wat is de stand, Kaoru? Er moet echt snel iemand komen die even wat orde brengt, want veel meer goede ideeën hebben we op het moment niet,' verzuchtte ze. Het gegil van alle mensen die er ook niets van snapten werkte op haar zenuwen. Ze wilde gewoon terug naar school, hoefde ze aan niemand te twijfelen.
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Kaoru
.
.
Kaoru

Real Name : Angie♫
✦ CHARACTER ✦
Magic: ♦Air~
Klas: Miss Nannete ♦ 5th
Partner: I love everything you hate about yourself ♦

BerichtOnderwerp: Re: Dag 1 & Nacht 1 [WOOF]   Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 26 2014, 22:43

Tot zijn grote opluchting werd er over het algemeen positief gereageerd op zijn initiatiefneming. Nu konden ze tenminste verder. Wren liep naar hem toe, meldde zich aan als kandidaat en gaf haar stem. ”Thanks,” glimlachte hij opgelucht en duidelijk dankbaar, ”Er moest echt iets gebeuren; het is een zooitje hier.” Van sommige kanten werden nu stemmen gegeven en Kaoru noteerde ze allemaal, maar toch was er nog een bepaalde onrust en praatten mensen een beetje door elkaar. Hopelijk zou de leider of leidster daar later wat aan doen, want zo maakten mensen elkaar alleen maar zenuwachtiger. Ook het blauwharige meisje dat naast hem stond was duidelijk onrustig en voelde zich niet op haar gemak. ”We komen hier met z’n allen wel uit, Wren” glimlachte hij zijn teamgenote bemoedigend toe, ”En anders hebben we altijd nog plan B!” Korte pauze, ”.. Al moet ik dat nog wel verzinnen..” bekende hij grijnzend.

Wat de stand was? ”Even tellen..” mompelde hij terwijl hij zich over het papier boog, ”Eigenlijk ben jij de enige die zich nog officieel als kandidaat heeft aangemeld” zei hij lachend, ”Maar Allen staat bovenaan met 6 stemmen. Daarna komt Ike met 2 en dan komen Aislin, Saturi, jij en ik met allemaal 1 stem.” Oké, dit werkte nog best goed, ”Hoeveel moeten er nog stemmen?” vroeg hij, meer tegen zichzelf dan tegen Wren.

Oh wacht, hij moest zelf ook nog stemmen. Damn dat was nog best lastig. Het voelde logisch om voor iemand te kiezen die hij kende, want die vertrouwde hij meer en daarvan wist hij wat hij kon verwachten. Maar dan was nog de vraag: wie? Allen, Aislin en Wren waren leuke teamgenoten en waren bovendien duidelijk aanwezig, wat wel handig was om de aandacht te krijgen als leider. Aan de andere kant was iemand die zich op de achtergrond hield zoals Aubree misschien in deze situatie betrouwbaarder. Aaarrgh, waarom is dit zo moeilijk?! dacht hij zuchtend.
Esmira
.
.
Esmira

Real Name : Julia
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie
Klas: Master Savador ~6th
Partner: This is why I hide myself in the dark

BerichtOnderwerp: Re: Dag 1 & Nacht 1 [WOOF]   Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 Icon_minitimema okt 27 2014, 09:38

Gelukkig zeiden enkele leerlingen hun naam, waardoor de andere namen ook weer terug kwamen. Langzaam brokkelde de blokkade die ze onbewust gezet had af en kwamen de namen van haar schoolgenoten terug. Ze glimlachte naar Allen die haar vroeg hoe zij heette. Ze was blij dat hij zo vriendelijk deed, ondanks haar manier van doen. “Mijn naam is Esmira.” Zei ze zachtjes. Ze nam de namen door in haar hoofd; Allen, Aubree, Kaoru, Ike, Renly, Hero, Jacey, Elveria, Wren, Tári, Aislin, Saturi, Thayeline, Adrian en Tomme. Kijk, ze wist het nog wel, ze hoefde zich niet zo druk te maken.

Ze luisterde naar de discussie die er ontstaan was. Ze zei verder niets en keek de kat een beetje uit de boom. Ze vond het sowieso altijd al lastig in grotere groepen en helemaal in deze setting, met de dreiging op de achtergrond. Toch ontging haar niets en luisterde ze goed naar alles wat er gezegd werd. Ze begonnen over stemmen en een leider en ze knikte slechts, dat was een goed idee. Ze wachtte totdat ze haar mening nodig waren, maar alleen dan zou ze wat zeggen. Het liefst keek ze gewoon toe hoe anderen met elkaar praten, dat voelde voor haar het prettigst.

Pas toen Kaoru stemmen op ging schrijven stond ze op uit haar hoekje. Ze liep naar hem toe en wees naar zijn naam. “Ik stem op jou.” Ze praatte nog steeds zachtjes, niet helemaal op haar gemak. Toen begaf ze zich weer naar het hoekje waar ze de hele tijd al in gezeten had en ging weer zitten. Ze keek naar Kaoru die vroeg wie er nog moesten stemmen, dat had ze net gedaan en ze was blij dat ze haar mond weer kon houden. Als ze het ergens niet mee eens zou zijn dan zou ze wel wat zeggen, maar wanneer ze het goed vond dat zei ze liever niets waardoor ze de aandacht op zichzelf zou vestigen.
Aubree
.
.
Aubree

Real Name : Agent 007
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: N/A
Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.

BerichtOnderwerp: Re: Dag 1 & Nacht 1 [WOOF]   Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 28 2014, 19:31

"Man is wolf to Man"

Er was een hoop figuurlijk geduw en getrek waarin mensen stelden dat weerwolven liever niet teruggingen naar het kasteel, waarin men besloot dat stemmen een goed idee was, waarin men besloot om op een leider te stemmen voordat ze op een mogelijke weerwolf zouden stemmen. De witharige Cassiaan hield zich er grotendeels buiten, mompelde alleen even kort dat ze ‘Bree of Aubree.’ heette.
Een hoop van de mensen om zich heen herkende ze – Wren, Allen, Kaoru en Aislin van de Argonauts, Jacey van die vreemde avond op de woudetage en Ike van haar winkelavontuur. Ze keek even naar beneden. Wel verdraaid, ze droeg het shirt wat hij haar had aangeraden.
De rest kende ze  niet en om eerlijk te zijn was ze hier niet om hen beter te leren kennen, dus ging ze maar door met haar “zwijg en zie”-spelletje tot ze uiteindelijk kon stemmen.

Als een van de laatsten stapte ze op Kaoru af. ‘Ik eh, stem op jou. Je neemt nu de leiding al, dus het lijkt me logisch dat je die houdt.’ Bovendien was Kao… iets betrouwbaarder dan Allen. Niet dat ze de roodharige niet vertrouwde, maar ze had liever iemand die niet constant grappen uithaalde als leider. En als het Allen werd, ook goed – ze was al lang blij dat zij het niet hoefde te zijn.
Ze zonk terug in haar stoel in de hoek, hopend dat ze vergeten zou worden.
Hero
.
.
Hero

Real Name : Henk.
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lots of Light and a pinch of Air
Klas: //
Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.

BerichtOnderwerp: Re: Dag 1 & Nacht 1 [WOOF]   Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 28 2014, 22:42

Onbegrijpend keek hij naar Aislin wanneer ze ietwat vreemde geluidjes uit haar keel liet ontsnappen. Oké, dat kind ging hij niet meer aanraken. Met een arrogante blik keek hij haar aan: ‘Ik kan erg overtuigend zijn.’ Als hij wilde althans. ‘De voordelen van zo’n positie zal je pas proeven als je hem eenmaal bemachtigd hebt, maar geloof me: het smaakt bijna net zo goed als cake.’ Helaas voor hem werd er al roet in het eten gegooid voor hij überhaupt een vork had kunnen vastpakken: een klein blauw kreng had ze afgeluisterd en vond het nodig om haar grote bek open te trekken.
Rot kind.
Hij plaatste zijn handen op de leuningen van de stoel en zette zich af, kwam hierdoor gemakkelijk overeind en torende boven het blauwharige meisje uit. Met een ietwat felle blik keek hij op haar neer: ‘En wat weet jij nou over het leven, uk?’ De woorden kwamen sissend over zijn lippen, wilde het niet te hard zeggen. Hij wist hoe dingen werkten: mensen vonden haar grappig of leuk – zoals die rooie gast – en zouden hersenloos voor haar opnemen.

Het stemmen was ondertussen al begonnen en hij had er geen druk op kunnen uitoefenen. Hij hield er niet van om een kudde dier te spelen, maar als hij dan toch moest kiezen… Hij wierp een blik op Aislin, keek haar met een serieuze blik aan. ‘I’ll be back,’ waarschuwde hij haar, doelend op de cake, waarna hij wegliep en haar liet voor wat ze was.
Eenmaal bij de blonde jongen aangekomen, Kaoru als hij het goed onthouden had, sloeg hij een arm om hem heen. ‘Mijn stem gaat ook naar deze gozer,’ kondigde hij aan, ‘Je komt over als iemand die verstand heeft van zaken en dat is wel handig als leider lijkt me.’ Daarbij wilde hij niet op die rooie stemmen want hij was gewoon een marionet voor dat blauwe kind. Kaoru daarin tegen kon hij nog zijn eigen marionet maken ~

OOC; Ja ik godmodde, als het niet mag moet iemand Hero maar slaan of zo :U
(Of je moet me gewoon ff appen dan Angie ~)
Fate

Fate

Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : ~
✦ CHARACTER ✦
Magic: x
Klas: x
Partner: x

BerichtOnderwerp: Re: Dag 1 & Nacht 1 [WOOF]   Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 29 2014, 13:00

Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 YE2VeC5
Nacht 1

Het duurde even, maar uiteindelijk onder het lugubere weer, de onderliggende angst en de zware stemming in de lounge, wisten de leerlingen met een plan te komen. De sfeer werd zeer zeker omhoog getild, een lichte zekerheid begon te spelen bij de leerlingen. Ze waren vastberaden om dit te overleven en ze zouden er alles aan doen om de weerwolven te stoppen. Allen is de leider geworden van het groepje en zal dus uiteraard als een steunpunt moeten dienen... Tenzij de weerwolven hem toch pakken, immers is een leider een aantrekkelijk avondmaaltje, en wie weet verdenken de leerlingen hém nog wel. Allen, mijn jongen, leiderschap is zwaar in dit spel van spiegels en rook.
Onder al het praten, het eten van een cake en het rondhangen in de herberg vlogen de uren voorbij en begon de lucht te verduisteren. Ook al was het nog geen 7 uur, de zon was al lang onder gegaan. De kaarsen en olielampen in de herberg gingen aan en meer mensen vertoonden zich in de warme ruimte. Geen van hen leek zich echt zorgen te maken om het weerwolvenvirus. Ze begonnen enkel te drinken en het gezellig te maken in de herberg.
De leerlingen namen hun avondeten, dronken wat aan de bar en besloten in de late avonduren toch te gaan slapen. Nadat ze in hun warme bedden gingen liggen, praatten een aantal nog twee, drie uur door. De slaap begon op een gegeven moment wel hevig op hun oogleden te drukken en uiteindelijk viel iedereen in een enigszins kalme slaap.

De nacht viel. En oh, die Cupido kon zich niet inhouden. Uiteraard moest Cupido geliefden kiezen, het was de hele reden voor Cupido's bestaan. Met een liefdesdrankje dat voor onbepaalde tijd zou werken en met twee geliefden in gedachten sloop de Cupido door de nacht en koppelde twee leerlingen aan elkaar die een amoreuze tijd tegemoet zouden gaan - als ze in ieder geval geen slachtoffer zouden worden. Cupido ging terug maar bed met een schaapachtige grijns op het gelaat.

Het was tijd voor een tweede avondmaal, maar niet voordat de ziener langs de kamers sloop en eigenhandig de weerwolven probeerde te vinden. De ziener voelde dat het gedaan moest worden, dat iemand toch de rest moest controleren en met eventuele hints moest komen. Immers zou dat alleen maar meer helpen met het wegsturen van de weerwolven tussen hen. De ziener wist wel dat subtiliteit een belangrijk punt was, anders kon de ziener nog wel eens een avondmaal worden. Uiteindelijk besloot de ziener genoeg te hebben gezien en sloop toen terug naar bed.

Er klonk licht gekraak door de nacht, vergezeld door een aantal hevige ademhalingen en lage zachte grommen. Zachte passen verplaatsten zich over de houten vloer, kwijl drupte op de grond en een vieze geur begon in de lucht te hangen. Ze waren op weg, de monsters van de nacht. De maan scheen spookachtig op hun silhouetten en liet een schaduw achter op de muren, een zwarte vorm van de wezens die op hun tenen naar het slachtoffer slopen.
De wezens ontblootten hun tanden, scherp en glinsterend in het licht van de maan. Donkere ogen staarden naar het slachtoffer en lage grommen kwamen uit hun kelen. Het was tijd voor een feest.

Voldaan slopen de weerwolven weer weg en lieten ze het slachtoffer achter wie nu besmet was met het virus en wie hetzelfde lot zou ondergaan als de weerwolven zelf. Het slachtoffer zou één van hen worden, één van de nachtwezens. Saturi is gevallen die nacht.

Notes
Het is de eerste nacht! Dit betekent dat iedereen nu slaapt en dat de speciale rollen hun keuzes hebben gemaakt.
Helaas, Saturi, het eind is aangebroken. De volgende dag zul je naar de ziekenzaal worden gestuurd.
Je kunt nog reageren op de eerste nacht, maar dit is niet noodzakelijk. Je kunt het als aanvulling doen, dat een leerling Saturi vindt of iets dergelijks. Het is alleen niet de bedoeling dat er weer massaal wordt gepost en het is zeer zeker niet de bedoeling dat de leerling de weerwolven ontdekt: dit is de taak van de ziener.

Over Saturi als slachtoffer: Hij is uiteraard niet opgegeten, maar hij is wel gebeten. Je mag bepalen wat de ernst van de beet is en of er meerdere zijn of niet.

Beschouw vandaag als een rustdag. Morgen gaan we immers verder met Dag 2! Ik zal weer duidelijk beschrijven wat de bedoeling is, dus maak je daar geen zorgen over.

En veel succes met het vinden van de weerwolven~
Gesponsorde inhoud

Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: Dag 1 & Nacht 1 [WOOF]   Dag 1 & Nacht 1 [WOOF] - Pagina 2 Icon_minitime

Dag 1 & Nacht 1 [WOOF]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» Dag 2 & Nacht 2 [WOOF]
» Dag 3 & Nacht 3 [WOOF]
» Dag 5 & Nacht 5 [WOOF]
» Dag 4 & Nacht 4 [WOOF]
» Dag 6 & Nacht 6 [WOOF]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Events :: Archief Events :: Afgesloten Events :: Weerwolven van Wakkerdam 2014-