Savador hief zijn hoofd wat op om met een kleine voldane grijns op Madeline neer te kijken toen ze toegaf op zijn vraag. Hij drukte een kus op haar wang waarna hij zijn hoofd naast het hare, tussen haar nek en schouder in liet rusten. 'Wees eens eerlijk, schat. Wat heb je tot nu toe aan Norwood gehad?' vroeg hij plotseling. Hij draaide zijn hoofd wat zodat zijn gouden ogen haar vanuit zijn ooghoeken en door een aantal strengen zwart haar konden aankijken. 'Hij geeft les, heeft een positie verkregen die hij niet verdient en heeft zijn eigentijdse hobbies. Een doodnormale kerel. Daarbij komt hij van Gren, dat woudlopersvolk. Wat zie je daar toch in? Maar bovendien laat hij je in de steek. Jullie hebben een relatie, jullie zijn getrouwd. Maar het is net alsof daar het boek dicht wordt geklapt, is het niet? Hij besteedt er nauwelijks aandacht aan. En een Grenaan en een half Shadraanse Novaan..' Savador schudde glimlachend zijn hoofd. 'Dat gaat botsen.' Hij hief zijn hand op om Madeline zacht over haar wang te kunnen aaien. Maar daar bleef het alleen niet bij. Zijn vingertoppen gingen haar gezicht af alsof hij ieder contour en iedere vorm in zich op wilde nemen. 'Als je voor mij kiest, dan garandeer ik je glorie en rijkdom. Alles wat je maar wilt. Met een dubbele baan hier op deze school is het geld binnen komen stromen. Maar geld maakt niet alleen gelukkig. In tegenstelling tot Norwood zal ik je wel gelukkig maken. Niet alleen met geld, maar met liefde. Daarbij kunnen we één geheel paar vormen. Jij, Diva en ik. Vind je dat geen idee?' Savador pakte Madeline vast en draaide op zijn rug, zodat zij nu bovenop hem lag. 'We denken te moeilijk,' vervolgde hij zacht terwijl hij door haar haren streek. 'En Diva hoeft zich dan geen zorgen meer te maken dat ik een prettige tijd doormaak met een andere vrouw. Jullie kunnen me delen, niet? En jullie kunnen leren ook van elkaar op aan te gaan, zodat jullie niet alleen met mij, maar ook met elkaar meer dan goed overweg kunnen.' Hij legde een hand op Madeline's achterhoofd en duwde haar hoofd voorzichtig naar beneden zodat hij haar op haar lippen kon kussen. 'Je moet weten.. jij en Diva zijn voor mij nog veel belangrijker dan mijn positie als opvolger van Heer der Duisternis. En jullie zijn voor mij beide veel meer waard dan hier de macht te hebben,' eindigde Savador zacht. Hij keek nog steeds wat wazig uit zijn ogen, want de alcohol was nog niet uit zijn lijf verdwenen. Maar hij meende ieder woord wat hij zojuist gezegd had.