| Tournament of the Magician! Seizoen 2 | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mefla
PROFILEReal Name : Melle Posts : 788 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire/EarthKlas: -Partner: Oh no no no, I don't do shit like that
| Onderwerp: Tournament of the Magician! Seizoen 2 zo aug 17 2014, 21:21 | |
| Ze zijn weer terug..
~~Tournament of the Magician!~~
Dit onofficiële Magietoernooi speciaal voor leerlingen van Starshine, zal gehouden worden wanneer zich er genoeg mensen hebben ingeschreven, in de pas geopende Arena. Dit toernooi wordt georganiseerd door niemand minder dan Mr X!!
Je hoorde het goed, onofficiël! Wat betekend dus dat de hogere autoriteiten hier niets van af weten, en je dus doen en laten kan wat je wilt!
Krachten die boven je grootste dromen uitgaan en eeuwige roem zal de winnaar verwachten en een plekje in onze hall of fame!
De ingeschrevenen kunnen zo snel mogelijk bericht verwachten met daarin de regels en hoe de gevechten zullen verlopen. Ook zullen deze bericht krijgen wanneer er genoeg mensen ingeschreven staan, en de gevechten zullen plaats vinden.
Mvg,
Mr X
Inschrijvingen: Luwig Will Kresink Aislin Guldborg Xavier Slade Drake Burned Trystan Vaughen Evangelyne Jacey Gulliver Lillian Waters Aubree Kingston Yoshino Allen Springs Lightning Farron Adrian Nessuno Isisiah (Houd er rekening mee dat ik nauwlettend ga kijken wie er post. Deelnemers moeten op z'n minst 1 keer per week posten. Als dit niet volbracht is, krijgt degene hierover een PB zodat diegene alsnog een kans krijgt om te reageren. Als diegene dan alsnog niet reageert, heeft de char van diegene de ronde verloren.) (Also, inschijven kan hier. Ook, gelieve 1 char per persoon om het zo eerlijk mogelijk te houden. Als we niet goed uitkomen met inschrijvingen doe ik er wel een char van mijzelf erbij.) (Gelieve deze code te gebruiken: - Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Magiesoort(en):[/b] [b]Vrijwillig/onvrijwillig[/b]
Laatst aangepast door Nocte op vr aug 22 2014, 00:39; in totaal 16 keer bewerkt |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 zo aug 17 2014, 21:31 | |
| Ludwig Will Kresnik wil zich geheel onvrijwillig inschrijven voor le tournament v2.0
Naam Ludwig Will Kresnik Magiesoort(en) Light and Dark Onvrijwillig
Laatst aangepast door Ludwig op zo aug 17 2014, 21:38; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Aislin .
PROFILEReal Name : A-Non Posts : 152 Points : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtmagieKlas: Miss EresPartner: I'm your Kittygirl and your Back is like my Scratching post~
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 zo aug 17 2014, 21:33 | |
| Naam: Aislin Guldborg Magiesoort(en): Air magic Vrijwillig |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 zo aug 17 2014, 21:38 | |
| Naam: Xavier Slade Magiesoort(en): Woud & Duister Vrijwillig |
|
| |
Drake .
PROFILEReal Name : Moon Posts : 1638 Points : 123 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicanKlas: Miss EresPartner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 zo aug 17 2014, 21:40 | |
| Naam: Drake Burned Magiesoort(en): Fire Vrijwillig |
|
| |
Trystan .
PROFILEReal Name : Kaatje Posts : 10 Points : 5
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 zo aug 17 2014, 21:42 | |
| Naam: Trystan Vaughen Magiesoort(en): Fire x Water Onvrijwillig |
|
| |
Evangelyne .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 98 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air only.Klas: //Partner: I'm not the type to get my heart broken.
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 zo aug 17 2014, 23:16 | |
| Naam: Evangelyne Magiesoort(en): Air Vrijwillig |
|
| |
Jacey .
PROFILEReal Name : Bregje Posts : 220 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NatureKlas: Miss NannetePartner: I just keep on wishing
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 ma aug 18 2014, 09:24 | |
| Naam: Jacey Gulliver Magiesoort(en): Wood Onvrijwillig (kinda) |
|
| |
Lillian .
PROFILEReal Name : Mɪss Nᴇᴠᴇʀʟᴀɴᴅ Posts : 70 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fιre αɴd wαтerKlas: I ѕтιll нαve тo ɢeт oɴe.Partner: Oɴly αɴ αcт oғ тrυe love cαɴ мelт α ғrozeɴ нeαrт.
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 ma aug 18 2014, 09:53 | |
| Naam: Lillian Waters Magiesoort(en): Vuur x Water Vrijwillig |
|
| |
Aubree .
PROFILEReal Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: N/APartner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 ma aug 18 2014, 09:55 | |
| Naam: Fuck. Callum of Bree. Callum of Bree. Callum. Callum Moireasdanach. Magiesoort(en): Lucht Hoogst onvrijwillig
in case you think that's not okay since he's spesjul Naam: Aubree Kingston Magiesoort(en): Water Onvrijwillig |
|
| |
Kirara
PROFILEReal Name : Dubbledot Posts : 13
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 ma aug 18 2014, 11:49 | |
| Naam: Yoshino Magiesoort(en): Water onvrijwillig ^^" |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 ma aug 18 2014, 12:49 | |
| Naam: Allen Springs Magiesoort(en): Licht Vrijwillig~~ |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 ma aug 18 2014, 21:35 | |
| Na uren denktijd DX Naam: Lightning Farron Magiesoort(en): Duister x vuur onvrijwillig |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 ma aug 18 2014, 21:38 | |
| Naam: Adrian Nessuno Magiesoort(en): Vuur x Duister (major x minor) Onvrijwillig |
|
| |
Mefla
PROFILEReal Name : Melle Posts : 788 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire/EarthKlas: -Partner: Oh no no no, I don't do shit like that
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 ma aug 18 2014, 22:04 | |
| De inschrijvingenzijn bij deze gesloten Er kan dus niet meer opgegeven worden |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 wo aug 20 2014, 17:35 | |
| Voor de mensen die even de weg niet meer weten tussen de zwaardjes en schildjes herhaal ik dit bericht Het volgende systeem is bij het vorige Tournament gebruikt~ In dit plaatje staat het schematisch weergegeven: - Magisch schema:
Hopelijk zorgt dit ervoor dat er meer aanvallen raak of deels raak zijn. Er is namelijk nu een 50-50 verdeling van de aanvallen die raak of mis zijn. Let op: Als vuistregel kan je nemen: Twee of meer zwaardjes = raak. Twee of meer schilden= geblokkeerd. Wel is het belangrijk om even te kijken in de tabel als je precies wilt weten hoe veel schade een aanval doet of hoe gemakkelijk je het kan blokkeren/ontwijken. Let op: Voer dus 3 in bij het aantal dobbelstenen! Ik reken erop dat jullie dit zelf ook wel in kunnen schatten haha. Een aanval van drie zwaardjes, oftewel +++, zal bijvoorbeeld geheel raak zijn en daarmee veel schade doen, terwijl een aanval van Schild, zwaardje, zwaardje slechts één + waard is en dus wellicht een schampschot is. Voor vragen kan je bij mij of Melle terecht, of reageer gewoon in dit topic! Ideeën voor verbeteringen of opmerkingen zijn natuurlijk ook welkom. |
|
| |
Lillian .
PROFILEReal Name : Mɪss Nᴇᴠᴇʀʟᴀɴᴅ Posts : 70 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fιre αɴd wαтerKlas: I ѕтιll нαve тo ɢeт oɴe.Partner: Oɴly αɴ αcт oғ тrυe love cαɴ мelт α ғrozeɴ нeαrт.
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 ma aug 25 2014, 21:25 | |
| Ik vroeg me af wanneer iemand eigenlijk gewonnen heeft of hoe dit besloten wordt? Moeten we dat uiteindelijk zelf bepalen of bepaalt iemand het uiteindelijk voor ons? ;3 |
|
| |
Mefla
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 ma aug 25 2014, 21:58 | |
| Uiteindelijk is het aan de spelers zelf om te beoalen of hun char aan het einde van zijn/haar krachten is. Dit kun je bijv. Doen als je char een hele hoop zware klappen heeft gehad. Ook moet je weten dat veel shielden/ontwijken ook ten koste van het uithoudingsvermogen van je char gaat, en dus dat bepade klappen harder kunnen aankomen dan normaal |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 di aug 26 2014, 00:57 | |
| - Dominic schreef:
- Voor de mensen die even de weg niet meer weten tussen de zwaardjes en schildjes herhaal ik dit bericht
Het volgende systeem is bij het vorige Tournament gebruikt~
In dit plaatje staat het schematisch weergegeven:
- Magisch schema:
Hopelijk zorgt dit ervoor dat er meer aanvallen raak of deels raak zijn. Er is namelijk nu een 50-50 verdeling van de aanvallen die raak of mis zijn.
Let op: Als vuistregel kan je nemen: Twee of meer zwaardjes = raak. Twee of meer schilden= geblokkeerd. Wel is het belangrijk om even te kijken in de tabel als je precies wilt weten hoe veel schade een aanval doet of hoe gemakkelijk je het kan blokkeren/ontwijken.
Let op: Voer dus 3 in bij het aantal dobbelstenen! Ik reken erop dat jullie dit zelf ook wel in kunnen schatten haha. Een aanval van drie zwaardjes, oftewel +++, zal bijvoorbeeld geheel raak zijn en daarmee veel schade doen, terwijl een aanval van Schild, zwaardje, zwaardje slechts één + waard is en dus wellicht een schampschot is.
Voor vragen kan je bij mij of Melle terecht, of reageer gewoon in dit topic! Ideeën voor verbeteringen of opmerkingen zijn natuurlijk ook welkom.
Even voor de duidelijkheid, je leest eerst de horizontale balk en dan de verticale. Dus de rol zwaard-schild-zwaard komt uit op één +, een lichtelijk rake aanval. Ik hoop dat het zo duidelijk is en iedereen de rolls nu op dezelfde manier kan interpreteren~ |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 ma sep 01 2014, 21:36 | |
| Ik hoop niet dat het heel erg is, maar ik meld het even, ik heb het ontzettend druk met school op het moment - aangezien ik net in de bovenbouw zit en het nog even kijken is hoe en wat, dus daarom denk ik dat het misschien een week langer duurt dan dat ik eigenlijk zou moeten posten op het topic tussen Lillian en Jacey. Sorry, misschien dat ik nog een gaatje vind ergens in de week, anders wordt het echt pas in het weekend. |
|
| |
Mefla
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 ma sep 01 2014, 22:39 | |
| Good, gezien dit voor iedereen nu eerste week van school is, geef ik alle deelnemers met uitzondering, tot het weekend om te posten.
Als hierna nog biet is gepost, krijgt de deelnemer een melding, waarna deze de drie dagen krijgt om alsnig te posten bij de desbetreffende match |
|
| |
Mefla
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 za sep 06 2014, 14:02 | |
| Er zijn nu ook missiepunten te behalen voor TotM. 5 voor de verliezer van een match, 10 voor winnaar van een match, 10 voor verliezer van de finale en 15 winnaar van de finale. |
|
| |
Isaiah .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 116 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Air & Wood.Klas: » Miss Nannete.Partner: » It's like when you fancy someone, and they don't even know you exist.
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 za sep 06 2014, 18:12 | |
| Waar/hoe kan je die punten ophalen/krijgen dan? :'3 |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 za sep 06 2014, 18:21 | |
| Die punten worden gegeven wanneer een wedstrijd over is. Deze punten worden verder bijgehouden in het beheerdershoekje. Isa heeft dus zijn 5 punten verdiend en dat hebben we bijgewerkt in het desbetreffende topic. Je hoeft ze verder niet op te halen. c:
Nog een extra opmerking hierover: Mensen die vroegtijdig opgeven/stoppen (Dus zo ongeveer wanneer ze pas 2 berichten in het topic geplaatst hebben) of mensen die niet posten bij de match, krijgen geen punten! |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 za sep 06 2014, 22:45 | |
| Is dat van Adrian dan ook bijgewerkt? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Tournament of the Magician! Seizoen 2 | |
| |
|
| |
| Tournament of the Magician! Seizoen 2 | |
|