|
|
Auteur | Bericht |
---|
Miss Casca
PROFILEReal Name : An0N - 3.o Posts : 179 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth//WoodKlas: -Partner: Boy, you're Standing too Close to a Flame that's Burning Hotter than the Sun in the Middle of July~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 24 2014, 23:43 | |
| Prettiness~ And I want more Cas topics. Gurl need more lovin' |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 25 2014, 19:51 | |
| Blink 182 was my childhood :'D |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 26 2014, 01:40 | |
| Why is Nocte geen adobs pumpkin meer :c I'm sad. |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 26 2014, 09:35 | |
| Ugh, sorry voor mijn inactiviteit :c Er is een hoop gebeurd waardoor mijn inspiratie half dood is gegaan. Dinsdag ben ik ook te weten gekomen dat ik binnenkort nog iemand ga verliezen, mijn opa heeft kanker en het is overal uitgezaaid, niet meer te redden. |
|
| |
Miss Oriël ...
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 524 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en LuchtKlas: -Partner: I met a girl across the sea. Her hair the gold that gold can be. Are you a teacher of the heart? Yes, but not for thee
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 26 2014, 09:44 | |
| Linn, wat erg voor je. Ik denk niet dat iemand je je inactiviteit kwalijk kan nemen. Sterkte ermee meis. |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 26 2014, 09:47 | |
| Thanks Ayelinn ^^ Het is gewoon naar, ik ben mijn oma nog geen twee maanden kwijt en dan krijgen we nu te horen dat mijn opa overal kanker heeft :c |
|
| |
Kael Brown
PROFILEReal Name : Inge Posts : 182
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 26 2014, 10:04 | |
| Man, dat is echt heel erg naar zeg! Heel erg veel sterkte |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 26 2014, 11:25 | |
| Toevallig dat daar het onderwerp overgaat afgelopen woensdag is mijn soort van vader (verzorger) overleden. We hebben hem in moeten slapen omdat de pijn van de kanker te veel werdt.
|
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 26 2014, 11:29 | |
| Awh, -hug- :c Als je er over wilt praten dan kun je altijd bij mij terecht, ik weet hoe je je voelt :c |
|
| |
Mefla
PROFILEReal Name : Melle Posts : 788 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire/EarthKlas: -Partner: Oh no no no, I don't do shit like that
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 26 2014, 12:28 | |
| - Master Savador schreef:
- Why is Nocte geen adobs pumpkin meer :c
I'm sad. Omdat dat iets met zijn geschiedenis heeft te maken Noah xd @Linn: Welcome back..I know how you feel meid En oeh, komt dat plaatje in jouw OS uit 5 cm's per second? |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 26 2014, 12:30 | |
| - Nocte schreef:
- Master Savador schreef:
- Why is Nocte geen adobs pumpkin meer :c
I'm sad. Omdat dat iets met zijn geschiedenis heeft te maken Noah xd
@Linn: Welcome back..I know how you feel meid En oeh, komt dat plaatje in jouw OS uit 5 cm's per second? I think Nocte is pretty awesome xD En uh, geen idee honestly. Ik heb hem op tumblr gevonden en vond hem wel bij de avatar van Ziva passen xD |
|
| |
Lillian .
PROFILEReal Name : Mɪss Nᴇᴠᴇʀʟᴀɴᴅ Posts : 70 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fιre αɴd wαтerKlas: I ѕтιll нαve тo ɢeт oɴe.Partner: Oɴly αɴ αcт oғ тrυe love cαɴ мelт α ғrozeɴ нeαrт.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 26 2014, 16:13 | |
| My god, what am I doing. Ik heb zo'n leuk idee voor Lillian, maar ik weet niet of ik hem mag uitvoeren <3
Ik wilde zeg maar doen dat ze geboren werd als een blond meisje met rode ogen, een echt Razen meisje dus, dat snel bruin wordt en heel gezellig is en alles. Rond haar twaalfde gaat ze koppig een grot in om daar haar draak te vinden, desondanks dat mensen het haar afraden om daarheen te gaan, aangezien ze nog redelijk jong is, daar komt ze een soort spirit(blauwe vlam) tegen die ze aanraakt, want ze is nieuwsgierig wat het doet. Door de vlam raakt ze op haar palm verbrand, maar er verandert op dat meer aan haar. De vlam is ijskoud en slaat haar lichaam helemaal om, haar haren worden zwart en haar ogen krijgen een helderblauwe kleur en haar huid wordt ijskoud, mensen voelen ook hoe ijskoud ze aanvoelt als ze haar zouden aanraken, en eigenlijk zou ze op haar twaalfde naar SSA gaan, als ze haar vorige school had afgerond, maar zodra ze erachter komt dat haar krachten verandert zijn, haar vlam is bijvoorbeeld niet meer oranje van kleur maar heeft een blauwe kleur(je weet wel, zo'n vlam die ijskoud is) en door haar ijskoude handen veroorzaakt ze soms bevriezingen op voorwerpen als ze die aanraakt. Om dit onder controle te krijgen verhuist ze naar Cassia, omdat ze weet dat ijs van water afkomstig is en zij haar misschien kunnen helpen. Dan komt ze rond haar zestiende naar SSA.
Maar het probleem ligt bij die verandering van uiterlijk, ik weet niet of dat mag, iemand enig idee? |
|
| |
Maryce
PROFILEReal Name : Annannannanon Posts : 40 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light // EarthKlas: Partner: I Need a Miracle, not Someone's Charity
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 26 2014, 16:30 | |
| De verandering in het uiterlijk lijkt me toch niet een al te groot probleem. Je heb het uitgewerkt in je verhaal en alles, waardoor het duidelijk is. Ik denk dat ze meer kijken naar of je kracht niet te overpowered is op deze manier. But that's just what I think. Verder vind ik dat Lilian er cool uitziet en meer heb ik niet te zeggen |
|
| |
Lillian .
PROFILEReal Name : Mɪss Nᴇᴠᴇʀʟᴀɴᴅ Posts : 70 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fιre αɴd wαтerKlas: I ѕтιll нαve тo ɢeт oɴe.Partner: Oɴly αɴ αcт oғ тrυe love cαɴ мelт α ғrozeɴ нeαrт.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 26 2014, 16:34 | |
| Ja, ik heb er inderdaad aan gedacht om het niet te overpowered te maken. Ze kan er zelf heel moeilijk mee omgaan en het produceren van water, dus geen ijs, gaat haar heel lastig af en vergt haar nog steeds heel veel energie en kracht, waardoor het haar vaak moeilijk of bijna niet lukt. En haar vuur krachten zitten gewoon op het niveau van haar leeftijdsgenootjes, het enige verschil is dan dat het een andere kleur heeft en een beetje een andere uitwerking. Aangezien het heel koud is verbrandt het je niet, maar bevriest het je zo dat je gevoel het wel aanvaard als verbranden(denk maar aan dat hele ijskoude ijs dat je niet mag aanraken omdat je je dan verbrandt, zo is het eigenlijk een beetje alleen dan een vuur vorm.)
En thanks! Het duurde lang om een faceclaim te vinden en dan ook nog eens fatsoenlijke plaatjes te vinden om daar een setje mee te maken xD |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 26 2014, 16:58 | |
| Zoals Anon al zegt is het uiterlijk geen enkel probleem -naar mijn mening- c: Dus inderdaad enkel de ijskrachten zul je in de gaten moeten houden, maar zo te horen zit dat wel goed ^^ Zolang ze maar niet opeens het hele meer kan laten bevriezen e.d is het prima.
Zo, ben weer een klein beetje bij met posten. En mn wifi is een hater, heb 1 streepje bereik x'D
|
|
| |
Lillian .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 26 2014, 23:03 | |
| Emma: Haha nee, zo sterk is het weer niet c: Het 'ongecontroleerde' ijs dat komt doordat ze zo koud aanvoelt, is eigenlijk alleen een beetje zo'n bevroren aanslag, dus zou ze een meer aanraken dan zou dat waarschijnlijk geen effect hebben, ook niet op de huid van anderen-behalve als ze dat zou willen- maar meer op kleinere voorwerpen zoals een vork ofzo (random voorbeeld). |
|
| |
Autumn .
PROFILEReal Name : Linima Posts : 143 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie. Enkele trucjes water magieKlas: -Partner: You're so easy to read. But the book is boring me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 26 2014, 23:17 | |
| xD Oké ik lees daarnet dat hele ding over Lilliana en wat je met haar in gedachten had en het eerste wat door m'n hoofd schiet: Hmm, iemand die Gavriil kan knuffelen zonder meteen in een ijsklontje te veranderen. Het is zo slecht I know. I've got problems.
Mijn account Gavriil is Cassiaan, maar zijn huid is zo koud dat het net lijkt alsof je een blok ijs in een koelcontainer op de noordpool vast hebt. Hij creëert daarom ook veel ijs al weet hij de oorzaak (nog) niet. |
|
| |
Slen .
PROFILEReal Name : Ezz Posts : 106 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: It's okay to love something a little too much, as long as it's real to you.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 27 2014, 07:39 | |
| Miehp, nachtje doorgedaan, geen minuut geslapen .-. |
|
| |
Lillian .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 27 2014, 09:39 | |
| Linima: Soulmates, haha :3 Slen: Wow, really? Dat zou mij nooit lukken. Ik hou teveel van mijn nachtje slapen & dromen <3 |
|
| |
Lushy .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 108 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master SavadorPartner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 27 2014, 11:09 | |
| Lillian, als je tot half twee op je mobiel zit en dan een vriend net teug is van vakantie en maar wát graag de hele nacht tegen je praten op FB, dan is het snel zeven uur Maar ik heb altijd nare dromen, so I don't really mind als ik geen slaap krijg, hah ~ Enige wat ik nodig had was koffie met heel heel erg veel suiker deze morgend xD
Laatst aangepast door Lushy op zo jul 27 2014, 11:43; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Lillian .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 27 2014, 11:33 | |
|
Laatst aangepast door Lillian op zo jul 27 2014, 11:53; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Lushy .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 108 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master SavadorPartner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 27 2014, 11:49 | |
| Maar nu begin ik echt wel wat lui te worden, letters dansen wat op een af >~< Thuis staat genoeg Red Bull c: |
|
| |
Ava .
PROFILEReal Name : Quartermaster ~ Posts : 85 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: N/APartner: The way you slam your body into mine reminds me I’m alive, but monsters are always hungry, darling.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 27 2014, 13:06 | |
| Vandaag alles hier inhalen. Whelp, dat wordt nog leuk. Maar het moet wel. En het zijn maar vier/vijf topics. Nothing too bad. |
|
| |
Kael Brown
PROFILEReal Name : Inge Posts : 182
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 27 2014, 17:35 | |
| Boop morgen naar Engeland. So excite. Laptop gaat niet mee, dus dat wordt afkicken van het internet xD |
|
| |
Aislin .
PROFILEReal Name : A-Non Posts : 152 Points : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtmagieKlas: Miss EresPartner: I'm your Kittygirl and your Back is like my Scratching post~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 27 2014, 18:47 | |
| Oeh, jaloers. Alvast heel veel plezier gewenst Inge~ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|