PortalIndexStuderen... HpD5UwnStuderen... 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Studeren...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zaid

avatar

Studeren... UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Studeren... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Studeren... Empty
BerichtOnderwerp: Studeren...   Studeren... Icon_minitimedo mei 27 2010, 23:30

Mudly liep met een tas vol met boeken over de gang. Hij had nu al een tweetal dagen les gevolgd. Hij had naar zijn zin en had al een paar vrienden gemaakt op de opleiding. Hij glimlachte en liep naar de etage van de water-magicians. Hij liep naar de woonkamer en schonk wat drinken voor hem in. Hij had wat huiswerk en nog wat in te halen lesstof. Maar goed dat de opdrachten van de lessen allemaal werd genoteerd en bovendien kon Mudly het terugkijken. Mudly pakte een boek er uit. De bouw van een magier stond er op de kaft. Dat was de eerste module waar hij mee aan het werk kon. Hij zuchtte kort. Hij opende zijn boek en begon te lezen. Hij voelde zich gelijk al meer toegetrokken tot de stof toen hij begon. Het voelde alsof het hem zelfs aansprak. Dat was enigzins ook wel. Langzaam gingen zijn ogen over de regels. Hij glimlachte licht. Hij was blij dat hij toch toestemming had gekregen van Savador. Toch vond hij dat hij het recht had zo te reageren. Savador had hem letterlijk in zijn gezicht beledigd en zijn afkomst er allemaal bij. Hij voelde zich en nog licht niet goed door. Hij probeerde het te vergeten. Hij keek weer naar de uitleg en pakte toen een pen en begon wat aantekeningen te maken. Ineens ging de deur voorzichtig open en kwam er iemand binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Studeren... UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Studeren... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Studeren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studeren...   Studeren... Icon_minitimevr mei 28 2010, 19:30

Gina opende voorzichtig de deur. Ze kwam langzaam aan binnen in de etage, Water Magic etage. Ze was op zoek. Op zoek naar Mudly. "O, het spijt mij... Mudly? Stoor ik?" vroeg ze in de richting van Mudly, en wachtte zijn antwoord af. Ze kreeg een paar traantjes in haar oogjes, eventjes maar. "Ik heb je gemist. Jij mij ook gemist? Waar ben jij mee bezig?" vroeg ze in de richting van Mudly, en wachtte zijn antwoord af. Ze kwam dichterbij bij Mudly. Omarmde hem. "Lang geleden" mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Studeren... UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Studeren... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Studeren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studeren...   Studeren... Icon_minitimevr mei 28 2010, 20:33

Mudly was zo verdiept in zijn boeken dat hij niet eens hoorde dat Gina binnen kwam. Hij las kalm verder. Schreef wat, las verder, dacht na en maakte weer een opdracht. Hij sloot kort zijn ogen. Soms was de stof wat lastig maar hij wist het bij te houden. Hij hoorde nog steeds niet dat Gina er was. Haar woorden leken niet bij hem binnen te komen. Ineens voelde hij twee armen om hem heen. Hij keek op. Hij merkte toen dat het Gina was en een klein glimlachje verscheen. Hij vergat even kort zijn boeken. "Hoe gaat het met mijn boterbloempje..." zei hij kalm en keek daarna naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Studeren... UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Studeren... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Studeren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studeren...   Studeren... Icon_minitimevr mei 28 2010, 22:32

Kalm keek Gina naar Mudly. "Alles ok, ook alles ok met je?" vroeg ze in de richting van Mudly, en wachtte zijn antwoord af. Omarmde hem nog steeds. Stikt hij? "Ik heb je gemist. Jij mij ook?" vroeg ze in de richting van Mudly, en wachtte zijn antwoord af. Langzaam aan liet ze haar twee armen terug zakken, van het omarmen, van Mudly. "Wat studeer je?" vroeg ze in de richting van Mudly, en wachtte zijn antwoord af. Waar was hij mee bezig? Ze was nieuwsgierig, te nieuwsgierig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Studeren... UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Studeren... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Studeren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studeren...   Studeren... Icon_minitimeza mei 29 2010, 17:18

Mudly keek naar Gina en glimlachte. "Ja hoor, met mij gaat het wel..." zei hij kalm. "Gemist? Ik had het eigenlijk drukker met andere dingen. Maar er is geen dag geweest dat ik niet aan je heb gedacht..." zei hij kalm en glimlachte. Hij stond op en pakte twee glazen. Vulde ze met wat vruchtensap en bood Gina een glas aan. Hij dronk zelf ook wat. "Wat ik studeer? Ik heb een nieuwe studie. Tweemaal per week ga ik naar Cassia. Daar volg ik een medische opleiding..." zei hij kalm. Hij wilde zijn motief daarvoor eigenlijk niet zeggen. Kalm liep hij naar zijn boeken een deed deze dicht. Daarna liep hij naar de bank en ging er op zitten. "Kom er maar bij..." zei hij kalm. Hij keek haar kalm aan. Hij moest nu wat tijd voor haar vrij maken. Dat vond hij wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Studeren... UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Studeren... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Studeren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studeren...   Studeren... Icon_minitimeza mei 29 2010, 19:06

Gina keek naar Mudly. En glimlachtte terug. "Gelukkig maar" zei ze. Langzaam aan nam ze de vruchtensap aan. En dronk er zelf ook van. "Medische opleiding?" vroeg ze in de richting van Mudly, en wachtte zijn antwoord af. Langzaam aan liep ze naar de bank en ging er op zitten. "Veel succes met je medische opleiding, op Cassia" zei ze. Ze zuchtte eventjes maar. "Het spijt mij zo, Mudly" zei ze. Voor haar maakte hij tijd vrij. "Master Norwood" mompelde ze. Geen tijd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Studeren... UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Studeren... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Studeren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studeren...   Studeren... Icon_minitimedi jun 01 2010, 20:08

Mudly keek naar voren en glimlachte en dronk zijn glas leeg. Glimlachend keek hij weer naar Gina. "Jup, medische opleiding..." zei hij kalm. "Zal wel lukken..." zei hij kalm en glimlachte. "Wat spijt je? Je hebt niets verkeerds gedaan..." zei hij kalm. Zijn blik ging naar het plafond. Hij kon niet wachten tot hij achttien jaar was. Dan zou hij zijn eigen waterspiegel krijgen inclusief zijn eigen watergeest. Hij was benieuwd wat voor een het werd. Kalm sloot Mudly zijn ogen. Kalm keek hij weer naar Gina. "En wat is er gebeurt met mijn bloempje?" vroeg hij kalm en keek haar kalm aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Studeren... UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Studeren... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Studeren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studeren...   Studeren... Icon_minitimewo jun 02 2010, 22:09

"Wat er gebeurt is?" vroeg ze in de richting van Mudly, en wachtte zijn antwoord af. Ze dronk slokje bij slokje haar glaasje leeg. "Problemen met mijn 'nieuwe' huisdier. Geen tijd. Master Norwood." beantwoordde ze. Haar antwoord was 'kortaf' niet haar bedoeling. Ze zuchtte. Glimlachend keek ze weer naar Mudly. "Begrijp jij mij?" vroeg ze in de richting van Mudly, en wachtte zijn antwoord af. "Het spijt mij nogmaals" vervolgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Studeren... UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Studeren... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Studeren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studeren...   Studeren... Icon_minitimedo jun 03 2010, 21:04

Mudly keek naar Gina en knikte. "Problemen? Vertel, wat is je nieuwe huisdier en wat zijn de problemen?" vroeg hij kalm. "Master Norwood zal waarschijnlijk druk hebben. Ik heb gehoord dat hij getoruwd is. Hij heeft nog een training en hij moet les geven. En als ik het goed gehoord heb is hij nu in de ziekenzaal met een enorme koorts..." zei hij kalm. Hij glimlachte. Streek een lok haar achter de oren van Gina. Hij gaf haar een kusje. "Ik begrijp je, denk ik tenminste. En het is geen ramp..." zei hij. Hij sloeg zijn arm om haar schouder en drukte haar licht tegen haar aan. "Vertel me maar eens over je nieuwe huisdier..." zei hij vriendelijk. Hij gaf haar nog een kusje op haar wang en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Studeren... UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Studeren... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Studeren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studeren...   Studeren... Icon_minitimezo jun 06 2010, 15:25

"Ik mis... Ik mis... mijn konijntje" mompelde ze. Gina keek op naar Mudly. "Mijn huisdier is... Mijn huisdier is... een slang" zei ze. Met een trillende stem. "Net zoals Master Savador" vervolgde ze. "Volgens mij zijn slangen voor slechteriken" zei ze. "Ben ik er één, van de slechteriken?" vroeg ze. En wachtte zijn antwoord af. "Het probleem is... Het probleem is... Ik wil... Ik wil... GEEN slang!" beantwoordde ze. "IK WIL MIJN KONIJNTJE TERUG!!!" vervolgde ze.

----------

"Begrijp jij mij nu nog steeds?" vroeg ze. 'nog steeds' Met een trillende stem. Ze ademde in, en ze ademde uit. "Het spijt mij" vervolgde ze. Omarmde hem. Terwijl ze hem omarmde kreeg ze een paar traantjes in haar oogjes.


Laatst aangepast door Gina op zo jun 06 2010, 15:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Studeren... UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Studeren... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Studeren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studeren...   Studeren... Icon_minitimezo jun 06 2010, 15:48

Mudly keek kalm voor zich uit. "Ik kan je begrijpen. Iemand die je dierbaar is mis je erg snel..." zei hij kalm. "Een slang? Dat had ik niet achter je gezocht." zei hij. "Savador heeft inderdaad een slang." zei hij. "Nee!, je bent geen slechterik..." zei hij. "Je bent een heel lief meisje..." zei hij en gaf haar een kusje. "Dan zou je hem vrij moeten late...." ineens gilde ze het uit. "Gina, dat gaat moeilijk..." zei hij kalm. "Je kunt moeilijk iets wat er niet meer is terug halen..." zei hij vriendelijk. "Ja ik begrijp je." zei hij. "Geeft niet, dat kan gebeuren." zei hij kalm. Hij merkte dat ze hem omarmde en hij wreef troostend over haar rug. Hij merkte niet dat ze huilde. Maar hij voelde wel dat ze verdrietig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Studeren... UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Studeren... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Studeren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studeren...   Studeren... Icon_minitimezo jun 06 2010, 23:36

"Waarom een slang?" vroeg ze. En wachtte zijn antwoord af. "Van mijn ouders" vervolgde ze. "Mijn ouders" mompelde ze. Volgens mij, zijn zij de slechteriken? "Nee.. Nee.." zei ze. Op "Dan zou je hem vrij moeten laten.." Ze keek op naar Mudly. "Is er geen toverspreuk.." zei ze. "..Om mijn konijntje tot leven te wekken" vervolgde ze. Ze zuchtte. Ze ademde in, en ze ademde uit. 'nogmaals' "Mudly.." zei ze. "..Ik hou van je" vervolgde ze.


Laatst aangepast door Gina op za jun 19 2010, 10:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Studeren... UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Studeren... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Studeren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studeren...   Studeren... Icon_minitimezo jun 13 2010, 20:39

Mudly keek naar Gina en haalde zijn schouders licht op. "Je ouders hadden vast het beste met je voor..." zei hij. "Ze zouden je geen dier geven als ze niet om je gaven..." zei hij kalm. De vraag deed hem licht zijn hoofd schudden. "Ook magie kent zijn grenzen Gina. En mocht het lukken zou er wel iets zijn dat je konijntje niet maakt zoals het was. Agressiever, ander uiterlijk. Het zou niet hetzelfde zijn..." zei hij kalm. Hij gaf haar een kusje op haar hoofd. Daarna hoorde hij zijn woorden. "Ik hou ook van jou..." zei hij. Hij sloot zijn ogen en streek een lok haar achter haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Studeren... UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Studeren... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Studeren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studeren...   Studeren... Icon_minitimeza jun 19 2010, 10:56

Ze ademde in, en ze ademde uit. 'nogmaals' En ze keek op naar Mudly. "Het beste... Het beste met me voor?" vroeg ze. En wachtte Mudly's antwoord af. Eén traan gleed over haar wang. "Wil jij voor mij?... Wil jij voor mij?..." vroeg ze. "...mijn konijntje 'terug' tot leven wekken?" vervolgde ze. En wachtte zijn antwoord af. En ze keek 'nog steeds' op naar Mudly.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Studeren... UTL8oxA PROFILE
Studeren... UTL8oxA MAGICIAN

Studeren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studeren...   Studeren... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Studeren...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Studeren.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor V - Water Magicians Dormitory-