uh what to talk about.. Ik ben 16, woon in Haarlem, hou van anime, pokemon, superwholock, welcome to night vale, games, indie muziek, game of thrones en vast nog wel meer :3 ik cosplay ook en ik ga naar conventies en fantasy fairs en all dat soort dingen.
ik zat vroeger ook op rp forums maar das best lang geleden, maar ik weet nog hoe leuk ik het vond dus ik dacht ik meld me maar weer eens ergens aan ^^ ik zit nog wel een beetje van waar moet ik nou beginnen.. maar ik kom er vast wel uit
nou dan zie ik jullie wel in de forums, ciao~
Dominic
PROFILE Real Name : Emma Posts : 4478 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: yo! ma jun 09 2014, 14:30
Hoi en welkom ^^ Als wie cosplay je?
En als er dingen onduidelijk zijn kan je me altijd een berichtje sturen, een van de leden aanspreken of een topic plaatsen in het vragenforum, dus dat komt vast wel goed Iedereen hier is namelijk hartstikke lief en een beetje gek Veel plezier!
~Emma
Diaval .
PROFILE Real Name : Jinte~ Posts : 187
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark. + Air. Klas: Partner: Is it mating season yet?
Onderwerp: Re: yo! ma jun 09 2014, 16:09
Hi hi C:
Welkom op SSA. Leuk, nog iemand erbij die van Game Of Thrones houd :'D. Ga je ook naar de EFF in Arcen?
xoxo Cat
Helrogod .
PROFILEReal Name : Helrogod . nolastname Posts : 183
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: D ∀ R K Klas: Partner: T R Y . T O . T ∀ M E . M E .
Onderwerp: Re: yo! ma jun 09 2014, 17:21
Hi there ;'>
Welkom, mede GoT fan! Mocht je hulp nodig hebben kan je altijd een PM sturen!
Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt ;D;
. Helrogod .
Yui chan .
PROFILE Real Name : Yui Posts : 155
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Klas: Fire class Partner:
Onderwerp: Re: yo! ma jun 09 2014, 19:18
Hi there, And welcome, Veel plezier met het posten wordt vast erg leuk. Het is ook een leuke site merkte ik al toen ik hier kwam echt iedereen is aardig yay~
Eodan
PROFILE Real Name : Melle Posts : 810
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light Klas: That's a long time ago.. Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.
Onderwerp: Re: yo! ma jun 09 2014, 19:58
Hello hello~ Oeh, een mede game en anime fan. Nou, je bent zeker niet de enige hier hoor. Ik ga naar de EFF in Arcen, zie ik jou daar dan ook mayhaps? Veel plezier verder hier in rainbows
~Melle~
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: yo! ma jun 09 2014, 20:54
Hello Namine (KH-fan, possibly?) Welkom op SSA! Nice, welke cosplays heb je al gedaan? Welke anime gekeken? Geen zorgen, als je iets niet begrijpt mag je gerust het nodige vragen. So have fun you!
Met vriendelijke groet,
Kitsune .
PROFILE Real Name : Namine Posts : 2
MAGICIAN
Onderwerp: Re: yo! ma jun 09 2014, 22:37
oh wow reacties oppeens en wauw iedereen is zo aardig :Dbedankt iedereen ^^ ik ga eerst gewoon even rondkijken en dan echt een character maken en alles, maar als ik vragen heb zal ik ze stellen Ik heb tot nu toe Russia, Japan en 2p America van hetalia gecosplayed, princess Bubblegum van adventure time, en Kiba van naruto. In de planning staan poison ivy van batman, kairi van Kingdom hearts (en ja daar ben ik inderdaad ook fan van!) en tsubaki van soul eater. (en nog wel meer maar dan word het zo veel) verder anime's.. Hetalia, Soul eater, Naruto (shippuden), angel beats, mirai nikki, death note, bijna alle ghibli films, fairy tail, ouran high school host club, black butler, wolfs rain, full metal alchemist brotherhood en ik vergeet vast nog wel een paar.. maar dat zijn de meeste ^^
En ik ben van plan om naar de eff in arcen te gaan! leuk dat er meer mensen komen :3
Zack .
PROFILE Real Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light/ air Klas: c: Partner: c:
Onderwerp: Re: yo! ma jun 09 2014, 23:36
Heey mede cosplayer, animefan en GoT-fan,
Superleuk dat je je hier hebt aangemeldt en zeker een dikke vette welkom. Ikzelf cosplay Reno en heb plannen om Sanji te cosplayen :'D Misschien zie ik je op een van de cons?
XxAnne
Yui chan .
PROFILE Real Name : Yui Posts : 155
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Klas: Fire class Partner:
Onderwerp: Re: yo! di jun 10 2014, 16:58
Yawnnnn~ Je houdt van Mirai nikki!!!!! ikke ook (maar dat had je wel ondekt) Heb net een tekening van L van death note gemaakt x
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.