PortalIndexMy time has come to say goodbye HpD5UwnMy time has come to say goodbye 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 My time has come to say goodbye

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Roakes
.
.
Roakes

My time has come to say goodbye UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
My time has come to say goodbye UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

My time has come to say goodbye Empty
BerichtOnderwerp: My time has come to say goodbye   My time has come to say goodbye Icon_minitimezo mei 18 2014, 21:23


My time has come to say goodbye Tumblr_n4i0sjf3Dk1s73emno1_500
“I can't go back to yesterday because I was a different person then.”
Hello everyone,
Jullie hebben de laatste tijd vast al gemerkt dat ik niet zo veel in het onzintopic meer kom, en voor degene in de whatsappgroep, dat ik daar ook niet veel meer praat. Ik vind het echt jammer, maar ik denk dat ik even een time-out neem, of misschien wel definitief stop.
Er zijn wat dingen gebeurd waardoor ik gewoon niet echt meer wil blijven. Ik heb het nu even niet zo makkelijk met vanalles. Vaak heb ik de energie, de zin niet om op te staan, mijn lijstje met topics waar ik moet posten te checken en te beginnen aan een post. Mijn energie en inspiratie waren gewoon op, denk ik. Ik werd er moe en gestresst van, en ik kon niet meer verder blijven posten en posten terwijl ik er eigenlijk geen zin meer in had.
Ik wil hier niet echt een chickflicktopic van maken, maar goed, ik denk dat dat toch gaat gebeuren, just because. Ik heb het hier in mijn bijna-twee jaar [1 jaar, 10 maanden en 24 dagen om precies te zijn - ja, ik heb het uitgerekend] echt fantastisch gehad, awesome vrienden gemaakt, maar die vriendschappen waren naar mijn gevoel wat aan het afzwakken. Ik praatte minder met jullie en ik denk dat de zin 'uit het oog, uit het hart' wel klopt in dit geval. Toen de sfeer hier naar mijn mening veranderde, veranderde mijn standpunt ook een beetje.
Ik hoop dat ik niks verkeerd heb gezegd in dit topic ofzo, en anders, sorry.

Geen enkele van mijn characters gaat dood of wat dan ook. Ze keren gewoon allemaal even terug naar hun thuisplaneet.
Roakes keert terug naar Nova, naar de familie waar ze zat toen ze zich verstopte voor haar vader. Ze haten haar er misschien allemaal, maar ze moet even terug.
Thayeline gaat terug naar haar familie, ze missen haar en willen dat ze even bij hen blijft. Ze probeert het opnieuw op school, ook al weet ze dat dat vast wel mislukt.
Leiko wordt naar een nieuw tehuis gestuurd, op een nieuwe planeet, hopelijk veilig van mensen die haar willen ontvoeren.

Misschien kom ik nog wel eens terug, al is het maar om snel iets te zeggen in het onzintopic. Misschien kom ik nog definitief terug, begin ik weer met posts maken. Maar nu ben ik denk ik even weg.
I wish you guys all the best, I won't forget you. I love you.

Hugs & kisses, Talita
Terug naar boven Ga naar beneden
Elveria
God of Mischief
God of Mischief
Elveria

My time has come to say goodbye UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Just kill me
Posts : 1573
Points : 8
My time has come to say goodbye UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I'm waiting for the afterlife.

My time has come to say goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Re: My time has come to say goodbye   My time has come to say goodbye Icon_minitimezo mei 18 2014, 22:22

Lieve Talita,

Ook al hebben wij niet echt met elkaar topics gehad, of expliciet met elkaar gesproken, voor mij was je er wel. Je viel altijd wel op met je grappige Roakes of je lieve Thayeline. Ik vind het jammer dat je weg gaat, maar ik kan het ook wel begrijpen. Kijk maar naar mij, ik heb ook een time-out gedaan om alles op een rijtje neer te zetten. Maar het gaat niet over mij, maar over jou.
Ik hoop dat ik je nog ergens tegenkomen, of je hier misschien weer terug zie keren, nogmaals, ook al waren ze niet close, voor mij viel je altijd wel op (op een goede manier Wink)

xoxo Cat/Jinte
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Lightning
.
.
Lightning

My time has come to say goodbye UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
My time has come to say goodbye UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

My time has come to say goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Re: My time has come to say goodbye   My time has come to say goodbye Icon_minitimema mei 19 2014, 10:47

lieve meid

awhn, het is zo jammer dat je afscheid neemt van ons Talita, net als Jinte vond ik je chars geweldig om te zien maar ook ik begrijp het als je een time out nodig hebt. We accepteren het, ik hoop dat ik je nog eens hier zal zien.


xxx Noelani xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

My time has come to say goodbye UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
My time has come to say goodbye UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

My time has come to say goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Re: My time has come to say goodbye   My time has come to say goodbye Icon_minitimema mei 19 2014, 16:03

Tallie toch, bedankt voor de bijna 730 mooie dagen waarin wij hebben mogen genieten van je aanwezigheid op Starshine academy.
Ik heb met plezier gezien hoe je personages veranderden en je posts steeds nog een beetje beter werden ^^
En natuurlijk ook van de geweldig leuke dingen die je georganiseerd hebt! De art-trade, de rozenactie, en dan heb ik het nog niet eens over alle andere leuke ideetjes die je aan hebt gedragen etc! Yep, you're amazing c:

Ik wens je het beste toe en hopelijk kan je gauw je rust hervinden en wat meer energie in je krijgen, want je bent een geweldig leuke meid.
Het ga je goed, misschien tot ziens en kijk niet gek op als je over een paar jaar een berichtje krijgt voor een ssa-reünie.

Stay awesome :smuch: 
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

My time has come to say goodbye UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
My time has come to say goodbye UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

My time has come to say goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Re: My time has come to say goodbye   My time has come to say goodbye Icon_minitimema mei 19 2014, 20:59

Naww, dat is jammer, Tali. Maar ondanks dat had u al eerder aangegeven dat het eraan zat te komen. Maakt het er niet minder spijtig op, tho. Het zij zo. Je kunt jezelf moeilijk forceren als de fut er niet is, no?
Ik hoop toch dat u ergens in de toekomst besluit om een comeback te maken. Heel veel succes verder met alles en alle rust toegewenst die u nodig hebt. We will miss you.
Ohyes, voor ik het vergeet. Ik had nog iets stupids gemaakt waar u naar kunt kijken for shits and giggles. Het is begonnen als lelijke doodle die ik verder heb uitgewerkt en die ik nog verder wilde inkleuren enzo. Maar er staat één van uw chars op, so there; 

https://i.imgur.com/Zam8nzo.png
Zack met een onvoldoende en Thayeline die met een A op de achtergrond wegzwiebert, inclusief sucky proporties die je vooral niet als voorbeeld moet nemen

Have a good time ahead, you
- Noah
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Xavier

Xavier

My time has come to say goodbye UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
My time has come to say goodbye UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

My time has come to say goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Re: My time has come to say goodbye   My time has come to say goodbye Icon_minitimema mei 19 2014, 23:01

Holy shit, Tallie, dit had ik dus echt niet verwacht D:

Het is zo jammer dat je weg gaat, ik vond je altijd een erg leuk persoon om mee te praten en we hebben je zien groeien als RPG'er en persoon. Je hebt zoveel bijgedragen aan de site en je bent echt enorm vooruit gegaan Ik hoop dat je dat mee neemt in wat je verder zal doen.
Uiteraard hoop ik ook dat je ooit nog eens terug komt of gewoon iets van je laat horen. We zullen je missen, dear~

Take care and good luck,
Ruuz <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

My time has come to say goodbye UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
My time has come to say goodbye UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

My time has come to say goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Re: My time has come to say goodbye   My time has come to say goodbye Icon_minitimedi mei 20 2014, 09:01

Lieve Talita,

Ik heb helaas niet veel nieuwe dingen te zeggen wat de rest al niet gezegd heeft. Het is jammer dat je vertrekt maar als jij denkt dat dit de juiste keuze is dan kunnen wij niet anders dan je er alleen maar in steunen toch? Je hebt een onvergetelijke indruk achter gelaten op Starshine met de dingen die je hebt gedaan en de mensen die je hier hebt ontmoet. Ik wilde je gewoon bedanken voor die leuke tijd. Verder wens ik je veel succes en geluk toe. We gaan je missen.

- Ayelinn
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

My time has come to say goodbye UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
My time has come to say goodbye UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

My time has come to say goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Re: My time has come to say goodbye   My time has come to say goodbye Icon_minitimedi mei 20 2014, 09:10

Lieve Tali,

Bedankt. Altijd als ik een topic van je zag, heb ik het met plezier gelezen. Wij hebben nooit echt contact gehad, maar voor mij ben je er toch altijd geweest. Daarom, net zoals iedereen eigenlijk wel vindt: bedankt voor een geweldige tijd! Neem even de afstand die je nodig hebt, ik ken het gevoel toen ik zelf ook een time-out nam. Neem je tijd en het ga je goed! Liefs,

~Jussels
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Gesponsorde inhoud



My time has come to say goodbye UTL8oxA PROFILE
My time has come to say goodbye UTL8oxA MAGICIAN

My time has come to say goodbye Empty
BerichtOnderwerp: Re: My time has come to say goodbye   My time has come to say goodbye Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

My time has come to say goodbye

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» "Goodbye my lover,
» Goodbye my friends
» Goodbye
» As if we never said goodbye...
» It was never a goodbye

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Chatzone-