Ten eerste, ik ben zeer slecht in dit soort topics, neem mij niet kwalijk D: . Mijn naam is dus Maartje, ben momenteel 16 en woon in Bussum (anyone? x3). Sommigen van jullie zullen mij misschien wel kennen van Warrior Cats, waar ik moderator ben met Mousefur. Warrior Cats was dan ook mijn eerste forum, waar ik me half 2010 aanmeldde. Niet heel lang daarna meldde ik me ook aan op SSA met de naam Saphira, waarmee ik hier wat rond noobte. Ook had ik hier ooit de accountjes Daichi en Neneko, maar ik heb deze drie ver achter mij gelaten nu (ik denk niet dat iemand zich deze persoontjes kan herinneren :'D). Verder ben ik lang geleden admin geweest van Anime Angels en Foxes Life, voor het geval dat iemand deze nog kent. Zo nu en dan zijn er wel eens mensjes die deze rpg's nog wel kennen.
Mijn grootste hobby is denk ik wel paardrijden. Dit doe ik nu al bijna 10 jaar elke week, met nu enkel een jaartje pauze, maar dat leg ik zo wel uit. Verder lees ik veel boeken, Engels en Nederlands, al moet ik zeggen dat Engels mij meer begint aan te spreken dan Nederlands. Een paar favo boeken van mij zijn bijvoorbeeld De Oorlogen van de Gevreesde Wereld, Warrior Cats, Harry Potter, Looking for Alaska, en nog veel meer. Ik ben waanzinnig geïnteresseerd in alles van het universum, maar de natuurkunde en wiskunde is mij te moeilijk D: . Ook zit ik erg in de muziek. Ik ben waanzinnig fan van Muse, maar luister ook graag naar Arctic Monkeys, Radiohead en soms wat klassieks, zoals Claude Debussy. Ik heb 3 jaar viool gespeeld en 1,5 jaar gitaar, maar ben met beide gestopt (spijt dat ik ben gestopt met viool!). Sinds november 2013 ben ik over-de-top-fan van Doctor Who dankzij een vriendin (eeuwig dankbaar!), en Sherlock vind ik ook enorm goed. Ik noem mijzelf dan ook gerust een heuse WhoLockian Ik ben ook erg fan van The Legend of Zelda, waarvan ik bijna elke game heb. Maar om het maar meteen toe te geven; ik heb er nog nooit een volledig uitgespeeld. Erg hè?
Om nu even terug te komen op die pauze met paardrijden, dat is zo omdat ik sinds 19 maart dit jaar in Japan zit! Ik doe een High School year via AFS, en verblijf in een gastgezin. Elke dag ga ik naar de plaatselijke school hier, met als het grootste doel om aan het einde van de uitwisseling vloeiend Japans te kunnen praten. Ik heb ook een blog, gewoon even Maartje in Japan intypen op Google, en voila :3
Wow, dit is echt veel te lang geworden. Nu voel ik me stom Vragen kunnen altijd gesteld worden ~
~ Maartje
Dominic
PROFILE Real Name : Emma Posts : 4478 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: Maartje :D di apr 29 2014, 14:36
Hooooi Maartje *zwaait* Daichi en Neneko herken ik wel hoor- nu voel ik me stalky/oud Heb zelfs nog een topicje gehad met Daichi en Mineko, like a long long time ago x3
Wat ontzettend leuk, een uitwisseling helemaal in Japan. Hoe gaat het met de vorderingen van het Japans spreken?
Hoe dan ook: Have fun en leuk je weer terug te zien~ Emma
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Maartje :D di apr 29 2014, 14:55
Die twee accountjes, wat is dat alweer lang geleden. Anyhow, hello Maaike, welkom terug Ik hoop voor u dat ze niet al te streng voor u zijn daar in Japan, met het gewilde respect en manieren enzo. Als u foto's hebt moet u ze vooral plaatsen! Have lots of fun verder~
- Saf
Skyler .
PROFILE Real Name : Moonmoon Posts : 63
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wind and nature magican Klas: Ik ben er nog niet~ Partner: I know love, but not that way of love.
Onderwerp: Re: Maartje :D wo apr 30 2014, 12:00
Maartje!<3 Hey, ik vind het nog steeds zo vet dat je in Japan zit haha xD Moon hier, op het enige forum waar ik nog maar een beetje actief ben. Natuurlijk van harte welkom op Starshine Academy, ik hoop snel weer eens een topic met je te hebben, want dat is veel te lang geleden *hug*
Thanks everyone! Grappig dat sommigen mijn vorige accountjes nog herkennen, dat had ik echt nooit gedacht. (: En MOOOONN <3 Leuk dat je wel nog op dit forum zit, ik mis je echt op Warrior Cats!
@Emma, Japans gaat best goed. Elke dag ben ik weer een beetje beter, maar ik zit nog steeds op kleuter niveau :'D
Cobra .
PROFILE Real Name : »Quinty« Posts : 35
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: » Dark & Forest « Klas: » ... « Partner: » No «
Onderwerp: Re: Maartje :D za mei 03 2014, 13:47
Maartje<'3 Hi meid, leuk je hier ook te zien :'D
Denk niet dat je me veel hier zal zien, actief blijven op SSA is niet mijn beste punt xD
Well, geen vragen, ken je inmiddels wel =w=
xxQuinty
Elveria God of Mischief
PROFILE Real Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark x Fire Klas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
Onderwerp: Re: Maartje :D za mei 03 2014, 14:18
Heya Maartje :')
Kweenie of je het gezien had, maar ik was weer even actief met Blacksoul, al lukt dat nu niet meer Maar leuk dat je er bent :'D
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.