PortalIndexMaartje :D HpD5UwnMaartje :D 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Maartje :D

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Io
.
.
Io

Maartje :D UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Maartje
Posts : 18
Maartje :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas:
Partner: Forever virgin :D

Maartje :D Empty
BerichtOnderwerp: Maartje :D   Maartje :D Icon_minitimedi apr 29 2014, 14:19

Hey mensen,

Ten eerste, ik ben zeer slecht in dit soort topics, neem mij niet kwalijk D: .
Mijn naam is dus Maartje, ben momenteel 16 en woon in Bussum (anyone? x3). Sommigen van jullie zullen mij misschien wel kennen van Warrior Cats, waar ik moderator ben met Mousefur.
Warrior Cats was dan ook mijn eerste forum, waar ik me half 2010 aanmeldde. Niet heel lang daarna meldde ik me ook aan op SSA met de naam Saphira, waarmee ik hier wat rond noobte. Ook had ik hier ooit de accountjes Daichi en Neneko, maar ik heb deze drie ver achter mij gelaten nu (ik denk niet dat iemand zich deze persoontjes kan herinneren :'D). Verder ben ik lang geleden admin geweest van Anime Angels en Foxes Life, voor het geval dat iemand deze nog kent. Zo nu en dan zijn er wel eens mensjes die deze rpg's nog wel kennen.

Mijn grootste hobby is denk ik wel paardrijden. Dit doe ik nu al bijna 10 jaar elke week, met nu enkel een jaartje pauze, maar dat leg ik zo wel uit. Verder lees ik veel boeken, Engels en Nederlands, al moet ik zeggen dat Engels mij meer begint aan te spreken dan Nederlands. Een paar favo boeken van mij zijn bijvoorbeeld De Oorlogen van de Gevreesde Wereld, Warrior Cats, Harry Potter, Looking for Alaska, en nog veel meer. Ik ben waanzinnig geïnteresseerd in alles van het universum, maar de natuurkunde en wiskunde is mij te moeilijk D: . Ook zit ik erg in de muziek. Ik ben waanzinnig fan van Muse, maar luister ook graag naar Arctic Monkeys, Radiohead en soms wat klassieks, zoals Claude Debussy. Ik heb 3 jaar viool gespeeld en 1,5 jaar gitaar, maar ben met beide gestopt (spijt dat ik ben gestopt met viool!). Sinds november 2013 ben ik over-de-top-fan van Doctor Who dankzij een vriendin (eeuwig dankbaar!), en Sherlock vind ik ook enorm goed. Ik noem mijzelf dan ook gerust een heuse WhoLockian :3 
Ik ben ook erg fan van The Legend of Zelda, waarvan ik bijna elke game heb. Maar om het maar meteen toe te geven; ik heb er nog nooit een volledig uitgespeeld. Erg hè?

Om nu even terug te komen op die pauze met paardrijden, dat is zo omdat ik sinds 19 maart dit jaar in Japan zit! Ik doe een High School year via AFS, en verblijf in een gastgezin. Elke dag ga ik naar de plaatselijke school hier, met als het grootste doel om aan het einde van de uitwisseling vloeiend Japans te kunnen praten. Ik heb ook een blog, gewoon even Maartje in Japan intypen op Google, en voila :3

Wow, dit is echt veel te lang geworden. Nu voel ik me stom Oh Noes! 
Vragen kunnen altijd gesteld worden ~

~ Maartje
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Maartje :D UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Maartje :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Maartje :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maartje :D   Maartje :D Icon_minitimedi apr 29 2014, 14:36

Hooooi Maartje *zwaait*
Daichi en Neneko herken ik wel hoor- nu voel ik me stalky/oud Stare
Heb zelfs nog een topicje gehad met Daichi en Mineko, like a long long time ago x3

Wat ontzettend leuk, een uitwisseling helemaal in Japan.
Hoe gaat het met de vorderingen van het Japans spreken? :3

Hoe dan ook: Have fun en leuk je weer terug te zien~
Emma
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Maartje :D UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Maartje :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Maartje :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maartje :D   Maartje :D Icon_minitimedi apr 29 2014, 14:55

Die twee accountjes, wat is dat alweer lang geleden.
Anyhow, hello Maaike, welkom terug
Ik hoop voor u dat ze niet al te streng voor u zijn daar in Japan, met het gewilde respect en manieren enzo. Als u foto's hebt moet u ze vooral plaatsen!
Have lots of fun verder~

- Saf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Skyler
.
.
Skyler

Maartje :D UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Moonmoon
Posts : 63
Maartje :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wind and nature magican
Klas: Ik ben er nog niet~
Partner: I know love, but not that way of love.

Maartje :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maartje :D   Maartje :D Icon_minitimewo apr 30 2014, 12:00

Maartje!<3
Hey, ik vind het nog steeds zo vet dat je in Japan zit haha xD
Moon hier, op het enige forum waar ik nog maar een beetje actief ben. Natuurlijk van harte welkom op Starshine Academy, ik hoop snel weer eens een topic met je te hebben, want dat is veel te lang geleden *hug*

Gr.me, Moon Moon Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Io
.
.
Io

Maartje :D UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Maartje
Posts : 18
Maartje :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas:
Partner: Forever virgin :D

Maartje :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maartje :D   Maartje :D Icon_minitimevr mei 02 2014, 13:16

Thanks everyone! Grappig dat sommigen mijn vorige accountjes nog herkennen, dat had ik echt nooit gedacht. (:
En MOOOONN <3 Leuk dat je wel nog op dit forum zit, ik mis je echt op Warrior Cats!

@Emma, Japans gaat best goed. Elke dag ben ik weer een beetje beter, maar ik zit nog steeds op kleuter niveau :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
.
.
Cobra

Maartje :D UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : »Quinty«
Posts : 35
Maartje :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: » Dark & Forest «
Klas: » ... «
Partner: » No «

Maartje :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maartje :D   Maartje :D Icon_minitimeza mei 03 2014, 13:47

Maartje<'3
Hi meid, leuk je hier ook te zien :'D

Denk niet dat je me veel hier zal zien, actief blijven op SSA is niet mijn beste punt xD

Well, geen vragen, ken je inmiddels wel =w=

xxQuinty
Terug naar boven Ga naar beneden
Elveria
God of Mischief
God of Mischief
Elveria

Maartje :D UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Just kill me
Posts : 1573
Points : 8
Maartje :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I'm waiting for the afterlife.

Maartje :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maartje :D   Maartje :D Icon_minitimeza mei 03 2014, 14:18

Heya Maartje :')

Kweenie of je het gezien had, maar ik was weer even actief met Blacksoul, al lukt dat nu niet meer Stare
Maar leuk dat je er bent :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Io
.
.
Io

Maartje :D UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Maartje
Posts : 18
Maartje :D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas:
Partner: Forever virgin :D

Maartje :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maartje :D   Maartje :D Icon_minitimeza mei 03 2014, 17:06

Hi both <3
Leuk dat jullie hier ook zijn! Ik ga proberen actief te worden/blijven hier, maar ook ik kan niets beloven (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Maartje :D UTL8oxA PROFILE
Maartje :D UTL8oxA MAGICIAN

Maartje :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maartje :D   Maartje :D Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Maartje :D

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -