| Zwemgelegenheden: stemtopic | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Zwemgelegenheden: stemtopic ma apr 21 2014, 10:06 | |
| Naar aanleiding van de suggesties van Noor in dit topic heeft het team het een en ander besproken in het beheerdershoekje. Het idee van de kamers hebben we helaas toch afgewezen; het gebied van de slaapgelegenheden wordt met kamers in kleine hokjes gedeeld, wat de vrijheid beperkt om topics aan te gaan met vreemden, om maar een voorbeeld te geven. Die slaapgelegenheden horen wat toegankelijker te zijn voor iedereen, dus dat behouden we toch liever. Gaat je eigen keus toch uit naar een kamer, dan mag je best topics maken die zich als het ware afspelen in de kamer van je karakter. Dat is verder geen probleem. In een nieuwe zwemgelegenheid zien we wel een mogelijkheid. Omdat een zwembad toch niet helemaal in de setting past is er in het team ook gebrainstormd, en daar zijn suggesties uit gekomen waarbij er zo goed mogelijk rekening is gehouden of het wel bij een school past. In dit topic mag je je stem voortbrengen voor één van deze ideeën. Stemmen doe je door gewoon een reactie achter te laten met wat jij het liefst zou willen. Alle stemmen worden in deze post bijgehouden. Je kunt stemmen tot maandag 5 mei! IIIII - Zwembad(Een binnenzwembad in oudmodische/Griekse stijl, waar leerlingen de gelegenheid krijgen om sport en spel te beoefenen of gewoon voor de fun, en waar eventueel ook gymlessen gegeven kunnen worden) Warmwaterbron met overdekking(Een natuurlijke warmwaterbron, waar ook een simpel gebouwtje omheen kan met omkleedgelegenheid en een dak.)I - Grotere baden in de wasruimtes(Ronde baden die groot genoeg zijn om oefeningen op uit te voeren en te gebruiken bij praktijklessen, bijvoorbeeld waar leerlingen leren om over water te lopen)
Laatst aangepast door Master Savador op vr apr 25 2014, 17:06; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Zwemgelegenheden: stemtopic ma apr 21 2014, 18:49 | |
| Ik zie het liefst een zwembad c: |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Zwemgelegenheden: stemtopic ma apr 21 2014, 19:33 | |
| Zwembadje, 'cause leerkracht gym ofzo |
|
| |
Tomme .
PROFILEReal Name : Dubbledot Posts : 733 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Drop out from Miss summer.Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
| Onderwerp: Re: Zwemgelegenheden: stemtopic ma apr 21 2014, 19:35 | |
| |
|
| |
Callum .
PROFILEReal Name : Bond. James Bond. Posts : 199 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the { AIR } from our { LUNGS }Klas: miss whitemannPartner: { RUN } boy { RUN }
| Onderwerp: Re: Zwemgelegenheden: stemtopic ma apr 21 2014, 19:42 | |
| Ík zou gaan voor de zwembaden in de badruimtes, een beetje Harry Potter-stijl, maar het is RPG-gezien makkelijker een overdekt zwembad bij de gymzaal te plaatsen. |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Zwemgelegenheden: stemtopic do apr 24 2014, 17:53 | |
| Grotere baden in de wasruimtes |
|
| |
Kriss .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuurmagie/LuchtmagieKlas: -Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
| Onderwerp: Re: Zwemgelegenheden: stemtopic do apr 24 2014, 22:51 | |
| Hmmm ik denk dat ik toch maar voor het zwembad gaat omdat t toch openbaarder is en omdat ik van Griekse stijl hou ^~^~ |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| |
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Zwemgelegenheden: stemtopic | |
| |
|
| |
| Zwemgelegenheden: stemtopic | |
|