|
|
Auteur | Bericht |
---|
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma mei 12 2014, 21:54 | |
| Heel heel veel succes examenkandidaten! You will live~
Bwah, okay, ik moet écht écht posts inhalen D: *shame* |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma mei 12 2014, 22:08 | |
| Dan maar morgen postje voor saf .-. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 13 2014, 10:04 | |
| ik vertrek zo op welness !!!! xd dus dat betekend dat ik vandaag en morgen misschien niet onlie ben. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 13 2014, 14:35 | |
| Doet u maar rustig hur, Jintepear. Best of luck met alle examens and all! |
|
| |
Avaria .
PROFILEReal Name : ɐuou Posts : 88 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||WoudKlas: Master NorwoodPartner: Run rabbit, run; Alice is on the Hunt
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 13 2014, 14:43 | |
| Nooooo, ik mag Ava niet zo verwaarlozen ;_______; Goed, eens kijken of ik een slachtoffertje kan vinden in een open topic or something. Want dit gaat nergens meer over met Lin afwezig... Let's see... |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 13 2014, 15:22 | |
| |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 13 2014, 16:31 | |
| Ik zou als seizoensarbeider kunnen werken |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 13 2014, 20:02 | |
| |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 13 2014, 21:04 | |
| Ah, ik wil klagen over het scheikunde examen maar ik doe het niet. Zit niemand op te wachten hier =w= Maar ik hoop nog steeds dat de n-term omhoog zal gaan, niet dat ik dingen na ga kijken - maar ik heb serieus dingen half leeg gelaten vanwege tijd gebrek en ik ging van: ain't nobody got time foh that.
Oude cartoons kijken is trouwens leuk in een periode zoals deze, yay. Hoe gaat het met de mensen hier? Ik ben te lui om oudere dingen te lezen, ik moest lachen om een willekeurige vogel op de weg terug naar huis wat mijn brein capaciteit op het moment wel omschrijft :'D |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 13 2014, 21:23 | |
| Mijn dag is verpest, voor wat er nog van over is natuurlijk. Ik heb drie dagen geen computer ter beschikking gehad omdat er wat virussen opzaten en een professional die eraf moest halen. Nou heeft die -volgens hem, maar ik geloof hem niet- al mijn foto's op een stick bewaart en die er vervolgens weer opgezet. Ik kijken; staan er maar 178 van de 5000 foto's erop. Hij komt met het excuus dat ze er echt niet opstonden en dat ze dus waarschijnlijk door een virus zijn weggehaald. Nou goed dan. Heerlijk. Weg alle foto's die mij zo dierbaar zijn. Bedankt meneer, heel erg bedankt. |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 13 2014, 21:39 | |
| Er zijn wel degelijk virussen die bestanden wegvreten, wat je zelf had kunnen doen, je pc opstarten in veilige modus, zelf de bestanden eraf halen voor er schade is. Ik heb zelf zo mijn stiefpa zijn bestanden moeten redden van een virus dat bestanden wegvreet en zo schade aanbrengt aan de harde schijf. Het is inderdaad heel jammer van de foto's :c |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 13 2014, 22:01 | |
| - Adrian schreef:
- Er zijn wel degelijk virussen die bestanden wegvreten, wat je zelf had kunnen doen, je pc opstarten in veilige modus, zelf de bestanden eraf halen voor er schade is. Ik heb zelf zo mijn stiefpa zijn bestanden moeten redden van een virus dat bestanden wegvreet en zo schade aanbrengt aan de harde schijf. Het is inderdaad heel jammer van de foto's :c
Het feit is gewoon dat ik 's morgens vroeg nog op de computer gekeken heb en ze er toen nog allemaal opstonden. Dat was zondag en we hebben hem meteen naar hem toegestuurd. Hij heeft toen gezegd dat hij de schijf zou gaan controleren enzo en nu komt hij terug met het excuus dat de bestanden er niet opstonden toen hij de computer kreeg -- het kan toch niet zo zijn dat binnen een à twee uur alles weg is terwijl de computer gewoon uit staat? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 13 2014, 22:06 | |
| I forgot my keys. Maar lang leve de caravan, dus ik heb nog iets van twee uur kunnen slapen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 14 2014, 11:31 | |
| Ik heb net een lavendelverpakking gehad. Het was heerlijk maar wel iets te warm. |
|
| |
Elveria God of Mischief
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 14 2014, 15:55 | |
| nederlands examen zit erop. Die samenvattingsopdracht was echt een hel. |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 14 2014, 17:55 | |
| - Ziva schreef:
- Adrian schreef:
- Er zijn wel degelijk virussen die bestanden wegvreten, wat je zelf had kunnen doen, je pc opstarten in veilige modus, zelf de bestanden eraf halen voor er schade is. Ik heb zelf zo mijn stiefpa zijn bestanden moeten redden van een virus dat bestanden wegvreet en zo schade aanbrengt aan de harde schijf. Het is inderdaad heel jammer van de foto's :c
Het feit is gewoon dat ik 's morgens vroeg nog op de computer gekeken heb en ze er toen nog allemaal opstonden. Dat was zondag en we hebben hem meteen naar hem toegestuurd. Hij heeft toen gezegd dat hij de schijf zou gaan controleren enzo en nu komt hij terug met het excuus dat de bestanden er niet opstonden toen hij de computer kreeg -- het kan toch niet zo zijn dat binnen een à twee uur alles weg is terwijl de computer gewoon uit staat? Als de computer uitstaat, daar ben ik niet zeker van, maar het kan wel degelijk zo zijn als er meerdere virussen op je computer zaten. Want dan gaat alles héél snel, geloof me. |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 14 2014, 20:19 | |
| - Master Kana schreef:
- Ziva schreef:
- Adrian schreef:
Het feit is gewoon dat ik 's morgens vroeg nog op de computer gekeken heb en ze er toen nog allemaal opstonden. Dat was zondag en we hebben hem meteen naar hem toegestuurd. Hij heeft toen gezegd dat hij de schijf zou gaan controleren enzo en nu komt hij terug met het excuus dat de bestanden er niet opstonden toen hij de computer kreeg -- het kan toch niet zo zijn dat binnen een à twee uur alles weg is terwijl de computer gewoon uit staat? Als de computer uitstaat, daar ben ik niet zeker van, maar het kan wel degelijk zo zijn als er meerdere virussen op je computer zaten. Want dan gaat alles héél snel, geloof me. Het zou best kunnen, maar de foto's en documenten stonden er nog allemaal op, herinner ik me nu, we hebben er zelfs nog naar gekeken toen we daar waren, direct daarna is hij de schijf gaan scannen dus tja xD Ugh, na vier dagen niet gepost te hebben ben ik totaal uit het ritme xD |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 14 2014, 20:28 | |
| Dan heeft hij een zware fout gemaakt, want ze moeten alle bestanden recupereren als de klant dat vraagt. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 14 2014, 20:30 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 14 2014, 20:55 | |
| hallo
Ik ga morgen naar de Efteling !!!!
jeej !!!! xd |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 14 2014, 21:02 | |
| Pomme! Lang geleden |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 14 2014, 21:08 | |
| haha ach ja ik ga dat gewoon met de school doen. dat is mijn allerlaatste schooldag. |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 14 2014, 22:04 | |
| APPLE~ You were missed D: How're ya? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 14 2014, 23:45 | |
| A wat een warm welkom. c: You guys were missed as well, trust me.
Alles goed met iedereen? Ik ga niet beloven dat ik blijf maar, ik neem in ieder geval zo nu en dan een kijkje c:
|
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do mei 15 2014, 08:54 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|