|
|
Auteur | Bericht |
---|
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 13:58 | |
| Heey Jinte en Quinty, welcome back beiden xD
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 14:38 | |
| Welkom terug !!!!!
Ik heb het zo koud. Ben ik de enige die daar last van heeft? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 18:18 | |
| Naw, veel sterkte met alles Linn :c Dat zijn veel issues op hetzelfde moment. @Maxime: Hoe komt u erbij dat ik kwaad op u ben? Dat ik niet altijd direct op PB's reageer is omdat ik ondertussen ook bezig ben met andere stuff, inclusief voor SSA - maar dat betekent niet dat ik u probeer te ontlopen or something |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 18:30 | |
| oke gelukkig dat is echt een opluchting xd
geduld en ik zijn echt nooit goede vrienden xd
ik zie er echt tegen op om afscheid te nemen van mijn klasgenoten |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 18:40 | |
| Haha, ontlopen. Nu stel ik me vreemde/domme dingen voor :'D *error, brain stopped working*
@ Noah: Over dat onderwerp gesproken, het is toch niet zo dat U zich zo gaat gedragen jegens moi? Want ik realiseerde me... Een paar dagen terug iets, toen ik wat dingen ging bekijken omdat ik het leren wilde ontwijken, en stiekem zit het me dwars maar ik ben te awkward om er wat over te zeggen. lol. En als je niet snapt waar ik het over hebt dan is 't fine, want dan snap je het niet en is er dus geen probleem :'D
@ Maxime: Het is niet dat ik het dagelijks doe, maar ik heb in totaal al iets van vier keer doei moeten zeggen tegen klasgenoten. Zo leer je echter wel je echte, goede vrienden kennen - want met heel veel heb ik nu geen contact meer omdat tja... Ik heb het geprobeerd, maar als dingen maar van een kant komen is het begrijpelijk dat dingen uiteindelijk gewoon niet werken. Maar je moet het ook zo zien: het is weer een nieuwe kans om nieuwe gezichten te leren kennen! Is wel grappig dat ik zoiets zeg, want ik ben echt anti-mens of zo, maar zelfs ik kan vrienden maken. |
|
| |
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 18:48 | |
| @ Maxime, het komt wel goed ^^
Ben een beetje aan het doodgaan vanwege examenstress.. en beetje heel erg.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 18:49 | |
| ja dat is ook weer waar
waar ik ook ga wie mij lief heeft loopt mij achterna.
is dat niet goed gevonden van mij? |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 19:14 | |
| *clap clap* Prachtig, prachtig :'D
@ Kit: Mijn haren vallen erdoor uit, althans zo lijkt het. So I know your feel. Laten we nu samen alle boeken verbranden en ijs pakken en een chick-flick kijken - want daar hoef je niet bij na te denken. Dit zijn zo'n momenten waarop je wenst dat je super, mega slim was - ain't it? |
|
| |
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 19:17 | |
| Niet de boeken, wel de oefenexamens. En ijs klinkt goed, te goed.. En ja, vooral als het gaat om wiskunde.. Wie heeft ooit bedacht dat je wiskunde nodig hebt? Niet iedereen is er goed in, oke? Het hoeft niet van levensbelang te zijn.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 19:23 | |
| |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 19:44 | |
| Ik las even iets anders en legde een link en dacht daarbij aan een derrière-révérence. De brainfarts (=w=)~
@Misty: Nou, mijn inbox werd volgespamd met stuff - want daar is het voor, of course. En ik ben me daar toen op gaan richten om dat af te handelen, ondanks dat het wel in m'n achterhoofd bleef dat ik nog een PB had openstaan. Maar uiteindelijk doe ik dat dan toch niet omdat er een veel te lange tijd tussen gaat zitten en ik me te awkward voel om dan nog te reageren van herro. Laat dat u niet dwarszitten, want dat is gewoon ik die teveel hooi op m'n vork neem. Het was niet de bedoeling dat het iets werd waar u over ging piekeren though! |
|
| |
Luca .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 19:49 | |
| @ Kit: Het lijkt mij aan dat je moet beginnen met de theorie voordat je opgaven kunt maken. Zij het ook zo dat mijn oefen opgaven in een boek staan, dus ga ik voor boeken ~ Helaas kan ik niet met je mee klagen over wiskunde, omdat gelukkig een vak is wat ik wel... Kan. Snappen doe ik niet, dat doe ik nooit - vandaar dat ik niet kan uitleggen :'D (Heb wel wiskunde A, want de algebra bij wiskunde B was ik te slordig voor - bewijzen kon ik wel, tho. Maar nu ken ik alleen nog maar de A manier, dus denk ik dat ik dat ook niet meer kan ). Maar examens in het algemeen zijn gewoon stom. Ik wou dat ik gewoon de cijfers kon houden die ik nu heb en dan is alles oké, maar nee: het systeem moet weer eens vervelend doen :<
@ Noah: O maar het heeft niks met PB's te maken :'D *was/is onduidelijk* En momenteel pieker ik over alles... Nee, wacht dat deed ik altijd al. Is gewoon mijn retarded brain - nvm that. Maar het feit dat je dacht dat het over PB's ging zegt mij genoeg en dan is het voor eeuwig mijn geheimpje, tihihihi ~ Maar even serieus: als je nu te nieuwsgierig wordt en zelf begint te piekeren moet je het gewoon even vragen via een PB'tje of zo =w= |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 19:55 | |
| kent iemand deze deze reclame?
Een narcis, een tulp en een hyacint. De lente begint, de lente begint !!!! |
|
| |
Kit .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 19:59 | |
| - Luca schreef:
- @ Kit: Het lijkt mij aan dat je moet beginnen met de theorie voordat je opgaven kunt maken. Zij het ook zo dat mijn oefen opgaven in een boek staan, dus ga ik voor boeken ~
Helaas kan ik niet met je mee klagen over wiskunde, omdat gelukkig een vak is wat ik wel... Kan. Snappen doe ik niet, dat doe ik nooit - vandaar dat ik niet kan uitleggen :'D (Heb wel wiskunde A, want de algebra bij wiskunde B was ik te slordig voor - bewijzen kon ik wel, tho. Maar nu ken ik alleen nog maar de A manier, dus denk ik dat ik dat ook niet meer kan ). Maar examens in het algemeen zijn gewoon stom. Ik wou dat ik gewoon de cijfers kon houden die ik nu heb en dan is alles oké, maar nee: het systeem moet weer eens vervelend doen :<
@ Noah: O maar het heeft niks met PB's te maken :'D *was/is onduidelijk* En momenteel pieker ik over alles... Nee, wacht dat deed ik altijd al. Is gewoon mijn retarded brain - nvm that. Maar het feit dat je dacht dat het over PB's ging zegt mij genoeg en dan is het voor eeuwig mijn geheimpje, tihihihi ~ Maar even serieus: als je nu te nieuwsgierig wordt en zelf begint te piekeren moet je het gewoon even vragen via een PB'tje of zo =w= Elke keer als ik nu in boeken kijk, wordt ik er alles behalve wijs uit.. Dus ik verbrand de oefen examens wel XD Ik heb geen wiskunde A of B, vmbo-t heeft gewoon.. wiskunde.. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik (voor zover ik het gezien heb) wiskunde A honderd keer makkelijker vind dan wat we nu hebben @ Maxime, ik niet |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 20:01 | |
| dat gedichtje zeg maar komt van een reclamespot van het automerk peugeot.
zo dat weten jullie dan ook weer xd
|
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 21:05 | |
| Homai. @Misty: Ooooooo 's that so In eerste instantie dacht ik dat wel omdat het over PB's ging, faha. Maar dan kunt u subiet een PBtje verwachten, want ik ben toch wel nieuwsgierig nu. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 21:09 | |
| wat is in vredesnaam Homai
oke nu ben ik dom xd
|
|
| |
noX .
PROFILEReal Name : % Posts : 26 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ???Partner: ERROR//ERROR// FAILURE TO LAUNCH FILE#1878a4
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 21:26 | |
| Hello-o-o-oo
avatar en onderschrift troubles. Én computer troubles maar wie heeft die nu niet? :C |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 21:37 | |
| Is Gladiator een goede film om je nachtrust mee weg te gooien? |
|
| |
noX .
PROFILEReal Name : % Posts : 26 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ???Partner: ERROR//ERROR// FAILURE TO LAUNCH FILE#1878a4
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 21:40 | |
| Als ik zo vrij mag zijn om je vaag te beantwoorden; ja =] Gladiator is naar mijn mening een zeer mooie film !
Of was je vraag meer een retorische? |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 21:42 | |
| Nope, het was een open vraag :') |
|
| |
Luca .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 22:37 | |
| @ noX: Ligt het aan mij of lijk het vanuit een bepaald oogpunt net alsof dat meisje wegzakt in de grond op die avatar? Het was het eerste wat ik zag op mijn kleine schermpje van mijn mobiel, hurr Ik voelde de belangstelling om het te delen. Don't mind me. |
|
| |
noX .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 22:42 | |
| Luca: hee! zo zou je het ook kunnen zien. maar ik denk dat ze op haar knieën valt. je mag alles delen, ik sta open voor alles. nuja niet alles maar zeker ook niet weinig dus als je gedachten hebt om te delen deel ze. c:
Jouw Luca heeft een mooie haarkleur c:
|
|
| |
Elveria God of Mischief
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 22:46 | |
| Had nog een vraagje %, wie begint het topic? |
|
| |
noX .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 03 2014, 22:50 | |
| O inderdaad, vind jij het een probleem om te starten? ik wil even de kat uit de boom kijken voor mijn eerste topic met noX c:
maar ik begin even goed als je het liever hebt c: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|