|
|
Auteur | Bericht |
---|
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 10 2014, 19:55 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 10 2014, 20:11 | |
| Eindelijk geluk met mijn projectgroep, drie hard werkende mensen en binnen een halfuur hadden we alle punten behandeld en de taken verdeeld. Het wordt wel een drukke periode verder met dieper bio-informatica georiënteerde vakken en dus ook opdrachten, it's interesting. |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 10 2014, 21:14 | |
| - Zack schreef:
- Zoveel te doen X_X
Ik ook, gelukkig heb ik 2 posts op een dag af gekregen |
|
| |
Victoire
PROFILEReal Name : Marit Posts : 88
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 10 2014, 21:50 | |
| Aaarg zeh faceclaimstruggles slaan weer toe |
|
| |
Miss Oriël ...
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 524 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en LuchtKlas: -Partner: I met a girl across the sea. Her hair the gold that gold can be. Are you a teacher of the heart? Yes, but not for thee
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 10 2014, 22:52 | |
| Hier ook Marit. Anon had me geholpen met het vinden van een mooi nieuw persoontje. Heeft hij maar twee echt mooie plaatjes en verder kan ik niemand vinden die op hem lijkt. |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 10 2014, 23:27 | |
| - Aruka schreef:
- Eindelijk geluk met mijn projectgroep, drie hard werkende mensen en binnen een halfuur hadden we alle punten behandeld en de taken verdeeld. Het wordt wel een drukke periode verder met dieper bio-informatica georiënteerde vakken en dus ook opdrachten, it's interesting.
Oeh bioinformatica, watvoor project doe je? Of nouja, welk onderwerp? Doe zelf bio, eerstejaars, dus ben een beetje aan het kijken welke richting mij aanspreekt Wel fijn in ieder geval dat je een groep hebt met mensen die iets doen, het is zo frustreren Dale dat niet zo is :'] En verder welterusten SSA, welterusten en een goede nachtrust gewenst Morgen ga ik proberen alle pm's te versturen die ik nog moest doen... En hopelijk ook nog wat meer c: |
|
| |
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 11 2014, 00:41 | |
| JEEHJ! <3
De lesstemming zit er weer vol in! Ik heb de 6e les VvF laten starten... Poor Summer is aangevallen en de eerste de beste leerling is gewoon de *** xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 11 2014, 07:02 | |
| - Dominic schreef:
- Aruka schreef:
- Eindelijk geluk met mijn projectgroep, drie hard werkende mensen en binnen een halfuur hadden we alle punten behandeld en de taken verdeeld. Het wordt wel een drukke periode verder met dieper bio-informatica georiënteerde vakken en dus ook opdrachten, it's interesting.
Oeh bioinformatica, watvoor project doe je? Of nouja, welk onderwerp? Doe zelf bio, eerstejaars, dus ben een beetje aan het kijken welke richting mij aanspreekt Wel fijn in ieder geval dat je een groep hebt met mensen die iets doen, het is zo frustreren Dale dat niet zo is :'] : Een project betreft gunshot sequencing, waarin we stukken van het genoom van een organisme krijgen en deze moeten ontcijferen en drie genen die er dichtbij zitten moeten annoteren. Het is dus overduidelijk betreft DNA, natuurlijk. En interessant, nou, als je het ontcijferen van de genen van organismen interessant vindt met behulp van de computer, dan is het iets voor je c: Awh, zelfstandig werken? |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 11 2014, 09:14 | |
| Ohja gunshot sequencing klinkt wel bekend, daar hebben we het kort over gehad. En nu met biotechnologie weer. Klinkt als een hele klus, lang leve pc's die dat kunnen processen En meestal komt het uiteindelijk wel weer goed met projecten, maar het is alsnog vervelend als je er als een soort manische vogel achteraan moet zitten tot er iets gebeurt xD Gelukkig weet ik nu wel met wie ik fijn kan samenwerken, dus dan ontwijk ik de drama al een beetje~ _____ Oeioei ik zit vol spanning te wachten tot het half tien is, dan heb ik een afspraak over m'n missende tentamen onderdeel *^* Gelukkig zitten er random mensen over Rusland en Stalin te praten, dat leidt me lichtelijk af.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 11 2014, 18:06 | |
| - Dominic schreef:
- Ohja gunshot sequencing klinkt wel bekend, daar hebben we het kort over gehad. En nu met biotechnologie weer.
Klinkt als een hele klus, lang leve pc's die dat kunnen processen
En meestal komt het uiteindelijk wel weer goed met projecten, maar het is alsnog vervelend als je er als een soort manische vogel achteraan moet zitten tot er iets gebeurt xD Gelukkig weet ik nu wel met wie ik fijn kan samenwerken, dus dan ontwijk ik de drama al een beetje~ _____ Oeioei ik zit vol spanning te wachten tot het half tien is, dan heb ik een afspraak over m'n missende tentamen onderdeel *^* Gelukkig zitten er random mensen over Rusland en Stalin te praten, dat leidt me lichtelijk af.. Sweet, en inderdaad zijn PC's soms echt levensredders. Samenvatting van mijn projectervaringen, ik moest als een dictator optreden in mijn groep en pas tegen het einde ging het beter. Nu hoef ik niet meer zo'n assertieve rol aan te nemen en probeer ik mijn groepsgenoten beter te leren kennen. ---- En ... Ging het goed? ='D |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 11 2014, 18:45 | |
| @Olga;; Haha, fijn dat je er nu niet meer zo achteraan hoeft iig. Als je je groepje beter kent gaat de samenwerking (meestal..) ook soepeler en leuker c: Het mondelinge mini-tentamen-onderdeel ging supergoed Gewoon 3 grafieken getekend, met uitleg erbij. Ik heb maar één klein foutje gemaakt, met de assen van een grafiek benoemen, waarop log (S) en log (A) moesten staan, maar dat had ik op het oorspronkelijke tentamen ook al fout gedaan :'] Zodra ze zei dat er 1 klein dingetje niet klopte wist ik echter al wat ze bedoelde xD So that pretty was nice. |
|
| |
Faye .
PROFILEReal Name : faye Posts : 307 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: Master SavadorPartner: Saru mo ki kara ochiru
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 11 2014, 19:28 | |
| |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 11 2014, 19:41 | |
| Heey Faye |
|
| |
Faye .
PROFILEReal Name : faye Posts : 307 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: Master SavadorPartner: Saru mo ki kara ochiru
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 11 2014, 19:49 | |
| - Zack schreef:
- Heey Faye
How are ya ? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 11 2014, 19:57 | |
| - Dominic schreef:
- @Olga;; Haha, fijn dat je er nu niet meer zo achteraan hoeft iig. Als je je groepje beter kent gaat de samenwerking (meestal..) ook soepeler en leuker c:
Het mondelinge mini-tentamen-onderdeel ging supergoed Gewoon 3 grafieken getekend, met uitleg erbij. Ik heb maar één klein foutje gemaakt, met de assen van een grafiek benoemen, waarop log (S) en log (A) moesten staan, maar dat had ik op het oorspronkelijke tentamen ook al fout gedaan :'] Zodra ze zei dat er 1 klein dingetje niet klopte wist ik echter al wat ze bedoelde xD So that pretty was nice. @Dominic: Indeed *nods* En leuk dat het redelijk ging en om mondeling een grafiek toe te moeten lichten kan zoals elke presentatie zelden perfect verlopen. Wel een aanrader om nu wel van je fouten te leren @Faye: Alowa! c: |
|
| |
Faye .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 11 2014, 20:09 | |
| |
|
| |
Zack .
| |
| |
Dayé
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 102 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: -Partner: Hopelessly devoted to you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 11 2014, 22:50 | |
| Zo leuk die hartjes SSA met een valentijns tintje |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 11 2014, 23:27 | |
| Vind ik ook, ze zijn echt schattig *gaat er met de cursor over en volgt ze* Addicted... Must stop.. |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 12 2014, 11:01 | |
| ugh de laatste tijd zit ik echt niet goed in men vel T.T al die problemen, blijven zich maar opstapelen |
|
| |
Faye .
| |
| |
Rayet .
PROFILEReal Name : » dit account staat (tijdelijk) op in-actief. Posts : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ; fire & airKlas: ;Partner: ; empty heart, empty heart.
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 12 2014, 22:04 | |
| @Selma: Same here .________________________. |
|
| |
Rayet .
PROFILEReal Name : » dit account staat (tijdelijk) op in-actief. Posts : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ; fire & airKlas: ;Partner: ; empty heart, empty heart.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 12 2014, 22:06 | |
| Welcome to the dooie eieren club xD |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo feb 12 2014, 22:08 | |
| @Olga & captn Fluff;; Gecondoleerd Jk~ Nu een nuttig adviesje: Het is zeer lastig op normale manier zo'n ei genoeg clicks te geven helaas. Maar je kan hem 2 of 3 keer op bv deze site zetten: http://www.coup-detat.info/NDER/Het is een site waar van die hardcore mensen hun eieren dumpen. Voor mijn Tender Warmth les heb ik het ei ook een paar keer daar ingezet en dat werkte best goed ^^. Natuurlijk is het minder leuk dan echte views van ssa'ers krijgen, maar je moet er echt best veel hebben anders gaat ie dood |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|