August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Life - Dit personage heeft een sad verleden vr feb 07 2014, 17:40 | |
|
Life - Dit personage heeft een sad verleden
Nomineer hier een character voor de titel ''Dit personage heeft een sad verleden''! De nominaties gaan door voor een week en daarna begint het stemmen, wat ik uiteraard zal aangeven. Veel plezier met het stemmen en nomineren!
Nominaties ~ Nocte ~ Roakes ~ Drake ~ Sasha
Laatst aangepast door August op za feb 08 2014, 15:53; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Master Selix
PROFILEReal Name : Melle Posts : 292
| Onderwerp: Re: Life - Dit personage heeft een sad verleden vr feb 07 2014, 19:53 | |
| Nah ja, laat ik het nog maar eens proberen xd:
Nocte, aangezien hij eigenlijk tegen zijn wil deze wereld in was gebracht, en deze wereld hem eigenlijk alleen maar slecht heeft gedaan |
|
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Life - Dit personage heeft een sad verleden vr feb 07 2014, 19:55 | |
| Ik ga eens ego doen en Roakes nomineren. Haar moeder en broertje vermoord door haar vader en nog meer sad shizzle... Yeah |
|
Drake .
PROFILEReal Name : Moon Posts : 1638 Points : 123 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicanKlas: Miss EresPartner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
| Onderwerp: Re: Life - Dit personage heeft een sad verleden vr feb 07 2014, 22:53 | |
| Ok, ik vind t vreemd maar ik ga Drake aanmelden, al voelt het vreemd om jezelf op te geven ^^'' Even in het zo kort mogelijk: - In short:
-Zijn biologische moeder en vader die elkaar voor een keer ontmoeten en het dan doen, daar word hij uit geboren. Dat betekend hij is sws al een 'ongelukje'. -Dan denkt zijn moeder dat hij dood is, want ze is half demon en het is standaart dat de kinderen die ze baart dood gaan. De moeder laat Drake als wraak voor de deur van zijn vader liggen -baby- -Drake groeit op zonder dat zijn vader hem enige aandacht of liefde geeft, de stiefmoeder -moeder van Zean- is al dood. De enige die hem aandacht geeft is zijn oom en dat is niet echt wat je noemt fijne aandacht, het houd mishandeling en misbruiking in. Alleen Zean is zijn houvast, die al niet sterk in de schoenen staat. Op de basisschool word hij gepest. -Drake word naar kostschool gestuurd en wil niet, raakt onderweg zijn broer kwijt. -Drake komt op de school en word vanaf dag een al heftig gepest omdat hij er niet uit ziet met de oude rafelige stink kleren etc. -Hij krijgt na paar jaar vrienden en word verliefd. Zijn beste vriend gaat met het meisje waar hij verliefd op word. Als zij hun relatie breken en Drake zijn enig ooit gevoel voor liefde groeit, blijkt weken later als hij het eindelijk durft te vertellen.. ze houd van hem als friends with benefits, geen relatie. -Drake word zwaar depressief en valt een jongen aan waardoor hij ontdekt een demon te zijn in dit universum. -Hij komt er achter dat zijn biologische moeder zijn schoolhoofd blijkt te zijn, maar dat ze het nooit heeft durven zeggen. Het harde: Drake heeft een gruwelijke hekel aan haar. -Hij moet weg van de school waar zijn vrienden zijn omdat hij een gevaar is voor de veiligheid van de leerlingen. Oja, hij heeft nu wel een relatie met dat meisje omdat ze hem later wel een kans wilde geven. Hij moet haar dus na een kort aantal weken relatie al verlaten. -Drake reist naar dit universum via een portal en woont een jaar op Razen waar hij Draken leert hoeden. -Hij komt op school en doet mee aan toernooi waar hij vijanden mee maakt. -Het meisje, de drama queen, waar hij verliefd op was haat hem en stuurt met Faye een briefje mee dat als ze ooit nog contact konden hebben, dat ze dat niet eens wil.
En.. toen waren we er denk ik ^^
|
|
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Life - Dit personage heeft een sad verleden vr feb 07 2014, 23:55 | |
| Ik nomineer Sasha... Ook al heeft ie gruwelijke dingen gedaan, toch is het sad aan de andere kant.. |
|
Master Norwood
PROFILEReal Name : Little Pig Posts : 2478 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: -Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?
| Onderwerp: Re: Life - Dit personage heeft een sad verleden zo maa 02 2014, 00:27 | |
| Ik nomineer Savador. Gezien zijn aard niet zomaar tot stand gekomen is en het best aangrijpend is om het mee te maken. |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Life - Dit personage heeft een sad verleden | |
| |
|