PortalIndexFound the darkness  HpD5UwnFound the darkness  2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Found the darkness

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Caer

Caer

Found the darkness  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 37
Found the darkness  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas:
Partner: Man is a clever animal, who behaves like an imbecile

Found the darkness  Empty
BerichtOnderwerp: Found the darkness    Found the darkness  Icon_minitimedi feb 04 2014, 20:17

Hij fronste even en keek nog eens om zich heen. Hij schudde langzaam zijn hoofd en slaakte een zucht. Hij was niet bepaald vrolijk geworden toen hij erachter kwam dat hij de buitendeur tegen was gekomen, maar uiteindelijk was hij maar naar buiten gegaan. Zijn eerste plan was geweest om de bibliotheek te vinden, daar was hij behoorlijk in gefaald. Of het ding moest ineens ergens buiten te vinden zijn.
En nu, na een hele tijd rondgedwaald te hebben, stond hij recht voor een gebouw dat de meeste mensen angst aan zou jagen. Hij moest toegeven dat het niet bepaald een gezellige aanblik had, maar echt angstaanjagend, nee, dat nog niet. He gebouw zag er uit alsof je er niet in zou horen te lopen, alsof het niet gebouwd was om bezoekers in ontvangst te nemen. Toch, ondanks het kleine alarmbelletje achter in zijn hoofd, verscheen er een grijns op zijn lippen toen hij de deur opende. Hij was er bijna van overtuigd dat hij er op de een of andere manier spijt van zou krijgen, maar daar kwam je toch nooit achter als je niet eerst een kijkje nam?
Hij sloot de deur achter zich en bleef even staan om te wennen aan het weinige licht. Buiten was het nog een behoorlijk licht, maar hier binnen leek het wel of het nacht was. Toen hij dacht dat hij er genoeg aan gewend was geraakt, begon hij langzaam te lopen. Hij grijnsde toen hij met zijn hand langs een van de muren ging, maar die grijns verdween toen hij met zijn voet tegen iets aan stootte. ‘Merda!’ Hij keek even kwaad naar de grond, maar kwam erachter dat zijn ogen misschien toch nog niet zo goed aan het weinige licht waren gewend. Hij deed een paar passen naar links en liep rustig verder, dit keer eerder schuifelend dan lopend. Hij had geen zin om straks zijn kamer in te komen met blauwe tenen. Hij draaide zich om toen hij iets dacht te horen en bleef doodstil staan. Hij hield zijn adem even in en kneep zijn ogen tot spleetjes in een poging alles beter te zien. Na iets meer dan tien seconde gestaard te hebben, verscheen de grijns weer. Ging hij nou echt vertellen dat hij schrok van een simpel geluid? Tuurlijk, dit was een school.. Of nou ja, het was in de buurt van de school. Wat kon er nou eigenlijk zijn? Waarschijnlijk was het een of andere verdwaalde kat die een manier had gevonden om binnen te komen. Hij sloot zijn ogen en leunde tegen de muur aan. Hij probeerde de bron van het geluid te vinden, maar hij kon niet vinden wat hij zocht. Hij zuchtte even en begon weer te lopen. Het was voorzichtig, maar het moest toch mogelijk zijn hier iets te vinden wat hem interesseerde?


Meh..
Naoki, Roakes en Isaiah :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Found the darkness  UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Found the darkness  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Found the darkness  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Found the darkness    Found the darkness  Icon_minitimezo feb 09 2014, 20:21

Found the darkness  Tumblr_mu9mn2idfl1qioyqpo2_500
MY FAULT?
definately not.


Words 572
Mood Annoyed, grumpy
Notes -
Mijn handen omsloten een vers gemaakte, warme kop koffie. Het was te koud, veel te koud. Ik had een paar laagjes kleding aan, de dikste sokken die ik kon vinden, en nog had ik het gevoel dat ik elk moment kon doodvriezen. Waarom had ik ooit het idee in mijn hoofd gehaald om naar buiten te komen? Ik had beter binnen gebleven, maar nee, ik moest zo nodig naar Oak's Field voor koffie.
Kou was nooit mijn ding geweest en de winters waren een hel voor me. Het waren die weken waarin je me niet kon aanspreken zonder dat ik al meteen geïrriteerd werd door enkel je aanwezigheid. Mensen leken dat maar niet te snappen, alsof mijn chagrijnige blik onzichtbaar was. Ze leken me nog harder te irriteren.
Vrolijk trippelde Evanlyn naast mij, af en toe kopjes gevend tegen mijn benen alsof de kou haar niet deerde. Dat beest was nochtans ook opgevoed op Razen, toch kon het perfect in de kou lopen. Een geluk dat ze me meestal niet tot last was, anders stond ze al lang in een doos langs de weg. 'Ik wil deze fucking kat niet meer, someone take her please before I kill her' op een briefje ernaast. Wat was ik toch lief voor haar.
Een sneeuwbal vloog plots door de lucht en hij leek recht op mij af te komen. Ik strekte mijn hand uit om hem te vangen en kapot te knijpen. 'Houd deze dingen alsjeblief weg van mensen die het liever niet koud willen hebben, dankje,' snauwde ik naar de richting waar de sneeuwbal vandaan kwam. Goed, nu was ik echt 400% done met deze winter. Ik moest ergens binnen.
Goed, ik ging wel terug naar de academy. Me ergens verstoppen waar niemand tegen me praatte terwijl ik alleen was met Evanlyn en mijn koffie, misschien een kelder of zo. Kon dat beest zich ook nog wat nuttig maken door muizen te vangen. Niet dat mij het iets kon schelen dat de school vol muizen zat. Dat was niet eens mijn probleem. Laat de leerkrachten maar geïrriteerd worden, is misschien nog grappig voor ons ook.
Plots zag ik een perzikkleurige vlek iets verder voor me. Het was dat rotbeest dat gaan lopen was. Ik zuchtte luid. Die was naar het Krot, zonder twijfel. Het zat er vol met ratten en ze speelde graag met ratten. Ze leek een obsessie met dat krot te hebben, sinds die ene keer dat ik daar het halloweenfeest gehouden had en zij mee was. Nu kon ik niet meer in dit dorp komen zonder dat ik Evanlyn een keer kwijtraakte omdat ze naar het krot was.
Traag strompelde ik richting het vervallen huis en duwde de deur open. Het was er best donker, dus eerst moest ik nog wat op de tast bewegen, maar na even begon ik wat duidelijker te zien. Ik hoorde Evanlyns poten die over het hout stapten. Ik dacht dat ik haar bijna had, tot ik plots tegen iemand opbotste. De koffiebeker vloog opzij en de inhoud liep leeg op de grond. 'Verdomme,' mompelde ik geïrriteerd. 'Wat doe jij hier?' was het volgende dat uit mijn mond kwam. Ook al was het misschien mijn fout dat we gebotst waren, hij of zij moest er niet op rekenen dat ik mijn excuses aan zou bieden of vriendelijk zou zijn. Ik wou alleen zijn en hij had ervoor gezorgd dat ik dat niet was.
Jep... Zijn schuld.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Found the darkness

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» found :3
» [FOUND] Someone :3
» [Found]
» Lost and found.
» Can't be Found | Eres

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Abandoned Manor-