PROFILE Real Name : Moon Posts : 1638 Points : 123
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Magican Klas: Miss Eres Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
Onderwerp: The last day i saw you... my brother [Gezocht] wo jan 29 2014, 14:55
There is no one who can live their whole live
being completely uncorrupted.
Well hello, Gast Thanks dat je een kijkje neemt in dit topic.
Om te beginnen, Drake heeft altijd een 2 jaar oudere broer gehad. Zoals je al vermoed ben ik nu opzoek naar iemand die die broer wil spelen, iemand die een uitdaging voor een nieuw account zoekt en deze Drake opeens pijnlijke herinneringen opnieuw wil laat beleven. Het is alleen niet een simpele opgave. Er zit een verhaal aan vast en de dingen zijn in het leven van Drake niet makkenlijk geweest. In het voorstel topic van Drake kun je zijn geschiedenis lezen dit is opnieuw zijn voorstel topic. Bij zijn verleden, lees je het leven van Drake tot en met 11 jaar, die jaren zijn het belangrijkst. Natuurlijk vind ik het leuk als je de rest ook leest ;D.
In dat verhaal lees je dat de broer van Drake Zean heet. Toen de twee jongetjes naar hun eerste internaat werden gebracht, maar dat helemaal niet wilde en dus probeerde te ontsnappen. Enkel een van hun is dat gelukt, de broertjes werden gescheiden en ja Zean wist dus te ontkomen. Zean bleef in de regen, tussen de struiken staan kijken hoe de taxi steeds verder weg reed. Vanaf dat punt mag jij alles bepalen wat er met hem is gebeurd. Het leuke is, dat dit zich in een andere wereld heeft afgespeeld. Een wereld vol portals en mogelijkheden vol gevaar en avontuur. Wees creatief en verzin de meest gekke verhalen dat hij bijvoorbeeld naar de wereld van Fairy Tail, Death Note, Naruto of One Peache is gegaan, je kan het zo gek niet verzinnen welke anime. Hij is er geweest en heeft vele jaren tussen die werelden gereisd. Oorspronkelijk heet hij Zean, heeft zwart haar en blauwe ogen, maar ook die 3 dingen kunnen zijn verandert. Het uiteindelijke punt is dat hij nu in deze wereld terecht gekomen is met het gerucht dat Drake hier is. Hij mag het element vuur bezitten maar ook een ander element, het gaat om wat er bij Zean -of andere naam- op dat moment past, zo is Drake hier ook gekomen.
Dus als je dit een leuk idee vindt, zet het in dit topic, extra ideeën zijn altijd welkom! Ik hoop dat er iemand interesse heeft.
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water. & Air. Klas: Master Savador. Partner: We'll be counting stars~
Onderwerp: Re: The last day i saw you... my brother [Gezocht] wo jan 29 2014, 16:58
Ik wil het wel dolgraag doen, maar ik kijk eigenlijk haast geen animé's... Is dat heel erg?
Drake .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Magican Klas: Miss Eres Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
Onderwerp: Re: The last day i saw you... my brother [Gezocht] wo jan 29 2014, 18:44
Super! Maakt niet uit dat je weinig anime kijkt hoor ^^ Als je een mooi en leuk verhaal hebt is het al snel goed. Ik ben niet zo kieskeurig. Dan kunnen we het nu verder uitwerken, heb je al een idee in je hoofd wat je met hem wilt? Of hij hetzelfde is gebleven of drastisch is veranderd? Andere naam of uiterlijk bijv, wat hij heeft gedaan in de tussentijd. Als er verder nog ideeën zijn van mensen zijn die altijd welkom. Je mag je hier ook aanmelden als vriend/vijand van Drake.
Kriss .
PROFILE Real Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuurmagie/Luchtmagie Klas: - Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
Onderwerp: Re: The last day i saw you... my brother [Gezocht] wo jan 29 2014, 19:15
Ik ben bezig met een nieuwe char Hij is een stuk ouder dan Drake (25) maar hij komt van Razen. Hij wilt vast wel een buddy voor Drake'je zijn als je geïnteresseerd bent zal ik je wel pb'en over de details
Drake .
Onderwerp: Re: The last day i saw you... my brother [Gezocht] vr jan 31 2014, 14:02
Me is geïnteresseerd. Ik wil Drake zoveel mogelijk contacten geven omdat ik dat leuk vind. Ik kijk uit naar je pm ^^
Gesponsorde inhoud
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: The last day i saw you... my brother [Gezocht]
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.