PortalIndexImmie HpD5UwnImmie 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Immie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Solus

Solus

Immie UTL8oxA PROFILEReal Name : Imke
Posts : 12
Immie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas:
Partner: Partner? Wat is dat? Kun je dat eten?

Immie Empty
BerichtOnderwerp: Immie   Immie Icon_minitimewo dec 25 2013, 16:15

Laat ik dit ook maar eens doen XD

Ik ben Imke, geboren 24-09-1996. (Waarom klinkt dat James Bond-achtig?) Ik zit in de zesde klas van het gymnasium. Ik schrijf veel, met name fantasyverhalen, en momenteel werk ik aan één lang verhaal dat ik ook ooit zou willen uitgeven. Nu maar hopen dat de uitgevers me willen.
Verder schrijf ik zo nu en dan gedichten en songteksten en teken ik wat, maar zo goed ben ik daar niet in, ahum.
Ik doe aan de sport iaido, dat is Japans zwaardvechten, en ook doe ik aan larp. (Life-Action-Role-Playing) Een soort RPG, maar dan in het echt. We vechten met zachte schuimrubberen wapens.
Vroeger heb ik ook paard gereden en aan scouting gedaan, maar dat werd allemaal een beetje druk. :PIk werk in de bibliotheek. Boeken terugzetten.

Hmm, wat nog meer... Ik verzamel fossielen en mineralen, ik houd van wolven, draken en alles wat met fantasy te maken heeft, mijn huisdieren zijn twee konijnen en een broertje. Al meer dan drie jaar ben ik samen met mijn lieve vriend, die ik heel misschien zo gek krijg om zich hier ook aan te melden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Immie UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Immie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Immie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Immie   Immie Icon_minitimewo dec 25 2013, 16:23

Hi daar Imke <3
Welkom op SSA, met het leukste maar o zo gestoordste clubje dat je ooit zal tegenkomen, ghehe~
Mensen noemen me Ruuz, sinds kort ben ik tot Motherly gekroond, dus zo mag je me ook noemen.

Ooooh, iaido lijkt me geweldig, ik ben dol op martial arts ;o Nooit van gehoord tho. Waarschijnlijk een weinig beoefende sport in NL, niet? D:

Van welke site kom je eigenlijk? Of heb je SSA opeens zo -poef- gevonden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Immie UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Immie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Immie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Immie   Immie Icon_minitimewo dec 25 2013, 16:29

Whieee, nogmaals welkom dan maar, Imke  Rainbow Jump 
En iaido klinkt amazing.

Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat krijgen, wat vast wel moet lukken met de prettig gestoorde mensjes hier.
Voor vragen kan je bij mij of een van de andere leden van het team terecht, of je kan natuurlijk een van de leden aanschieten, die je vast ook willen helpen Woot!

~Emma
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden.
.
.
Hayden.

Immie UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlotte
Posts : 838
Immie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas:
Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.

Immie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Immie   Immie Icon_minitimewo dec 25 2013, 16:38

Ola Imke et welcome. :3
Iaido klinkt idd wel interessant, ik heb er zelf nog nooit van gehoord. :3
Je zal het hier vast heel leuk gaan vinden, iedereen vind het hier leuk. Stare Het moet Stare het moet Stare
Ehh, no just kidding, ik hoop dat je het hier leuk gaat vinden. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Alayta
.
.
Alayta

Immie UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : M'non
Posts : 44
Immie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Dark
Klas:
Partner: Do not look for my heart anymore; the beasts have eaten it

Immie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Immie   Immie Icon_minitimewo dec 25 2013, 17:04

Hey Imke ;D Long time no see wanneer was de laatste keer? 4 jaar terug of zo?
Paar vraagjes:
Hoe lang doe je eigenlijk al aan larp? En (zoals iedereen voor mij al zei) Iaido klinkt echt awesome. Waar doe je dat eigenlijk als ik vragen mag?
Anyway, welkom op SSA en veel plezier hier Rainbow Jump 
Hoop je snel in de RPG te zien ;D

- Manon
Terug naar boven Ga naar beneden
Solus

Solus

Immie UTL8oxA PROFILEReal Name : Imke
Posts : 12
Immie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas:
Partner: Partner? Wat is dat? Kun je dat eten?

Immie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Immie   Immie Icon_minitimewo dec 25 2013, 17:26

Gegroet, allen.

Ja, klopt, iaido is een sport die in Nederland niet zo veel wordt gedaan. Maar misschien kennen jullie aikido en iaido wel, dat zijn verwante sporten.
Manon: ik doe het in Beuningen, als je wilt kun je dus wel een keertje mee. Razz Voor jou is het niet zo veel verder als voor mij.
Even aan alle anderen: Manon is een vriendin van me van... eh... lang geleden... heel lang geleden... tja... maar vandaag had ik haar weer even aan de telefoon, en ze vertelde over SSA. Dus ik denk: hmm, hmm, interessant, laat ik maar eens gaan kijken.
En zie hier. Ik kom dus niet van een bepaalde site, ik heb sowieso weinig meegedaan aan grote RPG-forums. Alleen Wolf Story en nu SSA. Ik vond de kleine fora vaak gezelliger Razz
Maar deze is vast ook gezellig! Please, vermoord me niet, Charlotte! Ik vind het vast wel leuk! *kruipt in elkaar*

Manon: ik doe eigenlijk al best lang aan larp, maar pas sinds een jaar of zoiets ga ik ook echt naar evenementen toe (met honderden spelers tegelijkertijd, je weet wel). Daarvoor larpte ik vooral met vrienden in de achtertuin.
Voor meer informatie over dit fenomeen, zie uw mail Razz aangezienerbehoorlijkwatovervalttevertellenenikandersdittopicvolspam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Immie UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Immie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Immie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Immie   Immie Icon_minitimewo dec 25 2013, 17:58

Wel jammer dat er zo weinig van die sport in NL is, it seemed interesting :<
Ahja, kleine fora zijn wat gezelliger, dat ken ik zelf ook omdat ik van fora afkom waar maar 10 mensen opzaten Razz Maar SSA is net zo gezellig~

Ik hoop dat je hier verder nog veel plezier hebt~! :3

Greets, Ruuz
Terug naar boven Ga naar beneden
Mefla

Mefla

Immie UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 788
Immie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

Immie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Immie   Immie Icon_minitimewo dec 25 2013, 19:22

Hai Imke :3
Oeh zwaardvechten en LARP ik mag je nu al Smile
Anywayz, have fun op SSA en je kab met eventuele vragen altijd bij mij terecht

~Melle~
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Immie UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Immie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Immie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Immie   Immie Icon_minitimedo dec 26 2013, 06:51

Welkom Imke!
Ohnice~ zelf heb ik op schermen en daarna op 'gewoon' zwaardvechten gezeten, de Europese middeleeuwse zwaardvechtkunst. In hoeverre dat verschilt met oosters traditioneel zwaardvechten weet ik niet precies, maar we 'leenden' er ook enkele trucjes van. Iaido, wordt dat in de lessen met bokens of shinais beoefend? IMO liggen die laatste een stuk beter in de hand!
LARP kan leuk zijn als je het niet gelijk bekritiseert, like some people do. Heb het nooit gedaan, maar het is altijd wel mooi om te zien hoeveel moeite er wordt gestoken in kostuums en karakters. Ga je ook naar Fantasy Fairs?
Verder wens ik u nog veel plezier hier, en just ask als u met een vraag zit!

~ Saf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Solus

Solus

Immie UTL8oxA PROFILEReal Name : Imke
Posts : 12
Immie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas:
Partner: Partner? Wat is dat? Kun je dat eten?

Immie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Immie   Immie Icon_minitimedo dec 26 2013, 15:37

@ Saf: Vooral bokken, maar degenen die het al een tijdje doen hebben ook een katana. Meestal bot, soms ook niet. Razz Sommigen werken af en toe ook met een Chinees breedzwaard, tanto of een jo (die je natuurlijk ook als naginata kunt gebruiken Smile ). Van alles wat dus, maar goed, hoofdzakelijk werken we met het zwaard. Of met de handen. We hadden een oudere man in de groep die al jaren aikido plus krav maga deed, en die bij iedere oefening steevast zijn zwaard in een hoek gooide en het met zijn handen oploste.
Jep, ik ga meestal naar de Elf Fantasy Fair met vrienden, voor de rest heb ik niet zoveel geld en tijd. Razz Meestal testen we daar nieuwe LARP-personages uit, zonder eigenlijk echt te spelen. Het is leuk om mensen bang te maken met een duister personage...

Ik zal het vragen als ik iets wil weten! O, en het kan zijn dat mijn ava en onderschrift niet zo geweldig zullen zijn als die van jullie, ik ben niet bepaald goed in het bewerken van plaatjes. Ik heb al lange tijd ook niet meer RPG gedaan en ik ben vooral bezig geweest met het schrijven aan mijn lange verhaal, dus het kan ook zijn dat ik er weer even in moet komen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Thayeline
.
.
Thayeline

Immie UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
Immie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

Immie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Immie   Immie Icon_minitimedo dec 26 2013, 21:39

Hiii & welcome in dit gekkenhuis op ssa, Imke~
Oeh, I like writing too Woot! verhalen en gedichten en songteksten all the way for me :3
Good luck met je verhaal trouwens, er zal vast wel een uitgever zijn die je verhaal wil ^^ ben er stiekem wel wat benieuwd naar c: Is het een fantasyverhaal dat je schrijft? Die lees ik namelijk wel graag ≧^◡^≦
Anyway, have fun here~
Xoxo Tali
Terug naar boven Ga naar beneden
Solus

Solus

Immie UTL8oxA PROFILEReal Name : Imke
Posts : 12
Immie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas:
Partner: Partner? Wat is dat? Kun je dat eten?

Immie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Immie   Immie Icon_minitimedo dec 26 2013, 22:27

Hoihoi Talita,
Perfecte plaats voor mij dan!
Jep, het is fantasy/Young Adult, hoewel ik het verschrikkelijk vind het zo te noemen. Alsof het verhaal alleen bedoeld is voor een selecte leeftijdsgroep, maar goed, dat is natuurlijk wel de doelgroep. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Immie UTL8oxA PROFILE
Immie UTL8oxA MAGICIAN

Immie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Immie   Immie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Immie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -