PROFILE Real Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: wood & dark Klas: master Savador Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 20 2013, 20:46
*TOO MUCH DANCING, FALLS OVER*
Ahwhii, dat hebben we allemaal gehad D: Maar het is eindelijk kerstvakantie aww yisss ; 3 ; En met Ruuz gaat het goed! Had het ook drukjes, nog steeds tho. But its okay~
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark. Klas: - Partner: Here we are again.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 20 2013, 20:56
@ dash :: huehuehue oh yes ik zag al dat Dom er nog was. lucky me e u e whahaha ja ik vond die topics ook altijd érg amusant. en hoe mag ik u noemen dear? c;
@ ruuz :: *SNUGGLE WUGGLES TBH* ; U ;
uhu uhu : ((( yes omg eindelijk he dang- ahh ik ben blij om dat te horen! ugh ja school he - u - ;;
Miku .
PROFILE Posts : 126
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood x air Klas: None Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 20 2013, 21:03
@Joya: Die haat-liefde relatie heb ik wel gemist om over te lezen xd Und je mag me Kaat noemen c;
Mizuki .
PROFILE Real Name : Anne Posts : 356
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: light/Dark Klas: Partner: I wanna be a butterfly...
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 20 2013, 21:38
Yazuki schreef:
Mizuki! ah jawel ik ken je nog wel! ; ; heya hoe is het met jou? : - D
Goedgoed, met jou?
Xavier
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: wood & dark Klas: master Savador Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 20 2013, 21:44
@Joya; School, more like NOPES. Glad dat we dr nu even twee weken van af zijn hehehe. En gaan we nog Yazuki-terror zijn eheh ;D ?
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark. Klas: - Partner: Here we are again.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 20 2013, 22:01
@ kaat ::
ahh! ik ken jou nog wel omg! ; ; en hehe- wel als emma het wilt dan gaan de twee /tortelduifjes/ gewoon weer verder met van elkaar 'houden' bhaha-
@ ruuz ::
ugh school is a big nono tbh- blegh. jaa echt hoor. en en ik heb de komende tijd meer tijd so yey. oho ja bereid je maar voor, was net mijn oude topics aan het teruglezen haha.
Mineko .
PROFILE Real Name : Emma Posts : 67
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woud en lucht Klas: Partner: ⊰Is it really worth the trouble..⊱
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 20 2013, 22:07
Yazuki schreef:
@ Dash ::
ah ik ben heel slecht met namen hoor dus sorry daar voor ; n ; um wel ik weet het nog niet heel erg zeker. ik ben erg aan yazuki gehecht haha. en ik zit niet meer echt in de anime dus ik heb geen idee welke characters er momenteel zijn - u -;
anyways heya : - )
Yazuki, Yazzie, Jasje.. Do missed your awful face- à bit- maybe- maybe not
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 20 2013, 22:13
Miku, hihi. ik weet niet of je de boeken gelezen hebt? anders heb jij wel al een idee van wat er gaat gebeuren enzo. zijn er dus zakdoekjes nodig enzo?
vond deze film ergens ook wel heel sneu hoor. en vraag me af voor wie ze nu eigenlijk uiteindelijk gaat. hmm.
Miku .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 20 2013, 22:13
Yush heb de boeken al gelezen en op een gegeven moment ga je echt zakdoekjes nodig hebben... Ik weet voor wie ze kiest (a)
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 20 2013, 22:16
Nouhou. jij weet al wat gaat gebeuren. blegh. ik niet. grrom. je mag het niet zeggen. ik wil het zien.. of lezen. denk dat ik me de laatste twee boeken toch ook maar ga aanschaffen, voor een nog betere interpretatie. =]
Miku .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 20 2013, 22:20
*zipt mond dicht* Ik zeg niets, je moet het zelf maar uitzoeken xd In de boeken worden echt meer details verteld. Over dat Snow de geur van bloed en rozen met zich meedraagt en Katniss erachter komt dat die bloedgeur uit zijn mond komt als hij zoiets in haar oor fluistert nadat hij haar bedreigd had enzo x)
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 20 2013, 22:21
O serieus ? dat klinkt eng maar ook zo mooi tegelijk. ik wil de boeken lezen. period. en al zou je iets willen vertellen dan zou ik het nog niet willen zien xD
dus shushhhh =X
Elveria God of Mischief
PROFILE Real Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark x Fire Klas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 20 2013, 22:27
Finally posting people~
Miku .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 20 2013, 22:34
Go Jinte c; @Spark: In de boeken wordt het altijd veel leuker beschreven en dan kan je je echt inleven x3
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 20 2013, 22:38
vind het wel een gave reclame ;o grappig en zeer herkenbaar/typisch.
en en I agree. vooral als je de boeken in het engels leest. dan kan ik pagina's kleuren met de woorden die ik lees =]
Xavier
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 21 2013, 00:19
Ik wil weg van dit feeeeeeest. Meh :c
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 21 2013, 03:25
Ahja. Ik schaatsen, pijn in mijn heup. Blijkt slijmbeursontsteking te zijn, ohjoy. Erop liggen is al bijna geen doen meer. Maar ik heb d'r al een paar uur slaap op zitten, so yay.
Homai Joya! WELCOME BACK GUURL *squeezes*
Milla
PROFILE Real Name : 'Lemon' Spark Posts : 40
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Aarde met een soort van vuur Klas: // Partner: I don't participate in human games.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 21 2013, 16:25
oivee, misschien gaat figuurlijk schaatsen met je oc's je dadelijk beter af ='] klinkt als auwa.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 21 2013, 20:09
hoe was jullie dag?
Thayeline .
PROFILE Real Name : Talita ~ Posts : 452
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Miss Nannete Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 21 2013, 21:31
Miku schreef:
Go Jinte c; @Spark: In de boeken wordt het altijd veel leuker beschreven en dan kan je je echt inleven x3
Iemand die het stressmannetje kent?
Ik vind die zo genius hahaha 'Ier, nen euro. AAAAAAA!'
Tomme .
PROFILE Real Name : Dubbledot Posts : 733
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light Klas: Drop out from Miss summer. Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 21 2013, 21:43
En toen bleef je steeds in slaap vallen ;__; damned
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.