PortalIndexNoalynn Tyson HpD5UwnNoalynn Tyson 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Noalynn Tyson

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Noalynn
.
.
Noalynn

Noalynn Tyson UTL8oxA PROFILEReal Name : Chrisss
Posts : 6
Noalynn Tyson UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas:
Partner:

Noalynn Tyson Empty
BerichtOnderwerp: Noalynn Tyson   Noalynn Tyson Icon_minitimezo nov 03 2013, 15:37

G E N E R A L I N F O R M A T I O N

Volledige naam: Noalynn Elianne Tyson
Roepnaam; Noalynn
Bijnamen: Noa, Lynn, Aly
Leeftijd: 14
Planeet: Puffoon
Magie: Lucht
Geaardheid; onbekend
Familie:
Vader: Richard Tyson
Moeder: Sofia Tyson-Montgomery (r.i.p.)
Stiefmoeder; Luna Tyson-Pierce
Broertje; Jayden Sem Tyson

I N S I D E

Noalynn is een heel rustig meisje. Ze is heel nieuwsgierig en is vrij makkelijk te beïnvloeden. Leergierig is ze ook onwijs. Alles wat ze nieuw kan leren wilt ze leren. Al zal ze soms wel geremd moeten worden daarin. Ze heeft een bepaalde kalmte over zich heen, maar aan de andere kant kan ze ontzettend druk zijn. Kan hyper worden om de kleinste dingen. Als er iets leuks gebeurt kan ze helemaal uit haar bol gaan en naar een feest gaan vind ze ook geen probleem, zolang ze met haar werk niet in de problemen komt. Ze is wel in voor een kletspraatje, daar houd ze van en ze probeert van iets slechts iets positiefs te maken. Al zal ze daar harder voor moeten werken. Als iemand iets van haar vind is ze bang dat ze zo ook echt is. Ze in dus eigenlijk ontzettend onzeker, al verbergt ze dat achter haar altijd vrolijke masker. Noalynn is een echt mensen mens. Ze is graag onder de mensen en houd er niet van om alleen te zijn. Ze zal dat ook waarschijnlijk de mensen veel opzoeken om de ongemakkelijke momenten van het alleen zijn te ontlopen. Verder is ze vrij leergierig, maar als ze denkt dat ze het al kan en weet zal ze niets doen. Dat kan soms in de lessen een probleem zijn, maar als je haar niet boeit met dingen die ze al weet is het gewoon pure tijd verspilling. Ze kan een behoorlijk bijdehand meisje zijn. Gooit er soms dingen uit die ze er beter niet uit had kunnen gooien. Ze kan ook ontzettend koppig zijn. Als ze haar zinnen heeft gezet op iets, zal ze alles doen om dat te behalen.

O U T S I D E

Lengte: 1.68m
Gewicht: 57 kg
Oogkleur: Bruin/rood
Haarkleur: Roze
Tattoo's/Piercings: oorbellen en een navelpiercing.
Overig: Tijdens de lessen heeft Nola een bril.

T H E P A S T


0-4
Ik ben in een gelukkig gezin geboren. Richard en Sofia, mijn ouders waren dol gelukkig met mijn geboorte. Ik was het lang verwachte kind dat in eerste instantie elke keer maar niet wilde. Maar ik ben eigenwijs en dus kwam ik toch. Het snelste zaadje en ook nog eens de sterkste. Mijn ouders waren door het dolle heen en het ontbrak mij aan niks. Alleen het geluk duurde niet lang nadat ik geboren was. Ik was ongeveer een jaar. Dat heeft mijn vader verteld. Mijn moeder was met een paar vriendinnen gaan stappen in de hoofdstad van de planeet waar ik woon, Puffoon. Op de terugweg naar huis is er een ongeluk gebeurt. Ik weet niet precies wat, want dat heeft mijn vader mij nooit verteld. Ik weet alleen dat mama toen dood was. Papa kon bijna niet meer voor me zorgen, heeft oma mij later verteld. Zo verdrietig was hij. Oma heeft toen veel geholpen thuis. Ik snap het wel. Alleen kan ik me het niet zo goed voorstellen. Maarja ik was toen 1. Nadat ik 2 werd ging het met papa veel beter. Papa ging minder werken waardoor hij meer thuis was voor mij. Ik ging minder vaak naar oma toe en papa ging allemaal leuke dingen met me doen. Al weet ik daar zelf niet zo veel meer van.

Foto met haar mams:

4-8
Ik werd 4. Groot feest! Want ik mocht naar school. Ik was in mijn kinderjaren altijd al nieuwsgierig geweest. Dus om nu te leren vond ik mega spannen. Het was toen ook een teleurstelling dat ik bijna alleen maar mocht spelen. Vaak trok ik me dan ook terug in een hoekje en ging dan een boekje lezen. De juffen en meesters maakte zorgen over mij omdat ik niet speelde en alleen maar alleen in een hoekje zat. Ze vonden het nodig dat ik nog een jaartje extra ging kleuteren. Ik vond het dramatisch. Maar papa vond dat de juffen gelijk hadden en ik ging met tegen zin nog wat meer spelen. Ik leerde zelf lezen, al liet ik dat op school nooit horen. Ik was bang dat ze het niet goed vonden. Uiteindelijk mocht ik naar de volgende groep! Ik ging nu echt leren! Al ging dat niet helemaal goed, ik kon het allemaal niet zo goed zien. De juf dacht eerst weer dat ik het nog niet kon. En toen ben ik heel boos geworden. Ik ben met papa toen maar naar de man met de brillen gegaan. De opticien. Ik kreeg een bril! Mijn ogen waren gewoon niet helemaal goed. Ik was apentrots op mijn bril. Alleen de kinderen in mijn klas vonden het stom. Ik werd er ontzettend mee gepest. Niet alleen vanwege mijn bril maar ook omdat ik het ontzettend goed kon, dat leren. Ik kreeg elke keer extra en meer werk. Alleen hoe goed ik me in het begin voelde als ik iets leerde, zo slecht voelde ik me nu. Ik ging mijn werk slechter maken. Thuis ging alles goed. Alleen papa vond het vreselijk dat ik me zo slecht voelde. Hij zei eerst dat het wel over ging, maar toen ik 8 werd ging ik toch naar een andere school.

8-14
Een nieuwe school en nieuwe kansen, dat zei papa toen ik naar mijn nieuwe school ging. De school was echt een verademing voor mij. Er zat nog een meisje met een bril in de klas en er waren wel meerdere kinderen die slim waren. De sfeer op de school was heel anders dan mijn oude school en ik bloeide weer helemaal op. Ik ging weer goed presteren en ook papa bloeide helemaal op. Hij had door dat ik me veer prettiger voelde op deze school en dat ik weer plezier had. Ik lachte de hele dag. Papa werd er ook heel vrolijk van en uiteindelijk kreeg hij zelfs een nieuwe vriendin. Hij durfde het weer. Ik was zo blij met die vriendin. Ze was heel lief en luisterde altijd aandachtig naar mijn verhalen. Want die had ik wel. Ik kletste de oren vaan haar kop en ze vond het heerlijk zei ze altijd. Papa ging uiteindelijk met haar trouwen en dus had ik een nieuwe mama. Ze voelde ook echt als mijn mama. Ik kende mijn eigen mama niet en had alleen een foto van haar. Maar deze mama was echt! En nu hebben ze zelfs een baby samen. Een broertje heb ik. Echt heel leuk is dat. Die kleine handjes en voetjes en teentjes. Ik was 11 toen hij geboren werd. Ik vond het heerlijk om Jayden een flesje te geven of hem in mijn armen te hebben. Op school ging alles super goed en de juffen en meesters waren heel lovend over mij. Zij kwamen op het idee om naar SSA te gaan.

Ik ben nu 14, en ik sta op het punt om naar SSA te gaan. Een nieuwe ervaring en ontzettend spannend. Maar ik ga het helemaal maken daar!



D I D Y O U K N O W T H AT

* Noalynn erg graag een tatoeage wilt, voor haar moeder.
* Nola eigenlijk best verlegen is.
* Ze dol is op pannenkoeken.
* Haar droom is om te reizen en alle planeten wilt bezoeken.
* Ze bang is om dingen te doen die ze eigenlijk niet wilt doen.
* Het soms net lijkt alsof ze ADHD heeft.
* Ze nog nooit een vriendje heeft gehad.
* Een feestje er wel in kan bij haar.
* Dat school haar alles is en dat op 1 staat..
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Noalynn Tyson

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Air Magicians-