MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Aarde ~ Klas: Partner: I am whatever I am. Only God can judge me now.
Onderwerp: Everyday life [WANTED] zo okt 13 2013, 14:03
Ik weet dat ik heb gezegd dat ik voor Alysia niks wil gaan plannen, maar ik weet diep van binnen ook dat ik dat nooit helemaal waar kan gaan maken. Ik moet altijd wel íets plannen, you know Maar dit topic is dus niet bedoeld voor het verzinnen van ingewikkelde verhaallijnen enzovoorts, ik wil nog een beetje vrijheid hebben met haar, maar gewoon om ervoor te zorgen dat ik een paar mogelijke personen in haar leven krijg - personen die haar zo'n typisch American Highschool leven zullen geven, het is typisch maar wel fun ~
Dus wat zoek ik nou precies voor Alysia? -> An enemy: vijand is ook weer zo'n groot woord, maar gewoon iemand waar ze altijd ruzie mee kan hebben. Of dit komt door jaloezie, botsende karakters of heel iets anders maakt mij niet zoveel uit - zoals ik al zei: geen ingewikkeld goed. Het liefste heb ik dat dit een meisje is, want dan kun je bitch fights hebben. Maar een jongen is ook goed hoor ^^
-> A friend: omdat Alysia nogal fel kan zijn tegen alles en iedereen wil ik me er wel van garanderen dat ze tenminste één vriend of vriendin krijgt waarbij ze een beetje uit haar schulpje kan kruipen en waarbij ze dus haar ware zelf kan zijn. Geslacht boeit me niet, zolang het maar een BFF relatie wordt en zo
-> Fitness buddy: hier had ik gewoon geen goed woord voor, sorry ^^' Maar omdat Alysia bang is om weer veel aan te komen sport ze erg veel en het leek me wel gezellig als ze dan een trainingspartner had of iets dergelijks. Opnieuw maakt het geslacht me weer eens niks uit en soort magie is ook niet echt belangrijk, want het zijn meer fysieke trainingen dan echt goochelen en simsalabim.
_____ Dat was het wel, stel er zijn nog mensen die haar sowieso willen ontmoeten of nog iets van haar willen: dan mag je dat ook zeggen in dit topic. Maar ingewikkelde, te lange verhaallijnen waar je personage aan vast komt te kleven waardoor je niks anders meer met ze kan... Die worden meteen afgekeurd ^^'
Groetjes, Anonymouse ~
Nathan .
PROFILE Real Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air &nd Fire Klas: Miss Summer Partner: I'm your Lion Heart
Onderwerp: Re: Everyday life [WANTED] zo okt 13 2013, 14:23
Ohoho, ik kan Nathan prima aanbieden als fitness buddy, zeker omdat hij zowat elke dag sport om sexy in shape te blijven~
Razina
PROFILE Real Name : Lizzy Posts : 275
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Klas: Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me
Onderwerp: Re: Everyday life [WANTED] zo okt 13 2013, 14:31
Ik wil Valentinia wel aanbieden als Enemy, Sinds ze ontzettend gemeen is en andere minder vind als haar, ze niks om een ander geeft en alleen aan wat ze zelf belangrijk vindt denkt. Is ze best een irritant typetje.
Laatst aangepast door Razina op zo okt 13 2013, 17:52; in totaal 1 keer bewerkt
Earia
PROFILE Real Name : Anon~ Posts : 926
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water||Light Klas: Mentorklas Miss Eres Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
Onderwerp: Re: Everyday life [WANTED] zo okt 13 2013, 14:34
Hmm... ik meld Earia wel erg vaak aan voor dit soort stuff... buuuut, meh. Als je der geschikt vind wil ik haar wel aanmelden als friendly. Ze is het type wat goed naar anderen kan luisteren en mensen graag raad geeft. Voor wat meer info over der persoonlijkheid kan je natuurlijk bij der karakterkaart kijken but... yeah, that's a thing.
Jinx .
PROFILEReal Name : J. Posts : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air. Klas: Partner: Wanna join me, come and play, but I might shoot you, in your face.
Onderwerp: Re: Everyday life [WANTED] zo okt 13 2013, 14:47
Ik meld Jinx aan ans Friend of Enemy. Ze is een beetje gek in d'r hoofd, hyper en blij en is het liefst met van alles bezig, sadistisch, en misschien een beetje vandalistisch.
Zack .
PROFILE Real Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light/ air Klas: c: Partner: c:
Onderwerp: Re: Everyday life [WANTED] zo okt 13 2013, 17:41
Ik bied Zack aan als een vriend, als je meer van hem wil weten, vraag maar. Hij is lief, betrouwbaar, luisterend oor, etc.
Alysia
PROFILEReal Name : Anonymouse v2 Posts : 103
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Aarde ~ Klas: Partner: I am whatever I am. Only God can judge me now.
Onderwerp: Re: Everyday life [WANTED] zo okt 13 2013, 20:25
Oh oh, meer aanmeldingen dan ik had verwacht XD Ik maak even een overzichtje, dat ik ook hier plaats - zodat ik zeker weet dat ik dingen goed heb geordend. Ik trek wel nog geen beslissing overigens, omdat ik daar wel even tijd voor nodig heb =>> En stel er zijn nog mensen die interesse hebben dan mogen die zich nog aanmelden hoor ~ Het is overigens ook niet de bedoeling dat jullie allemaal ROGER gaan roepen als ik het lijstje goed heb ingedeeld, gelieve mij gewoon een berichtje te sturen als iets NIET klopt.
Enemy: Valentinia * Jinx
Friend: Earia * Jinx Zack
Sports buddy: Nathan
* betekent dat deze persoon zich voor meerdere dingen heeft aangemeld.
Alysia
PROFILEReal Name : Anonymouse v2 Posts : 103
Onderwerp: Re: Everyday life [WANTED] di okt 22 2013, 20:16
* Sorry voor de dp!
Zoals jullie wellicht hebben gemerkt ben ik erg inactief, dit komt voornamelijk door één grote factor: school. En omdat ik niet plannen wil gaan maken en dan vervolgens geen kans heb om te posten waardoor alles vast loopt heb ik besloten om alles even on hold te zetten, om het zo maar te zeggen, totdat alle drukte voorbij is gewaaid. Ik vrees echter wel dat dit de hele periode zo zal blijven, dus ja... Ik kan niks beloven. Mijn oprechte excuses ^^'
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.