|
Auteur | Bericht |
---|
Hisuki
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 52
| Onderwerp: Categorieën ma sep 23 2013, 19:15 | |
| Voor in de schoolkrant hebben we natuurlijk categorieën nodig. Ik had het idee voor enkele vaste categorieën die er sowieso instaan en wisselende categorieën die er niet altijd maar wel regelmatig instaan. Dit hier zijn enkel voorstellen, ben je het ergens niet mee eens, zeg het dan en we raken er wel uit. Heb je zelf ook categorieën? Zeg ze dan zeker. Het plaatsen in vaste&wisselende doen we later wel, eerst ideeën. -quotes -setje van de maand -anoniem liefdesadvies -collumns (het liefst een paar vast en een/twee/drie wisselende) -weerbericht -eventcalender met school feesten en shot -de schoolraad die nooit actief is geworden kan er wellicht wat mee... -recensies van vanalles -gezocht/gevonden (als idd gevonden voorwerpen) -boodschap aan (korte 'briefjes' aan mensen die je wil, anoniem of niet) -interviews -gossip -horoscoop -vraag en antwoord -terugblik op excursies -modetrends -huisdier van de week/maand -shipping corner -strip -spotprent
Laatst aangepast door Hisuki op di sep 24 2013, 18:29; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Categorieën ma sep 23 2013, 19:27 | |
| Misschien een interview of iets dergelijks met SSA students, teachers, etc. En een gossip gedeelte ofzo.. Idunno. |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Categorieën ma sep 23 2013, 19:28 | |
| Wat dacht je van een horoscoop? Kun je er heel domme dingen inzetten enzo =w= |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Categorieën ma sep 23 2013, 19:29 | |
| Ik zou best wel een collumn willen schrijven heur ^3^ |
|
| |
Hisuki
| Onderwerp: Re: Categorieën ma sep 23 2013, 19:43 | |
| Char&Ruuz; Staan erbij ^^ Jinte; Sure ^^ maar de rest van de taakverdeling gaan we later doen, oke? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Categorieën ma sep 23 2013, 19:48 | |
| Een stukje over iemands pet per keer, een vraag en antwoord gedeelte (you know, lezers kunnen een vraag inzenden en de redactie geeft hierop antwoord), een terugblik op een klassenexcursie or something, en - hier loop ik zelf niet zo warm voor, maar omdat er toch veel vrouwelijke chars op SSA zijn - de nieuwste modetrends? |
|
| |
Hisuki
| Onderwerp: Re: Categorieën ma sep 23 2013, 19:51 | |
| Noah; Wat bedoel je dan met 'pet'? school is gedaan, ik heb elke reden om het domme blondje te zijn die ik ben En de rest staat erbij~ |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Categorieën ma sep 23 2013, 19:53 | |
| Dat je per nummer een ander huisdier van iemand in de spotlights zet, om het zo maar even te noemen |
|
| |
Hisuki
| Onderwerp: Re: Categorieën ma sep 23 2013, 20:33 | |
| Oh okay nu snap ik het ^^ |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Categorieën ma sep 23 2013, 21:18 | |
| Misschien een 'Gespot!' hoekje met alle blunders van leerkrachten/leerlingen in topics? (met dan misschien iemand die leuk kan tekenen, en dat kan dan als fotobewijs fungeren ) |
|
| |
Thomasso
PROFILEReal Name : Double-o Seven Posts : 436 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud ♥Klas: N/APartner: You're so dark, babe.
| Onderwerp: Re: Categorieën ma sep 23 2013, 21:25 | |
| En een specifiek gedeelte van de roddels waarbij koppels worden besproken, misschien? Een soort shipping corner ofzoiets~ |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Categorieën ma sep 23 2013, 21:39 | |
| |
|
| |
Lucy
PROFILEReal Name : Emmaa Posts : 174 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth + lavaKlas: Partner: If looks could kill you'd be dead by now ❤
| Onderwerp: Re: Categorieën di sep 24 2013, 06:27 | |
| Ik wilde een soort spotprent achtig iets te proberen. Een satirische tekening-poging, die wellicht hard faalt xD Categorie is dus: spotprent |
|
| |
Hisuki
| Onderwerp: Re: Categorieën di sep 24 2013, 18:29 | |
| |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Categorieën do sep 26 2013, 22:35 | |
| Wat ik nu neer ga zetten is eigenlijk niet echt een categorie, maar ik ga het gewoon lekker hier plaatsen cuz I am súch a rebel.
Wordt er steeds per categorie... één persoon aangewezen? Like, moet die persoon dan elke maand over dezelfde categorie iets schrijven, of word het om de maand omgewisseld? Wat mij namelijk het gevaar lijkt bij als één persoon steeds over hetzelfde onderwerp wat moet schrijven, dat de stukken uiteindelijk een beetje eentonig gaan worden. En als het afgewisseld word elke maand, lijkt het me toch wat leuker om te lezen, vanwege de verschillende stijlen en stuff. Misschien is hier al eerder iets over geplaatst en heb ik er gewoon overheen gekeken. If so, I am very sorry en dan heb ik niks gezegd. |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Categorieën vr sep 27 2013, 17:46 | |
| Zo had ik er eigenlijk nog niet over gedacht. Dit lijkt me inderdaad wel een beter idee - enkel voor de columns en mss nog wat andere laten we een tijdje dezelfde persoon dit doen, lijkt me. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Categorieën | |
| |
|
| |
|