PortalIndex'Sadovsky, Korey.' HpD5Uwn'Sadovsky, Korey.' 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 'Sadovsky, Korey.'

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Korey
.
.
Korey

'Sadovsky, Korey.' UTL8oxA PROFILEReal Name : /|\
Posts : 24
'Sadovsky, Korey.' UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht & Donker
Klas: *Mr. Savador
Partner: ''I want to run to you, yet I'm walking with slow steps.''

'Sadovsky, Korey.' Empty
BerichtOnderwerp: 'Sadovsky, Korey.'   'Sadovsky, Korey.' Icon_minitimezo sep 08 2013, 00:36

'Sadovsky, Korey.' O0bx
Je loopt de introductiekamer nietsvermoedend binnen. Je hebt nog geen pas in de kamer gezet voordat je een mannelijke stem hoort. Flikker op. Zijn de woorden die het joch besluit te gebruiken als begroeting. Je zucht, trekt de deur achter je dicht en neemt plaats tegenover het joch, dat in foetus houding op de plastic stoel zit. ''Aangenaam, mijn naam is Gast. Je bent hier voor de intake, nietwaar?'' -Je kijkt even op het dossier van het joch voor je dat op tafel ligt- ''Korey, is het niet?'' De enige respons die je krijgt is een zacht gegrom waarvan je maar aanneemt dat dat 'ja' betekent.

''We gaan beginnen met wat basis vragen, OK?'' Besluit je te vragen, waarop je niet zoveel reactie krijgt als je gehoopt had. Een binnensmonds zuchtje kan je niet onderdrukken voor je dan maar met de eerste paar vragen begint: ''Wat is je achternaam?'' De jongen voor je lijkt langzaam tot leven te komen, hoewel dat moeilijk inschatten is aangezien zijn ogen verscholen gaan achter zijn piekige haar.Sadovsky Is zijn vrij korte antwoord. Je knikt enkel en noteert voor je verder gaat met de volgende vraag, of beter vragen. Beter om meerdere vragen in een keer te stellen bij dit joch. ''Waar kom je vandaan en hoe oud ben je?'' Korey haalt onverschillig zijn schouders op. Geboren in een prutterig gat op Puffoon. En ik heb ondertussen al 17 barre winters achter de rug. Je hoort Korey zuchten en voelt voor de eerste keer sinds je binnen bent gelopen zijn ogen op je rustten. Ik beschik over Lucht magie en donkere magie, en mijn grootste trucje zijn mijn vleugels. Zegt Korey, waarna in een keer 2 schaduwen op zijn rug verschijnen, heen en weer slaan en weer verdwijnen. In een keer krijg je de neiging hem te vragen hoe dat voelt, om je vleugels uit te slaan en weg te vliegen. De reden waarom je dat niet doet is de jongen zijn nonchalante houding en blik. Hij heeft duidelijk geen interesse in jou, sterker nog het ziet er naar uit dat hij de eerste kans gaat nemen om weg te rennen. Wat een raar figuur.

''Dat waren de basis dingen.'' Zeg je glimlachend. Bij Korey kan er overigens geen glimlach vanaf, in plaats daarvan begint hij ongeduldig met zijn vingers op de tafel te tikken. OK OK, ''Zijn er dingen die je gráág doet?'' Je kunt het je bijna niet voorstellen na het zien van deze jongen maar goed. ''Hobby's?'' Tot je grote verrassing vertoont Korey voor de eerste keer emotie, aangezien hij een bedenkelijk gezicht trekt. Slapen.. Wát een verrassing bedenk je je haast grimmig. Koffie zetten, koken, muziek luisteren en.. Heel even zie je een kleine hint van twijfel in zijn ogen. Naaien. komt er uiteindelijk van zijn tong afgerold. Meteen zie je hem wegkijken, en tenzij je ogen je waren aan het foppen zag je daar net een hint van een roze blos op zijn wangen. Tóch niet helemaal ongevoelig hé!? ''OK.. Dingen die je minder graag doet?'' Ditmaal komt het antwoord sneller, véél sneller. Eten, naar buiten gaan voor nutteloze dingen én mensen dingen uitleggen. Bij dat laatste krijg je érgens het gevoel dat hij het wellicht over jou zou kunnen hebben maar ach. ''Wat zijn dingen waarvan je houd en dingen die je haat?'' Korey werpt je een verveelde blik toe. Ik houd van kledingkaartjes, gestreepte shirts, mijn bed, koffie en muziek. Ik háát het als mensen mijn haar aanraken, nachtmerries, harde geluiden of geluiden die zich maar blijven herhalen, dingen uitleggen, naar buiten gaan voor nutteloze doeleinden, interviews, intake gesprekken.. OK, je begrijpt de hint en draait snel je hoofd weg om je schaamte  te verbergen. Wanneer je hem weer aankijkt, zweer je een geamuseerde glimlach te zien. De sadist.

''Beschrijf je zelf in een aantal woorden alsjeblieft.'' zeg je kalm, nu licht geïrriteerd door de .. speciale jongen. Zoals je ziet ben ik zeer charmant, open en gewoon één en al fluff. (..) Raar, dat is hoe de meesten me beschrijven. Snel moe, lui, slechte manieren, iemand die niet om anderen geeft, vrij langzaam hierboven zegt hij terwijl hij met een van zijn vingers tegen de zijkant van zijn hoofd aantikt. Iemand die langzaam praat. Eenzaam.. (..) Én dan zijn er nog de mensen die me beschrijven als intelligent, lief, zorgzaam en meedenkend...wát jij wilt. Even krijg je de neiging om hem in zijn gezicht uit te lachen maar ach, het zal wel wat hij zegt. ''Hmhm.. Dus Korey-Noem me gewoon Koh' '' 'Koh'. Vertel eens iets over voor dat je naar Star Academy kwam.'' Wat valt er te vertellen? Ik ben geboren op Puffoon uit een normale moeder, normale vader. Lijd aan insomnia, heb mijn liefde verloren aan een ongeneselijke ziekte op mijn 16de en Ergens verwacht je dat hij nog door zou gaan met vertellen maar in plaats daarvan doet hij alsof er niets aan de hand is. Blijkbaar heeft deze jongen iets voor zinnen in het midden van de zin afkappen. ''Dus.. umm, is er nog iets wat je zegt dit is speciaal?'' Weer een bedenkelijke blik van Koh's kant. Yeah, ik denk dat je dagen tellen op muren wel iets speciaals kunt noemen.. Verder nee. Ik ben wie ik ben denk ik. Je ziet een schouder ophaal en hem vervolgens verveeld naar beneden staren. Júist. Blijkbaar ga je niets meer of minder uit deze jongen krijgen dan als je al gedaan hebt. Ach een aantal dingen zijn je duidelijk geworden. Korey is bijvoorbeeld niet zo'n slecht figuur als hij doet beweren dat hij is, ergens diep van binnen is hij óók een persoon. Hoewel verscholen onder een dikke zwarte sluier.

''Bedankt voor je uh.. medewerking Kor- Koh'.'' Een smalle glimlach siert je lippen en deze word wonder boven wonder begroet door een glimlach van Koh's kant. hrm (..) whatever Dit is duidelijk zijn manier van bedankt zeggen of, het was me een genoegen. Je staat op maakt een halve buiging en wacht tot Korey ook is opgestaan. Zijn lengte verrast je lichtelijk. Hij had kleiner als je geleken maar is in werkelijkheid een kop groter. Hij wil je voorbij lopen maar jij houd hem tegen in de vorm van een hand die je uitsteekt. Hij twijfelt zichtbaar maar steekt dan toch zijn hand uit en drukt die in de jouwe. Een verbazingwekkend warme zachte hand omvat de jouwe, waaraan een ferme schud word gegeven. ''Welkom op Star Academy Korey.'' Korey kijkt even weg maar knikt dan een waterig glimlachje op zijn smalle gezicht. Gromgrom, is het enige wat je kunt horen voor hij de deur uit sloft. Je grinnikt kort, leuk je te ontmoeten Korey. Hij is een speciaal figuur, een échte rare maar heeft wel degelijk meer hart als hij in eerste instantie laat zien. Interessant.. maar vermoeiend bedenk je je zuchtend. Je veegt een verdwaalde pluk uit je gezicht en sloft dan achter hem aan de deur uit. De verstikkend warme kamer achterlatend voor de koele buitenlucht.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

'Sadovsky, Korey.' UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
'Sadovsky, Korey.' UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

'Sadovsky, Korey.' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Sadovsky, Korey.'   'Sadovsky, Korey.' Icon_minitimema sep 09 2013, 14:03

Korey schreef:
Zijn lengte verrast je lichtelijk. Hij had kleiner als je geleken maar is in werkelijkheid een kop groter.
Ik denk niet bepaald dat ie groter kan zijn, though, met Safs lengte in de 1 meter 90, één van de langste mannen op de school :']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Korey
.
.
Korey

'Sadovsky, Korey.' UTL8oxA PROFILEReal Name : /|\
Posts : 24
'Sadovsky, Korey.' UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht & Donker
Klas: *Mr. Savador
Partner: ''I want to run to you, yet I'm walking with slow steps.''

'Sadovsky, Korey.' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Sadovsky, Korey.'   'Sadovsky, Korey.' Icon_minitimema sep 09 2013, 23:22

Hihi!
Woops. Yeah ik had meer mijzelf in gedachten of enig ander (middelmatig hoge) vrouw.
Tot zover heb ik niet nagedacht. =']

Het is niet helemaal doordacht. hihi!
Voor de duidelijkheid Koh' is ongeveer 184 groot =]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



'Sadovsky, Korey.' UTL8oxA PROFILE
'Sadovsky, Korey.' UTL8oxA MAGICIAN

'Sadovsky, Korey.' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Sadovsky, Korey.'   'Sadovsky, Korey.' Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

'Sadovsky, Korey.'

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Air Magicians-