|
|
Auteur | Bericht |
---|
Naomi Suzume .
PROFILEReal Name : Dinkleberg. Posts : 68 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: When my heart stops beating and my lungs stop breathing in air; I hope somebody cares.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 19:56 | |
| Jee, wat zijn maandagen altijd vermoeiend zeg. Heb wel tegen mezelf gezegd dat ik gelijk een post moest maken wanneer ik achter mijn computer kon, maar ik weet niet of dat wel het beste idee ter wereld was. De post staat er nu, dus ik kan er weinig aan veranderen ~
Maar hoe gaat het met de mensen hier zo? |
|
| |
Sitri .
PROFILEReal Name : Juicy Apple Posts : 112 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x LightKlas: |?|Partner: Your lips are like wine, and I seriously want to get drunk.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 19:59 | |
| Wuuzz: Awww, ik weet hoe je je voelt. Heb er zelf nu even geen last van maar.. het helpt om een pauze te nemen soms. Of iets te gaan kijken/lezen daar krijg je meestal nieuwe ideeën en zin van xD Althans bij mij werkt dat zo~
Dinkle: Met mij gaat het goed~ Alhoewel.. moet nog een hele campagne in elkaar zetten voor morgen. Maaar verder gaat het goed. xD Hmm en ik ben het met je eens over de maandagen... Zeer vermoeiend. |
|
| |
Naomi Suzume .
PROFILEReal Name : Dinkleberg. Posts : 68 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: When my heart stops beating and my lungs stop breathing in air; I hope somebody cares.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 20:06 | |
| Wat doe je dan nog hier, maak het af en kom dan terug. Dat is mijn tactiek, eerst dingen snel en afgeraffeld maken en dan mag ik leuke dingen doen, het werkt wel want dan heb je gemiddeld minder zorgen lijkt mij. En het is zo fijn als je brein zoiets heeft van: 'Wacht, moest ik niet nog - O wait, dat heb ik al gedaan, nevermind ~' Ik vind trouwens dat ze die dag echt moeten afschaffen, maar dan zou dinsdag vervelend worden... In dat geval wil ik een afstandsbediening waarmee ik alles even kan doorspoelen, dat zou zo fijn zijn. Ook tijdens examenweken, that would be heaven. |
|
| |
Sitri .
PROFILEReal Name : Juicy Apple Posts : 112 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x LightKlas: |?|Partner: Your lips are like wine, and I seriously want to get drunk.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 20:09 | |
| Omdat.. Ik heel erg lui aangelegd ben en liever dit soort dingen doe als huiswerk. Ik ben een échte uitsteller. Maar ik denk dat ik er wel maar even aan ga beginnen. xd
Haha; yeah. True. Gewoon even de toekomst in. Dan zapte ik even door naar de vrijdag, en um ja dat elke week. xD |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 20:23 | |
| Het valt me nu pas op, maar over een maand en 3 dagen zijn Emmerdepem en ik een jaar bezig met ons topic Light×Dominic... Het lijkt wel gister toen je vroeg of ik een topic met je wou xD En ja mensen, dan is het vrijwel een jaar geleden dat ik hier aan het Derpen was in de Almighty IC-Chat. Ja, ik blijf het nog steeds derpend ophemelen... I loved that little room with the 2 magic kasten, het tapijt, de plek waar Lighty in love kwam en .... *mumbles* |
|
| |
Jodie .
PROFILEReal Name : CAKE~! Posts : 60 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire's in my bloodKlas: ~Partner: It's One Heart to conquer, but takes Seven Seas to reach
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 20:24 | |
| I completely forgot about this bby here D: SAWRY ELLIE. <3 *cuddles* |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 20:30 | |
| elliot: omg i LOVE JE SETJE o.O |
|
| |
Kieren .
PROFILEReal Name : Special Agent 007 Posts : 107 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LichtKlas: ~Partner: I'll build my walls back up.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 20:43 | |
| - Elliot schreef:
- I completely forgot about this bby here D:
SAWRY ELLIE. <3 *cuddles* NEVERFORGETTHEFLUFF *aait Floor* |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 20:46 | |
| Ik haat schooldagen. :/ Het ergste is dat mijn ouders irritant worden als ik 's avonds nog voor school werk. 'Waarom werk je er dan niet eerder voor? Nu moet je alles nu nopg doen, ga beter plannen!' I WANT TOP DO IT AT THIS TIME. Ik heb een betere avondmotivatie, en ik ben toch nooit uitgerust, vroeger slapen helpt daar bij mij niks aan. |
|
| |
Naomi Suzume .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 21:40 | |
| Na lang twijfelen heb ik besloten om toch nog een nieuw topic aan te gaan met Naomi. Dus zijn er nog mensen die een open topic ergens hebben en een bezoekje van haar willen of... ? @ Sitri: Iedereen is wel zo, het merendeel althans. Dus je hoeft je nergens voor te schamen. Ik was het vroeger ook, maar nu kan ik het me niet meer permitteren, het is ook nog maar één jaartje en als ik het nu niet in een keer haal is het gewoon... Stom. @ Hayden: Één woord: Parents Meest onredelijke mensen ter wereld soms, maar je zou je toch geen wereld voor kunnen voorstellen zonder ze. Ze hebben hun momenten, laten we het daarop houden. |
|
| |
Kieren .
PROFILEReal Name : Special Agent 007 Posts : 107 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LichtKlas: ~Partner: I'll build my walls back up.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 21:41 | |
| @Dinkleberg: I SHALL TAKE THE RING TO MORDOR. Ik wil wel een topicje met Naomi. Met Thomasso hurr, niet met Taint. Doe ik je niet aan. |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 21:42 | |
| Dinkleberg: That. So true. |
|
| |
Sitri .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 21:42 | |
| En Pomme heeft haar duty voor vandaag weer gedaan c: Overal op geantwoord (wonder) Rest me alleen nog een topic openen voor Ayelinn ~
Maar dat komt wellicht morgen. @Sander: Yewp, those 'good' old days.
Dinkle: Hmm je hebt gelijk. Dat is waar. Maar ik schaam me er ook niet voor ofzo, haha het is gewoon een beetje deel van mij. Well, I finished it dus, done for the day ^^ |
|
| |
Naomi Suzume .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 21:46 | |
| @ Agent 007: Oké, is goed haha. Moet ik het topic aanmaken? Want ik heb wel een ideetje, stiekempjes. En ik denk dat Taint Naomi zou opzetten, want een klein kind dryhumpen aanranden is ook weer zoiets.
@ Sitri: It's a part of me, haters gonna hate - mentaliteit? Want die mentaliteit ken ik maar al te goed. En goed zo, dan voel je je ergens toch best goed? Een soort van trots voel ik me altijd als ik iets af heb als het op school aankomt.
@ Hayden: Haha, nu voel ik me zo'n wijze, oude man. Zoals Iroh uit Avatar. |
|
| |
Kieren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 21:47 | |
| @Dinkle: Ja, doe maar. Heb volgens mij geen open topics met Thom. Gosh. Hij zou haar als teddybeer gebruiken. |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 21:49 | |
| Dinkle: Iroh is zo cool. Hij én Sokka zijn gewoon de coolste chars uit avatar. |
|
| |
Sitri .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 21:50 | |
| Dinkle: Hmm een beetje wellicht. En haha, yeah het voelt wel um. Zorgeloos. xD
007: Kon je iets met m'n berichtje? Moet een beetje inkomen met hem. :'] |
|
| |
Kieren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 21:51 | |
| @Pom: Ik kan er heel veel mee. Met Taint kan je met alles wat~ Moet zo douchen en ben nu met die voor Euch bezig though, dus hij komt wss morgenmiddag pas. |
|
| |
Naomi Suzume .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 21:52 | |
| @ Agent 007: Oké! Dan zal er binnen nu en ongeveer... Een half uur tot drie kwartier een topic ergens verschijnen en dan hoor je nog wel van me, via een prive berichtje ~ I think I can better hide her in that case.
@ Hayden: Inderdaad! Zuko en Aang waren stiekem emo. Katara was irritant en als ik met haar opgescheept zat zou ik op een gegeven moment schreeuwen dat ze eens haar mond moet houden. En Toph... Ik vond haar design wel leuk en haar karakter ook wel, maar ik had soms wel moment van: Yea, sure - bij haar. En Azula is gestoord, maar dat heeft ergens ook wel weer iets. En dan had je nog hyperactieve vriendin en emo vriendin. Nuff said.
@ Sitri: Een hele last die van je schouders wordt gehaald ~ |
|
| |
Sitri .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 21:53 | |
| 007: Hihi okidoki! Ben zéér benieuwd waar dit heen gaat >:] Sure thing~
Dan krijg ik het weer druk dus >_< Haha |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 21:55 | |
| Dinkle: Yush, like, Sokka en Iroh waren de enige die een beetje, tja, leukig konden doen. Maar ook weer cool uit de hoek konden komen met serieusheid enzo. OH EN DIE ENE AARDDUDE. Die egstoorde, in een kist ofzo.. |
|
| |
Thomasso
PROFILEReal Name : Double-o Seven Posts : 436 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud ♥Klas: N/APartner: You're so dark, babe.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 22:11 | |
| FFS I AM IN THE MOOD BUT SHOWERS. Nvm, ik probeer zometeen nog wel wat te fabriceren. IKMAGMETBREERAGEN. |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 22:14 | |
| Eigenlijk zou ik naar bed moeten gaan. But ah well, let's just not be able to get up tomorrow morning, that's okay. No it's not. |
|
| |
Naomi Suzume .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 23:53 | |
| Is mijn computer de enige die een tijdelijke ruzie had met dit forum? Misschien vond hij de cookies niet meer lekker.
@ Hayden: Koning Boomie heette hij in de Nederlandse versie, of iets dat erop lijkt. Die was inderdaad ook erg leuk, vooral het feit dat hij veel slimmer bleek te zijn dan hij overkwam/eruit zag. |
|
| |
Sitri .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 16 2013, 23:55 | |
| Nope jou pc was niet de enige, ik kwam er ook niet op voor een moment :'[ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|