|
|
Auteur | Bericht |
---|
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 11 2013, 17:06 | |
| T^T verdraaide camera bewegingen ik heb werkelijk geen flauw benul hoe ik de synthetische montage in mijn verhaal moet gaan verwerken.
mengt zich stiekem in het gesprek Saf is echt wel schattigachtig =3= |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 11 2013, 17:10 | |
| Tijd voor maceroni. Vind ik gewoon rare dingen lekker, of is het raar dat iedereen die ik ken 'Maceroni met tonijn, tomaat en mayo-ketchup saus' vies vind klinken? |
|
| |
Nariko .
PROFILEReal Name : - Posts : 375 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud & LightKlas: Miss AbigailPartner: Some time the dreamers finally wake up, don't wake me I'm not dreaming.
| |
| |
Naomi Suzume .
PROFILEReal Name : Dinkleberg. Posts : 68 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: When my heart stops beating and my lungs stop breathing in air; I hope somebody cares.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 11 2013, 19:20 | |
| Dat was me het dagje wel zeg. Heerlijk in de regen naar huis gefietst, altijd leuk. Heb ik wel een reden om met een capuchon over mijn hoofd getrokken en mijn headset daaroverheen chagrijnig achter de computer te zitten.
En ik heb nog steeds geen bericht gekregen over mijn... Case, ik ben mijn Nederlandse woorden kwijt. Dan ga ik maar weer zitten staren, want ik weet niks beters te doen. |
|
| |
Celia .
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 543 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur en DuisterKlas: -Partner: The world is full of lovers, we don't need any more
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 11 2013, 19:27 | |
| xD Wat doe je als je je verveeld bij MKV (Mode Kennis en Vormgeving):
de opdracht was een technische tekening van 3 pantalons te tekenen die we later ook daadwerkelijk moeten gaan maken. (Nou ja, eentje dan) Ik was vandaag al vanaf kwart voor negen bezig. Om 4 uur ben je dan wel een beetje op. Dus wat ging ik doen. Ik ging een smexy Saf tekenen xD
Het moest in eerste instantie gewoon een man worden omdat ik daar echt heel slecht in ben. Maar spontaan lukte het gezicht en voordat ik het wist was het in Savador veranderd. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 11 2013, 20:55 | |
| I'm curious now @Dinkleberg; Dat komt omdat nog niet iedereen van het beheerdersteam er zijn mening over had gegeven. En welkom |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 11 2013, 20:56 | |
| Aaaaaand... Inspiblock |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 11 2013, 20:58 | |
| Hmm, ik had vandaag al m'n posts af willen maken, maar ben nu niet echt meer in de mood. Net één van m'n doggie's in moeten laten slapen. Die dingen zijn nooit leuk. Ik ga deze avond/nacht maar even gewoon lekker niks doen. Of Rayman maar weer een keer spelen, for the sake of childhood feels.
People waarmee ik een topic heb; posten komt hopelijk morgen, aangezien ik dan vrij ben! |
|
| |
Momochi .
PROFILEReal Name : P. Posts : 203 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Mr. SafPartner: Why does my form of love always come with the word'' I''?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 11 2013, 21:24 | |
| Rayman is awesomeheid. Zo Momochi word vervanger van een aantal noobjes. En Mochi is een ontzettende kneus~ Omdat het kan :'] Naja hij is wel ok, maar niet echt heel .. prince like hihi!
Noah: Thanks voor de plaatjes ;D Ik zal eens gaan kijken van het weekend als ik dan wat meer tijd heb. |
|
| |
Aubree .
PROFILEReal Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: N/APartner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 11 2013, 21:25 | |
| - Momochi schreef:
- Rayman is awesomeheid.
Zo Momochi word vervanger van een aantal noobjes. En Mochi is een ontzettende kneus~ Omdat het kan :'] Naja hij is wel ok, maar niet echt heel .. prince like hihi!
Noah: Thanks voor de plaatjes ;D Ik zal eens gaan kijken van het weekend als ik dan wat meer tijd heb. Stiekem houd ik nu van Momo. Heel stiekem |
|
| |
Naomi Suzume .
PROFILEReal Name : Dinkleberg. Posts : 68 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: When my heart stops beating and my lungs stop breathing in air; I hope somebody cares.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 11 2013, 21:43 | |
| Mijn nek doet pijn, nu voel ik me bejaard.
@ Master Savador: Dat verwachtte ik al. Ik heb als een nerd op mijn f5 knop zitten drukken terwijl ik naar de ledenlijst eerder vandaag, gewoon om te kijken of iedereen nou online was geweest van het team zodat ik een beetje kon inschatten hoe het proces verliep. En toen was daar een pop-up en sloeg mijn hart een slag over. Met een trillende hand pakte de jongen zijn muis vast om deze langzaam te bewegen waardoor de cursor op het icoontje wees: New Message - Laat ik daar maar stoppen. Geloof ik geeft dit ergens wel aan waarom ik ben gaan roleplayen, text-based that is. |
|
| |
Aubree .
PROFILEReal Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: N/APartner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 11 2013, 21:52 | |
| Ik ben mijn setjes te snel zat. Butanyway: ik moet dutten. Morgen moet ik drie keer posten. Dat lukt me vast wel :3 |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 11 2013, 21:55 | |
| Ik heb niks voor school gedaan vandaag.. Goede voornemens --> weg. |
|
| |
TJ .
PROFILEReal Name : Kaatje Posts : 41
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 11 2013, 22:07 | |
| In plaats van voor school te leren, leer ik kaarttrucjes... Omdat het kan en ik een Sybil cut kan doen x) |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 11 2013, 22:22 | |
| Mensen. Screw rechten, ga iets anders studeren. Rechten screwen met je brein. Teveel. Ik snap er echt niks meer van Dx |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 11 2013, 22:27 | |
| @Agent; I know the problem.
Wel potver, ik sta op het punt om te ragequiten. Wil ik een sheet maken, weigert die shitty editor weer wat ik ook doe. Alles voor niks, woppa. ( ´_ゝ`) |
|
| |
Master Selix
PROFILEReal Name : Melle Posts : 292
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 11 2013, 23:38 | |
| Goed, ik heb het ook al in het afwezigheids topic geplaatst, maar nu ook even hier zodat mensen het echt zien
Wel, het zou jullie vast niet ontgaan zijn dat ik sinds de vakantie erg inactief ben geweest.
Nah ja, basicly is het een shitzooi atm bij ons thuis. Ouders in een scheiding, bepalen we het huis mag hebben/sommige spullen. Dit is een enorm tijdsleurpend iets, en ik heb ook al gezegd dat ik er zo weinig mogelijk bij betrokken wil worden..anyway, ik ben er dus toch eigenlijk veel bij betrokken, waardoor het een nogal moeilijke periode voor mij atm.
Hierdoor ben ik voorlopig dus zwaar inactief. Ik probeer echter wel weer inspiratie terug te vinden.
|
|
| |
Momochi .
PROFILEReal Name : P. Posts : 203 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Mr. SafPartner: Why does my form of love always come with the word'' I''?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 12 2013, 00:21 | |
| Melle: Oeff. Succes met alles de komende tijd. Snap dat je hoofd er nu even niet naar staat.
007: Stiekem.. Stiekem ben je niet de enige x] Moet alleen nog een mooier setje. *hint hint* Dus ik zal me binnenkort bij je melden met de weinig stilstaande pic's maar vele gifs die ik heb ^^
En ik ben geen steek verder gekomen met Mochi. *sigh* dan maar morgen. |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 12 2013, 09:55 | |
| Momochi is echt adorable, Pommerd =w=
En pffft waarom ben ik zo paranoide over vertrektijden. Ik sta al buiten en mijn bus komt las over vijftien minuten .____." |
|
| |
Aubree .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 12 2013, 18:11 | |
| - Momochi schreef:
- Melle: Oeff. Succes met alles de komende tijd. Snap dat je hoofd er nu even niet naar staat.
007: Stiekem.. Stiekem ben je niet de enige x] Moet alleen nog een mooier setje. *hint hint* Dus ik zal me binnenkort bij je melden met de weinig stilstaande pic's maar vele gifs die ik heb ^^
En ik ben geen steek verder gekomen met Mochi. *sigh* dan maar morgen. Mag je doen hurr. Ik ben te lui om een shop te openen though. Plus dat is verantwoordelijkheid die ik niet wil~ |
|
| |
Naomi Suzume .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 12 2013, 19:28 | |
| Alweer regen. Ik heb mijn nieuwe aartsvijand gevonden.
@ Agent 007: Ik kijk me scheel op de tekst in jouw onderschrift en ik ga niet eens de moeite doen om het te lezen want dat resulteert waarschijnlijk in hoofdpijn.
@ Momochi: De naam doet me denken aan Momo als in dat vliegende aap geval van Aang the last airbender. Avatar, de goede versie. Dus niet die met kruisingen tussen katten en smurfen. En de stijl komt heel bekend voor, de tekenstijl. Voornamelijk van het onderschrift, maar ik kan het niet helemaal plaatsen. |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 12 2013, 19:35 | |
| Alle games haten me. Tera wil niet downloaden, assassins creed doet altijd rottig op mijn laptop en uiteindelijk gaat de sims ook nog eens irritant doen. Ik denk dat het een of andere subtiele hidn hoort te zijn dat ik moet studeren. Not seeing it though. |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 12 2013, 20:27 | |
| ow god ik.heb.zo.zwaar.afgezien D; ik durf te wedden dat ik morgen niet meer uit men bed ga geraken van de spierpijn D; |
|
| |
Aubree .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 12 2013, 20:40 | |
| @Dinkleberg: And now you don't have to.
En ik kom maar niet verder met Bree. Hrumpfh. |
|
| |
Momochi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 12 2013, 22:29 | |
| Ruuz: Aw thankies. Mochi staat altijd open voor knuffels en .. nee alleen voor knuffels eigenlijk xD
Dinkleberg: Hahahaa~ Yeah. Momo. Naja Mochi is meer zijn bijnaam I guess. Hm. Het is van Tamako Market. Geen idee of die makers nog meer getekent hebben. Ik ben in ieder geval gek op die HD manier van tekenen zou ik maar zeggen ^^
- Nu maar verder aan z'n voorsteltopic >3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|