PortalIndexAnon's Traintrips~ HpD5UwnAnon's Traintrips~ 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Anon's Traintrips~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Earia

Earia

Anon's Traintrips~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Anon's Traintrips~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitimevr aug 16 2013, 16:52

Toch maar een topicje hierover plaatsen. Want ik moet zogenaamd 'meer open worden over de dingen die ik maak'. So fine, ik plaats wat random dingen op het internet, hoe open wil je het hebben!?

Goed, zoals sommige van jullie wellicht weten, Anon is een tekenpersoon. Maar Anon heeft het ook altijd heel erg druk en is vaak behoorlijk moe terwijl ze bezig is met haar deadlines, dus heeft ze niet altijd tijd om te tekenen voor haarzelf. So, als oplossing doet Anon dit altijd in de trein. Het is altijd maar een korte trip, van ongeveer 12-15 minuten, so zijn de tekeningen slechts maar wat krassen. 5-10 minuten werk, waarin geen referentie gebruikt wordt en er nauwelijks een gum aangeraakt wordt. Also, teken ik wanneer het niet te druk is en wanneer ik een zitplaats heb. Staand in een drukke trein tekenen is geen doen. But still, ik dacht, waarom niet hier plaatsen. Ik neem jullie mee in Anon's traintrips~ -Eftelingmuziekje-

De dingen die ik in de trein teken zijn altijd random en komen altijd maar wat in me op wanneer ik me potlood op papier zet. Ik denk verder nooit echt na als ik in de trein teken ofzo, dus verwacht veel randomness en weird stuff. Ik weet ook niet hoe mijn gedachten werken. Bij de meeste dingen weet ik zelf niet eens wat het is, so don't ask...

Some random Characters:

Very weird stuff:

Weird creatures:

Environment stuff:

Hops. Ghe, messy stijl, hmm? Ik kras graag <___>
So yeah, misschien plaatst ik hier nog wel wat meer dingen in de loop van de tijd. Misschien teken ik ook nog wel wat characters van jullie, als jullie het lief vragen en als ik er zin in heb, natuurlijk. Dus dat. Dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenshi
.
.
Tenshi

Real Name : Anique
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Master Norwood
Partner:

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitimevr aug 16 2013, 17:08

Jij kan echt goed tekenen o.o
Master Savador

Master Savador

Anon's Traintrips~ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitimevr aug 16 2013, 17:17

I freakin' love your stuff Stare
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Earia

Earia

✦ CHARACTER ✦

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitimevr aug 16 2013, 18:31

Thank you guy's. Ben de laatste tijd ook weer wat meer in rust en stilte bezig met stuff tekenen, some things with Earia included. So wie weet zet ik jullie characters hier ook een keertje neer~
Master Savador

Master Savador

Real Name : Saf
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitimevr aug 16 2013, 18:38

Would be awesome~
Ik ben onlangs ook begonnen aan een Earia. Maar ik vind er de tijd en vaak ook de zin niet voor om er verder aan te werken. Het is ook eigenlijk meer een manip dan een werkje uit de losse pols en yeah, daar kan ik best lang mee bezig zijn.
I'm sorry Stare I went off-topic there, my apologies.
On-topic: Gebruik je gewone HB-potloden?
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Earia

Earia

✦ CHARACTER ✦

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitimevr aug 16 2013, 18:48

Dat is een probleem wat eigenlijk heel veel artists wel hebben. Ook bij mij op school. Maar de enige oplossing daarvoor is gewoon om verder te tekenen. Ookal ben je stessed out, moe, blij, kwaad, etc. moet je blijven tekenen om jezelf te verbeteren en in te blijven zien dat de dingen heus wel werken.
En oeh, I'm honored and flattered to hear that. Ben benieuwd :3
En ik gebruik van alles. Als ik in vreemde omgevingen ben, bijvoorbeeld in een wachtkamer ofzo, gebruik ik wat ik vinden kan. Krijt, pennen, stiften, potloden van de Ikea, alles.
Als ik thuis of op het werk zit en echt conceptschetsen maak voor een game gebruik ik het liefst vulpotloden. 0,7 mm voor de grove opzet, omdat ik de grovere, dikkere lijnen altijd wat prettiger vind werken in beginfases. En dan gebruik ik een 0,4mm, of 0,5mm potlood om de details en stuff mee uit te werken. Dunnere, fijnere lijnen werken daarin wat beter in mijn ervaring. Maar HB potloden worden zo nu en dan ook nog wel gebruikt. Ik ben eigenlijk wel door alle fases heen gegaan, nu ik er zo op terug kijk xd
However, moet ik zeggen dat vulpotloden toch wat fijner werken dan gewone potloden. Wat ik bijna altijd had met gewone, slijppotloden was dat ze óf op de grond vielen en verkloot waren, óf ze werden verneukt tijdens het slijpen. Vulpotloden hebben dat probleem nooit :3
Dominic

Dominic

Real Name : Emma
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitimevr aug 16 2013, 20:01

Wauw, cool.
Ik hou van schetsjes van andere mensen x3

En als dit jouw schetsen zijn ben ik heel benieuwd naar de games etc waaraan je later mee zal werken o3o~
Roakes
.
.
Roakes

Anon's Traintrips~ UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitimeza aug 17 2013, 20:29

..Wow. Echt amazing die tekeningen, als je dat vergelijkt met de dingen die ik teken, teken ik als een kleuter Stare
Earia

Earia

✦ CHARACTER ✦

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitimeza aug 17 2013, 21:40

@Emma; yeah, ik vind het ook altijd heel erg interessant om het werk van anderen te zien. Zoveel awesome stijlen en ideeën. Geeft altijd meer motivatie en inspiratie :3
En daar zal ik komend jaar achter gaan komen. Stage, whoo~

Don't say that Talita! Oh Noes! 
Ik ben ook al een aantal jaar ouder, don't forget that! Gewoon blijven tekenen en nooit stoppen. Dat heb ik ook een tijd gedaan toen ik op de middelbare zat en voordat je het weet moet je weer bij 0 beginnen. Gewoon blijven oefenen met wat je leuk vind om te doen, don't ever stop :3
Mo
.
.
Mo

Anon's Traintrips~ UTL8oxA PROFILEReal Name : Jinte
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht - Puffoon
Klas: None at the moment
Partner: I just hope I meet another Swan so we can make a heart.

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitimeza aug 17 2013, 21:43

Ik had een vraagje, als je lichamen tekent, gebruik jij dan ook een houten pop voor het lichaam?
Want ik kan gewoon geen lichamen tekenen, en laten we alsjeblieft niet over monden, neuzen of ogen op gelijke hoogte beginnen Stare
Roakes
.
.
Roakes

Anon's Traintrips~ UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitimeza aug 17 2013, 21:43

Nja dat is het vast wel c: Ik ga zeker nog verder doen ook al zie ik dat er veel mensen beter zijn dan ik Very Happy positive energy yay~
Earia

Earia

✦ CHARACTER ✦

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitimeza aug 17 2013, 21:51

Ik gebruikte vroeger die houtenpop, of nouja, deed poging tot, maar ik vond het echt waardeloos, haha. Hij staat nu ergens in m'n kast, vol stof en gefrustreerde herinneringen. Ik kreeg hem nooit in de pose die ik wilde en was altijd gelimiteerd tot staande houdingen. Dus ging ik wat beter naar mensen kijken om wat bekender te worden met anatomie. Kocht ook wat tekenboeken voor tips 'nd stuff. En toen ik 14 was en eindelijk internet kreeg zocht ik plaatjes op google op als referentie. Wanneer een houding niet lukte probeerde ik dat op te lossen door een eigen draai eraan te geven. Bijvoorbeeld een arm iets anders zetten wanneer de proporties niet lukte. Blijven proberen en ook vooral nieuwe dingen proberen, jezelf niet vastzetten aan de gedachte 'dat kan ik niet'. En als het ene niet lukt, het andere proberen. Dat zijn weer de tips van Anon voor vandaag. Hope it will help?
Momochi
.
.
Momochi

Anon's Traintrips~ UTL8oxA PROFILEReal Name : P.
✦ CHARACTER ✦
Klas: Mr. Saf
Partner: Why does my form of love always come with the word'' I''?

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitimezo aug 18 2013, 00:59

Waauw, Very very nice!~

Ik like vooral je environment stuffy~ Pretty ;D
Tomme
.
.
Tomme

Real Name : Dubbledot
✦ CHARACTER ✦
Klas: Drop out from Miss summer.
Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitimema aug 19 2013, 23:55

Earia? heb jij niet vaak het idee van yaaay tekening af. nu oploaden... maand verder, moest die oploaden. iets geval? dat heb ik wel vaak.... XD
Earia

Earia

✦ CHARACTER ✦

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitimeza aug 24 2013, 21:55

Eigenlijk upload ik nooit tekeningen, om heel eerlijk te zijn. Ik ben altijd bang dat het niet goed genoeg is en heb een beetje het idee van "Als ik er zelf niet van kan houden, kan iemand anders het ook niet." Maar ik probeer er wel wat meer outgoing in te worden, aangezien het wel m'n baan zal worden over 2, 3 jaar nog zoveel te leren....

But, om nou een goed antwoord op je vraag te geven; nee, dat heb ik niet.

Also, ik hoop dat ik binnenkort iets van een update kan geven ofzo. Maar ik heb teveel wips en stuff. Dingen die ik nooit af zal maken/krijgen. Still, ga ik proberen wat meer dingen te maken en te plaatsen. Some more characters from SSA 'nd stuff.
August

August

Real Name : Ruuzjeeh
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & Water
Klas: I'm the Medic;
Partner: So often I thought to replace that one slot;

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitimeza aug 24 2013, 22:08

Oh, had ik hier niet op gereageert? Lol I'm schtoopid.

Maar ik vind je tekeningen echt awesome o3o voor schetjes zien ze er al mooi uit. EN OMG DIE CREATURES AND ENVIRONMENTS. Fantastisch, ook awesome hoe je gewoon dat soort dingen verzint en hoe mooi het er ook uitziet =w= ik kan nooit op dat soort originele dingen komen. Dan lijken ze altijd teveel op een of andere plek in een film/game/whatever

Heb je misschien DA? Want... Ik stalk graag andermans kunst~
Earia

Earia

✦ CHARACTER ✦

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitimeza aug 24 2013, 22:37

Haha, ik vind juist altijd dat het zo onorigineel eruit komt draaien. Dan kijk ik naar de dingen die andere maken en de manier waarop zij werken en then just... -shot- Hoor de hypocriet spreken die altijd tegen andere mensen zegt dat ze hun werk niet zoveel moeten vergelijken, what a joke.

En ja, ik heb DA, maar je zal er niet veel aan hebben. Ik plaats nooit dingen online~ Ik heb het voornamelijk om makkelijk referentie mee te zoeken.

But thank you anyway
Gesponsorde inhoud

Anon's Traintrips~ UTL8oxA PROFILE

Anon's Traintrips~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anon's Traintrips~   Anon's Traintrips~ Icon_minitime

Anon's Traintrips~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum