|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 10:32 | |
| Ik wil Char als dierlijke vorm mijn dikke verzorghaf geven, maar zo'n dikke had vind je niet getekend, en het zou ook raar zijn.. |
|
| |
Razina
PROFILEReal Name : Lizzy Posts : 275 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 10:36 | |
| Oh Charles, wat is het? Een haflinger? I will find one ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 10:41 | |
| Een haflinger ja, maar het zou ook gewoon niet kloppen denk ik.. Ze hoort iets anders te zijn ofzo.. |
|
| |
Razina
PROFILEReal Name : Lizzy Posts : 275 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 10:43 | |
| Hmm. Of een zwart paard; - foto:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 10:48 | |
| Well. Ik wil over het algemeen geen paard doen, ik moet iets anders vinden.. |
|
| |
Razina
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 10:59 | |
| Hmm een...
-Leeuw -Arend -Kameleon -Muis -Kat -Hond -Eenhoorn -Fantasy Dier |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 11:26 | |
| |
|
| |
Razina
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 11:28 | |
| |
|
| |
Aubree .
PROFILEReal Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: N/APartner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 12:49 | |
| God effing dammit ik haat faceclaims. *gaat haar hoofd op een tafel slaan* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 13:14 | |
| *aait Agent 007* Kalm aan =] Naar wat voor iets zoek je? Misschien kunnen we helpen ;D
-- Ugh weer een nachtmerrie te pakken. What's wrong with me!? o.o
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 13:58 | |
| D'aww, nachtmerries zijn rottig. Ik had het ook een tijdje, ging daarna gelukkig wel weer over. Ik hoop dat het snel over gaat voor je. |
|
| |
Aubree .
PROFILEReal Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: N/APartner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 14:01 | |
| @Night; Daar ben ik dus niet helemaal over uit. Ik wilde eigenlijk Rose Lalonde gebruiken, maar dat kind heeft geen goede plaatjes.
Also, nachtmerries zijn naar. Arme jij. *aait* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 14:29 | |
| Char: Aww thank you. Vooral als ze zó echt lijken dat als je wakker word, je nog 3 seconden nodig hebt voor je beseft dat het fake was. T_T Agent 007: Heb je een idee van haarkleur? Look, uitdrukking, sfeer? c: Ben je Zerochan.net al afgegaan? Tumblr, weheartit en deviantart willen ook wel eens helpen ~ En aww, thankies Aah, ben je nieuw trouwens? In dit geval welcome welcome~ |
|
| |
Renji .
PROFILEReal Name : Tiny ~ Posts : 264 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - FireKlas: Master SavadorPartner: You can try, but i can't guarantee that i won't kill you slowly.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 14:34 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 14:35 | |
| Hiya Tiny~ c:
What's up? --
Pff ben helemaal pumped up van het topic Élyon x Night. Normaal hoef ik niet zoveel vijandigheid te gebruiken in een post xD |
|
| |
Aubree .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 14:41 | |
| Yeah, nieuw. Niet in de rp wereld though, die ken ik al langer dan vandaag. En Tumblr is een goed idee. Even though it scares me. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 14:49 | |
| Wutt; tumblr scares you? *plethugg* Don't be afraid~ c:
Aa; ben benieuwd naar wat voor iemand Aubree word ;D En oo je mag me gewoon Pomme noemen trouwens, pommert,appel,appelsap,appeltaart..yougetit.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 14:53 | |
| Pom: Die zijn zo erg! Ik ben een keer super snel naar de kamer van mijn ouders gerend en heb ik daar op de grond geslapen, mijn eigen kamer was veel te eng maar ikw ouz e niet wakker maken. Bezig met het eerste topic van Char. In de bibliotheek ofcourse, heeft ze nog wat te doen. |
|
| |
Aubree .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 14:53 | |
| Pompom it is then. En ik ben bang voor tumblr vanwege... wel, de dertienjarige en hun perverted minds. Thor and Loki are related. Stop it. It's scary enough when Jaime and Cersei do it.Anyway, Aubs wordt een typisch zestienjarig kind met een gesloten persoonlijkheid. Want er zijn niet genoeg normale mensen hier |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 15:01 | |
| Char: Aaaaa; dus ik ben niet de enige? ;o En en en ; je char persoon intrigeert me. Haar ava.. idk daagt me uit xD lol
Agent007: Yeay~ Hahahahahahahah, true that's true. xD
En dat is ook waar. De meesten hier zijn niet echt normaal x_x'
|
|
| |
Aubree .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 15:07 | |
| Yeah.. Anyway, ik heb een avatar gevonden. Nu not even een onderschrift in elkaar blenden.
En dan mag ik een sheet gaan coderen. T word niet fancy, lemme tell you that. |
|
| |
Razina
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 15:08 | |
| Pomme dan zullen we maar niet over jou praten :]
I GOT A JAR OF DIRT! I GOT A JAR OF DIRT! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 15:12 | |
| Pom: You're never alone. Well that's good, want ik daag mensen ook graag uit. (Eigenlijk niet, dat doe ik namelik alleen bij mijn ouders en zus en broer.) |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 15:13 | |
| @007; herro, welcome fresh meat~ Right, de reactie voor Gavriil afschrijven en dan kijken met welk character ik nog even een nieuw topicje open kan gooien. Weer die keuzes he |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 15:15 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |