| Onderwerp: Tachibana Kanade [V2.] ma aug 12 2013, 17:10 | |
| Tachibana Kanade V2. Faceclaim: Angel beats! Kanade Tachibana Algemeen:Name: TenshiFullname: Tachibana KanadeAge: 14 Years 6 Month 2 daysDay of Birth: July the 16th. Height: 1 Meter 50 Centimeters. Weight: 40 Planeet van herkomst: Nova.Likes: She is fond of eating Mapo Tofu, even going so far as to ignore school rules to eat it. She also likes to garden. Dislikes: War, Fights. Family: Vader, moeder, Broer, broertje, tweelingzusjes. Oudste broer.Naam: Liam Egao Leeftijd: 18 Jaar lengte: 1m 90cm Gewicht: 107 Kilo geslacht: Mannelijk Character:Kanade does not appear to be less than a typical human being in physical form, but this is contrasted by her lack of detectable emotion, even in skirmishes with the SSS which usually end up with her being injured. It is difficult to understand what she is thinking due to her rarely showing any outward emotion. In later events, she is shown to have abandoned being friendly because of the rules of the world she is in, as her newly-found friends inevitably leave her when they disappear. Appearence:Kanade is a girl with long silvery white hair and golden eyes. She wears the standard uniform, a white petticoat under the skirt, white knee-high socks and brown loafers and a pale blue barrette on the back of her head. [/url]klicky History:One night Tenshi was taken away by a group of people. They had black masks. When she turned 8 she got thrown in a war. There were many other children. Day after day, many less were seen or heard of. So many screams, red everywhere. It was tainted at her memory. Years passed by, she was one of the few that survived already for 4 years. She was now 12 still fighting. Why were they fighting? What goal was there? What was their mission? Those were answers that she was not able to answer. She trained herself, questioned herself. Slowly but surely, she became almost a machine. No feelings, just be able to kill them all. Blood was nothing more than a colour for her. - War:
“TENSHI! KOMOP NOU?!” Ze werd aan haar mouw gegrepen en werd een greppel in geduwd. Bang liet ze een klein gilletje. “Wil je dood ofzo?” Sprak een bekende stem. ‘Leo! Ik wil dit niet! Ik wil naar huis!’ Sprak Tenshi bang. “Er is geen thuis… alleen overleven…” Sprak de stem van Leo kalm en eenzaam. Ze werd weer mee getrokken en een klein groepje volgde haar. Allemaal waren het kinderen van een jaar of 10, 9 jaar. Sommige zelfs 8 of 12. Een explosie was dicht bij hun en ze werden half uit de greppel geblazen. Tenshi en andere gilde hard, hadden kleine wondjes en snikte erg. Een iemand, Leader. Nam ze een voor een weer in veiligheid. Hij was de oudste, had alleen nog maar een doel. Zorgen dat de anderen er heelhuids vanaf kwamen. Maar ook die ging niet vaak door. Het was een belofte dat je alleen maar kon breken in deze oorlog. Zicht kwam weer langzaam terug, ze voelde zich heen en weer gaan. Was ik in beweging? Was ik aan het lopen? Nee ze zat op iemands rug. “w….wat? “ Begon ze zachtjes en ze rijkte naar haar hoofd, ze schrok lichtjes. Er zat verband. ‘Niet aankomen Tenshi, doe maar rustig ik til je wel.’ Het duurde even voordat ze de stem van Leider had herkend. Ze zaten in een groot gat waar dingen gemakkelijk overheen gingen, er zat een kleine tunnel. We werden er doorheen geleid naar een ondergrondse plek. Deze plek zou niemand kunnen weten, het leek allemaal oud. Net oudere ruïnes, het zag er mooi uit en in tenshi’s jonge ogen leek dit allemaal een groot speelplaats. Enkele jaren ging dit goed. Tot ze 7 werd, er was een spion binnen gekomen. En grotere mensen kwamen binnen vernielde alles en iedereen die ze zagen. Vrienden gingen voor haar ogen door, ook mensen die ze zag als familie na al die jaren. Waren weg. Tenshi rende naar een oude brok ruïnes, voordat ze kon gillen was er een hand op haar mond gelegd en daar lag ze bij een vriend. “Shh” zei hij enkel en de voetstappen gingen steeds verder weg. Ze draaide zich om en knuffelde hem. ‘Ben zo blij je nog te zien! Ik was zo bang dat je weg was! Ik was bang da-‘ Voordat ze nog verder door kon ratelen had hij de hand weer op haar mond gedaan. Pakte haar pols vast en zette het met haar op een rennen. Dit was geen veilige plek meer, zou het nooit meer zijn. Een magiër kwam voor hun, hij was groot en keek gemeen. “Tick tock goes the time goes the clock. When will all this stop?” Een zwarte gloed gleed over de man en hij wist als het waren zo snel wat te doen dat haar vriend roerloos op de grond lag. Bloed lag overal, net zoals lichaams delen en andere dingen. Overal en nergens lagen ze. Bang en in shock zakte ze op haar knieën. De tranen vloeide van angst over haar wangen en de man deed steeds stapjes dichterbij. Na een kleine tijd nam woede het van haar over en voordat ze het wist had ze een zwaard in diens man maag gestoken. Geschrokken greep de man naar haar arm en smeet haar tegen een paar ruïnes aan. Tenshi viel hard tegen de muur aan en belande in en rode plas. De man liep enkele stappen en zakte vervolgens in. Tranen liepen over Tenshi’s ogen. Minuten lang ging alle geluiden door tot het plots dood stil was. Het ene been verzette zich over het andere en langzaam kwam er beweging in. De hele ondergrondse stad als het waren, was dood… alles lag er roerloos bij, alles was stil. Vrienden lagen er dood bij. Kleine steentjes vielen naar beneden en al snel gevolgd door de grotere brokken. Tenshi wilde niet meer leven, maar toch wist ze naar boven te gaan. Na al die jaren, eindelijk zonlicht. Was een raar gevoel, ergens, leek al het gevoel toch mee begraven te zijn met al haar vrienden en vriendinnen. En haar familie, slechts een handvol was ontsnapt. En nog geen jaar later waren ook andere kinderen in het gevecht gegooid. “When will it stop…”herhaalde ze soms de woorden als tenshi weer een nieuw iemand vermoord had. Haar stem was monotoon en emotieloos. Net zoals het leven voor haar eigen ogen. Altijd hetzelfde nooit meer anders. Vechten voor je eigen leven, vechten voor je eigen geest...
Spells:Hand sonic: Regular shape resembling a longsword. She makes this by using some Light magic. Angel wings: Sprouts wings from her back that, while they don't enable her to fly, can be used to slow her descent. They also allow her survive long drops, such as jumping from the roof of a building. Delay: Creates a sort of after-image for close range. It is effective in dodging melee attacks by , sometimes, confusing the enemy into attacking elsewhere.Overdrive: Makes her faster stronger for a little while. Puts a bigger strain on the body.Howling: Emits powerful high-frequency, high-amplitude sound-waves from crossed Hand Sonic blades, meant to make an enemy faint. Pictures: ( Spoiler omdat links pagina uitrekte. ) - Pictures::
Facts: - Follows the rules 99 / 100 times. - Likes cute things. - The kanji for Kanade means "to play a tune" - She never seemed to get weary. - Since the Angel Player program is fully written in English, it could be possible that Kanade knows the language. But it is never implied if she reads it. - She plays the Piano and flute. - Knows the school rules out of her head?Changes: Age. Length.
plus: A history Part. Pictures Gifs.
Minus: Themes.
Edit: |
|
Razina
PROFILEReal Name : Lizzy Posts : 275 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me
| Onderwerp: Re: Tachibana Kanade [V2.] ma aug 12 2013, 17:41 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: Tachibana Kanade [V2.] ma aug 12 2013, 17:41 | |
| Heheh... tot je haar andere kanten ziet XD |
|
Razina
PROFILEReal Name : Lizzy Posts : 275 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me
| Onderwerp: Re: Tachibana Kanade [V2.] ma aug 12 2013, 17:44 | |
| HeHeHe je weet wat ik zei over haar. x] Hoe erg ze ook doet, ze blijft ic als een zusje voor Danny |
|
| Onderwerp: Re: Tachibana Kanade [V2.] ma aug 12 2013, 17:50 | |
| |
|
Razina
| Onderwerp: Re: Tachibana Kanade [V2.] ma aug 12 2013, 17:51 | |
| Niks te FP'en. It's true. *FP't ani* |
|
Break .
PROFILEReal Name : .. Posts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master NorwoodPartner: The best way to predict a future is to create one.
| Onderwerp: Re: Tachibana Kanade [V2.] ma aug 12 2013, 19:11 | |
| *Dubbel Facepalm. * Of moet ik jou facebooken? |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Tachibana Kanade [V2.] | |
| |
|