|
|
Auteur | Bericht |
---|
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 13 2013, 22:43 | |
| The lesson is almost done. Wuuzje je mag nu kiezen, of je laat Nathan zakken voor deze les en Summer valt voor hem in (dan kun je hem nog inschrijven voor vechten met de vuurdraak, voor gezakte leerlingen maak ik een uitzondering) of hij slaagt, maar dan moet je een manier vinden hoe hij de rest kan helpen op afstand, eind-post is in zicht. COME ON GROUP YOU'RE ALMOST THERE! Btw Wuuzje, ik vind Nathan wel stiekem een typje die nu denkt *** this shit, I'm out, en dan terug komt in de volgende les
Laatst aangepast door Miss Summer op di aug 13 2013, 22:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Avaria .
PROFILEReal Name : ɐuou Posts : 88 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||WoudKlas: Master NorwoodPartner: Run rabbit, run; Alice is on the Hunt
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 13 2013, 22:45 | |
| @Marit; Aw, I wouldn't mind it heur. Shame.
@Pomme; x:
@Talita; that's fine, ik wil niemand iets opleggen.
Morgen laatste dag werken. Omg, dan kan ik eindelijk verder met Game of Thrones lezen, dat derde boek mag zo langzamerhand wel eens uit~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 13 2013, 22:48 | |
| Anon: XD .. .. .. .. .. ... ... *sigh* |
|
| |
Victoire
PROFILEReal Name : Marit Posts : 88
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 13 2013, 22:50 | |
| @ Anon, hmm. I'll give it a try en laat het anders wel weten als het niet lukt.
Ik lees btw nu ook het derde deel GoT. Misschien is het je opgevallen dat Victoire Dany als fc heeft.
@Pom, overal eigenlijk. Ik vind wel een manier om er op in te spelen. Maar nu laat ik je weer de keuze maken xD . Even denken.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 13 2013, 22:51 | |
| Haha that's ok. Ik verzin wel iets. Ik ga haar eerst even nog een keertje doorlezen zodat ik haar wat beter ken xD
En dan post ik een pompost. x'] |
|
| |
Avaria .
PROFILEReal Name : ɐuou Posts : 88 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||WoudKlas: Master NorwoodPartner: Run rabbit, run; Alice is on the Hunt
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 13 2013, 22:57 | |
| @Pomme; What kind of sign was that, hmmm? @Marit; is fine, take yer time. Ik heb genoeg geduld, I don't mind waiting. Ben allang blij dat mensen m'n post leuk vonden om te lezen~ En yesh, was me inderdaad opgevallen ja. Mother of Dragons. Werd best gek van alle spoilers die naar me kop gesmeten werden door mensen die de serie kijken, terwijl ik alleen de boeken lees. Fucking spoilers overal Ik hoop voor het einde van de vakantie het 3e en het 4e boek uit te hebben. Dan kan ík eindelijk eens met spoilers gaan zwieren. Payback time. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 13 2013, 22:59 | |
| ... Anon: u-u-u-ummm. An F? From.. Fuc- Freckles :3 |
|
| |
Victoire
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 13 2013, 23:15 | |
| @ Pomme, haar voorsteltopic is ver over datum, dus daar zal je niet heel veel aan hebben vrees ik
@ Anon, waarom kijk je de serie niet? Die is ook heel goed |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 13 2013, 23:16 | |
| Aaa, naja dan maar op de gok ;D And startooo~ |
|
| |
Avaria .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 13 2013, 23:18 | |
| Pomme; Hmm, jaja... I'm watching you Marit; omdat ik eerst de boeken uit wil hebben, ghe. - Why:
En omg, that image, als ik moet reageren met RPG... No truer words were spoken that day. Always. Why. Just why |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 13 2013, 23:24 | |
| *kruipt naar een hoekje* o-ok. o.o |
|
| |
Victoire
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 13 2013, 23:51 | |
| Marit: Ah bijna vergeten te vragen. Wat vind je fijner? Als ik in de ik-vorm schrijf of liever de hij-vorm? Heb het me sinds kort beiden aangeleerd xD |
|
| |
Victoire
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 14 2013, 00:28 | |
| Ik geloof dat jij liever in de ik-vorm schrijft? Dan kan je dat het beste doen, denk ik. En je kunt het ook halverwege het topic veranderen als je dat wilt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 14 2013, 00:45 | |
| Haha; heb um net gepost in de hij-vorm. Honestly het maakt me niet meer zo veel uit c: Kan met beiden wegkomen~
Hoop dat je er iets mee kunt ;D |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 14 2013, 01:33 | |
| OOOOOMMMMMGGGGG FINALLLY HET NIEUWE FILMPJE VAN DANISNOTONFIRE STAAT ONLINE ASDFGHJKL GIVE ME A MINUTE PLEASE OMFG. Sorry als mijn gefangirl je irriteert D: Ok eerst gaan kijken nu <3 |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 14 2013, 06:10 | |
| - Miss Summer schreef:
- The lesson is almost done. Wuuzje je mag nu kiezen, of je laat Nathan zakken voor deze les en Summer valt voor hem in (dan kun je hem nog inschrijven voor vechten met de vuurdraak, voor gezakte leerlingen maak ik een uitzondering) of hij slaagt, maar dan moet je een manier vinden hoe hij de rest kan helpen op afstand, eind-post is in zicht. COME ON GROUP YOU'RE ALMOST THERE!
Btw Wuuzje, ik vind Nathan wel stiekem een typje die nu denkt *** this shit, I'm out, en dan terug komt in de volgende les Sander, HOUD OP MET MIJN GEDACHTEN TE LEZEN xD Maar hij gaat idd gewoon weglopen uit frustratie xP |
|
| |
Master Rivaille .
PROFILEReal Name : Lizz Posts : 159 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 14 2013, 09:53 | |
| mwihih met nieuwe FC voor Jojo bezig. Badass Jojo |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| |
| |
Razina
PROFILEReal Name : Lizzy Posts : 275 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 14 2013, 10:30 | |
| SIMS Heb je ook Exotisch eiland? I married a mermaid. #LAB |
|
| |
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 14 2013, 10:36 | |
| |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 14 2013, 10:40 | |
| Did someone say sims? <3 Echt eens de legacy challenge proberen. Best cool. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 14 2013, 10:46 | |
| Heb net een potje LoL gespeeld, Won. En ik ga een sims uitbreiding vragen voor mijn verjaardag, so I dunno yet wich one. |
|
| |
Razina
PROFILEReal Name : Lizzy Posts : 275 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 14 2013, 10:47 | |
| @Talita: Sims? ALL OF THE SIMS. -Pets -ExotischEiland -Middeleeuwen -Na middernacht -die met elfjes -EtcEtc |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 14 2013, 10:50 | |
| - Razina schreef:
- @Talita: Sims? ALL OF THE SIMS.
-Pets -ExotischEiland -Middeleeuwen -Na middernacht -die met elfjes -EtcEtc Sims: -Pets -Wereldavonturen -Middeleeuwen -Luxe accesoires Welke ik wil: -Ambities -Na middernacht -Exotisch eiland -Studententijd -Levensweg -Jaargetijden |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|