Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 23:46
Yeaay, allemaal goede voornemens om meer actief te worden~ ;D
Ach soms heb je er gewoon even geen zin meer in (like me)
Thayeline .
PROFILE Real Name : Talita ~ Posts : 452
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Miss Nannete Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 23:49
Ik heb ook - I'm gonna be honest now - even getwijfeld om te stoppen met rpg omdat ik gewoon geen zin had, en niet zo lang geleden (nog geen week). Maar ik kan het gewoon niet over m'n hart krijgen om alle ssa-mensjes in de steek te laten <3
Dominic
PROFILE Real Name : Emma Posts : 4478 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 23:54
Pfff, why am i still awake? Ohwell, something good came from it, Sandy [sandman] van rise of the Guardians als faceclaim uitgekozen x3
@Talitaa;; I.. felt the same *^* So, lets all try to become active again woeeshhh *throws rainbows*
En nu toch écht naar boven..
Thayeline .
PROFILE Real Name : Talita ~ Posts : 452
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Miss Nannete Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 12 2013, 00:00
Dominic schreef:
Pfff, why am i still awake? Ohwell, something good came from it, Sandy [sandman] van rise of the Guardians als faceclaim uitgekozen x3
@Talitaa;; I.. felt the same *^* So, lets all try to become active again woeeshhh *throws rainbows*
En nu toch écht naar boven..
*starts throwing glitters* Yay try to be active yaaay Oh god ik functioneer niet normaal in de avond
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 12 2013, 00:11
@Ems; Ah, je weet het al. Ik had je nog willen herinneren aan dat oude mannetje uit Up of Chien-Po uit Mulan. Ik vind je ideetje in ieder geval wel geweldig - weer eens iets anders
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: Verzorging van Fabeldieren Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 12 2013, 00:22
Le me verveelt zich like hell... WAIT NOAH JIJ SPEELT LoL TOCH?
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 12 2013, 00:38
Mweh; opnieuw installeren? No way hosee~
Iets anders om te doen... Runescape? Elke andere MMORPG die er bestaat (Grand Fantasia is nice~) RPG'en? Schaapjes tellen? Tv-kijken? Film kijken? Ummmmm
Miss Summer
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 12 2013, 00:41
OHMYGAWD, wie leert mij een gratis makkelijke photoshop programma voor setjes kennen?
Master Savador
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 12 2013, 01:14
Haha yes, ik speel(de) ook LoL, alweer een hele tijd geleden nu. Maar sorry Sandertje, ik denk dat ik een poging waag om een post uit te tikken en daarna richting bed ga.
En I started with GIMP, ik weet niet of je daarmee kunt werken? :']
Miss Summer
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 12 2013, 01:16
Ik heb gewerkt nu met Online Photoshop, en voor het eerst in mijn leven vind ik het nog lekker gelukt ook, Ik ga nu mijn nieuwe lestopic posten in een compleet andere manier, Le me gaat de NPC spelen, dus ik bestuur nu ook het "lesmateriaal" ofterwijl het fabeldier.. ik hoop dat het gaat werken
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 12 2013, 03:01
Een moordlustige waterdraak bespelen - tamtamtaaam I do have to say, ik vind dat ideetje wel heel interessant - like BAM, challenge Het is dat ik geen actief leerlingaccount heb ik kan me om de een of andere vage reden gewoon geen leerling bespelen, honestly x3x anders had ik hem/haar er ook ingegooid, pronto. Online Photoshop? Ik wist niet dat dat er was xD You did a good job on that
Nja, I'm off to bed now. Trussie! Maak het ook niet te laat ^^ een fucked up bioritme is niet zo prettig Dx
Eodan
PROFILE Real Name : Melle Posts : 810
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light Klas: That's a long time ago.. Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 12 2013, 04:15
This is Melle live reporting van uit New York
Heb het echt super naar mijn zin in de states..
Anyway, woendag ben ik weer terug en kan ik eindelihk weer topics gaan inhalen.
(Al heb ik ook nog een taak die ik moet doen )
Ahanyway..heb ik nog dingen gemist toen ik weg was?
Hayden. .
PROFILE Real Name : Charlotte Posts : 838
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 12 2013, 08:32
Melle: I didn't know you were there. Ö. I should've stuffed myself in your suitcase. Well, good that hou're having fun, America is amazeballed.,ghehe.
Misschien toch maar eens aan mijn nieuwe Char denken, maar dan eentje die gewoon heel basic is, basic should be good.
Dominic
PROFILE Real Name : Emma Posts : 4478 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 12 2013, 09:27
@Melle;; Errr, well, ik ga Cassie wegdoen :c Heb met d'r gwn een inspi-block en blegh.
En verder: have fun in Americah ;o
.__. Vroeg opstaan ben ik echt verleerd deze vakantie.. Vandaag begint de kennismakingsweek van Utrecht, woehoe. Als ik niet zo moe etc was was ik vrolijk-hyper geweest x'D
Gast Gast
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 12 2013, 10:17
Ben net wakker: 'Goedemorgen Jinte, haal je even je bed af dan kunnen we beginnen met je kamer schoonmaken. Duck jou mam.
Master Hale
PROFILE Real Name : Ji {JiYong} Posts : 478
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Magic Klas: -- Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 12 2013, 10:29
Jinte Like my mom XD Zij wilde dat ik mijn kamer ook op ruimde, nou ik ben voor de helft klaar XD Moet nog even wat opruimen, afstoffen en dan stofzuigen, als ik dat kreng kan vinden xD
Gast Gast
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 12 2013, 10:37
Maar ik slaap op de zolder, dus dat is een hele grote kamer. Plus ik heb mijn bureau niet opgeruimd. En mijn bureau is altijd een grote zooi.
Gast Gast
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 12 2013, 10:44
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.