|
|
Auteur | Bericht |
---|
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 18:33 | |
| @Lizzy; Ik ben al onderweg met posten ; ) |
|
| |
Master Rivaille .
PROFILEReal Name : Lizz Posts : 159 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 18:35 | |
| Dit is echt iets wat Zina tegen Lie zou zeggen later.
Staat ze met een als kleding de deurmat buiten omdat haar adoptiemoeder haar buiten opgesloten heeft. Komt hij daar zo aan en geeft zijn jas. Zegt zei zo; "And now your pants." gheghe xd |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 18:39 | |
| OMG. .-. Lie en Razina passen eigenlijk perfect bij elkaar. I mean..Hij is ook geadopteerd xd |
|
| |
Razina
PROFILEReal Name : Lizzy Posts : 275 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 18:42 | |
| Perfect Couple
Lolz, maar. Ze zou dat nog zeggen ook. En dan ook zo heel droog xd. We Just Made History.
Jinte jij draaid op voor de kosten als er iets kapot gaat in de Academy ^^
*Runs Away* |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 18:46 | |
| Eigenlijk zou ik het niet erg vinden als Ze nu al kregen >) EN IK DRAAI NIET OP VOOR DE KOSTEN D; DAT DOE JE ZELF MAAR! |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 18:48 | |
| OMG MIJN VERZORGPAARD IS DRACHTIG!!!!!!!! Ik dacht al dat er iets serieus mis was aangezien ze pijn had, maar het veulen in haar buik is zich gewoon aan het innestelen. IK BEN ZOOOOOO BLIJ!! ! |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 18:50 | |
| @Charlotte;; GEFELICITEERD!!! 8D |
|
| |
Razina
PROFILEReal Name : Lizzy Posts : 275 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 18:52 | |
| Zet het maar op mijn account *Waait met een creditcard*
En Hoe xd. Sorry btw dat de titel zo lang is. I liked it to much. Maar wie weet krijgen ze vanaaf al xd kan de hele tijd nog posten.
OMG CHARLES DAT IS ZOOO LEUK 8D. Alleen de bevalling is grose ;x |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 18:52 | |
| - Hayden schreef:
- OMG MIJN VERZORGPAARD IS DRACHTIG!!!!!!!! Ik dacht al dat er iets serieus mis was aangezien ze pijn had, maar het veulen in haar buik is zich gewoon aan het innestelen. IK BEN ZOOOOOO BLIJ!! !
Congraaats <3 |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 18:58 | |
| - Razina schreef:
- Zet het maar op mijn account *Waait met een creditcard*
En Hoe xd. Sorry btw dat de titel zo lang is. I liked it to much. Maar wie weet krijgen ze vanaaf al xd kan de hele tijd nog posten.
OMG CHARLES DAT IS ZOOO LEUK 8D. Alleen de bevalling is grose ;x Ik zou het niet erg vinden ; ) |
|
| |
Razina
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 19:22 | |
| Me Neither Sweetheart. ; ) we can do this! *Juich* I Just Posted BTW. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 19:37 | |
| Me sawsta. Ik ga afwassen en dan posten .3. |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 19:40 | |
| Haha thank guyss!! En ja, de bevalling is misschien een beetje vies, maar als Sofie t toelaat en niet te veel stress erdoor krijgt, wil ik in de stal naast die van haar slapen en dan hopelijk bij de bevalling zijn. |
|
| |
Razina
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 19:44 | |
| @ Charles: Ik deed dat ook bij Lancome 8D samen met een vriendin. Het was echt eng om haar zo te zien maar het kwam wel goed. Helaas moest Sam (Het veulen) wel verkocht worden omdat het anders te duur zou zijn. Maar nu wil ik een veulen van Lancome en Lancaster. Dat zou geweldig zijn 8D. en dan noem ik hem of haar Lancelot of Lancalliste. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 19:57 | |
| |
|
| |
Razina
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 20:35 | |
| |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 20:40 | |
| Mon chere, I posted back. |
|
| |
Tomme .
PROFILEReal Name : Dubbledot Posts : 733 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Drop out from Miss summer.Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 20:41 | |
| - Roakes schreef:
- Waarom is het zo lastig om een fc te vinden ><
Geslacht: Age: Hair length: Hair color: Aye color: XD Dan kan ik wat voor je zoeken als je nog nodig heb. |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 20:45 | |
| - Shou schreef:
- Roakes schreef:
Geslacht: Age: Hair length: Hair color: Aye color:
XD Dan kan ik wat voor je zoeken als je nog nodig heb. Geslacht: Meisje Age: 16 Hair length: Schouder- of borstlengte. Stijl of gekruld, maakt niet uit Hair color: Blond-bruinblond Aye color: Blauw-blauwgrijs En liefst veel plaatjes, ik raak snel uitgekeken op plaatjes. Alvast bedankt, je bespaart me nu een hoop tijd ^^ Als je niks vind is het niet erg dan houd ik de oude fc (het is voor Thayeline, haar plaatjes zijn op) |
|
| |
Tomme .
PROFILEReal Name : Dubbledot Posts : 733 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Drop out from Miss summer.Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 20:48 | |
| - Roakes schreef:
- Shou schreef:
- Roakes schreef:
XD Dan kan ik wat voor je zoeken als je nog nodig heb. Geslacht: Meisje Age: 16 Hair length: Schouder- of borstlengte. Stijl of gekruld, maakt niet uit Hair color: Blond-bruinblond Aye color: Blauw-blauwgrijs En liefst veel plaatjes, ik raak snel uitgekeken op plaatjes. Alvast bedankt, je bespaart me nu een hoop tijd ^^ Als je niks vind is het niet erg dan houd ik de oude fc (het is voor Thayeline, haar plaatjes zijn op)
Zal mn best doen het optijd te krijgen Zit alleen in IT op het moment Dus kan even duren, maar 9 van de 10 keer weet ik wel wat te vinden hoor En anders kan het er giga op lijken! |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 20:50 | |
| Lizzard: Cool! Ik denkd at ik elk moment ga denken dat er iets superergs gaat gebeuren, maar al haar zwangerschappen zijn altijd goed verlopen en met kerngezonde veulens. Ik vraag me wel af wat voor schoons er uit een haflinger x fries komt hoor. Ze zeggen dat het elke keer anders is, maar het is vaak wel echt prachtig. <3 |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| |
| |
Tomme .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 21:05 | |
| - Shou schreef:
- Roakes schreef:
- Shou schreef:
- Roakes schreef:
XD Dan kan ik wat voor je zoeken als je nog nodig heb. Geslacht: Meisje Age: 16 Hair length: Schouder- of borstlengte. Stijl of gekruld, maakt niet uit Hair color: Blond-bruinblond Aye color: Blauw-blauwgrijs En liefst veel plaatjes, ik raak snel uitgekeken op plaatjes. Alvast bedankt, je bespaart me nu een hoop tijd ^^ Als je niks vind is het niet erg dan houd ik de oude fc (het is voor Thayeline, haar plaatjes zijn op)
Zal mn best doen het optijd te krijgen :)Zit alleen in IT op het moment ;)Dus kan even duren, maar 9 van de 10 keer weet ik wel wat te vinden hoor ;)En anders kan het er giga op lijken! OKe, dit is zonder de plaatjes checken enzo >w< Gomene. maaar- le FC list?:
Lucy - Fairy Tail. Mavis Familion - Fairy Tail. Jenny Reallight - Fairy Tail. ( Kan fout geschreven zijn gomene. ) Faina Cell - Kessen! Otome-tachi no Senjou 3 ~Dengeki Sakusen! Senka wa Ace no Na no Moto ni~ ( denk niet dat deze wat is. ) Mana Natsukawa - Ore no Kanojo to Osananajimi ga Shuraba Sugiru ( Geen idee, ken deze anime niet :/ )
Kan er nog heel veel voor je opnoemen als je wilt :)Maar dat zal ik dan wel een andere keer moeten doen aangezien ik nu alweer van de laptop van pa afmoet ^^" Als je betere wilt kan je ook in de shopje posten ;)daar staan ook al een paar misschien dat daar ook nog wat tussenstaat. le link ~SMurfs
Laatst aangepast door Shou op do aug 08 2013, 21:09; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Razina
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 21:08 | |
| Jinte Mon Amie, Volgensmij moet de vraag anderzom. Hoelang houd hij het uit met haar o.O
But I Posted. It's going the right way |
|
| |
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 08 2013, 21:08 | |
| @Talita: Meet Miyamoto Rei uit HSOTD, ze heeft vrijwel al je eisen, 1 prob. De meeste plaatjes van haar zit ze onder het bloed, aangezien het een goré serie is... but.. it's worth a try? xD http://www.zerochan.net/328730 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|