|
|
Auteur | Bericht |
---|
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 02:26 | |
| - Light schreef:
- Ik zit enorm te twijfelen, waarover? nou:
Van alle 3 de lessen die ik ooit heb gemaakt, zijn: 1. Halverwege gestopt, na 2 announcements gaf ik het op. 2. de excursie: De leerlingen waren niet eens gemotiveerd genoeg om überhaupt de shuttle in te stappen voordat het doodliep. 3. De laatste lessen nu voor mijn idee officieel dood zijn.
Mijn mentorklas: Zuigt, heeft 1 leerling, geen aanmeldingen
Dus ik twijfel, my hearts says DONT GIVE UP YOU DUMBASS Maar mijn mind zegt, dat het misschien beter is voor mijn voldoening als ik Miss Summer een tragische dood geef, en het stokje van docent(e) van Verzorging van Fabeldieren doorgeef, blijkbaar was ik toch niet klaar om de rang goed te vervullen, of is mijn RPG-stijl dramatisch of ben ik een idioot, I don't know, maar zoals het nu gaat lijkt het er op dat ik fail. Voor tips, of help met de keuze die ik zelf niet meer kan/wil maken, please say it. Don't be scared of whatever, just tell me. I dunno what to do anymore. Wat je kan doen met Miss Summer: - diegenen die wel posten in het topic, er gewoon mee verder gaan - mensen zich er van bewust maken via pb dat ze moeten posten - fabeldieren is zo'n wijd vak, je kan vanalles als les geven Ik weet dat ikzelf niet heb gepost in je lessen, wegens een grote inspiblock die langzaam aan het weggaan is. Daarvoor mijn excuses, je doet het zeer goed hoor Sander ^w^ |
|
| |
Tomme .
PROFILEReal Name : Dubbledot Posts : 733 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Drop out from Miss summer.Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 08:21 | |
| - Light schreef:
- Ik zit enorm te twijfelen, waarover? nou:
Van alle 3 de lessen die ik ooit heb gemaakt, zijn: 1. Halverwege gestopt, na 2 announcements gaf ik het op. 2. de excursie: De leerlingen waren niet eens gemotiveerd genoeg om überhaupt de shuttle in te stappen voordat het doodliep. 3. De laatste lessen nu voor mijn idee officieel dood zijn.
Mijn mentorklas: Zuigt, heeft 1 leerling, geen aanmeldingen
Dus ik twijfel, my hearts says DONT GIVE UP YOU DUMBASS Maar mijn mind zegt, dat het misschien beter is voor mijn voldoening als ik Miss Summer een tragische dood geef, en het stokje van docent(e) van Verzorging van Fabeldieren doorgeef, blijkbaar was ik toch niet klaar om de rang goed te vervullen, of is mijn RPG-stijl dramatisch of ben ik een idioot, I don't know, maar zoals het nu gaat lijkt het er op dat ik fail. Voor tips, of help met de keuze die ik zelf niet meer kan/wil maken, please say it. Don't be scared of whatever, just tell me. I dunno what to do anymore. - Zoals andere ook doen, start met 2 á 3 een topic. Je mentor klas, krij je waarschijnlijk binnenkort een bij ( ben nog regelen =3=)- Ideeën voor lessen, geef me een middag als je wlt en ik heb zo wel 10 dingen x') - PB sturen als ze iet wat inatief geraken. - Zoals zack al zei x'3 eigg. Al het begin is moeilijk met posten hoor x'3 Ik zelf zit er ook nou nog niet geweldig mee. Als je wilt kan ik wel topic met je summers doen, Moet syo zowiso nog lessen laten krijgen en meer toics geven x'3 ------ okay, ochtnd brein en crappy laptop werken niet 100% gewel- * ACHOO* goddamed =3=" Toch maar beginnen metmn hooikoortpillen weer.. Wie wilt er een topic met Chopper/tenshi/Syo??? <-- bored... heeel bored x'3 |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 10:40 | |
| @Sander: Don't you just give up yet! Naast lessen kun je ook de leraar uithangen door randomly in een topic te komen van twee leerlingen die iets aan het uitvreten zijn (I used to do that all the time xD) Vergeet niet dat vrij veel mensen nu ook afwezig(er) zijn - ik heb besloten nu ook even te wachten tot meer mensen terug zijn van wherever they went. Al is het zo dat het voor mij ook wel uitkomt nu ik zelf een week weg ga, though. Fuel voor leraren - om dat zo even te zeggen - hoeven niet de lessen alleen te zijn, tenzij je dat zelf zo ziet. Gooi Summer in wat topics, get to know some chars c: Dan raak je zelf waarschijnlijk ook wat meer aan haar gehecht. Da's een beetje hoe het met Saf is gegaan, doodlopende lessen of niet. Het hele scala aan contacten die ik met hem opgedaan heb, plots en dergelijke die zich dan in de loop van tijd gaan vormen, that's what kept him alive. En plezier hebben in het RPGen met je char is ook belangrijk of course |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 10:45 | |
| SAAAF Ik ga zeuren. Heb je echt geen kwartiertje tijd? xd |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 10:52 | |
| Hurr - ik wilde eigenlijk mijn tijd besteden aan beginnetjes maken voor de laatste posts die ik nog in moet halen. En moet m'n tas nog inpakken en kleren bij elkaar zoeken en geld op mijn OV zetten So I don't think now's a good time |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 10:54 | |
| Dan ga ik wel forever Alone spelen. ;_; xD |
|
| |
Vanilla .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 714 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { ᴀ } ɪ ʀKlas: master Savvie.Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.
| |
| |
Shiina .
PROFILEReal Name : Lisa Posts : 27 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Savador'sPartner: What color do you want to be? ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 11:58 | |
| Goodmorning y'all. Sorry dat ik voor even afwezig had aangezien ik een beetje struggles thuis heb. Ik ben voor een paar dagen bij mijn tante gebleven en nu ben ik weer terug, klaar om te posten ^^ |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 15:25 | |
| eindelijk mijn geliefde laptop terug =3= blijkbaar kan mijn gsm dus zwemmen |
|
| |
iiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 36
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 15:28 | |
| Blub. Het is niet verplicht om een voorstel topic te maken voor je magician toch? |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 15:34 | |
| Nope, het mag, maar moet niet C; het is uiteraard wel handig, dan kunnen anderen je karakter beter leren kennen |
|
| |
iiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 15:39 | |
| Hrm, Maar het is zoveel werk haha! Ik ben gewoon lui met andere woorden. Hmm ik zie wel. |
|
| |
Renji .
PROFILEReal Name : Tiny ~ Posts : 264 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - FireKlas: Master SavadorPartner: You can try, but i can't guarantee that i won't kill you slowly.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 15:45 | |
| Ik hou van m'n gaybestfriend, omg i really do. D: Random wijf: Omg dat je die dingen kan kijken.. Me: Oh hell will break loose now... gbf: *sighs and stands up slowly* gbf: *reaches into pocket* gbf: *Shows ALL the cute & handsome anime boys* gbf: *sits down* gbf: *smiles* Ik lachtte me toen stuk & dat wijf zat met grote ogen te kijken & ging toen weg. :'D |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 16:06 | |
| Voor een weekje ga je weg Noah? Zou Zack ook bijles kunnen krijgen na de vakantie? |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 16:53 | |
| Het was vandaag te warm om schoolspullen te kopen. |
|
| |
Master Savador
| |
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| |
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 17:20 | |
| Gracias Jinnepoeps, bij terugkomst ga ik een potje met u LoLen alright? |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| |
| |
iiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 17:25 | |
| Veel plezier op vakantie ;D |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 18:45 | |
| |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 18:48 | |
| - Rhine schreef:
- eindelijk mijn geliefde laptop terug =3=
blijkbaar kan mijn gsm dus zwemmen Je telefoon is een reïncarnatie van een vis Thats so cool xD Meh ik heb nauwelijks tijd om eens goed achter de pc te gaan zitten momenteel D: Daar krijg ik wel een heleboel fluffy cuteness voor teruuug, haha <3 |
|
| |
Jareth .....
PROFILEPosts : 312 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud magieKlas: n.v.tPartner: Nemo est in amore fidelis
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 18:52 | |
| Zo, even een tijdelijk plaatje voor Jareth gemaakt. Vind hem zelf niet zo mooi, maar het moet maar even. |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 19:39 | |
| - Dominic schreef:
- Rhine schreef:
- eindelijk mijn geliefde laptop terug =3=
blijkbaar kan mijn gsm dus zwemmen Je telefoon is een reïncarnatie van een vis Thats so cool xD
Meh ik heb nauwelijks tijd om eens goed achter de pc te gaan zitten momenteel D: Daar krijg ik wel een heleboel fluffy cuteness voor teruuug, haha <3 Stiekem wel ja xD pfoe was ik toch even blij dat dat dingie nog leefde. =3= little loki, such a cute thingie Jarretje : Ik vind het wel wat hebben |
|
| |
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 05 2013, 21:01 | |
| Omg sorry guys dat ik niet online ben. Maar verjaardag + dag erna nog verder verjaardag vieren + de dag erna naar texel + vandaag een heel bloedbad/bijna-flauwvallen/pijnlijden en die week ervoor heel veel werken is vermoeiend D;
Stomme boortjes X___X Heb in m'n vinger geboord tijden m'n werk, like mijn vinger hurts so much D; |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|