PortalIndexFragmenten SSA. - Pagina 4 HpD5UwnFragmenten SSA. - Pagina 4 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Fragmenten SSA.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Fragmenten SSA. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 21 2011, 00:19

Norwood en Savador hebben een hekel aan elkaar. Maar wat als die twee tijdens hun huwelijksreis om een of andere reden vastgebonden zijn aan ongelukkig toeval. Eens zien wat er gebeurt:

Beide paren bevinden zich op een ander kamer en praten met elkaar. Echter komen ze op een toeval op hetzelfde idee. Savador die Neara uit eten vraagt. Maar Norwood doet het net inder. Het toeval laat het daar niet alleen bij, ook het restaurant, dag en tijd is exact hetzelfde.

*savador zit rustig aan tafel en doet een slabbertje voor (kon het niet laten) na een halve seconde rondkijken vertrekt zijn gezicht, om een rood kapsel*

Savador mompeld: Niet weer dat rode kapsel
Savador: OBER KAN IK EEN ZWART SCHERM DAAR HEBBEN, EEN ROOD KAPSEL IS STOREND BIJ HET ETEN!
Norwood: Oh ja! Oh ja! *stoot wijn expres om zodat Savador's smoking wordt gemorst*
Savador: DAT WAS FOUT NUMMER TWEE!
Norwood: EN FOUT NUMMER EEN DAN?!
Savador: GEBOREN WORDEN!
Neara: Lekker sfeertje is het hier toch altijd he?
Norwood: IK KRIJG JE NOG WEL.....ARGH!
Malaika: Zeker.....hoe was het trouwens bij die make-over?
Savador: NOOOOOIT VAN JE LEVEN! *scrapend ijzer*
Neara: Goed goed. Blijkbaar werken die komkomers op je gezicht voor geen meter.
Norwood: OH JA WEL *gestommel*
Malaika: En ik had gehoord dat je in verwachting was?
Savador: DACHT HET TOCH NIET *brekend glas*
Neara: Uhu, echt ik voel het leven hierbinnen in mijn buik...moet je ook eens proberen.
Malaika: Echt waar? Norwo....
Norwood: VAN JE LANG ZAL ZIJN LEVEN NIET *gillende kat*
Neara: Wat zijn die mannen toch levendig
Savador: ZEEEEEKER WEL! *ober die gillend door de lucht vliegt*
Malaika: Vertel mij wat!
Norwood: WOLOLOLO, DIE WAS MIS. HIER VANG DE EIGENAAR VAN DEZE TOKO!!!
Neara: Het brengt alleen wel wat narigheid mee hoor....hormonen en zo.
Savador: EN DIE WAS OOK MIS *draait rug naar Norwood en slaat uitdagend tegen zijn kont*
Malaika: Ik geloof het gelijk, misschien toch nog maar eerst bespreken, hihi

Na een half uur rustig op de voorgrond met een wijntje gezeten te hebben en een heerlijk biefstukje hebben Neara en Malaika eindelijk wat rust in de tent. Savador en Norwood lopen allebei nog ziedend naar de bar.

Norwood Biertje?
Savador Neh, wijn....
Norwood Oh okey. Eeh, ober, een wijn en een bier.
Savador Hoe was je weekend?
Norwood Ging wel hoor...

Neara en Malaika kijken op de klok en praten rustig verder. Na vijf minuten rustig gepraat te hebben kijken ze elkaar aan en knikken

Malaika: 3....
Neara: 2.....
Malaika: 1......
Savador: EN WAAROM HEB JE MADELINE VAN MIJ AFGEPAKT!?
Norwood: DAT HEB IK HELEMAAL NIET GEDAAN!
Savador: HEB JE WEL!
Norwood: NIET! *vuistslag op tafel*
Savador: WEL! *brekend wijnglas tegen de muur*

En binnen een halve minuut staat weer de hele tent op zijn kop. Voor mensen van buitenaf was het te zien alsof het gebouw op en neer deinde op hun geschreeuw en af en toe een olifant te horen was. En daarna weer een leeuwenbrul.

Na een tweetal uur rustig gepraat te hebben met op de achtergrond de vechtende mannen staan de dames op. De mannen gaan al vechtend uit het gebouw terwijl de vrouwen afrekenen. Met kleerscheuren en al lopen Savador en Norwood naar buiten. Haren door de war en diepe snedes in hun lichaam.

Ondertussen binnen.

Ober: Hoe houden jullie het uit met die mannen?
Malaika: ........
Ober: Is zij doof? *vragend aan Neara*
Neara: ..........

Ober zwaait nog even naar de twee terwijl hij wat zegt.

Neara: Hey Malaika, die ober zegt wat tegen ons...
Malaika: Echt waar? Oh laten we even vragen wat....

Beide dames trekken een paar oordopjes uit hun oren en lopen al glimlachend naar de ober.

The end!

Binnenkort misschien meer over het huwelijksrijs.....^^....niet gegarandeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Fragmenten SSA. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 21 2011, 00:26

Ugh XD
Brawling since 2009
We're so oldskool.
Binnenkort onze eigen soap-serie aanvragen.
En het alternatieve einde vind ik nog genialer.
Maar dat is zo typical Saf en Norwood xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Wren
.
.
Wren

Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Fragmenten SSA. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 21 2011, 08:15

Ik zie het al helemaal gebeuren xD
*gaat alvast oordopjes kopen*
Genius~
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Fragmenten SSA. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 21 2011, 09:53

Arme meiden Ö
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai

Kai

Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : »Quinty«
Posts : 195
Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: {Water}
Klas: {None}
Partner: {Get lost}

Fragmenten SSA. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 21 2011, 12:14

Ik zie het zo voor me xD

Geweldig, echt ge-wel-dig :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Kristh
.
.
Kristh

Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Little pig
Posts : 301
Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: -
Partner: You ain't nothing more then a distortion in a perfect taken photograph

Fragmenten SSA. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 15 2012, 00:30

Savador en zijn kinderen zijn op vakantie geweest en voor de eerste keer was Fwinn er ook bij. Al snel komt Fwinn er achter dat Savador hem nog niet volledig als zijn zoon accepteert. Hoe? Nou zo.

Meanwhile, bij een diashow met Noëla

Fwinn: Dit is een foto van een mooi restaurantje met Savador, en de kids.
Noëla: Uhu
Fwinn: Dit is een foto van een mooi kasteeltje met Savador, en de kids.
Noëla: Uhu
Fwinn: Dit is een foto van een mooi stukje bosmet Savador.....en de kinderen?
Noëla: Euuh
Fwinn: DIT is een foto van een GEWELDIG schilderij met Savador....EN DE KIN-DE-REN.
Noëla: Fwinn, waarom sta jij er niet op, je bent toch zijn zoon.
Fwinn: IK MOEST DE FOTO'S STEEDS NEMEN!!!!! Zelfs zijn slang mocht er op!!!!
Noëla: Aha. En geen foto's van jou?
Fwinn: Nou eentje....
Noëla: Die wil ik zieen!
Fwinn: Nou dat wil je niet
Noëla: aaah tooooeee~!
Fwinn: Okey

*clicks next photo met daarop op Fwinn in een badkamerfoto in het hotel waarop de flits de foto half verslechterd en de spiegel vuil blijkt te zijn door witte spikkeltjes en Fwinn in een te foute poze staat *

Noëla: DAT WILDE IK NIET ZIEN!!!!!!
Fwinn: Dat zei ik toch! T^T
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Fragmenten SSA. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 4 Icon_minitimeza mei 02 2015, 00:25

Half 1, de avond van het begin van je vakantie. Wat doe je dan? Natuurlijk, oude SSA topics opduikelen en dan vervolgens dit meest geniale topic in tijden vinden. Tijd terug dat ik zo vreselijk heb zitten lachen. De oude tijden moeten geweldig zijn geweest, ik ga het weer zeggen, ik zou willen dat ik hier eerder naartoe gekomen was. Ik bump het topic niet per se om mee verder te gaan, daar kunnen we het over hebben, het lijkt me wel erg grappig. Het gaat me meer om dat ik iedereen hier zoveel lol gun als ik net heb gehad! x''D
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Fragmenten SSA. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 4 Icon_minitimedi mei 05 2015, 16:57

SSA heeft in tijden weer een haast nieuw team. Savador besloot daarom een lerarenvergadering te houden. Met alle gevolgen van dien.

Savador: Dan wil ik bij deze de vergadering tot open verklaren en om dan maar te beginnen bij het eerste agendapuntje. Het voorstellen!

Iedereen stelt zich netjes voor en hun afkomst zodat iedereen een beetje weet wie er aan tafel zit. Waarna Savador verder gaat met het volgende agendapuntje.

Savador: Dus we gaan een lerarenuitje plannen! *mompelt onverstaanbaar snel: wat me al helemaal niet bevalt omdat het gaat snijden in het budgetten van de school en ik uiteindelijk minder kan besteden aan die ozo dure wijn van Shadra, maar daar ging het niet over*
Julius: Dus we willen iets gaan dat ons als team versterkt? Een beetje teambuilding gericht...
Eres: Waarom krijg ik het vreemde gevoel alsof we dit eerder hebben geprobeerd?
Alylore: Huh, hoezo, Eres?
Eres: Geen idee, heb zo’n gevoel dat dat bij enkelen niet gaat lukken
Oriël: Ik herken je bekruipend voorgevoel.

Twee kerel zitten met een strak gezicht naar elkaar te kijken wetend dat het personeelsuitje in het kader van ‘teambuilding’ zeker geen succes was. Ineens schieten ze overeind.

Norwood: Als jij nou notabene niet dat touw had doorgeknipt, had ik de dag er na niet ziek op bed gelegen!
Savador: Als jij me niet van de klif had geduwd, was ik niet met een gebroken arm afgevoerd!
Norwood: Neee, nou wordt ie mooi!
Savador: Inderdaad, mooier dan mij lukt niet, kunt niet worden wat je al bent, toch?
Norwood: Oh ja?
Savador: Ja~!

Terwijl de twee al ruzieënd verder gaat zit Selix met zijn hand op zijn voorhoofd zuchtend weg te turen van de rest. Master Hale rolt met zijn ogen en slaat zijn armen over elkaar, terwijl hij iets mompelt van: gaan we weer. Eres glimlacht ongemakkelijk en bevestigd met Oriël dat het teambuilding niet de meest tactische keuze was voor het personeelsuitje. Alylore kijkt met grote ogen toe, niet wetend wat ze met de situatie aanmoet. De vijf stagiaires staan rustig op en kiezen een tafeltje niet verder op terwijl Dayé rustig een stok kaarten uit zijn binnenzak haalt, wetend dat over een uur pas weer de vergadering verder kan gaan. Aloiysuis legt rustig een kaart neer en draait zijn hoofd iets opzij, waarna een fles vlak langs hem vliegt langs Dayé heen die rustig een chip er bij legt van de pot.

Kath: Dus, weer bowlen dit jaar?
Dayé: Denk het, alle andere opties worden dit resultaat.
Kalista: Kunnen jullie je vorig jaar het bowlen nog herinneren?
Aloyisuis: Wat? Oh, team Norwood tegen....
Tilorcian: Team Savador!

Alle stagiaires kijken elkaar even aan en slikken moeizaam tegelijk. Na een paar minuten intense stilte onder het groepje verbreken ze pas de stilte. Ondertussen zijn de docenten een voor een afgedropen en zitten Savador en Norwood al vechtend servies naar elkaars hoofden te smijten.

Kath: Dit jaar....
Dayé: zijn wij er....
Kalista: niet bij....
Aloyisuis: als het personeelsfeest....
Tilorcian: Gehouden wordt!

(meh, eerste de beste fragment wat in me opkwam. Ik vond dat dit weer een keer moest gebeuren)
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Fragmenten SSA. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 4 Icon_minitimedi mei 05 2015, 18:16

Erg grappig Mitch x''D
Ik ga er binnenkort ook een verzinnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
.
.
Hunter

Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Aylan
Posts : 164
Points : 32
Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: -
Partner: I could learn you the passion of the tango

Fragmenten SSA. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 4 Icon_minitimema mei 11 2015, 13:32

(Dus de leerlingen begonnen zich af te vragen waarom Savadors laatste afbeeldingen altijd met de rug naar hen toegekeerd was. Hunter en Drake gingen op onderzoek uit. Wat ze vonden, was niet mooi...)

Drake: Wat denk jij dat het is Hunty?
Hunter: Waarschijnlijk heeft hij een neuspiercing of zo
Drake: *sparkly eyes* Zo'n giga bot door z'n neus!

Ze openen zachtjes de deur van Savadors kantoor. Het is donker. Ze horen een vreemd geluid.

Hunter: Wat is dat?
Drake: Het klinkt als iemand die mayonaise in elkaar slaat, My dear Watson *smokes pipe as Sherlock*
Hunter: *Trekt wenkbrauw op* Hoe weet jij nou hoe dat klinkt?
Drake:.........................just proceed

Drake en Hunter sluipen dichter en dichter bij. Savador zit met zijn rug naar hen toe in zijn stoel. Het geluid wordt steeds harder, gaat steeds sneller. Ze kijken elkaar aan. Maar beseffen zich (na wat zacht gekreun van Savador) wat hij aan het doen is. Drake grijnst en pakt zijn wangen beet om het geluid na te doen. De stoel piept. Hunter kijkt Drake geschrokken aan.

Hunter: RUN FOR IT. HE'S GOING TO BLOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De twee jongens waren na deze ervaring zwaar getraumatiseerd en moesten worden opgenomen in een psychiatrische inrichting.

Drake: White....everything was white *schud heen en weer in foetushouding*


Sorry Noah. Soms zijn we denk ik een beetje melig. Written on Skype by Moon en Ayelinn
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Fragmenten SSA. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 4 Icon_minitimema mei 11 2015, 20:26

Sweet jesus, seriously xD M Rated stuff there.
Got me a nice laugh there though :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILE
Fragmenten SSA. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN

Fragmenten SSA. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Fragmenten SSA.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Gamezone-