Well, hello mensen.
Ik kan het me precies niet voorstellen. Eén jaar, 365 dagen. Het is zo lang, maar toch leek het zo kort, voor mij toch.
Ik kan me de dag nog voorstellen. Ik zat ervoor op een andere rpg [vergeten welke, lol] en ik was aan het kijken naar de linkpartners omdat ik op zoek was naar een nieuwe rpg. Tussen die linkpartners stond Starshine Academy. Ik klikte erop. Het leek me wel een leuke site, dus ik sloeg 'm op en besloot later een account aan te maken, omdat ik toen midden in de examens zat en moest leren.
Dan was het 24 juni, één jaar geleden, en ik had een vrije dag na m'n examens. Ik zat op de computer en besloot dat ik nu wel een nieuw account kon aanmaken. Ik ga naar Starshine Academy en druk op 'register'. Ik vul m'n gegevens in, en ook de naam 'Roakes'. Geen idee hoe ik daarop kwam, ik had 'm ooit eens zelf verzonnen, denk ik.Ik verzin haar karakter en haar uiterlijk en begin vol enthousiasme aan m'n eerste topic, later ook mijn eerste voorsteltopic bij 'real life'. [
This
one]
En ja, toen zat ik officieel op de site
In het begin hoorde ik er echt nog niet bij, maar dat is logisch, natuurlijk. Omdat ik nieuw was, maar misschien ook omdat ik soms best raar deed, like, ik postte in random open topics van anderen of lessen die afgelopen waren en m'n posts waren soms nog geen 4 regels lang. Heb ooit zelf eens mijn sheets in iemand anders z'n dumptopic gezet omdat ik niet wist dat dat niet mocht, haha. Ik lach mezelf uit, ja. Omdat het gewoon zo erg was o_Ô
Maar later begon ik wat socialer te worden, meer in de off-game, langere posts, tralala. Nog steeds niet een van de populairste, maar toch, ik was niet meer een van de groentjes als in het begin.
En dan zitten we nu hier. Een jaartje later. Ik heb hier geweldige vrienden gemaakt. Hier is het nooit die ruzie of die drama die je met real life vrienden hebt. Jullie zijn dus net als echte vrienden, alleen zie ik jullie niet en is er nooit ruzie :]Er was wel altijd iemand voor me als ik iemand nodig had. Ik zei iets dat me dwarszat en meteen waren jullie er om me op te vrolijken. Ook heb ik me vaak ziek zitten lachen als ik met jullie chatte of praatte in het onzin topic. Jullie brengen me altijd aan het lachen.
Bedankt Gast. Bedankt om me hier te laten blijven omdat je zo geweldig bent. Zonder jou zou ssa niet ssa zijn! Weet dat ik van je hou, you're amazing <3
Ik hoop dat ik jullie nog enkele jaren mag irriteren met mijn random derpyheid~
Jullie zijn fantastisch, sweethearts. Ik hou van jullie allemaal en zonder jullie zou ik echt niet kunnen.
- Me, with a message for you all [warning, big&ugly]:
THIS IS MY HAIR WHEN ITS CURLY. UGLY ISNT IT?
Right, nu over naar de normale, random, hypere ik.
FOTOOOOOS <3
- I'm so happy <3:
- *hugs everyone*:
- Now bring the food.:
Okay, you can have cake to.
Get it? STARshine Academy? o3o
- Now let's dance a little <3:
Bedankt dat je je tijd wou verspillen aan het lezen van dit topic.
Xoxo, jullie Talita <3