PortalIndexSome weekly words for Ayanami. HpD5UwnSome weekly words for Ayanami. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Some weekly words for Ayanami.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Vanilla
.
.
Vanilla

Some weekly words for Ayanami. UTL8oxA PROFILEReal Name : SanNi
Posts : 714
Some weekly words for Ayanami. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: { ᴀ } ɪ ʀ
Klas: master Savvie.
Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.

Some weekly words for Ayanami. Empty
BerichtOnderwerp: Some weekly words for Ayanami.   Some weekly words for Ayanami. Icon_minitimevr jun 21 2013, 16:26


Lieve Ya,

Ik moet deze brief van de week beginnen met wat slecht nieuws. Vandaag had ik een lunchbox voor je gemaakt, maar het heeft jou nooit bereikt. Sorry, sorry, sorry en nogmaals sorry ook al zijn die vier sorry's nog niet genoeg om mijn spijt te betuigen. Maar er was een nieuwe leerling en hij had een bloedneus en hij was zielig en er zaten brownies en toen moest ik het wel geven en toen kon ik een half lege lunchbox niet meer aan jou geven en – sorry. Zal ik om het goed te maken pannenkoeken met appel voor je maken? Of heb je liever die komkommersoep die ik laatst ook had gemaakt? Die vond je toch lekker? En het spijt me zo. Ik had nog wel sandwiches gemaakt met geitenkaas en aardbeien. De vrouwen van de keuken zeiden dat de aardbeien zo uit de kassen waren geplukt. En nu heb je ze niet kunnen proeven. Het spijt me zo. Had ik al sorry geschreven? Maar die jongen was echt heel zielig. Eerste dag op school en gelijk al naar de ziekenzaal. Het was echt heel zielig! Dus vandaar. Het spijt me (シ_ _)シ

Voor de rest was de week lastig. Want, oh dat had ik volgens mij nog geen eens vertel, Ya~! Het Student Council komt terug op de academie. En, en en .. ik heb me aangemeld voor Right Hand! Kan je het voorstellen, je eigen zusje als Right Hand? Ik hoop zo dat het lukt. Ik denk er de hele week al aan. Hoewel het wel moeilijk gaat worden. Want dan met leerlingen ontvangen met problemen, maar dat kan ik toch wel, Ya? ( ノ゚ 0゚ ) ノ~ Nu is het wachten tot de uitslag, maar ik kan echt nergens anders over na denken. Dan mag ik thee voor allemaal lieve mensjes zetten. Welke thee zou ik dan gebruiken? Groene thee is wel standaard, maar straks vinden mensen dat niet lekker. En moet ik er ook gebak of koekjes bij aan bieden? Wat vind jij Ya? Het is wel lekker, maar niet zo gezond. Maar een huilende leerling denkt misschien ook niet aan het feit of het gezond is of niet. Oh, maar straks krijg ik iemand met anerx anorxia anorexia – dan kan het wel een dilemma worden. Het is nu al ingewikkeld en ik ben geen eens gekozen! Het enige is wel.. mijn gedachten zijn niet meer bij de lessen. Ik denk alleen maar het Student Council, Student Council en nog eens Student Council. Bij een luchtles had ik zelfs alle papieren in de klas laten op stuiven doordat ik niet geconcentreerd genoeg was. ( ╯ _ ╰ ”) Eerlijk gezegd lijkt het wel alsof ik helemaal niet verbeter bij mijn luchtmagie. Het is nog altijd te weinig of te veel. Ik weet niet zo goed hoe papa zal reageren als ik straks het rapport krijg. Ik wil graag vooruit gaan, maar het lijkt alsof er niks gebeurd. Misschien ben ik niet bedoeld als magiër. Wat denk jij, Ya? Maar als ik een andere studie doe, moet ik weg van SSA en weg van jou en dat ik wil niet .. 。・゚・(ノД`)・゚・。 Misschien is bijles een optie. Maar voor nu niet. Eerst het Student Council. Aah, ik hoop zo dat het wat wordt.

En hoe was jouw week, Ya? Nog bijzondere verhalen of speciale momenten? Is er nog iets wat je in je lunchbox wilt vinden, het spijt me zo van de laatste!, en denk je dat we volgend weekend weer eens langs huis zullen gaan? Ik mis papa een beetje. En ze schijnen een nieuwe soort shuttle te hebben, waardoor de vliegreis minder lang duurt. Klinkt goed toch?

(っ⌒‿⌒)っ and (╯3╰) Vani.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Some weekly words for Ayanami.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Rhines last words (afscheidsbrieven)
» Words say nothing
» Searching for the words
» No more words || Shou
» Words spoken with love

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -